Ferrari încheie testele de la Barcelona pe primul loc. McLaren, noi defecțiuni tehnice la monopost

de Daniel Popescu
Vineri, 10.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen a stabilit vineri cel mai bun timp al testelor de iarnă de la Barcelona premergătoare noului sezon, în timp ce McLaren a suferit noi defecțiuni tehnice la monopost.

Ferrari a demonstrat pe parcursul celor două sesiuni de teste din această iarnă că poate reprezenta o amenințare reală la supremația Mercedes din ultimii ani, iar ultima zi de evaluare de la Barcelona oferă și cel mai bun exemplu în acest sens.

Kimi Raikkonen a stabilit pe pneuri supersoft cel mai bun timp al iernii după ce a fost cronometrat cu 1:18.634, devenind astfel și singurul pilot care a coborât sub pragul de 1:19.000. Totuși, fostul campion mondial a provocat și un steag roșu în urma unei defecțiuni tehnice apărute în cursul după-amiezii.

Red Bull Racing a ocupat locul doi prin Max Verstappen, care s-a aflat însă la 8 zecimi de secundă în spate cu aceeași compoziție de pneuri, în timp ce Carlos Sainz a completat podiumul pentru Toro Rosso cu cauciucuri ultrasoft. Mercedes nu a ieșit nici de această dată în evidență, iar Valtteri Bottas (pneuri supersoft) și Lewis Hamilton (ultrasoft) au ocupat în cele din urmă locurile 4 și 5.

Urmareste Automarket
Clasamentul a fost completat de Nico Hulkenberg (Renault), Sergio Perez (Force India) și Jolyon Palmer (Renault), în timp ce debutantul Lance Stroll a fost al nouălea pentru Williams.

McLaren a avut parte de o nouă zi cu probleme, care a semănat foarte bine cu cea precedentă.

Astfel, Fernando Alonso a suferit două defecțiuni electrice la monopost pe parcursul dimineții și a ocupat în final locul 10, cel mai bun timp al său fiind realizat cu pneuri ultrasoft. Romain Grosjean a ocupat locul 11 pentru Haas și a fost urmat de cei doi piloți ai echipei Sauber, Marcus Ericsson și Pascal Wehrlein.

Teste Barcelona - Rezultate Ziua 4:

Loc Pilot Echipa Timp Difer. Pneuri
1  K. Räikkönen  Ferrari 1:18.634   111
2  M. Verstappen  Red Bull 1:19.438 0.804 71
3  C. Sainz Toro Rosso 1:19.837 1.203 132
4  V. Bottas  Mercedes 1:19.845 1.211 53
5  L. Hamilton  Mercedes 1:19.850 1.216 54
6  N. Hülkenberg Renault 1:19.885 1.251 45
7  S. Pérez Force India 1:20.116 1.482 128
8  J. Palmer Renault 1:20.205 1.571 43
9  L. Stroll  Williams 1:20.335 1.701 132
10  R. Grosjean Haas 1:21.110 2.755 76
11  F. Alonso  McLaren 1:21.389 3.036 43
12  M.
Ericsson
 Sauber 1:21.670 4.893 59
13  P. Wehrlein  Sauber 1:23.527 5.358 42

Comentarii (46)

  • Next stop #AussieGP. Sa inceapa distractia.
    15 0
  • marius
    Parca Sainz era pe ultra...
    4 0
  • Super Daniel. Iti multumesc ca te gandesti si la noi cu detalii de compozitii de pneuri si altele.

    Intr-adevar Mercedes asteapta Australia pentru a scoate asii din maneca dar sper ca Ferrari sa demonstreze ca acesti ani de insucces se transforma intr-un an plin de victorii.

    Imi pare rau de McLaren ca nu se ridica la nivelul numelui si traditiei dar parerea mea este ca arata tot mai rau. Dar trebuie sa fie cineva si pe ultimele locuri. Adica se astepta de la Marusia, Caterham lucrul asta in trecut, sau de la Sauber, poate Hass aceasta lipsa de performanta, dar cand te numesti McLaren nu poti arata asa.

    Treaba asta este si pentru Ferrari cu atatia ani de primi invinsi. Poti prinde un an rau, dar 8 e deja prea mult.

    Hai sa ne gandim asa, echipele de traditie:
    Williams: acum 20 ani au castigat ultimul campionat
    McLaren: acum 19 ani au castigat ultimul campionat
    Renault: acum 11 ani au castigat ultimul campionat

    Asta demonstreaza ca nu traditia conteaza ci evolutia.
    15 3
  • @Vettel_rain: Mc'Laren au luat ultimul titlu in 2008.
    Acum, ca s-au terminat si testele, trebuie sa remarcam un lucru: Mc'Laren, in momentul de fata, nu are pe cine sa depaseasca. Sauber, Renault si Haas au probleme, dar nu la fel de mari ca ale britanicilor. Ferrari parca a aratat a echipa, dar sa nu fie un balon de sapun. Red Bull si Williams sunt pe langa ei. Force India il are pe Perez si nu cred ca va avea probleme cu Toro Rosso, cel putin nu in primele 5 curse. Despre Mercedes ce sa mai spunem? Ramane sa asteptam prima cursa si sa speram ca nu le mai dau tuturor cate 0.8-1 s/ tur. Si ca o parere strict personala, cred ca era mai potrivit Nasr la Williams in locul lui Stroll. In incheiere, dati-mi voie sa-l salut pe vechiul prieten al acestui site: McLaren_Mircea!
    9 5
  • Este normal ce se intampla la McLaren. Anul asta au ales sa vina cu un motor nou. or sa fie exact la nivelul de acum 2 ani.
    1 0
  • N-am urmarit prima sesiune de teste, dar am reusit s-o urmaresc pe ultima si nu pot decat sa ma bucur. Masinile se aud altfel decat la TV, poti sa urmaresti mai clar ce fac echipele, cand schimba pneurile, cam ce stinturi fac si sa vezi cand schimba pilotii. Este pacat ca aceste teste nu sunt transmise gratis pe internet.

    Sa vedem prima cursa acuma, pentru ca acolo se dau puncte si alea conteaza!

    P.S. Cele mai sincere condoleante din partea mea familiei lui John Surtees, odihneasca-se in pace!
    15 0
  • Mapispealonso
    Mare cunoscator trebuie sa fii daca vezi o lupta a celor de la Williams cu Ferrari, cand toate site urile de specialitate duduie de informatii pe cifre concrete si tu vii a spune treaba asta cu 0,8-1,0 dovedeste doar ca esti fan nu gluma,
    Prin toamna McLaren se va lupta pentru podiumuri...pfff....mai rau de atata nu puteau ajunge.... motorul ala sufera din cauza impachetarii , ca s au batut atata timp cu pumnul in piept cu SIZE ZERO ca efectiv se incinde tot in ragalia aia.
    8 12
  • @Mapispealonso:
    asta a fost diferenta dintre Hamilton si Vettel in Q3 la Melbourne in 2016. Daca tot iti place sa urmaresti site-uri de specialitate, fa un efort si cauta rezultatele de anul trecut. :)
    6 3
  • @91Schumi06

    Nu cred ca am gresit. Hamilton a castigat in 2008 cu McLaren.

    Dar la constructori a castigat Ferrari.
    In 2009 BrawnGP, apoi 4 ani RB si 3 ani Mercedes.

    Gresesc?
    6 1
  • husqsvarna
    MclarenMircea,si-a cumparat masina de tuns iarba :Husqsvarna....asta este Mclaren in F1...masina de tuns iarba...pir...pisssss...pfff...poc...poc...fsssssssssssss...si gata in iarba
    8 2
  • rezultate mebourne 2017:
    1. kimi
    2. bottas
    3. ricciardo
    14 6
  • Condoleante familiei celui ce este unicul detinator, cred ca va ramane, al titlurilor din f1 si moto.... John Surtees, odihneasca-se in pace!
    4 0
  • @Vettel_rain:
    Absolut deloc. A fost greseala mea :)
    4 2
  • Merces si Ferrari se vor lupta pentru titlu.. RBR imediat in apropierea lor.. Problemele celor de la MClarejn se datoreaza vibratiilor produse de catre motorul Honda care ar afecta celelalte componente..Asta daca ne luam dupa David Croft comentator F1 pwentru Skysports
    7 2
  • aha, deci esti hater Vettel, Hamilton, Verstappen

    de ce oare? Pe cine au suparat cei trei? Sa fie ala de la mclaren?
    6 3
  • Fie ca imi place de Vettel sau nu, el va fi pe podium la Melbourne.
    6 2
  • mda, urasc netalentatii, plangaciosii, kamikaze.. :)
    4 11
  • de fricosi refugiati nu zici nimic? LOL
    2 0
  • @Radu:
    O sa fie Hamilton, Bottas si Vettel:)
    4 11
  • Vettel castiga la Melbourne !!! Avand masina se capaciteaza mai bine si va fi acelasi Vettel din era Red Bull.
    6 3
  • adevarul e ca alonso a dat-o in declaratii decente, a zis ca are o varsta si ca daca nu-i va place sa piloteze masinile din 2017 o sa se retraga; numai fanii lui BATMAN, BATMAN
    2 2
  • serban
    @kimi Ei na, unde ai văzut tu asta ? Hai să-ți dau eu declarație Alonso, pe ESPN F1, în timpul celei de a doua sesiuni de teste. Începe cu "I won't quit until I get the result I deserve" și termină cu "If one day I am in the car and I see other drivers in the corners do fantastic lines, they brake later than me, they accelerate earlier than me and do bether starts than me, on that dayI will stop and say, it's time !". Dacă în a doua parte a declarației mai găsești o cât de cât urmă de decență, în prima parte, în nici un caz !
    2 0
  • e buna asta cu 'capaciteaza'
    e la fel de buna ca aia cu 'monopostul NET inferior'
    si as paria ca vine de la acelasi mare ganditor LOL
    1 2
  • serbanica
    a zis la o conferinta de presa din decembrie (parca)
    daca ne luam dupa ce zice acum, e in regula, IT'S TIME!!!
    de fapt se intampla asta de ceva timp

    si Alonso STIE foarte bine ca nu se reduce totul la trase, franari tarzii si accelerari rapide ci la 'carry speed through the corner' iar aici nu este o reteta general valabila de a obtine asta

    Sunt campioni care franeaza tarziu sau devreme, care au intrari rapide in viraj, altii au viteze bune in apex altii sunt buni pe iesire samd si daca ar fi sa-l ascultam pe Scumacher el le are pe toate in-apex-out

    Alonso cu astfel de declaratii doar se bate cu caramida in chept ca teoretic si in viziunea mnealui face treaba mai buna decat ceilalti si zau ca ar avea nevoie de o smotoceala gen 2007 dar e smecher si se fereste
    3 2
  • Alonso avea bani destui si fara caruta de bani primita de la Mclaren; regreta, probabil, ca n-a ramas la Ferrari, chiar daca Ferrari n-a avut campion in 2016.
    4 2
  • radule
    asta crezi tu, care n-ai bani, ca 20 mil $ sau 30 mil $ e totuna adica multi bani
    2 0
  • fan formula1
    felicitari pentru kimi raikkonen,tare as vrea sa nu existe pilot nr.1 si 2 la nici o echipa,atunci am vedea care pilot ce poate face cu adevarat.Cred ca in 2007 cand kimi a fost campion a facut o declaratie foarte corecta si anume ca pana cand au sanse amandoi piloti nu exista pilot 1 sau 2,cand unul nu mai are sanse celalalt in ajuta pe primul!
    3 2
  • serban
    @serbanica Mereu pe lângă subiect prietene fără nume, ce spun eu și ce comentezi tu ! Sau poate nu ai tradus corect ? Mai încearcă ...
    0 0
  • Am vazut ca diferite site-uri au inceput sa baneze comentariile, cel putin asa o fac cei de la Motorsport.com, pentru ca fanii se cearta cam degeaba intre ei in loc sa comenteze articolele. N-ar fi rau daca Automarket.ro ar renunta la postarea fara un user? Personal nu ma deranjeaza ca nu sunt articole la time sau sunt cu greseli sau nu sunt articole deloc pentru ca evident Formula 1 este un sport foarte putin urmarit in Ro. Dar, sa vezi cum se cearta diferite variante de "Serban", cu "Serbanica" cu "Serbane" sau diferite "." cu "..." cu "...." sincer... este cel putin stupid.

    Doresc sa rog redactia Automarket, de a trece comentariile pe un sistem de logare. Si asa aceste comentarii sunt pline de injurii plus marea majoritate a celor care posteaza sunt oricum semi-analfabeti, nu-i nici o pierdere daca curatam pagina de diferitele "frunze uscate". Incepe un nou sezon saptamana viitoare, poate se poate lucra la acest aspect, va rog?
    11 0
  • @Automarket

    sunt total de acord cu AndreF1!!!!

    va rog sa nu ami permiteti postarea fara logare!

    Multumesc

    P.S.

    eu nu am mai scris un comment de foarte mult timp, exact din motivele mai sus amintite!
    8 0
  • @AndreiF1, Soxy

    Nu o sa vedem asta...
    4 0
  • @Soxy
    ai dreptate, tu nu ai mai scris un comment de pe contul tau tocmai pentru ca este permis si ca anonim, deci ai scris doar ca anonim LOL
    0 5
  • ohirony
    Alonso a reluat ofensele contra Honda
    cica singura problema a lui McLaren este Honda
    Ironia este ca Alonso este la McLaren tocmai pentru ca asa vrea Honda
    deci da, s-ar putea sa aibe dreptate :))))))))

    ps: banii de salar vin tot de la Honda
    asa le trebuie, avea romanu o vorba
    si 'batuti' si cu banii luati
    0 2
  • Automarket
    cand se posta doar folosind conturile erau vreo cativa cu Nspe conturi (in special astia care vor logarea obligatorie inapoi) iar altii nu aveau chef sa-si faca un cont doar ca sa comenteze aiurelile unuia care nu avea altceva de facut decat sa lalaie pe blog cu 10 browsere deschise in acelasi timp
    0 1
  • Alonso nu regreta ca nu a mai ramas la Ferrari
    Daca regreta ceva e ca a pierdut sprijinul Ferrari ca el sa fie pilot nr 1
    Coechipier cu un Vettel si fara ca dezvoltarea sa mearga 100% catre Alonso nu ar fi fost prea placut
    Masina pe care o are acum Ferrari nu este pentru Alonso
    0 2
  • Nu cred ca o sa se implementeze un astfel de feature, deoarece automarket asteapta comentarii pe toate topicurile lor (drive test, prezentare masini). Si asa pe partea de Motorsport sunt putine comentarii.

    Si eu imi doresc asta dar nu cred ca se va rezolva.
    2 0
  • Baieti curaj.... vine Force India cu masina... in roz :P Si nu fac misto, sper sa apara pozele pe alte site-uri.
    3 0
  • Stefan
    :)) tareeee
    https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/3/force-india-unveil-startling-new-pink-livery-for-2017.html
    2 0
  • Force India pink :P "http://www.f1fanatic.co.uk/2017/03/14/force-india-turns-pink-new-sponsorship-deal/"
    2 0
  • Ion Ion
    daca vrei sa-ti faci cont si sa comentezi DOAR de pe el, este posibil, asa ca nu aveti motive sa va plangeti
    0 1
  • Daca tot scrie SAHARA, mai bine o vopsea galben :))
    2 0
  • stati asa ca pune Daniel poza cu masina Force India
    ... dupa ce o vedeti toti in alta parte :)
    0 0
  • Am mai vazut masini urate, dar Force India a exagerat!
    5 0
  • @91Schumi06, as fi vrut s-o zic mai devreme dar imi era teama ca nimeni nu-i de acord cu mine, ca poate asta-i moda in ziua de azi: cand vad culoarea aia ma duce gandul la "muntele lu' venus" gasit pe centura; tare curios sunt ce anume i-a determinat sa faca schimbarea asta.
    3 0
  • @Mavrick: din cate am inteles, un contract de sponsorizare. In schimb eu am alta curiozitate: daca trebuiau sa participe la o campanie din care n-ar fi avut niciun castig financiar, ar fi recurs la aceasta culoare?
    2 0
  • mobius
    Culoarea este spectaculoasa intr-adevar. Forma insa, este una dintre cele mai frumoase si cum intotdeauna masinile performante au fost si frumoase, s-ar putea ca Force India sa fie o surpriza placuta. mai e un pic si vom incepe sa intelegem ce se va petrece in acest sezon.
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru