Feedback

Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii

Publicat Joi, 22.02.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 10
Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii - Poza 1
Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii - Poza 2
Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii - Poza 3
Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii - Poza 4
Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii - Poza 5
Ferrari a introdus câteva concepte aerodinamice noi și un design actualizat pentru suspensii pentru noul monopost SF71H cu care își propune să câștige primul titlu în Formula 1 după 2008.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Scuderia Ferrari a organizat joi în Italia un eveniment special pentru lansarea noului monopost de Formula 1 pentru sezonul 2018.

Cu Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen în rolurile principale, echipa italiană a prezentat noul monopost SF71H, care include modificări vizibile din punct de vedere aerodinamic în zona plăcilor exterioare ale caroseriei.

De asemenea, Ferrari a confirmat că noul monopost beneficiază de un ampatament mai mare decât cel de anul trecut, în condițiile în care acesta a fost unul dintre avantajele competitive ale rivalilor de la Mercedes. În plus, părțile laterale au fost modificate în jurul sistemului de răcire, în timp ce designul suspensiilor a fost de asemenea actualizat pe baza datelor obținute în cursul sezonului precedent.

Scuderia anunță că modificările la motor au fost minime, în mijlocul speculațiilor că inginerii s-au concentrat pe îmbunatățirea fiabilității, mai ales că în noul sezon un pilot poate folosi maxim 3 unități de propulsie fără să fie penalizat.

Ferrari va efectua duminică pe circuitul de la Barcelona o zi de filmare în scopuri publicitare înainte de participarea la prima sesiune de teste, care va avea loc tot la Barcelona în perioada 26 februarie - 1 martie.

Ferrari a câștigat ultimul titlu la constructori în 2008, în timp ce ultimul trofeu la piloți a fost obținut de Raikkonen în 2007.

Via Ferrari


Comentarii (10)

  • privit din fata zici ca-i closet
    la toate masinile
    stiti voi ce
    13 26
  • da corect. Closet pe 4 roti diferit colorat. Ma intreb la anul ce urmeaza?
    Din pacate frumusetea cere si sacrificii. Atunci masina F1 va fi din nou frumoasa.
    3 17
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • sa sti ca ai dreptate
    4 19
  • CEA MAI FRUMOASA MASINA
    22 16
  • urata..si nici macar nu e rosu, anu trecut era roz acu e spre portocaliu
    4 24
  • E PESTE MCLADA LA TOATE CAPITOLELE :)))
    22 16
  • cel care a propus chestia asta oribila de protective, a vazut multi bikini la viata lui... posibil. Ai impresia ca pilotii stau cu o cate o pereche pe cap. Va trebui sa se uite incruset.
    23 1
  • https://www.youtube.com/watch?v=6jsyPKeAPCE
    1 1
  • 10 ani s-au implinit anul trecut (de cand a luat Ferrari ultimul titlu). Acum suntem in al 11-lea.
    9 7
  • Sau se refera la ambele titluri, cel de la piloti din 2007 si cel de la constructori din 2008...
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru