Se pare ca xpeng aia vor produce masinile pe care VW o sa-si puna stema. Aia nu vindeau nimic pana acum, astia batrani de la VW nu stiu sa faca electrocaZnice. Asa ca s-au adunat la un loc doua nevoi. :)) Cel putin aparent e o mare aruncare a mainilor in sus din partea VW care cumva recunosc ca-s depasiti de situatie. Asta dupa ce au mai cumparat o firma chinezeasca sa le rezolve problemele de soft. Mi se pare de rasul CURcilor. :)))
Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.
Intr-o lume normala in care oamenii ar mai avea gandirea sanatoasa si in parametri optimi, masinile de genul asta AR PIERDE teren. Si o masina ca Smart ar castiga teren, o masina ideala pentru majoritate. Ce se intampla? Apar camioane de-astea scumpe si inutile cumparate de frustrati cu p... mica. Confortul e mai mare in ele, intr-adevar, dar confort poti sa ai si intr-o masina de clasa medie, nu ai nevoie de malac de 2.5 tone pentru asta. Pur si simplu evolutia pietei, a preferintelor cumparatoriloe sunt de neinteles.
Cum spuneam si in alter randuri, solutia pentru cresterea autonomiei e mai multa baterie. Aia nu e evolutie. Probabil bateria aia are 800 de kile. Thanks but no thanks.
In rest, zi de zi povesti cu noile baterii revolutionare. Tesla NICI ACUM nu pune bateriile minune lpf pe masinile lor. So... there you go..
Ultimele comentarii
1780 in total