Ferrari a îmbunătățit motorul cu 10 cai putere înaintea noului sezon. Va fi suficient pentru a învinge Mercedes?

de Daniel Popescu
Miercuri, 21.03.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a obținut 10 cai putere în plus la performanțele motorului pentru sezonul 2018, în ciuda noilor restricții de fiabilitate introduse în regulament.

Cu numai câteva zile înainte de startul noului sezon competițional, presa internatonală anunță că Ferrari a reușit să îmbunătățească performanțele motorului în pauza de iarnă.

Inginerii au muncit în special pentru a îmbunătăți performanțele la viteze mici și medii și au efectuat o serie de modificări în special la nivelul turbocompresorului, care acum este mai ușor și oferă un timp de răspuns mai mic și o metodă mai eficientă pentru încărcarea sistemului MGU-H. Potrivit unor surse neoficiale, modificările au adus o creștere cu 10 cai putere a performanțelor motorului.

Sporul de performanță reprezintă o surpriză în contextul în care inginerii s-au concentrat mai degrabă pe îmbunatățirea fiabilității. Începând din acest sezon, un pilot poate utiliza doar 3 unități de propulsie pe sezon fără să fie penalizat, astfel că inginerii și-au luat măsuri de precauție pentru că unele componente mai sensibile să reziste timp de 7 Mari Premii. De altfel, Ferrari își stabilise inițial ca obiectiv să obțină un motor cu performanțe similare cu cele de anul trecut.

Pe de altă parte, Ferrari se teme că timpii ar putea fi afectați pre circuite precum cele de la Melbourne din cauza faptului că monoposturile sunt mai grele, iar piloții apasă accelerația la maxim mai mult timp, ceea ce va conduce la o creștere a consumului de carburant.

Noul sezon al Formulei 1 începe în 25 martie cu Marele Premiu al Australiei.

Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018.

Via Motorsport

Comentarii (19)

  • 10 cai si ...o iapa :))
    8 28
  • Ce puii mei sa faca cu 10 cai, Mercedes probabil a mai adaugat inca 20.
    5 9
  • Sa vedem daca sunt de ajuns pentru "party mode" celor de la Mercedes.
    10 16
  • ce facem platim online sa vizionam f1 , chiar asa putini fani sunt de nu mai merita sa achizitineze nimeni drepturile tv ,eurosport sau digi ,dolce
    5 5
  • De ce nu trec pe GPL ? Am auzit ca e la jumate de pret.
    14 19
  • Le trebuie pilot, atitudine, masina au.
    5 11
  • @kpk1 =)))))))))
    5 14
  • Ma mir ca au dat o asemenea stire intr-adevar "senzationala". Precis ca a creat panica printre adversari ...
    7 11
  • "costy" platim dar unde?
    0 5
  • costy, cred ca e prima data dupa mai bine de 20 de ani cand nicio televiziune din Romania nu transmite F1. Legat de f1pro, sau cum s-o numi platforma respectiva, am inteles ca ea va fi disponibila abia din mai, deocamdata inca se testeaza.
    7 5
  • robert fan
    Un sezon in care se pune accentul pe fiabilitate, puterea motorului scade.
    Targetul Ferrari a fost sa pastreze acceasi putere ca in 2017. Au scos 10 cai in plus.
    In F1, 10 cai inseamna mai mult decat credeti.
    Anul trecut diferenta in Mercedes si Honda a fost de 36 cai. Si am vazut ce a insemnat asta.
    Mistouri si cancanuri fara a avea un minim de cunostiinta tehnica, mai bine va abtineti
    21 7
  • Robert tata, de unde ai scos tu ca diferenta a fost de 36 de cai? :)
    1 11
  • Deficitul intre Mercedes si Honda era aproximat de specialisti la undeva la 100 de cai putere ...
    5 11
  • Japonezul a inghitit cu greu esecul sezonului trecut, asa ca sa nu ne miram daca in Australia, Honda va fi o surpriza placuta.
    1 7
  • robert fan
    A fost scris pe site https://www.motorsport.com/f1/ acum ceva timp in urma de aceasta diferenta, estimata evident.
    100 cai putere este enorm.
    Daca ar fi asa japonezii de la Honda isi faceau Hara-kiri

    Mai e putin pana la cursa si vedem exact cum stau lucrurile.
    2 7
  • 10 cp valoreaza pe circuit in 0.15 sec .. deci nu este posibil ca sasiu Mercedes sa valoreze alte 1.5 sec ...
    3 9
  • Diferenta intre Mercedes si Honda este de 60CP. Mercs si Ferrari sunt egale ca CP, dar merc au q3 mode mai eficient. Renault cu 25 mai putin.
    4 8
  • mercedes cheaters
    3 1
  • iulian
    asta cu 10 este discutie de cancan mine vom vedea diferenta la fiecare echipa
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru