Are Mercedes motive de îngrijorare? Ferrari pregăteşte îmbunătăţiri majore la motor pentru sezonul 2017

de Daniel Popescu
Miercuri, 04.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari va introduce câteva noutăţi importante la unitatea de propulsie a monopostului pentru sezonul 2017, care ar putea fi integral roşu după renunţarea la zonele albe.

Ferrari a anunţat că va lansa noul monopost pentru sezonul 2017 în 24 februarie, cu numai 3 zile înainte de prima sesiune de teste din această iarnă, programată pe circuitul de la Barcelona.

Fanii ar putea avea surpriza să vadă o schimbare la nivelul culorilor, întrucât se anticipează că albul va fi îndepărtat, astfel că monopostul ar putea fi integral roşu. Adevăratele modificări vor fi însă cele de la nivelul unităţii de propulsie, întrucât publicaţia Motorsport susţine că inginerii Scuderiei pregătesc câteva noutăţi majore.

Urmareste Automarket
Astfel, motorul cu combustie internă va beneficia de un noul sistem de aprindere şi va utiliza într-un mod mai eficient sistemul MGU-H de recuperare a energiei.
În acest fel, sistemul hibrid ar trebui să fie mai eficient.
De asemenea, sursa citată afirmă că Ferrari va schimba inclusiv poziţionarea cutiei de viteze, întrucât actuala amplasare a generat probleme de tracţiune pe axul spate. În plus, ampatamentul monopostului va creşte cu aproximativ 200 de milimetri, de la cei 3.494 de milimetri pe care îi avea monopostul din sezonul precedent.

Nu în ultimul rând, monopostul testat în prezent în tunelul de vânt are unele forme "neobişnuite", însă nu este clar dacă acestea vor fi păstrate pe versiunea finală care va fi prezentată în februarie.

Rivalii de la Mercedes vor dezvălui noul monopost cu o zi mai devreme, în 23 februarie. 

Via Motorsport

Comentarii (17)

  • care tunel de vant? ala in care n au mai investit de ani de zile? aldo costa le a zis din 2004, era schumi, ca trebuie imbunatatit, dar prostii n au ascultat.. deh, cum voia tatuca montezemolo..
    ce ne intereseaza pe noi de dungile albe sau rosii..? poa' sa fie si galbene..
    ....vor introduce noutati....pai nu sunt in stare sa faca un pas mare in dezvlotarea motorului..? nu pot face un proiect nou, ceva revolutionar? ca doar sunt ferrari.. cyril abiteboul de la renault, a zis ca motorul va fi performant , f puternic..pai ferrari vine cu imbunatatiri??? atat? aerodinamica 0 barat, sasiu cu dallara, ingineri plecati si dati afara, ce mai urmeaza..sa faca ce a facut mclada in ultimii 2-3 ani..
    9 8
  • fan formula1
    sa fie spectacol macar cu 3-4 echipe
    12 2
  • pif666
    speranta moare ultima .....dar suntem satui de promisiuni.
    9 2
  • scamel
    ERR!
    "noul sistem de aprindere multijet"?? s-o tii asa tot anul!
    9 3
  • Imbunatatesc macaronarii motorul de parca Mercedes si ceilalti vor sta pe loc sa-i priveasca...Tipic. Avantul din iarna e din nou mare.
    11 6
  • Marius
    De data asta vad ceva diferit: nu o spune Ferrari o spune altcineva.
    8 6
  • @marius, toate echipele vor avea ceva "diferit". Spre deosebire de Ferrari unii tac si fac. Si apoi castiga.
    11 10
  • Ioane, vezi ca Ferrari si-a imbunatatit tunelul de vant in urma cu 2-3 ani, finalizat prin 2013-2014.
    8 2
  • parerea mea
    Ar fi fost o veste buna daca problemele Ferrari ar fi fost de la motor, cum a fost cazul cu Renault si Honda, in principal acum 2 sezoane.
    Problemele Ferrari au fost generate de sasiu (incluzand suspensii) si de strategie, ambele cu mult sub RBR si MB.
    11 3
  • Marius
    @login Ma refeream la declaratiile care le dadeau i ca urmeaza rezultate bune si ca acum nu spun ei aceasta ci altii. poate nu am fost foarte explicit.
    7 3
  • @alex
    pai si de ce testau in tunelul de vant al celor de la toyota..undeva prin germania..
    daca il aveau inbunatatit, redbull nu i batea, mercedes nu era asa in fata..bine, mai e si motorul..
    4 4
  • semne bune anul are
    2 1
  • Vezi ca testau in tunetul Toyota pana la refacea tuenlului de vant propriu..ai ramas in urma cu informatiile. Oricum testeaza degeaba ca tot praf sunt la aerodinamica si suspensii, in 2015 au iesit in fata doar pentru ca au avut motor mai bun si oleaca au nimerit aerodinamica, s-a vazut treaba asta in cursele lente, gen Hungaloring si Singapore.
    3 0
  • Force India o sa-si prezinte monopostul pe 22 februarie
    1 2
  • @Ioane
    asa este, tocmai asta am zis, aerodinamica 0..
    s a vazut mana aia "nenorocita" si de aur a lui newey in timp,..au inceput slab si au terminat pe 2..desi daca e sa punem abandonurile ferrari, cred ca ei trebuiau sa fie pe 2..nu rb
    tunelul lor de vant e praf.. am spus ca au testat in casa celor de la toyota in germania... iar rusinica ferrari..dezamagitor..
    2 0
  • Renault va fi prima echipa care-si va lansa monopostul pe 21.02
    0 1
  • degetica
    Mercedes nu au nici un motiv sa se teama de Ferrari...cata vreme fetel e acolo....
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru