Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco!

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 24.05.2009
Jenson Button a dominat fara drept de apel Marele Premiu al statului Monaco si obtinut a cincea victorie in 6 curse pentru Brawn GP, impunandu-se in fata coechipierului sau, Rubens Barrichello. Ferrari a terminat pentru prima oara pe podium, autorul performantei fiind fostul campion mondial Kimi Raikkonen.

Marele Premiu al statului Monaco si-a confirmat statutul de procesiune, cursa fiind lipsita in mare parte de dueluri spectaculoase, in primul rand din cauza sanselor minime de depasire.

Brawn GP a continuat sa domine autoritar plutonul, iar Jenson Button a obtinut o noua victorie fara emotii, coechipierul sau Rubens Barrichello nereusind sa ii faca fata nici de aceasta data.

Ferrari a demonstrat inca o data ca incepe sa isi revina dupa debutul dezastruos de sezon, reusind sa ocupe locurile 3 si 4 in acest Grand Prix. De altfel, Kimi Raikkonen a obtinut primul podium pentru Ferrari in acest an, performanta finlandezului fiind completata de Felipe Massa.

Dupa rezultatele excelente din primele curse, Red Bull Racing s-a multumit duminica doar cu locul 5 obtinut prin Mark Webber. Coechipierul sau, Sebastian Vettel, nu a reusit sa treaca linia de sosire, deteriorandu-si semnificativ monopostul in urma unei greseli personale comise in prima parte a cursei.

Nico Rosberg a castigat duelul cu Fernando Alonso pentru locul 6, in timp ce ultimul punct in cursa i-a revenit lui Sebastien Bourdais, care a obtinut aceasta performanta prin prisma unei strategii cu o singura intrare la boxe.

Force India a fost la un singur loc de obtinerea primului punct din istoria echipei, dupa ce Giancarlo Fuisichella a terminat cursa pe locul 9. Lewis Hamilton a terminat pe locul 12, antepenultimul al cursei, in timp ce pilotii celor de la Toyota si BMW-Sauber au trecut practic neobservati in aceasta cursa.

FILMUL CURSEI

START RATAT PENTRU RAIKKONEN

Kimi Raikkonen si-a pus sperante in utilizarea sistemului KERS pentru a putea lupta cu Jenson Button pentru prima pozitie, insa fostul campion mondial a ratat startul, iar Rubens Barrichello a profitat si a urcat pe locul 2. Brawn GP a avut astfel un start excelent de cursa, devenind favorita pentru obtinerea unei duble de vis in Principat. Button s-a distantat rapid de coechipierul sau, in timp ce Raikkonen a reusit sa se mentina in plasa lui Barrichello.

In restul plutonului, startul a fost lipsit de evenimente, pilotii reusind sa se mentina pe locurile castigate in calificari. Exceptia a fost Lewis Hamilton, care a reusit sa treaca de Robert Kubica si cei doi piloti ai echipei Toyota, insa cursa acestuia urma sa fie foarte grea din cauza greselii comise sambata in Q1.

MASSA, PACALIT DE ROSBERG

Primele tururi ale cursei au fost animate doar de duelul dintre Sebastian Vettel si Felipe Massa pentru locul 4.

In ciuda faptului ca era pilotul cu cea mai putina cantitate de benzina in rezervor, Vettel nu a reusit sa se distanteze de Massa, prin prisma faptului ca monopostul Red Bull nu este foarte competitiv pe circuitele lente cu viraje foarte stranse. Massa a incercat de mai multe ori sa treaca de german, iar ultima tentativa a avut loc in turul 8 la iesirea din tunel. Brazilianul nu a mai avut insa timp sa franeze si a taiat sicana, iesind in fata lui Vettel.

Pentru a evita o penalizare, Massa a incetinit si l-a lasat pe Vettel sa treaca in fata, insa Nico Rosberg, aflat imediat in spatele pilotului Red Bull, a profitat de ocazie si l-a depasit la randul sau pe vicecampionul mondial. Massa s-a vazut astfel in ipostaza de a pierde o pozitie in urma duelului cu Vettel, insa brazilianul si-a recuperat locul dupa ce Vettel a intrat la boxe in turul 11.

MONACO, ETERNUL PROVOCATOR DE INCIDENTE

Asa cum se anticipa, cel mai tanar castigator al unui Grand Prix din istorie a fost primul care a optat pentru realimentare, insa cursa lui Vettel s-a incheiat prematur in turul 16. Vettel a pierdut controlul volanului in acelasi loc in care Lewis Hamilton a abandonat sambata in calificari, ratand astfel ocazia de a obtine o noua clasare buna.

Primul incident de cursa a avut insa loc in turul 13, cand Sebastien Buemi a franat prea tarziu si l-a lovit din spate pe Nelson Piquet Jr. Tanarul pilot elvetian al echipei Toro Rosso a fost nevoit sa abandoneze, Piquet Jr facand acelasi lucru dupa ce si-a condus monopostul avariat la boxele Renault.

MASSA, ARTIZANUL PRIMEI OPRIRI LA BOXE

Prima serie de intrari la boxe nu a adus o modificare radicala a configuratiei in clasament, insa Massa a iesit in fata Rosberg, recuperandu-si astfel pozitia a patra. Pilotul echipei Williams a fost depasit si de Mark Webber, australianul pozitionandu-se in spatele lui Massa. Ultimul pilot din top care a efectuat prima intrare la boxe a fost Alonso, in timp ce pilotii aflati la jumatatea plutonului au optat pentru un prim stint foarte lung, in speranta ca vor reusi sa castige cateva pozitii in fata rivalilor lor.

BUTTON, MARS TRIUMFAL SPRE VICTORIE

Intre timp, Button a fost singurul care a reusit sa se distanteze decisiv de urmatorilor sau, englezul avand un avas de peste 15 secunde in fata coechipierului sau. In rest, diferentele de timpi au fost relativ reduse, insa duelurile au lipsit de pe circuit, in special din cauza posibilitatilor extrem de reduse de depasire.

Turul 31 a consemnat cel de-al patrulea abandon al cursei, dupa ce Robert Kubica s-a retras la boxe in urma unor probleme tehnice.

Un alt punct de referinta al cursei a avut loc in turul 37, cand liderul Button l-a depasit cu un tur pe campionul mondial Lewis Hamilton, care in acel moment concura pe penultimul loc. Pilotul McLaren ocupa doar locul 15, singurul pilot pozitionat in spatele sau fiind Adrian Sutil.

In ciuda aparentelor, Force India a avut parte de o cursa foarte buna la Monaco, Fisichella concurand pe locul 9 la un singur pas de o clasare in puncte. In incercarea de a se mentine in plasa coechipierului sau, Massa a fortat foarte mult si a fost avertizat de inginerul sau de cursa sa nu mai forteze taierea sicanelor, intrucat risca sa fie penalizat de comisarii de cursa.

Turul 53 a consemnat al cincilea abandon al cursei, Heikki Kovalainen nereusind sa treaca linia de sosire dupa ce a pierdut controlul volanului monopostului McLaren in momentul in care lupta pentru cateva puncte in clasament.

Ultima serie de intrari la boxe nu a adus nicio modificare in clasament, Jenson Button continuand marsul triumfal spre victorie cu un avans consistent in fata lui Barrichello. Ferrari s-a mentinut pe locurile 3 si 4 prin Kimi Raikkonen si Felipe Massa, in timp ce Webber a adus singerele puncte pentru Red Bull. Rosberg, Alonso si Bourdais si-au trecut in cont ultimele puncte, clasamentul fiind completat de Fisichella, Glock si Heidfeld. Lewis Hamilton a facut o cursa anonima, reusind sa termine doar pe locul 12 dupa ce l-a depasit pe Jarno Trulli in ultimele tururi ale cursei. Ultima pozitie in clasament a fost ocupata de Adrian Sutil.

In ultimul tur al cursei, Kazuki Nakajima a intrat cu monopostul Williams in zidurile de protectie, fiind nevoit sa abandonze. Pilotul echipei Williams s-a alaturat astfel celorlalti colegi de suferinta care nu au trecut linia de sosire: Kovalainen, Kubica, Vettel, Piquet Jr si Buemi.

Cel mai rapid tur de pista a fost realizat de Felipe Massa, brazilianul fiind cronometrat cu 1:15.154 in turul 50.

Rezultatele complete ale Marelui Premiu al statului Monaco sunt disponibile aici.

Clasamentul pilotilor dupa Marele Premiu al statului Monaco este disponibil aici, iar clasamentul constructorilor aici.

Urmatoarea cursa de Formula 1 va avea loc pe 7 iuniue pe circuitul de la Istanbul si va conta pentru Marele Premiu al Turciei.

 

Taguri: Monaco, cursa

Comentarii (80)

  • ctlnmihai
    Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco!
    Bravo Button si Brawn Gp...Misto turul de onoare ....
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ferrari :)))
    Super cursa, bravo baieti pentru rezultat :)))) Asteptam si mai multe de la voi, in cursele viitoare :)

    Mai simplu spus: The Rise Of Ferrari, The Fall Of McLaren & BMW :)
    0 1
  • ctlnmihai
    Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco!
    Hmm..Arata bine Charlotte ,fiica printesei Caroline de Monaco
    0 0
  • ma doare burta...
    radio... raaaaaaaaadiooooooooo... RRRRRRRAAAAAAAAADDDDDDDDIIIIIIOOOOOO BA DOBITOCULE!!! Daca esti surd, ia-ti proteza auditiva!!! Si nr. 2: OOOOOOOOOOOOOOOOOO, ce accident, a, era Kovalainen dar stiti nu s-a mai dat, desi se daduse, ca altfel n-avea dobitocul de unde sa stie cine e ca ii confunda si cu numele scris pe ecran! In rest, o cursa fara istorie...
    0 0
  • ctlnmihai
    Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco!
    Kimi s-a deshidratat bine...noroc cu sampania....
    0 0
  • Dubla
    Am spus ca va fi o dubla Brawn GP....
    Sa cam dat de pozor Kimi.
    Bravo Ferrari.
    0 0
  • ctlnmihai
    comentariu tv
    Nu trebuie sa ne suparam pe comentatori..Am citit intr-un articol azi k s-ar putea k in viitor cursele s-ar putea sa fie transmise in sistem pay-per-view...asa k trebuie sa ne multumim cu ce avem
    0 0
  • ctlnmihai
    comentatorii tvr 1
    ,,Cred k isi revine Raikkonen in a 2-a parte a sezonului"-Miki...Mai degraba cred k isi revine echipa Ferrari decat pilotii....
    0 0
  • felicitari Button!:)
    cred ca e greu sa mai vorbeasca cineva ceva despre Brawn-Button altceva decat in termenii cei mai elogiosi.Dincolo de orice orgoliu:)..
    0 0
  • @comentatori
    au comentat mai bine decat inainte desi s-a mai auzit numele mihai marinescu de vreo doua ori, oricum pay per view nu cred pt ca ma uit pe sopcast
    0 0
  • bv, frumoasa cursa
    @BurningFlame sa ii lasam dracului pe idiotii aia doi. o alta cursa in care si-au dat cu firma in cap. sa nu mai vorbim de faptul ca avem un pilot in GP2 de care acesti tembeli nu spun niciun cuvant, dar ne bobardeaza cu vesti despre pusti si romano-elvetieni. in fine!
    cursa a fost frumoasa, din multe puncte de vedere. dubla Brawn GP, locurile 3 si 4 ale celor de la Ferrari, locul 8 al lui Bourdais, locul 9 al lui Fisichella (plus faptul ca ambii au facut doar o singura oprire la boxe) si altele...
    0 0
  • nice
    tare cursa asta...bv button...felicitarile mele pentru ferrari:)..se putea si mai bine..cat despre comentatorii astia penibili ce sa mai zic...nu stiu cine dracu ii mai tine la tvr: habar nu au de formula 1, 60% din comentarii erau din afara formulei1...cateva gafe de care imi mai aduc de aminte: la ei 12 este egal cu 20, pe fisichella l-au incurcat cu sutil (de mai multe ori), + ca sunt surzi: RADIOOOOOOOO (de mai multe ori)ce idioti sa mor de am vazut asa specimene...nu stiu cum nu le este rusine sa mai comenteze...ei la 100 de ani tot comenteaza f1+ comenteaza reluarile...la accidentul lui kova adik reluarea se apuca sa zbiere k fraierii+ k atata au laudat monoposturile brawn...io cred k oamenii astia sunt paraleli cu f1. sa termin cu penibili astia 2. Mi-a placut de kimi, el a tras tare doar pt sampanie :P, bv lui bv massa, sa speram k in turcia nu rupe sirul victorilor consecutive, ar fii pacat
    0 0
  • am uitat ceva
    am uitat ceva in legatura cu penibiliii de la TVR: ferrari este pe locul 4 in clasamentul constructorilor nu pe PENULTIMUL cu au spus penibili aia de la tvr
    0 0
  • ctlnmihai
    @sebabaur
    Pe soapcast? dar e mai bine k sa stai intins in pat si sa te uiti la tvr...Daca pica netu ce te faci?
    0 0
  • @ctlnmihai
    ma uit pe satelit ca tot gasesc un prg in lumea asta sa transmita cursa
    0 0
  • ...
    am si eu o intrebare...de ce massa a primit 250 puncte iar kimi 240?????
    0 0
  • idioti
    Comentatorii aia 2 au stricat cursa ca de obicei!
    0 0
  • ctlnmihai
    @sebabaur
    Daca gasesti si pe acolo.....
    0 0
  • Ce tur de onoare?
    inca o data ca de alte multe ori si aproape tot timpul cei de la TVR sunt penibili. Buton a parcat gresit masina la sosire de asta a alergat ....revedeti dk nu credeti dar nu-i credeti pe aia doi de la TVR
    0 0
  • @alee
    aceeasi curiozitate o am si eu
    0 0
  • @tvr
    ce e mai rau ca nu se mai transmite conferinta de presa ca mai vedeam si noi parerile pilotilor despre comportamentul masinilor ca automarket nu ni le da decat la doua trei zile dupa cursa, oricum bravo brawn bravo button bravo barrichelo bravo ferrari massa si kimi
    0 0
  • @Alxandra1710
    massa a primit mai mult din cauza ca a obtitnut cel mai timp pe tur al pistei
    0 0
  • ctlnmihai
    R_a
    El asa a dat impresia..imi cer scuze
    0 0
  • @alee
    pentru cel mai rapid tur a mai primit massa puncte, a mai fost pb asta
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alee, Alexandra 1710
    Decat sa va intrebati mai bine cititi ce au scris baietii cu font bold aici pentru ca evident, la cursa s-a uitat mama:

    "Cel mai rapid tur de pista a fost realizat de Felipe Massa, brazilianul fiind cronometrat cu 1:15.154 in turul 50."
    0 0
  • Frumoasa cursa :)
    O cursa frumoasa. Cred ca au fost destul de multe dueluri interesante, la fel si abandonuri :D. Ma bucur ca Ferrari a inceput sa-si revina, cine stie, poate in Turcia ambii piloti pe podium sau dece nu chiar victorie ? :) Chiar vreau sa mai apara favoriti pentru victorii, nu de alta dar n-as vreau pe la sfarsitul verii sa aflu numele campionului mondial
    0 0
  • ctlnmihai
    Brawn gp
    Titlurile sunt acontate deja..sunt prea buni..Intre Ferrari si RedBull se va da duelul
    ptr. locurile 2 si 3
    0 0
  • Monte Carlo
    Bravo Ross Brawn, bravo Button si Barrichello, nu cred ca mai e posibil sa-i mai ajunga cineva, atat la constructori cat si la piloti. Masina este frumoasa, echilibrata, din punct de vedere tehnic de neegalat, cel putin pentru moment, iar Button o conduce fara gresala. Ma bucur si pentru Kimi si Masa au facut o cursa buna, dar mai ales, imi pare bine ca Alonso, cu masina pe care o are a reusit doua puncte. Cat despre Hamilton, care s-a pierdut in coada plutonului asa cum merita, se pare ca a mai lovit o data glisierele de protectie. In rest o cursa cu putin spectacol si cu multe abandonuri.
    0 0
  • @cyrus
    ai dreptate, ar fi binevenita un pic de competitie ca sa nu devina brawn cum era ferrari acum cativa ani ca facea mai mereu duble sau williams renault cu mai mult timp in urma desi miki alexandrescu nu mai tine minte, de la anii lui ar trebui sa se pensioneze ca si asa nu prea aude. ce e clar ca pana acum doar sporadic am avut intrecere cel putin pentru podium, pentru locurile de mai jos s-au mai batut ei, anul trecut aveam patru echipe care erau destul de aproape, anul asta avem dominatie absoluta brawn
    0 0
  • de ce?
    massa e punctat cu 250 iar raikonen doar cu 240 !!!! DE CE?
    0 0
  • @NeoGalaxy
    decat sa vorbesti asa,mai bine ai tacea :roll: si stai calm ca nu ai fost tu mai atent decat mine la cursa.BRAVO KIMI!!!
    0 0
  • @ROADEMPIRE
    stai ca o sa-ti raspunda intr-un mod foarte "frumos" marele fan massa,neogalaxy
    0 0
  • @roadempire
    frate mai bine ai urmarii comentariile de mai sus..massa este punctat cu 250 din cauza ca a efectuat cel mai rapid tur al pistei!!!!!...SCRIE CU BOLD
    0 0
  • @Alexandra 1710
    i-am rasp io mai repede:P..in orice caz...faina cursa bv kimi bv massa ...sa speram k nu se vor oprii aici:)
    0 0
  • @scuderia
    :)):)) mda.am postat in acelasi minut.ferrari o sa-si revina.urmeaza istanbulul unde ferrari merg bine dupa cum stim :X.o sa fie bine.dpoate pe noiembrie o sa fim vicecampioni in campionatul constructorilor :)
    0 0
  • Puncte Nakajima ?
    Nu doresc sa inteleg gresit Regulamemtul concursului F1 Champ 2009, dar la punctul 4.4 se spune ca : "Un pilot care abandoneaza (indiferent de cauze) va primi -20 de puncte". In acest caz cum se judeca ? In regulamentu oficial F1 orice pilot care a parcurs 93% din tururi, este considerat calificat, dar retineam ca la acest joc nu se aplica regulamentul oficial si prin urmare (asa am inteles) orice pilot care nu trece linia de sosire se considera ca abandon... Poate mai clarificati acest aspect. Multumesc anticipat.
    0 0
  • Puncte Nakajima 2
    Am facut o greseala la numarul de tururi pe care trebuie sa le parcurga un pilot pentru a fi considerat clasificat in regulamentul oficial F1 : 90% din totalul tururilor parcurse de pilotul castigator si nu 93% din numarul total al tururilor cursei... Scuze !
    0 0
  • ctlnmihai
    Ferrari doar pe locul 2?
    Fanii Ferrari nu s-au multumit niciodata cu locul 2...Aut Caesar ,aut nihil...
    0 0
  • @ctlnmihai
    pai ala care sustine ca ferrari pot fi campioni anul acesta e ori prea naiv,ori prea orgolios,ori prea cretin ca n-am cum sa zic mai bine.da' eu nu sunt fan ferrari :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ferrari
    Mai sunt vreo 11 curse, daca Ferrari o sa si castige curse, exista sanse desi Brawn are un avans foarte foarte mare. Oricum in afara de Ferrari restul sunt in orice alta liga.
    0 0
  • ctlnmihai
    @Neogalaxy
    O sa ma duc la toate bisericile din oras si o sa ma rog k sa nu castige Ferrrari..Si cum am sufletu bun,d-zeu ma va asculta
    0 0
  • mda..
    Frumoasa cursa.Eu am renuntat de mult timp sa ma mai uit la TVR.Exista BBC :)..chiar daca il cam iau in brate pe Hamilton totusi comentariul e bestial si aloca aproximativ 3 ore pentru transmisia cursei.O gramada de interviuri cu piloti,manageri,ce mai ..profesionisti.Surprinzator sau nu,David Coulthard chiar stie ce vorbeste ..la fel si Eddie Jordan.Decat sa va enervati mai bine schimbati canalul :)..Anul asta deocamdata Brawn rulz....ma asteptam cursa asta sa castige Kimi dar Button e bestial deocamdata :)
    0 0
  • ctlnmihai
    @Mishuu
    esti in uk?
    0 0
  • @ctlnmihai
    Dumnezeu nu va tine cont de tine...si nici de rugile tale
    0 0
  • ctlnmihai
    @scuderia
    ba da..k ma rog in fiecare seara
    0 0
  • =)))
    hai k esti amuzant:)):))
    0 0
  • nu,as vrea eu :))
    nu,pe net ma uit..sunt o gramada de programele..eu folosesc pentru BBC TVAnts..
    0 0
  • si ink ceva
    la prima intrare a lu hamilton la boxe: cand a iesit pe pista a trecut pe linia acea galbena de la iesirea de la boxe si nu s-a luat nici o masura
    0 0
  • ctlnmihai
    @scuderia
    stiu asta ..
    0 0
  • transmisie tv
    fratilor comentatorii de la itv sunt in stare sa se urce in masini sa ia interviuri pilotilor si ai nostrii ca brazii cu mucii pe piept nu sunt in stare sa taca cand e un team radio,sunt penibili,anyway bv Massa o cursa f curajoasa,felicitari castigatorilor :)
    0 0
  • ctlnmihai
    @scuderia
    Depune o contestatie la Fia..
    0 0
  • @me_najanaja
    asa-i...parca am urmarit si eu o cursa transmisa de ei..si parca transmit si motogp,nu?ca nu mai stiu unde ma uit :))..dar sunt profesionisti nu ca michi si vichi...
    0 0
  • Massa pacalit de Rosberg
    Mi s-a parut ca Vettel i-a intrat in fata lui Massa, a franat, facilitandu-i depasirea lui Rosberg. Nu mi s-a parut o manevra tocmai curata.
    0 0
  • @ mobius
    Massa a franat tocmai sa-l lase pe Vettel sa treaca.Rosberg doar a profitat.
    0 0
  • @Mishuu
    eu am avut onoarea sa stau in Anglia 3 luni,am urmarit cursele pe itv care parerea mea este mult peste bbc,nu ai cum sa compari comentariul si transmisia care este diferita de ce vedem noi...poate scapam draq de penibilii astia de la tvr,oricum un + pt viki care il atentiona pe miki ca este team radio da mustaciosu era in lumea lui si nu-l baga in seama :)) si mi se pare mie dar de cand cu petitia asta viki parca si-a mai revenit in comentariu?eu asa zic parca e mai atent la cursa cat despre miki aerul marilor premii este mult prea tare pt mustata lui :))
    0 0
  • ctlnmihai
    Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco
    Si daca e sa ne luam dupa Norbert Haug ,e a 3-a cursa si a a-3-a victorie a lui Button cu acelasi motor mercedes...deci in turcia Jenson va beneficia de un motor nou..
    0 0
  • @ctlnmihai
    oricum degeaba il descalifica:))..k nu are de pierdut nik:))
    0 0
  • ctlnmihai
    me_najanaja
    ai dreptate ..am citit un articol in care fanii englezi au inceput sa regrete itv-ul
    0 0
  • ctlnmihai
    @scuderia
    Pai tu de ce crezi k ti-am sugerat lucrul acesta? : D
    0 0
  • ctlnmihai
    Dezamagiri
    Pana acum dezamagirea cea mai mare a sezonului se numeste Bmw- Sauber..
    Spre deosebire de Mclaren care din teste n-au aratat mai nimik, Bmw a dezamagit total..
    0 0
  • ctinmihai
    crede-ma anul trecut cursa de la monaco am vazut-o pe itv,a fost incendiar comentariul,azi ma lua somnul in fata tv-ului :)) nu stiu de fanii englezi dar eu sigur regret itv-ul :))
    0 0
  • @me_najanaja
    Probabil ca ai dreptate..Cand doi iti zic ca esti beat mergi si te culci..Dar prefer BBC-ul de n ori TVR-ului (n>100000000,n zerouri) :))
    0 0
  • Mishuu
    aaaaa normal,ai perfecta dreptate,cine nu prefera bbc-ul in locul lui miki :))
    0 0
  • ctlnmihai
    @me_najanaja
    Am vazut cum transmite itv-ul.. am dat jos de pe net tot sezonul 2008 de pe itv transmise
    0 0
  • NeoGalaxy
    Bai baiatule tu tot timpul nu ai altceva de facut decat sa atragi atentia diversilor useri care posteaza ca ei gresesc iar tu ii corectezi pe toti de parca tu ai fi detinatorul adevarului absolut in f1.Tot timpul te iei de cei care posteaza si nu sunt de aceeasi parere cu tine[ba chiar ii jignesti grosolan cum a fost cazul alexandrei pe care o trimiteai sa-si caute iubit desi dupa cate observ cred ca tu ai nevoie de asa ceva,ptr ca se vede clar ca ceva iti lipseste] .Eu te sfatuiesc sa lasi lumea sa-si spuna parerea indiferent daca gresesc sau nu si indiferent daca esti de acord cu cei care posteaza sau nu.Nu te mai da tu mare profesor de f1 ptr ca nu esti.Ba chiar faci cateodata niste gafe impardonabile.Vezi-ti de massa si de ferrari ai tai si inceteaza cu comentariile stupide la adresa celorlalti useri.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @angusyoung
    Exista psihologi pentru problema ta stii?
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Credeam ca tii deja cu oricine altcineva care castiga mai ales daca nu este Ferrari, dar sincer... get over it :)
    0 0
  • ctlnmihai
    @ NeoGalaxy
    Sunt fan McLarens..si voi fi suporter al oricarei echipe care bate scuderia..urasc Ferrari:)
    0 0
  • NeoGalaxy
    Ia-te de mana cu micky si cu vicky si duceti-va sa va cautati unde trebuie.aveti probleme serioase mai baieti.Daca aia au imbatranit si au mai pierdut din neuroni , despre tine care cred ca esti ceva mai tinerel pot sa afirm ca ar trebui cel putin sa o lasi mai moale cu comm-urile rautacioase.nu demonstrezi decat ca esti un baietel frustrat si cu anumite lipsuri.De fapt cu diverse lipsuri.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Chiar, ca tot discutam de Ungaria acum ceva timp, sper sa ne intalnim daca mergi pe acolo :) Ca suntem fani la echipe diferite este fun dar ceea ce conteaza este ca ne place sportul in sine ;)
    0 0
  • ctlnmihai -- Sunt fan McLarens..si voi fi suporter al oricarei echipe care bate scuderia..urasc Ferrari:)
    DA, DA! Bine spus! Total de acord!
    0 0
  • ctlnmihai
    @ NeoGalaxy
    Daca urasc Ferrari asta nu inseamna k am ceva cu tine :)
    0 0
  • ctlnmihai
    @ NeoGalaxy
    din pacate nu cred voi reusi sa ajung in Ungaria..iti urez vizionare placuta de pe acum
    0 0
  • Pentru totii fanii de F1
    Acesti doi oameni de la TVR care "comenteaza" cursele, o fac cu ochii legati !. Nu au vazut ca inainte de start din masina lui Rosberg iesea fum iar la calificari nu au vazut cate bucati au iesit din masina lui Massa dupa ce acesta s-a ciocnit de parapet. Imi pare rau ca nu mai prind RTL. Acolo sunt profesionistii. Cred ca cei de la Brawn vor avea ceva probleme in a doua parte a sezonului.
    0 0
  • palpitant
    palpitanta cursa; am adormit pe la jumate, dar m-am trezit totusi in timp pentru a vedea finalul
    0 0
  • @neo...etc
    "Mai sunt vreo 11 curse, daca Ferrari o sa si castige curse, exista sanse desi Brawn are un avans foarte foarte mare. Oricum in afara de Ferrari restul sunt in orice alta liga. " . Really?!? Probabil ai vrut sa zici Brown GP , nu "mucosii" de la Ferrari , ca sa parafrazez un comentariu dinaintea cursei....Ai zis bine ca Ferrari sunt din alta liga...mai au mult de tras sa ajunga in F1 , alaturi de celelalte echipe.
    0 0
  • ptr neogalaxy
    Important e ca un motor Mercedes bate un motor ferrari,si rau de tot
    0 0
  • NeoGalaxy
    @bogdan_197
    Exista 3 ligi in Formula 1 acuma. Brawn, Ferrari, si liga a 3-a unde sunt restul. Ferrari au lucrat mult la monopost si se vede. Sper sa tina pasul pentru ca masina este versatila si evident, au folosit Kers si la Monte Carlo desi nu prea existau castiguri evidente. Daca vor imbunatatii masina exista o sansa sa castige curse si evident multe puncte. Soarta titlului este discutabila, la piloti este cam greu de batut Jenson, dar la constructori se mai poate face ceva. Evident este posibil dar vedem. Aoleo... si comentariul ala... spune-mi ca nu este din emisiunea aia de dinainte de cursa :))) Am ras la faza aia cu "Schumacher a castigat titlul desi mai erau de concurat 7 echipe" :) Sau faptul ca acel comentator care prezenta cursa... a gresit si chestia asta si numele emisiunii :))
    Si daca tot ne deranjeaza acesti comentatori de ce nu facem nimic? In afara de a semna niste petitii prea neinteresante, de a ne oftica si de a ne certa aici, de ce nu facem nimic daca tot suntem niste fani atat de infocati? Pai va spun eu, pentru ca multi de aici sunteti faci asa pentru ca vi se pare interesant. Este usor sa faci misto (ca mine) de altii, dar cand trebuie discutat serios, toti uita ce inseamna asta. Din pacate... ipocrizia si snobismul sunt la ele acasa in Romania. Asta este tara in care traim, dar oamenii au facut-o asa.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @0313
    Asa si? Un motor Mercedes bate un motor Ferrari. Mare smecherie. La sfarsitul sezonului poate sa fie la fel. Rusinea mai mare este ca campionul mondial foloseste exact acelasi motor Mercedes, doar ca se multumesc sa se bucure cand termina curse, nu neaparat in puncte. Asa ca fraieri sunt aia de la McLaren pentru ca ei sunt echipa motorizata de motorul original Mercedes. Rusinea este a lor daca o debutanta care foloseste acelasi motot il bate la .... HA HA HA HA HA HA HA HA... Cata prostie in comentariul tau 0313 :))))))))
    0 0
  • ptr neogalaxy
    Pusca fiara in tine,dar Brawn este impins de motor Mercedes si se vede.comenatriile tale sunt zero faptele vorbesc.Si inca ceva,prostie mai mare decat tine nu cred ca exista,stim toti asta DESTEPTULE
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru