Feedback

Ferrari a dominat testele din Abu Dhabi: Vettel și Leclerc, cei mai buni timpi

Publicat Miercuri, 28.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 19
Ferrari a dominat testele din Abu Dhabi: Vettel și Leclerc, cei mai buni timpi - Poza 1
Ferrari a dominat testele din Abu Dhabi: Vettel și Leclerc, cei mai buni timpi - Poza 2
Ferrari a dominat testele din Abu Dhabi: Vettel și Leclerc, cei mai buni timpi - Poza 3
Sebastian Vettel și Charles Leclerc au stabilit cei mai buni timpi în cele două zile de teste de la Abu Dhabi, în care piloții au evaluat pneurile pe care le va furniza Pirelli în sezonul următor.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La numai câteva zile de la sfârșitul sezonului 2018, circuitul de la Abu Dhabi a găzduit o sesiune de teste de două zile pentru ca Pirelli să evalueze pneurile pe care intenționează să le introducă în sezonul următor.

În prima zi, Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:36.812, însă pilotul Scuderiei Ferrari a fost protagonistul unui accident. Germanul a pierdut controlul volanului în prmul viraj și și-a avariat aripa spate, însă a putut continua sesiunea fără probleme.

Valtteri Bottas a ocupat locul doi, în timp ce Lance Stroll a fost al treilea pentru Force India. Williams i-a trimis pe circuit pe ambii piloți ai echipei, George Russell și Robert Kubica ocupând locurile 9 și 10. Sesiunea a marcat și revenirea lui Kimi Raikkonen la Sauber, însă finlandezul a oprit monopostul pe circuit și a terminat pe locul 11 la capătul a 100 de tururi parcurse.

În a doua zi, Charles Leclerc, noul coechipier al lui Vettel la Ferrari, a îmbunătățit timpul germanului și a ocupat prima poziție după ce a fost cronometrat cu 1:36.450. Pilotul Scuderiei a fost urmat de Pierre Gasly de la Red Bull și Lance Stroll de la Force India, într-o zi în care Kubica a fost cel mai lent și a terminat pe 11.

Între timp, Toro Rosso și-a definitivat linia de piloți pentru sezonul 2019 al Formulei 1, după ce a anunțat că thailandezul Alexander Albon în vârstă de 22 de ani îl va înlocui pe Brendon Hartley. Albon a concurat în sezonul recent inchiat în Formula 2 și a terminat pe locul doi în clasamentul general în spatele lui Russell.

Un alt transfer important în această săptămână este progresul lui Mick Schumacher, fiul lui Michael Schumacher, în Formula 2. Germanul în vârstă de 19 ani va concura pentru Prema și se află astfel la un singur pas de Formula 1.

Nu în ultimul rând, avem vești bune și despre piloții români: Alexandra Marinescu a fost inclusă pe lista extinsă de piloți care luptă pentru un loc pe grila de start a competiției W Series, care va debuta în 2019 și care va alinia la start numai piloți de sex feminin.

Teste Abu Dhabi - Rezultate Ziua 1:

Teste Abu Dhabi - Rezultate Ziua 2: 


Comentarii (19)

  • Serban
    Ochii pe lupii ăștia tineri, Leclerc, Gasly, Russell, sau Norris, împreună cu Verstappen promit foarte mult și nu-i exclus să avem parte de mari surprize ! La fel, mă aștept ca Stroll, ajuns pe o mașină de mijloc, să demonstreze că nu este doar băiatul lui tata.
    17 15
  • SIMPLE MINDS
    @Serban
    Pe monegasc aleatoriu l-ai asternut primu' ?:-)
    *Surpriza* sezonului viitor va fi lipsa RBR de pe podiumurile F1 !
    5% din punctele Mercedes a reusit Honda in 2018 .

    Cat despre ultimu' ,in eventualitatea ca Villeneuve se afla in Europa, mizez pe faptul ca o sa-ti faca o vizita numai pentru a-ti explica temeinic cum stau lucrurile de fapt cu junele conational .
    Marsez pe puterea lui de convingere .
    12 15
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • Serban
    @SIMPLE MINDS
    La tine chiar nu mă așteptam la alt gen de comentariu, ești în nota obișnuită, miștocăreală ieftină.
    L-am pus pe Leclerc primul, pentru că dintre cei patru, mi se pare cel mai talentat și are mașina mai bună.
    Tu vezi că Honda a făcut mai puțin de 6% din punctele Mercedes, dar eu mai văd și că au sacrificat sezonul ăsta pentru cel viitor. Și mai văd că în testele astea, în ambele zile, au avut cele mai multe ture. Deci fiabilitate. Împreună cu aerodinamica Newey, cine știe ?
    Cât despre Villeneuve jr... te las pe tine să-i asculți părerile, eu nu sunt interesat.
    13 12
  • Honda a sacrificat 2 ani cu McLaren si tot degeaba :))))) Nu cred ca au gasit in final solutia magica. Pe motoarele astea, pana la noi modificari de regulament, nu au ce sa faca. Ferrari si Mercedes vor fi la bataie. Singura sansa pentru RBR e sa recupereze pe aerodinamica, pentru ca asta e F1 - aerodinamica.
    Rusell sau Norris nu stiu ce cauta in topul asta. Niciunul nu are masina de top, probabil vor fi ultimii in cursa; si daca McLarenn e la fel ca in 2018, va fi performanta daca Norris strange 5 puncte.
    Leclerc trebuie sa faca fata presiunii.. La Ferrari trebuie sa castigi mereu. Primele 5 curse vor fi decisive pentru viitorul lui la echipa. Trebuie sa stranga mai multe puncte decat Vettel, altfel o sa-i ruineze cariera Ferrari. Oricum caracterul lui Leclerc pare mai moale, mai usor de modelat, vedem ce va fi. Nu e un caracter puternic cum e Verstappen.
    Iar Verstappen daca din 21 de curse, in vreo 10 are de reglat conturi cu ceilalti piloti, ce lupta pentru titlu? Titlul la box?
    14 14
  • Sa incepem sa ne obisnuim cu Kimi in noul costum alb.
    https://www.youtube.com/watch?v=9CK5y6RH-VQ
    11 7
  • Gilles
    Leclerc mai rapid ca Vettel...cu peste 3 zecimi...din prima zi in masina Ferrari, asta cred ca spune multe. Sigur e mai rapid ca si Kimi. Nu-l vad bine pe Vettel la anul.
    16 9
  • Serban
    @ferr1
    Nu este deloc exclus ca tu să ai dreptate, iar eu să mă înșel. Dar nu pot să nu iau în calcul câteva variabile.
    Cred că relația Honda cu Red Bull este altceva decât relația cu McLaren și asta deja s-a văzut anul acesta. Nu au mai fost presați aiurea de o echipă cu "cel mai bun șasiu" și nici de un pilot care, trecut pe altă motorizare, clama în gura mare WE CAN WIN ! Ce a căștigat, știm cu toții. Cel puțin dpdv al puterii PU, din ceea ce citesc pe site-urile de specialitate, au făcut mari, mari progrese. Rămâne fiabilitatea, care va fi, sau nu va fi, rămâne de văzut. Dar nici nu-i poți judeca după faptul că au schimbat, benevol, opt PU anul ăsta, au făcut-o pentru dezvoltare mai rapidă și cu binecuvântarea Red Bull.
    La Ferrari trebuie să câștigi mereu ? Păi Kimi a căștigat în cinci ani o singură cursă și tot nu l-a mai presat nimeni ! Bine, admitem că a fost clar un nr. 2, dar de ce nu a câștigat când nu mai era Vettel pe pistă ? Și atunci a fost "sabotat" ?
    Poate că Russel, sau Norris nu au ce căuta în topul ăsta, dar eu nu am spus că vor câștiga campionatul anul ăsta, am spus doar că s-ar putea să facă o figură frumoasă. Și mă bazez pe faptul că sunt foarte talentați, că McLaren și Wliilams nu au cum să cadă mai jos de atât și că drumul lor nu poate fi decât ascendent.
    Verstappen ... nu sunt nici măcar pe departe un fan al tipului, dar să nu vedem că în a doua jumătate a campionatului s-a bătut de la egal la egal cu alții mult mai "înzestrați" tehnic decât el, mi se pare cel puțin deplasat. Să nu uităm ce a făcut, sub presiune, Hamilton în perioada 2009-2013, când o dădea de toate gardurile și de toți adversarii și să nu uităm că Vettel face la fel astăzi, aproape cursă de cursă. Tot sub presiune ! Iar Max, ce vârstă are ?
    De fapt, în postarea trecută am vrut să scot în evidență faptul că mă bucură infuzia asta generoasă de sânge proaspăt, mai ales că tipii par a fi foarte talentați. Ajungi la un moment dat să te plictisești de aceleași fiiguri, mai vrei și altceva.
    11 11
  • SIMPLE MINDS
    @Serban
    Tu nu tolerezi o atmosfera relaxata nici macar in extrasezon ?

    Defineste-mari surprize- doar pentru a pricepe si eu care-i palierul de performanta la care te raportezi.

    Honda n-a sacrificat sezonul actual ,atat a fost capabil sa livreze motorul japonez in 2018.
    Gasly a terminat ultimul gp mai devreme chiar si decat Hamilton :-) doar pentru a-si doza efortul in perspectiva unui 2019 rasunator ?!?

    Honda are patru sezoane in care s-a prezentat la un nivel ridicol.
    Fiabilitate. O invoci doar ca un pseudo-argument dupa mai mult de 80 GP-uri pentru motoristul japonez.
    Viteza ,viteza pura pe unde o tine ascunsa Honda ??
    Poate Honda a nimerit in competitia gresita ,FIA avand un campionat dedicat, WEC cuprinzand curse de 6h/24h.
    Despre timpii obtinuti la aceste teste de Honda nu te mai intreb ca n-as face altceva decat sa-mi confirm cele asternute mai sus.

    De apreciat totusi : 5,03% < 6% .CHAPEAU !
    Numai Horner e capabil sa te intreaca cu un parsiv -under ten !
    9 10
  • Serban
    @SIMPLE MINDS
    Nu este vorba de relaxare, nu am motive sa fiu altfel decât relaxat, indiferent că este vorba de intra, sau intersezon. Pentru mine F1 este o distracție, nu un război. Și de aceea nu accept insinuările.
    Prefer să aștept viitorul sezon, decât să mă apuc acum să dau verdicte categorice, despre ce va fi și cum va fi. Foarte clar pentru mine este însă faptul că modul de lucru al McLaren cu Honda, a fost un exemplu tipic despre cum nu se face. Rezultat ? Eșec total.
    Mari surprize pentru noii intrați ? Să-l imite pe Leclerc ! Măcar atât, că și așa nu-i dădea nimeni ăluia nici o șansă cu Sauber.
    După logica ta, cu timpii din teste, ar însemmna că Mercedes este mai slab cu două sec decât Ferrari ?
    7 8
  • vad ca comentariul a fost sters nu va convine ca si anul acesta macaronarrii au iesit de risul lumii asa va fi si la anul va convine ori nu pacat de esteban ocon ca a ajuns rezerva mai bine il aducea la ferrari titular si pe vetel sa dea la sauber
    12 8
  • marius
    Asta cu dominatul testelor,e ca la fotbal cu meciurile amicale...
    7 2
  • Ti s-a sters comentariul ca pe tine nici pastiele nu te mai salveaza.
    Scoti atatea prostii pe gura aia ca nici server-ul nu te mai suporta.
    3 8
  • Marius: Un a6 3.0 si nu intra turbo . Se aprinde motorasi si bujile Raspunde
  • SIMPLE MINDS
    @Serban
    McLaren- Honda 2015-2017 a inregistrat o medie de 43 puncte/sezon.
    TorroRosso-Honda 2018 a reusit sa stranga 33 puncte.

    Inca mai susti ca au sacrificat acest sezon ?
    Parerea mea e ca ultimii patru ani nu au reprezentat pentru Honda nimic altceva decat sacrificiu.
    Perspectiva mea-si nu numai vreau sa cred- asupra acestor valori ma face sa ajung la o singura concluzie :ridicola ultima descalecare Honda in Marele Circ.
    Pentru 2019 nu cumva o sa dau dovada de malitiozitate daca o sa ma raportez la cele peste 400 puncte ale RBR-Renault in 2018 sau pan' la urma ceea ce conteaza a deja acelasi *etern* loc trei la constructori cu care s-au rutinat austriecii in ultimul cincinal.
    Despre cele 4 victorii RBR -Renault in 2018 cert trebuia sa nu le mai pomenesc poate si pentru ca Ferrari nu-i tocmai departe cu iata doar 6.

    Despre Mercedes: si campionii ostenesc la un moment dat.Ca s-a intamplat in pauza competitionala poate-i doar o coincidenta a timpului sau poate nu.
    Rutina devine nociva ,nu-i asa ? (pentru consumatorii F1 ,evident).
    11 3
  • Mick Schumacher în F2 ? Mi se pare cam forțată această mutare , deoarece juniorul nu a rupt gura târgului pana acum ...
    3 2
  • auzi tu ALEX daca stai la coada vacii si nu pricepi nimik in f1 ni nu mai scri ca te faci de ris eu intleg ca tii cu macaronarii dar nam ceti face dute mai bine la o stina sa stai in muntii ca acolo tii lokul stii bine ca ce scriu e drept dar tu c o haimana apuci laturile ,tias scrie in rusa numai ca nu vei intege nimik
    7 5
  • Hai ca ai asasinat limba romana expertule......de cateva ori in timp record.
    Nu este nevoie sa o dai in rusa, nici asa nu se intelege ce ai scris.
    Faptul ca iti versi frustrarile pe aici vizavi de o echipa/pilot nu are importanta numele lui arata nivelul tau de cultura vizavi de Formula 1.
    Daca prin critica simpla a ineptiilor pe care le scrii ai tras concluzia ca tin cu macaronarii asta inseamna ca nu ai nici clasele elementare de la tren.
    Sunt satul de alde tine, specialisti care stati ascunsi ca iepurii in spatele monitorului si injurati oameni care au reusit ceva in viata lor nu stau sa sparga seminte in spatele monitorului cu lumina stinsa.
    Cultura zero, cunostinte zero, respect zero. Dar la limba de stana esti primul.
    3 7
  • auzi tu alex huieva eu scriu in limba moldoveneasca nu in romina ta levaia ce ai faut tu in viata ta risule esti pilot i formula 1 ori mninci macaroane de ciuda ce ferrari a ramas cu buza infata apropo eu tot nuti inteleg c srii rominasule dar am sati scriu intro i in romina fiindca am prieteni de la voi din tara
    9 5
  • as vrea sa stiu care e adevarata STEAUA BUCURETI in rominia poate va amuz intrbarea mea dar la noi in R. MODOVA nu prea stim ce sa credem spuneti va rog ,dar sincer fiindka are foare multi fani in R ,MOLDOVA , MERSI ANTICIPAT
    4 2
  • Costel
    @fanf
    ii faine toate
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru