Fanii Ferrari pot răsufla uşuraţi: Scuderia a identificat problemele monopostului

de Daniel Popescu
Marti, 16.08.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a anunţat că Ferrari a identificat problemele monopostului din acest sezon, însă a refuzat să dezvăluie care sunt acestea.

Ferrari nu a reuşit să obţină nicio victorie în prima jumătate a sezonului, iar în ultimele curse a pierdut teren şi în faţa rivalilor de la Red Bull Racing, care au urcat pe locul doi la finalul cursei din Germania.

Echipa se află în plin proces de restructurare după plecarea directorului tehnic James Allison, însă Sebastian Vettel susţine că inginerii au reuşit să identifice natura problemelor, fără să intre în detalii specifice despre acestea.

"Nu a fost foarte clar după primele curse, dar a devenit din ce în ce mai evident. Este o metodă brutală să afli şi nu suntem atât de competitivi cum vrem, dar ştim ce trebuie să facem. Nu este ceva ce putem schimba peste noapte, dar există un plan, iar în a doua jumătate a sezonului ar trebui să fim mai puternici. Depinde şi ce vor face ceilalţi, dar pentru moment ne concentrăm pe noi înşine", a declarat germanul.

Urmareste Automarket
Vettel este încrezător în capacitatea echipei de a înregistra progrese în a doua jumătate a sezonului, în ciuda faptului că inginerii lucrează deja şi la monopostul de anul viitor, când regulamentul tehnic va fi diferit.

"Sunt câteva îmbunătăţiri care vor veni şi acesta a fost întotdeauna planul, dar la fel ca toată lumea ne pregătim deja pentru 2017.

Este un proiect diferit şi monoposturile vor fi foarte diferite, dar mai sunt câteva lucruri pe care le putem incata şi înţelege în acest an şi care ne vor ajuta anul viitor", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (27)

  • Cand era cu Newey in barca n-avea de dat explicatii stupide..mda
    13 13
  • Credeam ca vine la Ferrari s-o ridice pe inalte culmi ale gloriei, c-asa spuneau sprintarii fani. Aucm marele campion da din colt in colt. Intr-o minunata mediocritate.
    13 22
  • Declaratia lor imi aminteste de cea a lui Mihai Stoichita (antrenorul Steaua) la dubla cu Paris Sain Germain din grupele Champions League 1996. Dupa ce Steaua a castigat la masa verde in meciul tur cu 3-0, Stoichita a iesit la declaratii cu remarca "Stiu secretul!!!"....si au pierdut cu 4-0 meciul retur. Cam asa se va intampla si cu Ferrari. Pana la sfarsitul sezonului va fi depasita ca si performanta de catre Mclaren spre bucuria lui Mircea...nu de alta dar nu a mai aparut pe site deloc si imi fac griji.
    18 19
  • Fanii Ferrari pot rasufla usurati cand Ferrari va termina pe podium si va incepe se furnizeze rezultate evidente. Sunt fan Ferrari si imi doresc sa se bata la varf cu Mercedes, dar.....slabe sanse. Daca abia acum au identificat problema, pana o vor rezolva, pana vor avea rezultate, le mai raman si lor vreo doua curse sa se lupte. Daca nu vor renunta si la alea sa se axeze pe masina de anul viitor. Vom vedea.
    14 2
  • scamel
    sa nu fie problema aia veche " undeva intre volan si motor"
    8 14
  • Nu este problema intre volan si motor, problema este monopostul, tare afirmatia asta"Ferrari a identificat problemele monopostului", este bine ca acum le-au identificat, noi am identificat cu mult inainte aceasta problema, aerodinamica, intotdeauna au stat prost la asta. O alta problema, este tractiunea la iesirea din curbe.
    Nu trebuie identificate cauzele ci trebuie rezolvate! Ori daca tu ca si constructor nu stii cum, degeaba pui pilotii sa dea declaratii cum ca stii ce trebuie rezolvat!
    10 10
  • F1_Fan
    lol ce comentarii comice pe aici. Cica "Alex" a indentificat problema, fii mah serios n-ai nici o idee despre ce vorbesti. Problema monopostului Ferrari este de ani buni partea frontala a monopostului, in principal aripa fata si suspensia fata. Bine reala problema a scuderieri a fost faptul ca nu si-au dat seama ca s-au schimbat foarte multe lucruri, inclisiv abordarea partii logistice a curselor. Le trebuie oameni tineri, de maxim 30 de ani, care sa impinga batranii din spate, cei care inca viseala la teste pe circuitul de langa fabrica (restul nu-si permit asa ceva, de aia sunt si singura echipa cu circuit privat). Degeaba au un motor bun, daca aripa fata strica profilul aerodinamic si spatele nu primeste aer cat trebuie. Asta este singurul capitol la carei de la Red Bull stau bine si ar fi trebuit sa invete de acolo... de prin 2010 lol.
    De ce spun despre aripa fata? Pentru ca noul sef la aerodinamica a dat un interviu foarte interesant despre F1 si Ferrari in particular si a prezentat monopostul din 2006, explicand diferitele aspecte care l-au facut sa fie competitiv desi pneurile Bridgestone erau mai slabe decat cele Michellin. Si primul aspect pe care l-a discutat a fost... aripa fata :P. Tipu-i tanar, vine de la o scoala foarte buna, de poate cea mai buna scoala de aerodinamica din lume (ISAE-ENSMA) si sa vedem daca produce si ceva rezultate interesante. Sau poate mai bine il lasau sa lucreze la masina pentru 2017 si nu sa-l mute la masina actuala...
    8 9
  • klausnake
    de vreo cativa anisori doar asta fac,incep campionatul cu declaratii fastuoase iar apoi identifica probleme...
    12 2
  • povesti cu pesti
    mai sta si fetel un an apoi valea. Altul. Cat de penibil sunt anii analisti care tot vorbeau anii astia de felul in care kimi a rezolvat=o cu fata, apoi fetel, ca masina e facuta pentru x su y pilot. Bah desteptilor, masinile nu se fac dupa piloti, masinile le fac inginerii ca sa fie cat de rapide posibil. Pilotii se ADAPTEAZA. Aia care sunt piloti. Ferari au o singura sansa. Sa cumpere toata echipa Red Bull si s-o aduca la ei. Cap coada. Cu piloti cu tot.
    8 12
  • @Fa_fan
    Oricat ar fi de genial noul sef de la aerodinamica trebuia sa isi intre in atributii din anul trecut pentru ca in 2017 sa fie performanti. 2017 e foarte important si , in buna traditie Ferrari vor rata din nou inceputul. E degringolada mare. Reorganizarea nu se face peste noapte.
    12 0
  • Alex @f1fan
    Bine mai baiete, esti tare ce sa mai zic! Ma contrazic pe mine ca vorbesc de aerodinamica dar apoi ne aburesti ca din cauza aripii fata, lipseste aerodinamica.... Esti penibil! =))) Presupun ca te-ai straduit destul de mult sa scrii afirmatia de mai sus, nu de alta, dar ai scris acelasi lucru ca si mine dar ma iei peste picior degeaba! Esti slab rau.
    8 4
  • F1_Fan
    @Alex: Nu te-am contrazis deloc. Am spus doar ca este usor sa spui "aerodinamica" dar sa nu spui care-i problema. Un om inteligent dadea un exemplu gen: deflectoarele laterale nu curata aerul, sau aripa spate produce putina apasare sau orice altceava. Nici pachetul aerodinamic al celor de la Mercedes, Red Bull sau orice alta echipa nu este perfect, dar ceea ce conteaza sunt detaliile. Adica sa intelegi unde este problema reala a unui monopost, in cazul asta, monopostul Ferrari.
    4 7
  • Alex @f1fan
    Pai haide, daca esti asa mare inginer in aerodinamica, zi-le alora de la Ferrari sa te angajeze, cu siguranta vei ridica Ferrari acolo unde ii este locul.
    Nu e treaba mea ca fan/suporter sa stiu toate componentele unui monopost de formula 1 si sa le rezolv problemele, corect?
    Stii vorba celor de la Parazitii "bai, inteligentule".
    9 4
  • Alex@f1fan
    inca ceva, intelegent, nu-i totuna cu inginer in aerodinamica sau orice alt domeniu vrei tu, nu masori gradul de intelegenta al unui om dupa cunostiintele pe care le are/nu are in domeniul dorit de tine. Vezi ca faci confuzie de terminologie!
    Eu ca si suporter, am observat ca au problema cu aerodinamica si cu tractiunea in viraje, nu trebuie sa fi intelegent ca sa te prinzi de asta!
    Daca tu esti vreun mare cunoscator in acest domeniu tehnic, atunci fi tu bun si impartaseste-ne si noua astia "neinteligenti" , ce anume trebuie sa imbunateasca Ferrari, ca vad ca ai invatat ceva nou "deflectoarele laterale".

    ps: "@Alex: Nu te-am contrazis deloc." Eu:"aerodinamica, intotdeauna au stat prost la asta. O alta problema, este tractiunea la iesirea din curbe". Tu, "Degeaba au un motor bun, daca aripa fata strica profilul aerodinamic". Deci....care e treaba cu contrazicerea?
    8 5
  • F1_Fan
    @Alex: Din pacate nu sunt italian si vad ca Ferrari incearca sa aduca numai ingineri italieni. Si a doua chestie, lucrez intr-un alt domeniu, ceva mai apropiat de Formula E. Plus nu cred ca-s de calibrul celor de la Ferrari chiar daca nu stiu cum recruteaza ei. As spune ca in ultimii ani au dat-o in bara, pentru ca mizeaza foarte mult pe inginerii italieni cand idea de baza este sa recrutezi din orice tara, conteaza pregatirea si experienta si nu nationalitatea.

    Despre "Parazitii" scuze nu vorba lor, nu sunt genul de formatie pe care o ascult.

    Nu am masurat gradul de inteligenta al nimanui, in principal cineva (oricine) care nu se pricepe la un domeniu este primul care isi da cu parerea si incearca sa jigneasca pe cel (oricare acel cineva) care ii spune ca treaba sta cumva altfel. Formula 1 este in principal o competitie pentru piloti si ingineri, dar inginerii conteaaza enorm ca dovada ca sunt vreo 800 la echipele mari, iar pilotii sunt cei care practic, trebuie sa livreze rezultatele pe pista, prin pozitia in cursa.

    Tu ca suporter este treaba ta ce crezi, eu am incercat sa te ajut sa intelegi problema, sau o parte a problemei. Nu zice nimeni ca nu ai dreptate, dar asta nu inseamna ca ai. Bine stiu ca romanii se pricep la orice, forbalul si Formula 1 fiind domeniile in care "excelam" dar in realitate... treaba sta alfel.

    Daca te deranjeaza ca eu stiu mai multe ca tine, nu-i bai, nu suntem la un concurs aici. Imi este mai usor sa te ignor si sa-mi vad de treaba mea, ca sa nu super si sa incepi sa ma jignesti.

    P.S. Ferrari nu au probleme cu tractiunea la iesire din curbe, au probleme cu apasarea aerodinamica laterala. Tot de aripa fata tine din pacate, conteaza foarte mult cum dirijeaza aerul aripa fata, compartiv cu restul monopostului.

    Cauta pe net prezentarea celor de la Sauber a tunelului lor aerodinamic, daca vrei sa stii mai multe. Daca nu te intereseaza, ok.
    6 5
  • serban
    @Alex Îți aduc aminte că aerodinamica modelului Ferrari F2002 a influiențat decisiv evoluția formulei 1 de după 2002, așa cum numai Lotus 79 a mai făcut-o. A fost un model care a avut un succes monstru bazat exclusiv pe aerodinamică, motorul fiind mai slab decât Mercedes, sau Renault. Iar în anii care au urmat, cu toate modificările de regulament, baza a rămas aceeași, succesul fiind adus de detalii, double diffuser, blown diffuser, numai în ultimii trei ani de puterea motorului.
    7 2
  • @F1_Fan
    Nici eu nu ascult Parazitii dar cunosc anumite vorbe ale lor, in primul rand mi-ai zis "un om inteleginet ar fi...", deci iar te contrazici singur.
    " fii mah serios n-ai nici o idee despre ce vorbesti." , jigniri gratuite la adresa mea cand de fapt, 90% din ce a scris tu, este identic cu cea am scris eu. Asa ca lasa-ma cu fitele astea, cu care dintre noi stie mai multe decat celalalt, nu ai habar de domeniul in care lucrez, de meritele mele(nici nu o sa stau sa le insir ca sa iti demonstrez tie cat de "adevarat" sunt), asa cum nici eu nu stiu nimic despre tine dar sa incepi sa scrii pe aici ca "fii mah serios n-ai nici o idee despre ce vorbesti." sau ca "lucrez intr-un alt domeniu, ceva mai apropiat de Formula E", totul denota mai romaneste, scuze de exprimare, "basini".
    A fost ultimul reply pe care ti-l dau.
    Asa cum tu nu ai nevoie ca eu sa ma laud, nici tu nu o face.
    4 1
  • @Alex: Puteai sa te opresti de la inceput. Nu este nici o jignire in ce am spus eu, dar iti inteleg frustrarile. Iti spune cineva in detaliu si te supara ca poate sunt mai inteligent ca tine. Evident ai intrat in defensiva, repede jigniri si altele. "Bai inteligentule" este o fraza de mahala, poate te reprezinta asa ceva, pe mine nu, de aia nu am folosit-o. Am spus doar ca nu stii despre ce vorbesti, pentru ca tot timpul folosesti o singura formulare: "au probleme cu aerodinamica", este evident ca asta ai priceput si nu-i nevoie sa discutam in asamblu.

    Nu ma intereseaza domeniul in care lucrezi, si nici nu ma intereseaza cate stii, despre F1 nu stii prea multe, si daca nu ai observat la asta m-am referit eu, direct. Nu cred ca conteaza unde lucrez eu, pot sa lucrez la Ferrari, nu va de ce te-ar oftica sau deranja. Evident invidia ar intra pe fir repejor si ai incepe cu diferite jigniri. Ceea ce oricum ai facut, gratuit si fara sens.

    Nu este nevoie sa ma laud cu nimic, daca ai fi inteles ce am scris eu, ai fi analizat postul meu si poate ai fi zis... dar la ce te referi cand spui despre aripa fata. Cam asa ar spune un fan care intelege macar chestii de baza care tin de F1. Tu in schimb, te-ai speriat, evident deranjat de faptul ca cineva rade de postul tau, un pic ignorant as spune, si si in loc sa arati "meritele tale" ai ales varianta mai simpla, jignirile.

    Sa stii ca o discutie amicala intre fani nu incepe cu "bai inteligentule" sau "basini", astea fac parte din limbajul de mahala.

    Personal nu pot sa spun decat ca sunt un mic dezamagit, am vazut ca tot postezi peste tot, am crezut ca te pricepi la F1, macar cat un "amator" ca mine, dar nu ai facut decat sa-mi demonstrezi contrariul.

    O zi excelenta in continuare,
    2 2
  • In toate posturile te contrazici singur, nu am nicio invidie pe tine, m-a deranjat faptul ca m-ai jignit ö persoana intelegenta ar spune...", adica m-ai facut prost, este normal sa am caracter defensiv. Cat despre "basini", asta ai facut mai sus, fite, ca tu esti apropiat de formula E, bla, bla. M-am speriat, de ce sa ma sperii? Nu mai intoarce tu cuvintele in favoarea ta ca nu imi demonstrezi nimic. M-ai atacat de la bun inceput. Aia sa fie problema, ca unul iti zice verde in fata ca ai inceput cu "basini/fite", daca nu tineai in moid express sa te dai mari, nu te laudai cu ceea ce faci tu, asa ca lasa-o balta, scrie negru pe alb mai sus, degeaba incerci tu sa te justifici in numeroasele posturi. Da, pentru mine ca fan, este vorba de aerodinamica, a ca nu stiu exact ce si cum, asta e. La tine, un fan de formula 1 trebuie sa stie exact lucrurile pe care le consideri tu drept "de baza"? Te asigur eu ca nu-s chestii de baza pentru unul care priveste la tv cursele. A, ca tu,ai verificat pe nu stiu ce stie un termen tehnic, bravo tie, mentioneaza-o aici dar fara a ataca pe altul. Ok?
    Sincer, iti spun, eu sunt la fel de dezamagit de tine, am observat in majoritatea comentariilor tale ca iei lumea peste picior, nu degeaba nu te aflii la primul confilct cu un utilizator de aici.
    6 0
  • Si inca ceva fanule, cam de cand Mircea a decis sa nu mai posteze aici pana ce Mclaren nu isi revine, ai aparut tu, un pic mai domol decat acel maniac dar pari a fi tot Mircea dar cu alt nickname. Prea te iei in gura cu toti!
    3 0
  • Scuderia a identificat problemele monopostului

    Le-au mai identificat o data, pana sa plece Alonso. Acum? Cine pleaca?
    0 0
  • Eu sunt sigur ca voi sunteti prieteni si va cunoasteti.
    Cred ca lucrati in aceeasi unitate si in acelasi birou.
    Din pacate , ati produs un tabloid.
    Fan f1 presupune: de la a privi, pina la a cunoaste detalii...
    Alex a spus noi am identificat... chiar si eu privitorul.
    Eu stiu sigur ca ferrari lui schumi avea o c.v. geniala, o inginera din Romania si altii de prin Franta, samd. Rezultatul..... locurile1,2, ...., presedinte de federatie....
    NOI stim tot de aceea suntem..., fani(romani).
    3 0
  • Am uitat... varsta...RASUFLU DIN CE IN CE MAI GREU...
    3 0
  • serban
    @Alex Cred că te înșeli, mai degrabă F1_Fan este directul urmaș al dispărutului F1_RedFury, dacă ți-l mai amintești. Prea mare coincidența să apară unul exact când a dispărut celălalt și mai ales cu aceleași maniere, grandomanie și autosuficiență. Nu mai amintesc de calitatea de a spune cât se poate de multe ... fără să spună nimic.
    3 0
  • Alex@serban
    Se prea poate...:)
    0 0
  • rommy f1
    Dacă tot vă certaţi pe forum vizavi de maşinile şi piloţii pe care le au echipele ce activează în F1 , hai să facem echipa noastră, ingineri în aerodinamică avem(pe forum), ingineri la motoare avem(pe forum), la alegerea cauciucurilor mai vedem, piloţi sunt gârlă în linia 2 şi să dam drumul odată la treabă DA.
    2 0
  • astia si Dinamo
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru