Ferrari a început sezonul 2016 din postura de principală rivală a celor de la Mercedes, însă Red Bull Racing a progresat constant pe parcursul anului şi a surclasat fără emoţii Scuderia în lupta pentru locul doi în clasamentul constructorilor.
Sergio Marchionne, preşedintele Ferrari, admite că echipa a pierdut lupta cu Red Bull din cauza faptului că inginerii nu au dezvoltat suficient de bine monopostul pe parcursul sezonului, principalele probleme fiind semnalate în departamentul aerodinamic.
"Cauza a fost legată de muncă la aerodinamică şi şasiu. Probabil a fost una dintre cele mai mari găuri în strategia de dezvoltare Ferrari din ultimii ani. Vom încerca să remediem această problemă şi cred că trebuie să recunoaştem diferenţa care există în dezvoltarea aerodinamică", a precizat el.
În schimb, Marchionne evită să facă predicţii cu privire la performanţele pe care le va obţine Ferrari în sezonul următor. Singura promisiune este că inginerii vor dezvolta monopostul pe tot parcursul sezonului, pentru a evita problemele înregistrate cu Red Bull în acest an."Cred că este imposibil să facem pronosticuri pentru sezonul 2017. Ne pregătim pentru dezvoltarea monopostului în timpul sezonului, ceea ce este crucial pentru a rămâne competitivi indiferent ce se întâmpla pe circuit în luna martie în Australia", a adăugat el.
Via Motorsport
poate inginerii de top nu vor sa vina la ferrari..ptr ca stiu mizeria si stressu de aici..cum sa plece inginerii italieni precum costa si andrea stella la echipe rivale? asta ar fi sacrilegiu..poate mafia italiana pregatea un glont cu numele lor pe el...dar iata ca se poate si asta..chiar si asa..
un grup neomogenizat, neunit care nu vede iesirea din labirint si implicit calea spre victorie..luminita de capat e departe rau, fara oameni adecvati nu se paote performanta..
james key nu vrea, p lowe nu, costa nu vrea inapoi, allison e dus, newey sa nu auda de italia, symonds s a retras, cine sa vina??
soros cu ai lui...
Ori echipa este prost organizata si nu poate realiza update-uri consistente, ori conceptul de la care se porneste este deficitar si imi atinge repede limitele.
Bani se pare ca inca au...
Demonstratia ta iti da dreptate: este mai greu cu exprimarea in limba romana decat cu aerodinamica.
Stiu ca acest site nu este destinat criticii literare, dar expresii de genul: viteze de curbe mai mari; forma la sasiu care intalneste aerul pe linii drepte imi aduc aminte de personajul al carui nickname l-am preluat pentru acest comentariu!:))
Trebuia sa declare ca la anul rup tot. Era mai bine asa.
Bineinteles ca tot inginerii romani il criticau ca nu are dreptate si nu doar atat, ii si dovedeau.
Haideti totusi sa asteptam sezonul si vedem ce se intampla.
Mercedes nu s-a laudat niciodata cu masina si uite ce masina au facut in ultimii 3 ani.
Respect.
acum ce sa credem, parca si alonso avu parte de aceeasi echipa publicitara
am fi putut sa ne lamurim mai bine daca nu fugea unul din ei, stii tu care