Constructorii au decis menţinerea motoarelor turbo V6 cu sisteme hibride

de Daniel Popescu
Duminica, 19.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cei patru constructori din Formula 1 au stabilit ca regulamentul tehnic pentru sezonul 2017 să prevadă menţinerea actualelor motoare turbo V6 de 1.6 litri cu sisteme hibride.

Esential 2017 este sezonul in care vor fi introduse urmatoarele schimbari majore in regulament
Formula 1 pregăteşte o amplă schimbare a regulamentului tehnic pentru sezonul 2017 cu scopul de a corecta unele greşeli şi de a readuce spectacolul pe circuit. Regulamentul în privinţa motoarelor a fost incert pentru o lungă perioadă de timp, mai ales ca urmare a dominaţiei autoritare a celor de la Mercedes.

Totuşi, Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a anunţat că toţi cei patru constructori din Formula 1 au convenit ca actualele unităţi de propulsie cu motoare turbo V6 de 1.6 litri să fie păstrate şi în 2017.

Toţi producătorii de motoare au fost destul de clari că actuala arhitectură a motorului cu o componentă hibridă trebuie să fie păstrată.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
"Toţi producătorii de motoare au fost destul de clari că actuala arhitectură a motorului cu o componentă hibridă trebuie să fie păstrată.
Aceasta este direcţia spre care ne îndreptăm şi cel puţin acesta este statusul în acest moment între Ferrari, Renault, Honda şi Mercedes"
, a declarat austriacul.

Totuşi, constructorii analizează modul în care puterea motoarelor poate fi majorată la 1000 de cai putere, iar Wolff crede că soluţiile propuse sunt uşor de implementat.

"Există instrumente destul de uşoare pentru a creşte puterea, cum ar fi creşterea vitezei de curgere a carburantului. Dacă măreşti viteza de curgere cu 10 sau 20 kg, vei avea mai mult de 1000 de cai putere. Dar trebuie să redesenezi componente cruciale ale motorului, trebuie să le faci mai fiabile, iar asta implică costuri de dezvoltare", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (2)

  • Ok.Nu se supara nimeni daca aceste motoare vor mai fi pastrate dar ar face un mare bine daca la aceste motoare ar ridica turatia undeva pe la 18000-20000 RPM,asa de dragul sunetului plus ca ar mai creste si puterea motorului.E de inteles de ce toti constructori vor aceste motoare deoarece dezvoltandu-le descopera lucruri noi care pot fi implementate pe masinile de serie
    15 1
  • Corneliu
    Ar trebui o mai mare atentie la tarducerile din engleza pentru ca o viteza in niciun caz nu se masoara in kilograme (citez " Dacă măreşti viteza de curgere cu 10 sau 20 kg")... "increase the fuel flow by 10kgs an hour or 20kgs" se traduce prin marirea debitului (nu a vitezei cu care curge combustibilul din rezervor), si se masoara in cantitate pe interval de timp, in F1 fiind vorba de kilograme pe ora, nu in kilograme si atat. Diferenta dintre debit si viteza se invata in liceu, sunt lucruri elementare....
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru