Spune-ne ce ai schimba la modelul Renault Megane si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

Fii designerul lui Renault Megane!

Automarket va provoaca: Ce ati schimba la designul lui Renault Megane? Noi vom redesena masina asa cum vreti voi!

Noul episod al seriei Fii Designer ne duce astazi in curtea celor de la Renault. Automarket va arunca in brate noua generatie a modelului compact Megane, al carui redesign este la dispozitia voastra. Va oferim oportunitatea de a regandi si redesena Renault Megane, urmand ca cele mai inspirate opinii si propuneri de redesign sa fie luate in considerare la desenarea unui Megane pe placul vostru, pe care il vom publica miercuri, 9 septembrie.

Noul Renault Megane a fost primit cu opinii impartite de catre publicul larg, modelul fiind un pariu pe care Renault l-a pus cu piata si mai ales cu criza economica in timpul careia a fost lansat noul sau model. Daca versiunea cu trei usi - botezata oficial Megane Coupe - a reunit cele mai multe laude, varianta hatchback cu cinci usi a ramas oarecum in spatele coupe-ului la capitolul laude. Si totusi, Megane a fost facut pentru a placea ochiului, fapt reliefat de declaratiile responsabililor de design ai Grupului Renault.

"Noile linii ale lui Megane sunt fructul unui pariu in urma caruia vrem sa producem un design care atrage imediat privirile. Nu vorbim de un design care e doar dinamic si sportiv, cu de unul care inspira robustete, calitate si soliditate. Personalitatea sa puternica este imediat vizibila prin partea frontala sportiva pe care se detaseaza liniile de forta care merg pe capota dinspre montantii parbrizului si converg in zona logo-ului Renault. Influenta latina din designului noului Renault Megane este vizibila si ea, prin curbele senzuale vizibile mai ales din profil. proportiile flancurilor sunt atat armonioase, cat si dinamice, sugerand irezistibil o miscare inspre inainte", declara Fabio Filippini, responsabilul de design al modelelor compacte Renault, inaintea dezvelirii oficiale a modelului francez.

Automarket te provoaca: daca ai putea, ce ai vrea sa schimbi la designul exterior al lui Renault Megane? Voi puneti la bataie imaginatia, iar noi vom redesena masina in functie de preferintele voastre de design.

TU CE AI SCHIMBA LA DESIGNUL EXTERIOR AL LUI RENAULT MEGANE?

  1. ALX.CT la 31.08.2009 (17:20)
    1. Luneta marita putin peste stopuri
    2. Stopurile micsorate putin si da-te 10 cm mai jos
    3. "gura" de sub nr de inmatriculare sa fie micsorata cu 5-6 cm
    4. Farurile de ceata vreo 5 cm spre centru
    5. Si daca tot suntem la capitolul schimbari puneti si un motor de 2000 Cm3 cu macar 200 Cp pe ea si cam atat. :D
    5 vote 13 vote
  2. enoeht la 31.08.2009 (17:58)
    Fata:
    - farurile "scurtate", ca sa nu se mai intinda atat de mult peste aripa.
    - farurile ingustate in zona in care fac contact cu capota.
    - consola scurtata semnificativ ( presupunem ca au loc sa impinga motorul peste puntea fata).
    - linia capotei lasta mai jos in punctul de racordare cu montantul A
    Spate:
    - stopurile lasate mai jos vre-o 15 cm
    - stopurile taiate drept (fara acel arc de cerc dinspre luneta), de la aproximativ 50% din panta pe care o au pe bara spate exterior, pana la marginea superioara interioara.
    - luneta taiata mai drept in zona interioara, astfel incat sa se portiveasca cu linia stopurile
    General:
    - masina putin mai joasa
    - jante mai mari (cred ca in poze are 16, ar trebui puse macar pe 18)
    2 vote 12 vote
  3. faq la 31.08.2009 (18:43)
    @enoeht
    da' de ce sa nu putem 2 triunghiuri reflectorizante in loc de stopuri ?! ca s-ar potrivi gusturilor tale !!!
    auzi exprimare ! cica " presupunem ca au loc sa impinga motorul peste puntea fata" ...dar tu ai "vre-o" treaba cu domeniul auto?
    2 vote 0 vote
  4. Car Specialist la 31.08.2009 (18:53)
    Megane redesigned
    Blocurile optice spate ar trebui redesenate in stilul de boomerang al farurilor, si de asemenea, o pozitionare diferita a lampilor in bloc ar fi binevenita. Astfel, s-ar sterge supradimensionarea inestetica a stopurilor, care actualmente par bulky si total neinspirate in contextul caroseriei. Mai mult, blocurile optice spate ar fi echilibrate cu silueta slim a autoturismului.
    0 vote 9 vote
  5. Renault la 31.08.2009 (19:14)
    "car specialist" hahahaha
    la naiba! scoate-ti lampile spate de tot si lasati doar catadioptri ! ca vad ca toti incearca sa le micsoreze si sa puna mai multa tabla in loc... pentru unii proportiile ideale dau in niste lucruri absolut grotesti !!!
    0 vote 0 vote
  6. borcan la 31.08.2009 (19:21)
    ce aveti cu megane-ul frate ? ce nu va convine ? arata bine asa cum e acum!
    7 vote 0 vote
  7. DaSIlva la 31.08.2009 (20:01)
    Megane
    In principiu noul Megane arata bine. Daca ar fi pastrat proportiile elementelor peste tot, caroseria ar fi aratat si mai bine: de exemplu, coupé-ul arata fantastic, mai ales la partea posterioara. Totusi, Renault mizeaza pe personalitatea distincta a celor doua versiuni, hatchbach-ul clasic si coupé-ul, asa ca un eventual redesign al primei ar trebui sa mearga pe aceeasi idee a identitatii diferite.

    Spatele (ca aici e mai simplu)
    - Stopurile trebuie complet redesenate, mult micsorate (parca se holbeaza un sasiu dintos cand privesti masina din spate). Cel mai bun sfat: folosirea stopurilor versiunii break, eventual puse invers si usor remodelate...
    - implementarea unui caracter usor mai sportiv, eventual aparitia unui pseudo-difuzor aerodinamic, ceva mai pronuntat, dar nu copiat de la coupé
    - un eleron curbat, ceva mai proeminent nu ar strica la marginea superioara a hayonului

    Fata (aici e mai greu pentru ca intreaga personalitate a masini e contruita pe expresia "holbata" a farurilor)
    - farurile ar putea integra la partea inferioara lumini de zi cu led-uri
    - ar trebui facut ceva cu grila inferioara, un spatiu mare, drept si putin speculat din punct de vedere al designului, poate o aripa curbata, oarecum similara modelului RS
    - micuta grila superioara sa fie mai "legata" cu restul elementelor, poate urcata ceva mai sus in linia farurilor, sau renuntat definitiv la prezenta ei...

    In plus nu ar strica niste roti mai mari si mai spectaculoase si cam atat. Spor la treaba!
    0 vote 11 vote
  8. Vasi27 la 31.08.2009 (21:11)
    MEGANE 3 ?! sa se revizuiasca, primesc ! dar sa nu se schimbe nimic !
    mai bine eliberam spiritul Lamborghini, care a avut atat de suferit din cauza grupului VAG :( o idee pentru viitor ar fi Murcielago, ce ziceti?
    10 vote 0 vote
  9. danieluu01 la 01.09.2009 (02:02)
    ^_^
    portierele sa fie modelate ca la opel insignia in lateral pentru a conferi o aerodinamica mai buna..
    0 vote 8 vote
  10. Alex la 01.09.2009 (03:35)
    DADADADA
    Mie ami place asa cum e !
    7 vote 1 vote
  11. Dizainar la 01.09.2009 (07:45)
    Dizain. De ce??
    de ce din nou? de ce nu gasiti ceva bun de facut? de ce daca nu gasiti nimic si va doare talentul asa de mult, de ce nu redesenati Fiat Multipla? de ce Megane? ce aveti cu Megane-ul? d'abia a iesit...de ce sa-l redesenam? ce nu va place? parca intr-o lume civilizata gusturile nu se discutau...Megane-ul asta chiar e frumos...hai sa redeseam masini cu adevarat urate...o Kia...revin iar la Fiat Multipla....un chevrolet matiz...Tata Nano...sunt masini cu adevarat urate ce ar merita redesenate...
    7 vote 0 vote
  12. stefan88u la 01.09.2009 (09:41)
    megane
    nu schimbati farurile si stopurile...sun bune asa..!!!
    in fata sub grila este o gura de aer acolo..faceti ceva cu ea...si schimbati modelul la frila de jos.
    cam atat..!
    1 vote 0 vote
  13. george b la 01.09.2009 (11:22)
    vopsit
    i ash vopsi bandourile de pe ushi in cluloarea mashinii la fel si bara inferioara spate! si grila fatza sa fie negru lucioasa
    1 vote 3 vote
  14. brunetul la 01.09.2009 (12:44)
    renault megane
    farurile sa fie putin mai adunate si luneta cu 15 mm mai mare si stopurile 5 mm mai mici,si sa fie luneta mai mare decat stopurile..cam atata
    0 vote 2 vote
  15. mrnstz la 01.09.2009 (13:54)
    asamatana
    Semnul de la Nike pe luneta, numar personaizat ( B 00 SUL ) Toate finisajele cromate sa fie aurite, jenti de 21, sigla de BMW, 4 randuri de LEDuri sub farurile fata, folie "autorizata RAR", Stopuri clear glass, 4 fante admisie pe capota, spoiler de LMP1, 8 tevi de esapament, sticker TURBO SPORT, NOS, AUDI CUATRO :)) pe lateral, praguri de Hummer si bullbar aurit. A si era sa uit Portbagaj model 86' de Dacie pe plafon ( eventual 2 butoaie muraturi )
    Desigur glumesc, personal nu cred ca Megane 3 mai are nevoie de restilizare avand deja un design foarte atragator. Ar fi interesant sa modificam negtiv anumite modele, just for the fun of it. Nu aruncati cu "oo" nu am nimic cu masina in cauza. Pupici, lugulugu.
    1 vote 0 vote
  16. Eustake la 01.09.2009 (16:23)
    pff
    Urata mai e frate !!
    0 vote 7 vote
  17. GreeN la 01.09.2009 (17:12)
    Renault Megane
    1)Cobarata toata linia superioara,plafonul cu geamurile laterale;
    2)Sigla coborata 3-4 cm spre numarul de inmatriculare;
    3) Bara fata inclinata intr-un unghi 30-40 grade,si acea "gura" mai mica;
    4)Bara spate mai bombata stil Seat Leon Cupra '05
    5)Bandouri laterale si bara spate vopiste in culoarea caroseriei
    6)Manerele usilor sa fie precum erau la Meganu 1 ('95-'02) si vopsit in culoarea masinii;
    7)Gura aceea mai mica ,deasupra numarului,sa nu mai fie
    0 vote 7 vote
  18. Raul la 01.09.2009 (17:48)
    green
    haha prea tare! asta de sus vrea clapete pentru deschiderea usilor !
    cica "bara fata inclinata" :)) bai lasa-ne cu farasele tale , ca arata bine cum e acuma
    3 vote 0 vote
  19. shyck la 03.09.2009 (11:06)
    nimic
    aproape nimic

    singurul lucru, portiera spate are parca o intrerupere in spate in jurul geamului, aceea trebuie mai fluenta
    3 vote 0 vote
  20. shyck la 03.09.2009 (11:12)
    ce ma bucura
    ca sunt atati sustinatori de megane, :D, ca nu trebuie schimbat mai nimic
    4 vote 1 vote
  21. adylyk la 03.09.2009 (12:54)
    Renault
    Singurul lucru ar fi il loc de linia aia de la radiator sa fie o grila mai frumoasa gen sandero
    4 vote 0 vote
  22. Renaul 2 la 03.09.2009 (23:55)
    NIMIC. :D e foarte bine cum e acum, nu a-ti nimerit-o de data asta, incercati ceva mai ciudat gen alfa MiTo :D
    2 vote 0 vote
  23. GreeN la 04.09.2009 (09:01)
    @Raul
    Amigo,oricum bara din fata este inclinata la un unghi de ~25grade fata de axa de simetrie a masinii..Daca mai adauga 5,10 grade,iti garantez ca ochiul tau de "specialist" nu va observa mare diferenta,dar aerodinamicitatea DA...Daca nu ai habar te rog frumos ciocu mic . Dupa exprimarea "asta de sus" sunt convins ca cei 7 ani de-acasa,iti cam lipsesc ....
    0 vote 1 vote
  24. cata la 04.09.2009 (14:09)
    e mai tare sandero
    Bate Sandero meu Renault asta!
    Voi ce parere aveti?
    1 vote 1 vote
  25. iulia2008 la 05.09.2009 (09:33)
    bonnn
    sa stiti ca golf-ui mai uratel din cauza botului da in rest ii bunicel dar i mai bun lamborghini parerea mea.
    0 vote 2 vote
  26. pedross_b14 la 06.09.2009 (18:42)
    Megane3
    In cartea de identitate este trecuta' noul megane bicorp''. Avem ''buburuza'' de o luna de zile si suntem incantati de ea. Poate sunt subiectiv , lasand la o parte parerile voastre despre unghiuri, stopuri si celelalte, dar consider ca o mare importanta in aspectul exterior o are culoarea vopselei, indiferent de marca .
    Buburuza este beige cendre si ii sta foarte bine, mult mai bine decat alb, argintiu..
    0 vote 0 vote
  27. Mihai la 07.09.2009 (14:43)
    Megane 3
    Sunt posesorul unui astfel de Megane, masina e superba dar singurul lucru enervant este luneta. Stalpii de pe spate sunt mult prea grosi, deci sugestia mea este micsorarea lor.
    0 vote 0 vote
  28. moa la 07.09.2009 (14:55)
    ...
    fata,
    - fara stopuri si pe capota, spatiul farului care este pe capota motor sa fie spranceana acea nervoasa (dar sa fie o sg piesa cu capota motor)
    - spatiul dintre faruri (stanga, dreapta) , linia orizontala de sub capota si linia orizontala de jos a masinii (sus, jos), cu cat merge in jos cu atat sa intre spre interior (ca la BMW rechin), DAR doar spatiul descris mai sus, IAR marginile stanga dreapta (de sub faruri) sa fie putin mai accentuat SPRE exterior, (mai aerodinamic :)
    - in loc de proiectoare ceata rotunde, sa fie mai ovale si asezate pe verticala

    lateral
    - linia orizintala (principala) sa nu fie curbata, (ma refer la S-ul pornit de la stopuri, curbat sub oglinda...), sa fie usor curbata spre fundul masini, chiar daca se reduce astfel din marimea "geamuri" laterale.
    - clanta sa fie pe linie, nu sub linie (honda civic... ceva de genu)
    - prag lateral care sa inceapa de pe spolerul fata a masinii (chestia aia neagra din lateral sa nu fie doar pe usi)

    spate
    - aripa spate (chestia este imediat dupa usa spate) sa fie mai mult ca la Golf 5, si evident, asttel luneta spate sa nu fie chiar asa de oblic
    - legat de stopuri (prea plictisitor solutia actuala),
    - stopuri v.1 , doar pe laterale, fara stopuri pe portbagaj, si doar sub linia laterala a masinii.
    - stopuri v.2, un stop in forma de S, care incepe pe aripa spate (termina linia laterala a masinii), si coboara pana la "bumber"-ul de pe spoilerul spate.
    - stopuri v. 3... ceva gen Lancia Delta ? modelul nou evident :))
    - luneta linia de jos mai orizontala, si inventat un mic fund (gen Honda Civic), sau un spoiler incorporat in caroserie

    Bafta
    0 vote 1 vote
  29. moa la 07.09.2009 (15:01)
    moa culpa
    lateral
    - linia orizintala (principala) sa nu fie curbata, (ma refer la S-ul pornit de la FFAARRUURRII, curbat sub oglinda...), sa fie usor curbata spre fundul masini, chiar daca se reduce astfel din marimea "geamuri" laterale....

    scuze
    0 vote 1 vote
  30. Cornel la 07.09.2009 (15:29)
    Renault Megane hatchback
    Ma refer doar la modelul Megane hatchback, care pe buna dreptate nu merita laude. Dupa cum nimeni nu doreste ca dormitorul propriu sa arate ca o camera de baie, nici acela care cumpara o masina hatchback nu doreste sa arate ca un coupe. Degeaba se cere parerea celor care viseaza la un coupe referitor la o masina hatchback, ca rezultatul va fi cel pe care ni-l ofera noul Megane-hatchback.
    Chiar ma mir cum se face ca responsabilii de la Renault nu au pus rezultatele in continua scadere la vanzarile de automobile (exceptand Dacia), cu design-ul "nepotrivit" al mai multor modele aparute in ultimii ani. Pentru ca nu performantele sau pretul automobilelor sunt cauza ci dorinta de "originalitate cu orice pret", care se plateste scump. Poate ar fi indicat sa se inspire din modelele germane.
    Pe scurt, parerea mea despre Renault Megane hatchback: este o struto-camila inestetica si nepotrivita destinatiei.
    2 vote 3 vote
  31. vlad la 08.09.2009 (12:51)
    esec!
    esec total, inainte arata mult mai bine.
    0 vote 7 vote
  32. design la 08.09.2009 (15:39)
    ma intreb cum isi aleg unii prietenele ... dumnezeule !! =))
    3 vote 1 vote
  33. bogdan la 08.09.2009 (17:23)
    schita logan
    stopurile spate sa aibe aceeasi forma ca farurile ,inguste pe capota portbagajului si in prelungirea aripilor spate;plafonul sa fie pozitionat ca la modelul clasic cu mici modificari lastalpii fata pentru o mai buna vizibilitate ori mai ingusti ori transparenti [volvo] pastrati ornamentul cromat pe capota spate si dati o linie suptila in continuarea barii spate.inrest e bine
    0 vote 0 vote
  34. crivat.marian24 la 23.12.2012 (21:11)
    intrebare??
    Buna ziua. am si eu rugaminte . Va rog sa imi spuneti si mie cum se numeste "stopul" de la bara de spate de la megane 3 , ma refer la cel de jos de tot. astept un raspuns. va multumesc
    0 vote 0 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru