Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al constructorului german insistă că, cel puţin pentru moment, nu se pune problema unei participări în Marele Circ. "Acesta nu este un subiect de discuţie pentru noi", a declarat un purtător de cuvânt pentru publicaţia germană Handelsblatt.
În aceeaşi publicaţie, Stadler oferă ca argument pentru această decizie faptul că Formula 1 are în prezent numeroase probleme pe care trebuie să le rezolve. "Formula 1 trebuie să-şi rezolve singură problemele", a precizat el.Speculaţiile despre un posibil interes al celor de la Audi pentru Formula 1 au luat amploare după demisia lui Ferdinand Piech din funcţia de preşedinte al Volkswagen, grup din care face parte şi Audi.
În prezent, Formula 1 analizează o serie de schimbări radicale pentru sezonul 2017, inclusiv reintroducerea alimentarilor cu carburant în timpul curselor şi posibilitatea echipelor mici de a folosi monoposturi-client de la echipele de top.Via Reuters
Si sa nu uitam ca in F1 motoarele hibrid abia dezvolta 750-800 de cai putere, in timp ce un hibrid diesel are aproape 1000 de cai, iar benzinarul de 2 litri de la porsche are peste 1000 de cai.
Trist este faptul ca F1 a ajuns sa fie o competitie in care pilotii conduc mereu conservativ ca sa nu strice anvelopele, in timp ce in anduranta vedem curse de sprint adevarate in care se trage la maxim de masini timp de 6, 12 sau 24 de ore.