Impulsionat de punctele importante acumulate în China, spaniolul a explicat strategia pe care trebuie să o urmeze Ferrari pe parcursul acestui sezon pentru a ajunge la nivelul rivalilor de la Mercedes.
"Trebuie să micşorăm diferenţa, trebuie să-i prindem din urmă cât mai repede înainte de finalul sezonului. Trebuie să continuăm să câştigăm puncte, cât mai multe puncte atât timp cât nu suntem foarte competitivi. Trebuie să încercăm să nu pierdem prea mult teren în campionat, iar dacă într-o cursă vom fi la fel de competitivi ca ei să încercăm să-i prindem din urmă la numărul de puncte", a declarat spaniolul.
Pe de altă parte, Alonso a admis că misiunea Scuderiei se anunţă una dificilă în contextul în care Mercedes a câştigat toate cursele din debutul acestui sezon, iar în ultimele trei a obţinut primele două locuri.
"În acest moment, Mercedes pare foarte departe, pentru că au un avantaj mare, iar noi trebuie să muncim din greu dacă vrem să avem această posibilitate.
Nu este nimic special de făcut, trebuie doar să nu ne dăm bătuţi. Suntem pe locul patru în campionat, mai este mult până departe, dar va fi foarte dificil având în vedere că diferenţa este foarte, foarte mare şi trebuie să fim realişti", a adăugat el.Alonso a ajuns pe locul trei în clasamentul general după podiumul din China, cu un avans de cinci puncte în faţa lui Nico Hulkenberg (Force India) şi de opt puncte în faţa lui Sebastian Vettel (Red Bull).
Via ESPNF1
fiecare echipa a inceput de la 0,bravo celor de la Mercedes pentru ce motor au facut!
Nu contesta nimeni asta man, desi acum hai sa fim cinstiti cu noi insine, ferrari de cativa ani buni se lupta mereu cu cineva, ca dealtfel si anul trecut, in timp ce mercedes se pregatea intens cu noul monopost, no offense.
Ce competitie de motorsport e aia in care nu poti dezvolta motorul? Nu ar mai trebui sa se spuna ca F1 face parte din motorsport, ci din aerosport.
Are 2 campioni mondiali, a angajat pe cine a vrut, are cele mai bune facilitati, are cea mai mare vechime in F1, chiar nu stiu ce nu are.
S-au scuzat ani de zile ca f1 este despre aerodinamica si ei nu pot aplica asta in masinile de serie, dar nici macar cand s-a dat sansa de a dezvolta un motor nou, au al doilea sau al treilea motor ca si putere?
Dar pe aia de la Mercedes care fac masini la 30 000 ii intereseaza sa consume cat mai putin.
Iti iei un Ferrari tocmai ca sa aiba un motor mare, puternic si sa-l auzi cum "urla" sub caroserie.
Ferrari nu stie sa faca motoare mici care sa consume putin. E un paradox ca unei echipe care face cele mai rapide masini sa-i ceri asa ceva.
Noul regulament nu-i ajuta la nimic pe cei de la Ferrari.
nu chiar. Nu au urmarit sa obtina "egalitatea sanselor pe pista" ci din contra. Au creat fel de fel de sisteme care sa ofere un plus momentan semnificativ pentru un pilot aflat intr-un duel, in special pentru cel din spate. DRS, pneuri degradabile, Kers, acum au adaugat economia de combustibil. De ce? Tocmai pentru ca fanii nu doreau de la F1 egalitatea sanselor pe pista ci "spectacol", care pentru ei insemna "depasiri cu orice pret". Well, asta e pretul :) Enjoy
In cursa din China ALO nu s-a batut cu nici un Merc. Daca te uiti la timpii pe tur pe care i-a avut ALO o sa observi ca a mers constant dar nu avea un ritm superior celor doi mertani. Drept pentru care nici nu s-a stresat in mod deosebit ca sa nu foe depasit de Rosberg. Dar cei de la Ferrari au facut un mare pas inainte. Viteza pe lina dreapta. Este prima data cand un pilot RBR se plinge ca nu are sanse sa depaseasca un Ferrari condus de ALO. In doua saptamani au gasit ceva cei de la Maranello care i-a dus mult in fata. Fata de toate echipele. Daca in cursa din Bahrain cele doua Ferrari au fost jaloane de data asta au avut un ritm de cursa bun, al doilea dupa Merc. Acum au aproape trei saptamani pana la cursa din Barcelona. Daca repeta ceea ce au facut in China ... e de bine!
Daca nu ... a fost doar un foc de paie!