Ferrari: "Dedicăm victoria celor de la Mercedes, care nu ştiu să numere"

de Daniel Popescu
Luni, 27.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a dedicat victoria din Ungaria rivalilor de la Mercedes, care îi acuzaseră pe italieni că nu ştiu să îmbunătăţească monopostul pentru a obţine victorii.

Dedic victoria celor care nu ştiu să adune, care spun lucruri prosteşti.

Maurizio Arrivabene
Sef Ferrari
Cursă desfăşurată duminică pe circuitul de la Hungaroring a fost una dintre cele mai spectaculoase din acest sezon şi, în acelaşi timp, a declanşat un schimb de replici intre Ferrari şi Mercedes.

Totul a plecat de la o afirmaţie recentă a oficialilor Ferrari potrivit cărora Formula 1 a devenit plictisitoare din cauza dominaţiei celor de la Mercedes. În replică, Niki Lauda, preşedintele Mercedes, a afirmat că Ferrari ar trebui să se concentreze pe îmbunatăţirea monopostului în loc să-şi acuze rivalii. "Cum de este vina Mercedes dacă Ferrari se concentrează pe spaghete în loc să-şi îmbunătăţească monopostul pe circuit?", a precizat el.

Ferrari a obţinut însă duminică în Ungaria a doua victorie din acest sezon, iar şeful Maurizio Arrivabene a profitat de succesul lui Sebastian Vettel pentru a oferi o nouă replica rivalilor de la Mercedes.

"Este a doua victorie după 10 curse şi opt podiumuri şi o dedic celor care nu ştiu să adune, care spun lucruri prosteşti. Nu-mi plac spaghetele, am mâncat o pizza", a precizat el.

Via Reuters

Comentarii (20)

  • GrosJan
    orgolii marii ... e bine
    15 2
  • Dragon
    Macaronarii sa invete sa faca masini mai intai dupa sa vb de Mercedes ! Cand facea Karl Benz prima masina din lume ei se plimbau cu trasura prin cetatea cica eterna :)))
    25 37
  • @Dragon
    Aia era! Ca bine le zici..Ferrari nu sunt masini, comparativ cu C180-ul tau din 94!
    20 12
  • @Dragon - O fi considerat Karl Benz "părintele automobilului", asta chiar dacă unii consideră că invenția lui este mai degrabă o motocicletă. A montat pe un triciclu motorul în patru timpi brevetat de Nikolaus Otto, un propulsor pe benzină de 958 cmc care dezvolta 0,75 CP și dispunea de aprindere electrică și răcire cu apă. Însă nici "macaronarii" nu sunt mai prejos, Enzo Ferrari a fondat echipa de curse Scuderia Ferrari în 1929.
    29 4
  • În jurul anului 1672 călugărul iezuit Ferdinand Verbiest i-a construit împăratului Chinei un vehicul cu motor pe abur, considerat primul automobil acționat prin forța aburului.
    Primele vehicule cu motor pe abur adevărate apar în Europa, în perioada revoluției industriale, când Nicolas-Joseph Cugnot realizează, între anii 1770-1771, un cărucior propulsat de un motor cu aburi destinat să transporte greutăți, ulterior acest dispozitiv a fost preluat de forțele armate pentru a putea transporta artileria grea, dar nu au avut mare succes deoarece viteza de maxim 4 km/oră era mult prea mică și autonomia de deplasare de circa 15 minute era mult prea mică. Pe rând, în 1784, William Murdoch și în 1797, Oliver Evans expun vehicule bazate pe aceleași principii. În 1801, Richard Trevithick construiește "The Puffing Devil”, un automobil-locomotivă care putea circula pe drumurile rutiere, dar problemele prea mari în compartimentele direcției, ale suspensiei și starea drumurilor la acea vreme au făcut ca proiectul să fie redirecționat spre domeniul feroviar.
    18 3
  • Lasa ca papagalii din peninsula isi vor linge din nou labutele dupa cursele ce vor urma. Nu mai pupa ei victorii anu asta!
    12 27
  • dorel perciunel
    Daca nu era Misu, inventatorul rotii, nu mai aveati motiv de cearta!
    3 0
  • pana acuma doi ani mercu se taraia pe pista acuma s-au umflat ,pun pariu ca daca incep sa nu mai castige de la anu ameninta si cu plecarea di f1 ca asta le e caracteru..
    6 3
  • Oaiiii!!!!!!!! Cand ii aud inebunesccccc!!!!!
    Auzi ce obraznici is broscarii.... ei saracii vor ramane cu 2 victorii exact cat le pronostica tatucul lor la inceputul sezonului.
    10 38
  • Dragon
    Daca nu se intampla accidentul de la Le Mans din 1955 acum Mercedes era cea mai titrata echipa de formula 1 . Cand au debutat cei de la Mercedes in 1954 macaronarii nu aveau raspuns la performantele Mercedes , Nu mai vorbesc despre era Campionatului European de Grand Prix 1934 - 1939 cand Mercedes a luat 4 titluri celalat fiind luat de Auto Union ! Deci cine e Ferrari ????
    10 30
  • @AliceVogans

    Amice tu te auzi? Cum naiba sa ii compari pe Karl Benz cu Ferrari? Cum poti compara natiunea germana si realizarile ei in industrie si automobilism in a doua jumatate a secoluli 19 cu natiunea italiana in aceasi perioada????Peninsula italica era impartita in 7-8 state, din care cu exceptia Piemontului din nord care era independent si la acelasi nivel industrial cu francezii, prusacii si englezii, celelalte state erau sub dominatia unei mari puteri vecine si toate erau niste state agrare, slabe, la nivelul Transilvaniei, Tarii Romanesti si Moldovei. In acelasi timp centrul de putere prusac devenea o putere militara, economica si industriala care a sters pe jos cu Austria si ii facea chiar si pe mandrii englezi sa tremure de frica si facandu-i sa isi uite rivalitatea de 500 de ani cu Parisul si sa alieze pentru a contracara viitoarea Germanie. Mercedes-Benz cand a fost implicata in motor sport mereu au reprezentat etalonul suprem si asta in aceleasi competitii in care a fost implicata si Ferrari sau Alfa Romeo. Amintesteti anii 30' 40' 50' cand Mercedes dominau autoritar. Daca nu era nenorocirea din 1955 cand in loc sa tzina un pic de doliu de fatzada si dupa cateva luni sa isi continue implicarea, si nu sa se retraga, tare imi era frica ca Ferrari era cu salba aproapre goala in prezent. Dar, nemtilor le-a fost spalat creierul de catre americani si sovietici, au fost castrati pur si simplu ca mare natiune dupa WW2, perioada anilor 50` fiind perioada in care sentimentele de vina si de defetism au devenit stereotip national. In loc sa fie cinici si pragmatici si sa nu intrerupa istoria Mercedes-Benz, sa plateasca ceva compensatii si la revedere, ei s-au retras, si vreme de 45 de ani nu au mai existat ca echipa efectiva, cel mult doar furnizor de motoare. Dar cand s-au implicat si chiar si-au pus in joc imaginea, banii si determinarea au fost numarul 1. Tocmai de aceea cand castiga ei, pe podium se aude "Deutschland uber alles", pentru ca la fel ca natiunea mama sunt uber alles in die welt, oricat de mult s-ar supara celelalte popoare.
    13 24
  • Vorbim de era moderna de Formula1 sau facem istoria ei acum.
    Nu de alta, e interesanta, dar mi-e ca lumea va vorbi si prostii pe aici si se va ambala degeaba.

    Astfel de replici, intre echipe, mi se par demne de pustii de clasa a doua. Iar principalul vinovat este Niki Lauda care, desi le spune cum le spunea si in trecut (bazandu-ne pe faptul ca filmul RUSH a fost intr-adevar inspirat din realitate pana la ultimul detaliu), totusi are o varsta care ar trebui sa ii confere macar o usoara eleganta. Asa, zici ca au adunat un mos senil si beat care se trezeste vorbind.

    Din punctul meu de vedere, chestia asta de culise o arunc la cosul de gunoi. Vreau sa vad ce s-a vazut la Hungaroring, nu cuvinte pe care mi le spuneam eu cu cel mai bun prieten acum 20 de ani in fata blocului...
    19 0
  • Lauda mai nou cam o da ca nuca-n perete cu tot soiul de afirmatii. Io zic ca ala de la Ferrari de e sef ar trebui sa nu-i dea replici, daca e mai destept.
    5 1
  • daniel
    Si cam ce ai vazut la Hungaroring?
    Multe abandonuri datorate unor probleme tehnica (cam prea multe in ultima vreme) si multe greseli de pilotaj. De aici a venit acel "spectacol" si rasturnari de situatii. Asta vrei? EU NU!
    Vreau sa vad dueluri roata la roata fara ca vre-un pilot sa abandoneze.
    Iti dau un exemplu: Kviat l-a depasit pe Hamilton in afara circuitului si a primit 10 secunde penalizare. La ce ajutat penalizarea? Orice pilot stie ca nu are voie sa depaseasca pe cel din fata lui in afara circuitului. Asta ar insemna fari play. Explica-i asta echipei RBR si in speta rusului!
    4 3
  • Gabi ai dreptate, pe Hungaroring, s-au vazut doua monoposturi gri care au crezut ca totul li se cuvine si simplul fapt ca se numesc Mercedes AMG Petronas le este suficient sa fie pe primele pozitii pe grila de start. Insa au uitat de un lucru elementar Hungaroring nu este Silverstone si ca aici mai conteaza si ce ai in cerebel. Doar prostii, frustratii si Mclaren_Mircea_1984 au vazut alceva. M-am distrat de minune cand am vazut un Daniil Kvyat presand un Hamilton turbat, sau un Ricci facand varza un alt AMG Petronas.
    Aveam nevoie de o astfel de cursa pentru a iesii din letarigia in care m-am bagat si abia astept Spa-Francorchamps.
    15 2
  • Cati fericiti pe aici ( pe cei care urasc Mercedes nu ii pomenesc pentru ca nu ii inteleg)!!!

    Ferrari sunt prea optimisti dupa un "cadou" de la Mercedes. Cum ziceau si cei de la Autosport; este imposibil ca amandoi (Hamilton si Rosberg) sa uite cum se porneste la start. Explicati logice ar fi cam doua:
    1. Avand avansul care il au in campionat au ales sa renunte la sistemele interzise cu urmatorul mare premiu (SPA) si sa intre cu un avans imens (de informatii) in in pauza de vara. Pe restul la Spa ii asteapta necunoscutul si 3 sesiuni de antrenamente in care sa optimizze noua procedura.
    2. In pauza de vara se discuta (si probabil se va vota) regulamentul pentru 2017. Ferrari a primit cele 2 victorii mult visate, restul sunt cu impresia ca pot recupera si asta totul este in avantajul Mercedes. Si in cursa de duminica erau momente in care Ham ii lua 1,3 secunde pe tur lui Vettel care era in fata...
    9 5
  • @Dragon

    Vezi ca nu ai nimerit site-ul pentru comentarii legate de isotia/automobilism si cehstii de genul:)))

    Aici is de mutle ori discutate ideile/preferintele lui X sau Y

    PS: ai uitat de 1954-1955 cand au dominat sportul la cu totul alt nivel. In 2 ani au pierdut doar 3 curse...
    3 1
  • @Zify

    Sper ca atat Ricci al tau cat si rusul sa ajunga sub tractorul galben in urmatoarea cursa.
    2 17
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Ai fost,esti si vei ramane un frustrat infantil,nimic nou!
    P.S. imi e greata cand ma gandesc ca cei ca tine se mai si inmultesc,si inca necontrolat...
    6 0
  • Mclada
    ba dar de Mclada lui mircea infantilul nimic?Cea mai titrata masina de carton cu motor LADA :))))) mirca pe voi va arata in curse doar pe grafica aia rapida din josul televizorului...ca la tv nici nu se chinuie aia sa va arate :))) penibililor...DRAGON ba boule ,daca nu EXISTA FERRARI nu mai exista nici F1 din ziua de azi....stiti sa jigniti nonstop-eu ador F1 ador FERRARI,MERCEDES,AUDI,RENAULT..etc dar nu jignesc firmele astea-stop si calm-FERRARI inseamna F1 si F1 fara FERRARI nu exista bai dragon infantil
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru