Ferrari consideră că a "dat-o în bară" la Monza, însă Vettel rămâne optimist: "Nu sunt stresat de diferența față de Mercedes"

de Daniel Popescu
Luni, 04.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sergio Marchionne consideră că Ferrari a "dat-o în bară" în cursa de la Monza, însă Sebastian Vettel nu este îngrijorat de superioritatea rivalilor de la Mercedes.

Mercedes a dominat autoritar Marele Premiu al Italiei, pe care Lewis Hamilton l-a câștigat fără emoții în fața coechipierului său Valtteri Bottas, în timp ce Sebastian Vettel a ocupat doar locul 3, la peste 30 de secunde în urmă.

Sergio Marchionne, președintele Scuderiei, consideră că Ferrari a avut o prestație modestă din cauza setărilor utilizate pentru monopost.

"Cred că pur și simplu am dat-o în bară. Setările pentru monopost au fost greșite. Cred că am subestimat circuitul. Cred că am dat-o în bară din Belgia și am continuat aici. Acum trebuie să ne întoarcem la fabrică și să descoperim ce nu a mers bine la monopost. Dar vom reveni în Singapore", afirmă el.

În schimb, Vettel rămâne încrezător că diferența dintre Ferrari și Mercedes nu este atât de mare pe cât sugerează rezultatele de la Monza.

"Cred că ne-a lipsit circa o jumătate de secundă pe tur la Monza. Nu sunt îngrijorat prea mult din cauza diferenței. Așa cum am mai spus, Monza este un circuit specific.

Dacă ai ceva în plus și mai multă încredere, asta poate face diferența. Așa că nu mă stresez prea mult în privința asta", a precizat el.

În urma victoriei de la Monza, Hamilton a devenit liderul clasamentului general cu un avans de 3 puncte în fața lui Vettel.

Via ESPNF1 1, 2 

Comentarii (40)

  • Mda...
    6 0
  • Uite Mircea84, Vettel nu se streseaza. Nu te mai stresa nici tu! Daca el care este in mijlocul evenimentelor poate, trebuie sa poti si tu.
    5 0
  • Si noi la fel...
    5 0
  • O dadea in bara daca nu prindea podiumul sau daca crapa motorul, asa ca mai bine fara vaiete si ipocrizii. Sa puna osul la treaba ca sa vedem rezultate peste doua saptamani.
    16 0
  • Mi-e si mila de ei....cineva o sa vina sa-mi spuna de Alonso si Mclaren, da, de ei nu mai mi-e mila ca si-au facut-o singurei, dar Ferari...cat strang ei din fese sa ajunga campioni si iata....adevarul e ca d-le, ......Karma!!
    3 10
  • era sa uit, daca as fi in locul Mercedes i-as lasa sa ia titlul, macar la piloti. Ups, iar uit, Vetel a semnat pe 3 ani cu ferari.....asa ca pas. Daca din 2019 venea la Mercedes mai merita titlul pentru viitorul pilot. Adevarul e ca asa pare, ca l-au lasat cam liber sa zburde in prima parte, ba o strategie gresita din condei, ba o problema la masina lui Hami, dar acu' gata cu gluma.
    2 11
  • logica
    cum sa vii tu, italian, seful de la Ferrari, circuitul tau de casa si sa zici ca ai subestimat circuitul? pai dc Ferrari nu stie cu ce se mananca acest circuit atunci cine?
    14 1
  • Ferrari stie cu ce se mananca Fiorano. Monza e la fel pentru toti, nimeni nu testeaza acolo. In plus e un circuit atipic, nici nu ar avea sens sa testezi acolo. De asta testele din iarna se fac la Barcelona, pentru ca e un circuit reprezentativ pentru majoritatea circuitelor din calendar si iti arata performanta masinii sub diferite aspecte. La Monza practic elimini downforce si calaresti sicanele pentru a fi rapid. Doar pentru ca Monza e in Italia iar Ferrari e o echipa italiana nu inseamna ca Ferrari ar trebui sa aibe un avantaj acolo. Deci logica ...
    13 3
  • @logica
    Mercedes. Putea sa-i intrebe, asa...amical.
    4 1
  • Eu nu inteleg de ce au fost oprite sesiunile de teste private. Cu ce au deranjat pe astia de la FIA nu inteleg
    . Plus circuitele astea de @#$ ale lui Tilke cel mai rau intentionat si lipsit de idei arhitect din cati au existat un F1 . Unde sunt circuitele gen Kyalami sau Estoril ? Nu pot fi comparate cu alde Singapore sau Sochi. Niste circuite facute " pentru a limita costurile ".
    6 1
  • @AyrtonSenna1991
    ...gresesc daca spun ca in orice sport practicat in echipa cel mai important lucru este banul si nu rezultatul? Asa si-n F1: s-au adus tot felul de restrictii (de la motoare pana la suma maxima investita) cu intentia de a aduce mai multi constructori in acest sport; aiurea, poate cu intentia de a avea mai multe tzinte de unde sa se scoata bani. Cat despre circuitele de F1: banuiesc ca-n ziua de azi saracele tzari ce vor sa participe in campionatul de F1 trebuie sa-si cumpere dreptul la licitatie.
    1 0
  • Reducerea costurilor Ayrtoane. Se retrag constructorii din F1 daca devin costurile prea mari. Ti-am mai spus asta dar uite ca de pomana.

    In afara de asta uite ca treaba merge foarte bine si cu simulatorul. Desi regulamentele tehnice s-au tot schimbat (adica a trebuit sa plece cam de la 0) acum avem cele mai rapide masini din F1 ever. In 2014 daca nu ma insel. RBR nu a facut nici macar testele din iarna dar a venit cu un pachet mai bun decat au avut multe alte echipe ce au testat din plin.
    0 0
  • Este corect ce ai spus . In alta ordine de idei se implinesc 47 de ani de la moartea celui care a fost Jochen Rindt . Odihneste-te in pace campionule !
    2 0
  • Masini in care contributia pilotului nu depaseste 20 / 100 ...
    4 0
  • As scoate din butoanele de pe volan, sa arate ca in anul 2000, de exemplu - adevaratii piloti si-ar arata valoarea.
    2 1
  • http://68.media.tumblr.com/3074b0ccb7f77eb9b3c85df542773222/tumblr_nlycrwllCk1qaxzaxo1_500.jpg
    0 1
  • Contributia pilotului? Contibutia pilotului exista la Williams. Adica Stroll isi plateste postul :)))
    Pilotii isi arata valoarea, cu sau fara butoane pe volan. E doar altceva. Mai usor din unele puncte de vedere si mai greu din alte puncte de vedere. Oricum, F1 nu e chiar atat de diferita in 2017 fata de 2000. Daca spuneai '67 mai ziceam...
    1 1
  • Te-ai gandit vreodata ca diferentza dintre rezultate sa nu fie din cauza motorului sau a aerodinamicii monopostului ci din cauza setarilor facute de pilot? Pai daca-i iei atatea butoane cate vrei tu, pilotul ce mai face: doar invarte din volan si "latra" prin radio? Ala numesti tu pilot de valoare?
    1 2
  • In afara de volan si "latrat" sa aibe grija la tractiune (gata cu controlul tractiunii), mai usor cu telemetria - sa "simta" pilotul masina, daca e meserias. De ce sa stie pilotul ca rivalul lui a schimbat pe softuri, cand el se astepta la altceva si sa se panicheze ca nu a facut cum se astepta el ?! Sunt multi piloti talentati dar cu masini necompetitive si bugete reduse si n-au cum sa aiba rezultate pentru ca unii au bugete fabuloase si munceste masina pentru ei. De fapt ce ma mir ? Sporturi cinstite sunt putine.
    3 0
  • Lewis testeaza maine cu Pirelli in Franta la Paul Ricard. Si el si Bottas, doar ei doi, fara alte echipe.
    4 4
  • *Scuze, nu maine, joi am vrut sa zic
    2 4
  • Iarasi bai baiatule? Iarasi ai inceput cu melodia aia obosita? NU ai garantia ca Alonso ar face mai bine cu alte masini. Chiar el a spus ca masinile actuale ii convin.
    Btw, habar nu ai. In @'90 exista controlul tractiunii. Acum nu e. Era odata si cutie de viteze automata. Acum nu e. Telemetria nu are de-a face cu "simtitul masinii". Trebuie sa o simti. Daca nu o simti o dai in gard. E un haos la tine in minte si nu faci decat sa te plangi ca nu-ti mai trage gloaba.
    0 4
  • Masinile actuale seamana destul de mult cu masinile din 2005 si 2006. Ca pilotaj ma refer. Daca acum nu castiga un pilot "meserias" apai nici atunci nu a castigat un pilot meserias. GATA!
    0 3
  • Lol , cine te mai baga in seama ... ? Disparitia ta de pe site-ul asta ar fi un pas inainte in progresul omeniri...
    3 0
  • Tu, Radule, tu ...
    Continui cu ineptiile dar nu ti le mai asumi.
    0 4
  • Desteptule nu sunt Radu . Of Doamne , n-ai ce discuta cu idiotii.
    2 0
  • @Radu
    Nu il baga in seama pe expiratul asta de lol . Cu mine are ce are nu cu tine , dar se ia si de alti din rautate si prostie ,pe care le are din plin.
    1 0
  • Merxedes triseaza la greu-Ham Ham stie bine
    3 5
  • Ce-mi place mie la @lol e ca s-a conceput de asa natura incat nu ai din ce unghi sa-l ataci: de-i dai in cap cu un argument contrar spuselor sale sau un vot rosu el se bucura si chiar rade de tine pentru ceea ce-i faci, iar daca il lauzi cu ceva si/sau ii dai un vot verde(crezandu-l dependent de voturi rosi)se bucura de acele laude/voturi si iarasi se foloseste de ele. Practic ai zice ca n-ai cum sa scapi de el, l-ai compara cu-n foc imposibil de stins. Dar va dau eu o solutie: inspirat dintr-un film "Merlin"- de pe postul Hallmark, va spun ca singura cale sa scapi de @lol este sa-i intoarceti spatele si sa nu-l mai luati in seama deloc (argumente/contradictii nu si voturi de nici unele). Daca nu puteti, atunci permiteti-mi sa va consider mai...ca @lol, ba chiar niste dependenti de acesta. Numai bine!
    5 1
  • Esti pe aria F1. Vrei sa te las sa postezi lucruri gresite despre F1 in voie? Nu se poate!
    0 0
  • @FanF1
    Eu am incercat sa il ignor , dar el se baga pe felie si imi critica fiecare postare . Rabzi o data , de doua ori , de trei ori dar deja e prea mult . In plus se mai ia si de altii de pe aici fara ca aia sa ii zica ceva. Daca Daniel Popescu doarme si imi cenzureaza linku-ri catre PitStop e de datoria mea sa incerc sa il scot de aici.
    4 0
  • @ayrton
    Da-i pace si cum spunea cineva mai sus, ignora tot ce spune.E un amarat de troll. Se bucura cand cineva il baga in seama, ca altceva n-are de facut. Arunca petarde si provoaca, Nu-i mai face bucuria asta. Bine, mai sunt si altii.
    2 0
  • Esti prost? Daca faci 'ignore' apai fa calumea. Cata vreme vorbesti tu cu tine sau cu altii despre lol, nu e ignore. Oricum, o sa dau replica ineptiilor scrise nu ineptilor. Asa am facut si pana acum.
    0 0
  • Oare cum e posibil sa castigi la Monza cu un monopost NET inferior si apoi sa te bata Vandoorne?
    0 0
  • Sper sa faca Vettel anul asta cum a facut in 2015.
    https://www.youtube.com/watch?v=mD19tgS96z4
    2 2
  • Ce as rade sa isi revina Ferrari acum cand toti lovesc in ei.....nu ca sunt eu fan dar pentru diversitate.
    4 0
  • Tu te astepti sa razi la Singapore fiind fan, dar...mare atentie, sa nu plangi dupa.
    4 3
  • Pomohaci
    In Ferrari nu loveste nimeni, aici e frumusetea, chiar nu e nevoie. Se lovesc singuri, cum spuneau Mercedes, nu ei au progresat ci Ferrari au regresat. Set-up gresit, vetel nu e de vina desigur, echipa e, doar cand castiga atunci vetel e mare, el conteaza. Italienii astia sunt perversi, le place sa si-o ia. Asa, in echipa, unul de altul. Kimi de Vetel, Vetel de la mecanici samd. Marchione de la Arivabene. O echipa stransa. La propriu.
    2 2
  • La RBR, in perioada 2010-2013, Vettel si-a demonstrat valoarea, evident cu o masina buna. Anul asta ar merita sa iasa campion, dar nici Mercedes nu s-a culcat pe laurii victoriei, asa ca in Singapore cred ca timpii vor fi foarte apropiati. Cea mai buna combinatie pilot-masina va castiga, asta este.
    3 1
  • Raspunsul e ca era coechipierul NET inferior, nu monopostul.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru