Alonso mizează pe progrese lente pentru a ajunge Mercedes până la sfârşitul sezonului

de Daniel Popescu
Marti, 22.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso speră ca Ferrari să fie capabilă să înregistreze progrese constante pentru a ajunge în postura de a lupta cu Mercedes până la sfârşitul acestui sezon.

Esential 4 este locul ocupat de Ferrari in clasamentul constructorilor
3 este pozitia lui Fernando Alonso in clasamentul general
Ferrari a obţinut duminică primul podium din acest sezon prin intermediul lui Fernando Alonso, însă Scuderia ocupă doar locul patru în clasamentul general cu 52 de puncte.

Impulsionat de punctele importante acumulate în China, spaniolul a explicat strategia pe care trebuie să o urmeze Ferrari pe parcursul acestui sezon pentru a ajunge la nivelul rivalilor de la Mercedes.

"Trebuie să micşorăm diferenţa, trebuie să-i prindem din urmă cât mai repede înainte de finalul sezonului. Trebuie să continuăm să câştigăm puncte, cât mai multe puncte atât timp cât nu suntem foarte competitivi. Trebuie să încercăm să nu pierdem prea mult teren în campionat, iar dacă într-o cursă vom fi la fel de competitivi ca ei să încercăm să-i prindem din urmă la numărul de puncte", a declarat spaniolul.

Pe de altă parte, Alonso a admis că misiunea Scuderiei se anunţă una dificilă în contextul în care Mercedes a câştigat toate cursele din debutul acestui sezon, iar în ultimele trei a obţinut primele două locuri.

"În acest moment, Mercedes pare foarte departe, pentru că au un avantaj mare, iar noi trebuie să muncim din greu dacă vrem să avem această posibilitate.

Nu este nimic special de făcut, trebuie doar să nu ne dăm bătuţi. Suntem pe locul patru în campionat, mai este mult până departe, dar va fi foarte dificil având în vedere că diferenţa este foarte, foarte mare şi trebuie să fim realişti", a adăugat el.

Alonso a ajuns pe locul trei în clasamentul general după podiumul din China, cu un avans de cinci puncte în faţa lui Nico Hulkenberg (Force India) şi de opt puncte în faţa lui Sebastian Vettel (Red Bull).

Via ESPNF1

Comentarii (20)

  • Din pacate nu au nici o sansa........Ati vazut cum a trecut Rosberg pe langa Alonso si Vettel. Asta au vrut asta au gasit, cica egalitatea sanselor pe pista, la dracu, cu asta au omorat tot campionatul. Nu ramane decat sa urmarim "lupta" ptr. locul secund la echipe si de la locurile 3, 4 in jos la piloti........
    20 3
  • @Sumi

    fiecare echipa a inceput de la 0,bravo celor de la Mercedes pentru ce motor au facut!
    19 6
  • anii trecuti se vb de cel mai bun pilot vettel, in conditiile in care avea o masina mult superioara celorlalti.acum dintr o data cel mai bun e hamilton cand are o masina mai buna parca decat ce a lui vettel din anii trecuti.IN conditiile astea nu mai putem vb de dueluri incredibile ,cu toate ca din punctul meu de vedere hamilton e mai bun ca vettel.daca titluriule lui vettel au fost spectaculoase ,daca cel al lui buton a fost spectaculos ,chiar si a lui hamilton sau rosberg de anul asta sunt spertaculoase ,ma intreb cum a fost a lui kimi din 2007 ,a lui hamilton din 2008 , a lui alonso din 2005.Care e mai adevarata formula1 si duelurile mai adevarate ,cele de anul asta si respectiv din anii trecuti ai lui vettel sau ce a fost in 2005 ,2007 si 2008,cand campionatul se castiga la un punct diferenta si in ultima cursa?
    17 1
  • @MariusF13
    Nu contesta nimeni asta man, desi acum hai sa fim cinstiti cu noi insine, ferrari de cativa ani buni se lupta mereu cu cineva, ca dealtfel si anul trecut, in timp ce mercedes se pregatea intens cu noul monopost, no offense.
    12 2
  • qvasistaticus
    Alonso mizeaza pe orice in afara de arta pilotajului
    6 29
  • Macar astia par mai realisti, fata de RBR care vor sa bata Mercedes la Barcelona.
    Ce competitie de motorsport e aia in care nu poti dezvolta motorul? Nu ar mai trebui sa se spuna ca F1 face parte din motorsport, ci din aerosport.
    16 6
  • Ferrari chiar nu mai are nicio scuza pentru situatia in care este....
    Are 2 campioni mondiali, a angajat pe cine a vrut, are cele mai bune facilitati, are cea mai mare vechime in F1, chiar nu stiu ce nu are.
    S-au scuzat ani de zile ca f1 este despre aerodinamica si ei nu pot aplica asta in masinile de serie, dar nici macar cand s-a dat sansa de a dezvolta un motor nou, au al doilea sau al treilea motor ca si putere?
    18 2
  • Jumbo...o mica greseala ai facut.Ferrari are un singur pilot care se bate pe pista si acesta este Alonso.Am mai spuso si ma repet...Rosberg,Buton si Raykonen sunt piloti de duzina chiar prin prisma celor 2 tiluri castigate de ultimii 2.
    16 11
  • au! progrese lente? Pai a avut si anii trecuti din astea si pana la urma s-au oprit in plin campionat. RBR mizeaza pe progrese rapide, iar anul asta au un pilot chiar si mai bun
    7 4
  • @cipf1 : ai dreptate.
    6 7
  • @jumbo Crezi ca pe vreun seic care are put de petrol il va interesa un LaFerrari cu motor V6 turbo sau V12? Il va interesa sa consume putin? Il va interesa sa faca mai putin zgomot?Nu.
    Dar pe aia de la Mercedes care fac masini la 30 000 ii intereseaza sa consume cat mai putin.
    Iti iei un Ferrari tocmai ca sa aiba un motor mare, puternic si sa-l auzi cum "urla" sub caroserie.
    Ferrari nu stie sa faca motoare mici care sa consume putin. E un paradox ca unei echipe care face cele mai rapide masini sa-i ceri asa ceva.
    Noul regulament nu-i ajuta la nimic pe cei de la Ferrari.
    14 5
  • Daca-i prinzi din urma pe cei de la Mercedes la finalul sezonului ce mai conteaza! Deja au 97 de puncte avans... Poate macar pentru spectacol sa conteze.
    14 1
  • GrosJan
    @Sumi
    nu chiar. Nu au urmarit sa obtina "egalitatea sanselor pe pista" ci din contra. Au creat fel de fel de sisteme care sa ofere un plus momentan semnificativ pentru un pilot aflat intr-un duel, in special pentru cel din spate. DRS, pneuri degradabile, Kers, acum au adaugat economia de combustibil. De ce? Tocmai pentru ca fanii nu doreau de la F1 egalitatea sanselor pe pista ci "spectacol", care pentru ei insemna "depasiri cu orice pret". Well, asta e pretul :) Enjoy
    8 0
  • "progrese lente"? Nu vad nicaieri asta din declaratia lui Alonso, oricum expresia in sine n-are logica. Cert e ca Ferrari si RedBull se vor chinui sa ajunga Mercedes. Sigur ca va fi prea tarziu dar conteaza in prisma lui 2015. La Barcelona Ferrari vor putea folosi aproape de 100% unitatea de propusie. Vom vedea ce inseamna asta in termeni de performanta.
    12 2
  • @cipf1
    daca e sa o iei asa, mereu gasesti un pilot mai bun ca altul, in afara de unul singur (cel mai bun). Deci cu exceptia celui mai bun (care oops, nu e Alonso) toti sunt de duzina
    6 10
  • VETEEL ,,,[ ESTE CEL CEL MAI BUUN DI ISTORIE ,]1AA
    3 15
  • ALOO, Automarket ,nu supottati comentarii antii RBR DE CE STERGETI COMENTARIILE, sa va fie rusine mare la fel PT RBR , pt minariile facute pina acum FORTZAA ALONSOO
    17 4
  • MULTUMESC CELOR CARE AU VOTAT ,,minuta verde ,,, cind am spus ca vettel este cel mai bun a fost aluzie la cei de la AUTOMARKET care mi-au sters un comentariu care am scris ca SI ,comentatariu ca a scris ca ALONSO este un pilot de pluton ,fan VETEEL si la-m trimis sa uite la desene animate ,nu cred ca lam jignit atit de tare sa mi se stearga comentariul ,RUSINE AUTOMARKET mai uitativa si la alte saituri F1 fortzaaa alonsoo
    8 2
  • pablo256r
    Sumi
    In cursa din China ALO nu s-a batut cu nici un Merc. Daca te uiti la timpii pe tur pe care i-a avut ALO o sa observi ca a mers constant dar nu avea un ritm superior celor doi mertani. Drept pentru care nici nu s-a stresat in mod deosebit ca sa nu foe depasit de Rosberg. Dar cei de la Ferrari au facut un mare pas inainte. Viteza pe lina dreapta. Este prima data cand un pilot RBR se plinge ca nu are sanse sa depaseasca un Ferrari condus de ALO. In doua saptamani au gasit ceva cei de la Maranello care i-a dus mult in fata. Fata de toate echipele. Daca in cursa din Bahrain cele doua Ferrari au fost jaloane de data asta au avut un ritm de cursa bun, al doilea dupa Merc. Acum au aproape trei saptamani pana la cursa din Barcelona. Daca repeta ceea ce au facut in China ... e de bine!
    Daca nu ... a fost doar un foc de paie!
    3 1
  • de asta e nevoie, perioade de progrese lente alternate cu perioade de regrese rapide
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru