Feedback

Șeful McLaren a demisionat după startul dezamăgitor de sezon: echipa britanică anunță o structură simplificată de conducere

Publicat Miercuri, 04.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 30
Șeful McLaren a demisionat după startul dezamăgitor de sezon: echipa britanică anunță o structură simplificată de conducere - Poza 1
Eric Boullier a demisionat din postul de director de curse al McLaren, iar echipa a decis să restructureze departamentul de conducere, ca urmare a debutului modest de sezon.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a anunțat miercuri că directorul de curse Eric Boullier și-a dat demisia ca urmare a lipsei de performanțe din noul sezon competițional.

În ciuda faptului că echipa britanică a renunțat la motoarele Honda în favoarea unităților de propulsie mai eficiente furnizate de Renault, McLaren nu a reușit să înregistreze progrese semnificative.

Echipa ocupă doar locul 6 în clasamentul constructorilor cu 44 de puncte, mai puțin decât cele 49 acumulate de Haas, iar șansele de a progresa în a doua parte a campionatului sunt reduse.

"Sunt foarte mândru că am lucrat cu o echipă atât de grozavă pe parcursul ultimilor 4 ani, dar recunosc că este momentul potrivit să demisionez. Le doresc tuturor celor de la McLaren tot ce este mai bun pentru finalul sezonului și pentru viitor", a declarat Boullier.

Oficialii echipei considerat că debutul slab de sezon are cauze "structurale și de sistem" care necesită schimbări interne majore. De altfel, în urma deciziei lui Boullier, McLaren a dezvăluit o structură "simplificată" de conducere, deși rolul francezului este luat acum de 3 persoane.

Astfel, apare rolul de director sportiv pentru Gil de Ferran, care va fi practic noul șef al echipei, în timp ce Simon Roberts se va ocupa de producție, inginerie și logistică. De asemenea, directorul de performanță Andrea Stella a fost numit responsabil pentru operațiunile de pe circuit din timpul Marilor Premii.

Via Motorsport


Comentarii (30)

  • E trist ce se intampla acolo. Daca nu se intoarce McLarenMircea84, isi dau toti demisia.
    8 2
  • Eu am o schema si mai simplificata, Alonso peste tot, ca si asa i-a incalecat de tot pe aia de la McLada ...
    8 13
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • razbunarea fandositului
    I'll be back ... si se alege praful de voi
    5 2
  • pai dupa Alonso n-o sa mai existe McLaren sau, cel mult, o sa fie un Williams 2. Alonso e ultimul pilot de top care o sa mai concureze pentru ei. Dupa Alonso, furtuna.
    Si momentan, e singurul om de F1 de top din echipa. Restul sunt niste adunaturi slabe care n-au nicio solutie.
    Singura lor salvare e sa gaseasca un motorist care sa-i ia sub aripa lui si sa vina sa arunce cu banii. Un VW, un BMW, poate sa-i cumpere Honda, daca le merge bine la anul parteneriatul cu RBR, cine stie.
    Acum McLaren mai are ceva bani pentru ca atrage cu Alonso. Dupa el o sa se chinuie sa mai ramana in F1. E diferenta uriasa de buget intre McLaren si Ferrari-Mercedes. McLaren e deja istorie.
    17 5
  • Ar fi bine sa repete Alonso isprava din Q1 de anul trecut, peste cateva zile.
    5 2
  • Vorbesti prostii. Boullier e un inginer de top dar mai conteaza si cu cine lucrezi iar aici ma refer si la pilot. Ce a facut pilotul? Pai pilotul a dat feedback prost, a aruncat toata vina pe motor cand nu era cazul.
    5 5
  • Lasa ca asa spuneau si in 2007, ca daca pleaca Alonso McLaren e pierdut pentru ca Hamilton nu stie sa dezvolte monoposturi si nu stie sa seteze.
    La Ferrari - la fel, daca pleaca Alonso sunt pierduti ca niiimeni nu mai poate scoate atat din 'caruta'.

    Bottom line: stati linistiti copilasi, McLaren isi va reveni. Daca joci cartea pilotului providential cu un pilot care este cel mult unul obisnuit din primii 5 sau primii 10, s-ar putea sa nu fie de ajuns pentru performanta.
    6 2
  • Ce isprava?
    1 0
  • cum era?
    McLaren are cel mai bun sasiu, daca ar schimba motorul ar plange Hamilton si cu Vettel.
    2 3
  • @@ Radu
    Pai a fost pe primul loc in Q1. Toti ceilalti au folosit gume wet, a stat ploaia si s-a si uscat iar Alonso a pus super-softul. Evident, in conditii normale era super daca se califica in Q2.
    https://www.youtube.com/watch?v=BjzMUKFVR5g
    4 1
  • Si de ce ar fi asta o isprava?
    4 3
  • BritishGP:last race with hacked tires for Mercedes :)
    #Mercedes cheaters+FIA=Love
    3 1
  • Cristi: Ce semnificatie are 25 play la noul TUCSON 185cp? Raspunde
  • Nu stiu cat de vinovat este Boullier de cum merge echipa dar monopostul ala este un big shit. Ca-i motor Honda sau Renault... tot aia este desi au mult mai multe puncte. Probabil greseala este ca au renuntat la Honda si l-au pastrat pe Alonso... Dar greseala pe care o fac constant este ca discuta despre Indy, WRC si altceva, si zero rezultate in F1...
    6 4
  • Eu v-am spus de anul trecut ca o sa casunati pe sasiu.

    Dar ia vedeti lucrurile si asa: Kovalainen defila prin GP2 dar in F1 era praf. Nu ar fi exclus sa fie si Vandoorne la fel. Apoi Alonso in WEC e sub Kobayashi, un retras din F1 ... Cum Alonso mai reuseste sa intre din cand in cand in puncte, ia dati masina asta unui pilot in forma, precum Max sau Hamilton si o sa vedeti cum o urca in primele 5 locuri. Si uite cum nu mai e McLaren asa praf si nici Boulier de vina.

    Eu va spun iar .... mai vorbim la anu'...
    5 4
  • ovidiu15081982
    Cred ca a fost o decizie buna inlaturarea lui Boullier, au nevoie de schimbare pentru a performa. Consider ca au probleme seriaose de aerodinamica altfel ar fi mult mai in fata, sa nu uitam ca au acelasi motor ca Red Bull.
    Ideea e ca nu stiu cata rabdare mai avea Alonso, sa mai piarda inca un an cu o masina slaba..
    In ceea ce priveste bugetul, nu cred ca e o problema pt Mclaren...consider ca e in top 5, dupa Ferrari, Mercedes, Red Bull si Renault
    1 0
  • Astfel de dueluri vrem sa vedem duminica.
    https://www.youtube.com/watch?v=-KnfVFQ3f6c
    4 2
  • Unde mai vedem si noi online antrenamentele libere?
    2 1
  • @lix: Nu-i nevoie sa te uiti tu la antrenamente, le vezi degeaba ca nu pricepi nimic oricum.
    2 4
  • http://www.digisport.ro/live/digisport-2 ora 12 FP1.
    5 1
  • I-a crapat cutia lui Verstappen la sfarsit de FP1.
    0 1
  • Ma gandeam eu ca este gresita ora FP1-ului. Dar... cui ii pasa?
    1 4
  • FP1 a inceput la ora 12 cum am zis si cum e afisat pe site.
    4 2
  • burduja nicolae marius: Porneste greu masina dimineata. De ce? Raspunde
  • @Radu: Si ti se pare ca ti-am cerut parerea? Fa un exercitiu de memorie si reciteste comentariu meu. Si ti se pare ca ma adresam tie? Te simti singurel si ai nevoie de parerile altora? Sper ca nu... Nu stiu daca ti-ai dat seama dar ma adresam tie. Am spus simplu, ca este gresita ora FP1-ului. Sper ca-i inteles cui ma adresam acuma...
    2 6
  • @Popa
    Mai bine uita-te la fotbal CM 2018 - sunt azi doua meciuri.
    5 1
  • @Radu: Sunt singur ca fotbalul este sportul tau preferat, nu vreau sa te retin.
    1 4
  • Iar rupe Mercedes concurenta, plus acele pneuri cu dedicatie pentru ei... jumatate de secunda diferenta fata de Ferrari in fp1. Mai bine ma duc la pacanele de pe acum.
    1 2
  • FP2 incepe la ora 16 pe Digisport 2. Nasol e ca se suprapune cu meciul de la ora 17 (Uruguay - Franta) ...
    3 2
  • Mclaren ar trebui sa inceapa sa-si construiasca propriul motor..
    2 1
  • Si sa faca ce cu propriul motor? Nu vezi ca pana acum dadeau vina pe Honda, parca e mai puternic Renault dar sunt exact acolo erau si anul trecut, au obtinut cateva puncte la inceput si apoi nu au mai prins top 10.
    De fapt, de vreo 4-5 ani nu mai fac nimic in f1, cred ca oarecum Mercedes cand nu avea echipa proprie, ei erau de fapt inginerii puternici din spate.
    1 1
  • @ -- Cel putin daca si-ar construi propriul motor nu ar mai arunca vina pe altii.La comentariul tau asta e raspunsul pe care-l meriti
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru