Ferrari, în pragul unei reorganizări? Allison neagă înlocuirea lui Arrivabene în fruntea Scuderiei

de Daniel Popescu
Miercuri, 11.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
James Allison nu este interesat să preia conducerea Scuderiei Ferrari, în ciuda unor zvonuri din presa italiană cu privire la îndepărtarea şefului Maurizio Arrivabene.

Publicaţia italiană Autosprint a anunţat în această săptămână că Ferrari este pe punctul de a face o schimbare majoră în structura organizaţiei.

Principala mutare vehiculată era îndepărtarea şefului Maurizio Arrivabene cu actualul director tehnic James Allison, care la rândul său urma să fie înlocuit de Aldo Costa, actualul designer-sef al Mercedes care a lucrat pentru italieni până în 2010.

Cu toate acestea, publicaţia Motorsport a dezvăluit că informaţiile lansate de Autosprint nu sunt reale. Potrivit unor surse care şi-au păstrat anonimatul, Allison nu este interesat să preia o funcţie de conducere şi preferă să rămână în continuare directorul tehnic al echipei. La rândul său, Costa i-a asigurat pe cei de la Mercedes că vrea să-şi respecte contractul care expiră abia peste doi ani.

În plus, o schimbare radicală a departamentului tehnic în această perioadă ar fi ilogică în contextul în care regulamentul tehnic pentru 2017 se va modifica radical.

Pe de altă parte, sursa citată afirmă că Ferrari este totuşi interesată de serviciile lui James Key, directorul tehnic al Scuderiei Toro Rosso, ca urmare a monopostului performant realizat în acest sezon.

Via Motorsport

Comentarii (24)

  • Sa ma bucur sa nu ma bucur.. nici eu nu stiu, schimbarea lui Maurizio Arrivabene cu directorul tehnic James Allison ar fi egal cu 0 deci e logic de ce nu se intamapla. Dar un lucru de care imi pare rau e ca Aldo Costa nu vine in "Familia Ferrari" oricum un lucru e clar Scuderia Ferrari are nevoie de o reorganizare, am sa sper ca starea echipei din acest sezon se datoreaza faptului ca echipa se concentreaza pe 2017 si o sa fie ceva exceptional si din mai sper sa nu raman doar cu sperat-ul.. whatever the f**k Forza Ferrari!
    8 0
  • ...si mai sper sa nu raman doar cu sperat-ul*
    1 1
  • O porcărie, se pare ca şi în Italia funcţionează sintagma " dezbină şi condu....". O asemenea schimbare acum ar fi o idioţenie, mai ales că suntem la începutul acestei competiţii
    Să faci acum o schimbare după ce în 2014, când i-ai îndepărtat pe Stefano Domenicali şi Marco Mattiacci ai risca sa dai cu piciorul întregului sezon 2016.
    Acum să fim serioşi, este greu de crezut că Mercedes o să-l lase pe Aldo Costa să plece de la ei, plus că chiar şi Marchionne a declarat în Autosprint, la prezentarea noului Alfa Romeo, că doar neşansa a făcut ca Ferrari să nu fie acolo, în siajul celor de la Mercedes.
    Daca îmi aduc aminte aşa au procedat şi cu Jean Todt în 1996, când presa italiană cerea capul acestuia, însă atunci, atât Montezemolo cât şi Schumacher au fost cei care l-au apărat iar rezultatele s-au văzut după aia.
    În concluzie, nu e nici o problemă cu Maurizio Arrivabene, pur şi simplu pachetul Mercedes este mai bun la ora actuală, este adevărul pur.
    15 0
  • Sa intelegem ca sunt suparati ca nu prind nici locul doi din era trecuta?
    Daca din 2017 nu reusesc sa faca ceva sau mai apare vreo masina impecabila, greu de batut, nu i nimic la bani incasati si declaratii nu ii intrece nimeni, locul intai este asigurat la ceva.
    9 9
  • Fer2016
    Misulica, iar vorbesti ca un dinamovist frustrat. Tu uiti un amanunt, anume ca banii se dau in functie de importanta fiecarui team in marele circ. Ce poti sa-i faci daca Ferrari de 25 de ani fac spectacol? Daca te uiti mai atent si nu lasi locul frustrarii sa-ti acopere mintea, trebuie sa accepti ca singuri impotriva tuturor au fost si vor fi cei de la Ferrari.
    Ca au luptat cu Wiliams, Benneton, McLada, RBD sau mai nou cu Mercedes, ei au fost Ferrari.
    Uiti cand in perioada 1996-2006 iti bagai unghia in gat si vedeai doar rosu in fata cu dublele pe care le tragea calutul cabrat?
    Mai uite-te si tu prin tribune si sa vezi care este culoarea preponderenta care domina in fiecare an, iti spun eu, rosu ferrari, deci aia se numesc contribuabili, cotizanti sau sponsori, cum vrei tu sa-i numesti, insa tu vezi doar negru in fata ochilor cand auzi sau vezi Ferrari, ca atare opinia ta este una subiectiva si pur personala care nu are nici valoarea unui comm, de-al lui Mirciulica mc,lada. Sau cine stie, poate esti chiar el, "ascuns" sub un id de no name Misulica.
    8 10
  • Tot eu sunt , nu ma pot loga.
    din coment se vede exact cine este frustrat, te sfatuiesc sa citesti si alte comenrtarii despre ferari scrise de mine.Nu contesta nimeni istoria si ce a facut Ferrari sau cati suporteri au, din contra.Este un comentariu strict la stire.
    Este urat cum te adresezi unui om pe care nu il cunosti dar asta tine de crestere si simtiri si nu ma bag ca nu imi place.
    Te rog sa imi respecti parerea spusa in limite de bun simt si pot fi de accord ca tu ai alta parere si asa este normal.Bineinteles l ca suntem subiectivi , este normal dar te rog putin bun simt.
    numi-am bagat niciodata unghia in gat doar am savurat cu placere spectacolul chiar de nu au castigat favoritii.


    Ca si concluzie la ce am comentat: poate ca au bani indiferent de situatie si se plafoneaza nu mai au aceeasi dorinta sau nu aloca resursele necesare.
    6 4
  • @Fer2016
    Mai taie din 2006 ala...in 2005 nici nu au existat, batalia era doar intre Kimi si Alonso, arbitrati din cand in cand de Montoya.
    4 4
  • Senna Fan
    Pentru Fer2016;

    Inteleg ca esti fan Ferrari si este OK.
    dar in 1996 a fost Williams Renault (pilot Hill), In 1997 la fel, dar cu Villeneuve, in 1998 (McLaren cu Hakkinnen), 1999 (la fel ca 1998). De abia din 2000 incepe suprematia lui Schumacher care se termina in 2004. 2005 - 2006 - Renault, 2007 - ferrari, 2008 - McLaren la piloti cu Hamilton, dar Ferrari la team), 2009 - Brawn / Button), 2010 - 2013 - RBR Vettel....etc.

    In 2005 au luat o victorie rusinoasa. Toate team-urile cu Michelin s-au retras de la GP USA. Asa auramas 6 masini (3 team-uri). Celelalte doua au fost Jordan si MInardi (no comment).

    Sper ca mi-am amintit bine cronologia si pilotii.

    Nu sunt fan Ferrari, dar doresc lupte stranse pe circuit pentru spectacol.
    13 2
  • admin, pt ce mi-ai ascuns comntariul?nu am folosit vocabular suburban nu am jicnit pe nimeni si doar am comentat la obiect o posibilitate.
    Cum se face ca acele comentarii cu jigniri raman?????

    Mai sunt si alti , din cate am vazut, in aceasta situatie asa ca ramai te rog cu cei ce pana la urma te vor jigni si pe tine pt ca nu o sa maiaiba pe cine.

    Cu regret La revede.
    2 4
  • Nu cred ca admin ti-a ascuns comentariul...cred ca e ceva automat,datorat voturilor negative incasate de la fanii Ferrari...
    1 1
  • bernie
    Misulica si Ferut 2016...Amandoi bateti campii puisori..Intrebare ptr Misu???Pe ce loc a terminat Alonso in 2014 laFerrari in curse si in clasamentul final in noua era asa cum iti place tie sa o numesti...Asta ca o comparatie cu Vettel si Kimi in 2015...Clasarile lui Kimi din 2014 nu ar trebui luate in seama tinand cont de faptul ca masina era facuta ptr Alonso.Si ca sa intelelegi mai bine iti explic ca masinile Mercedes sunt incomparabil mai dominante decat cele RBR si din aceasta cauza Alonso al tau se batea la titlu si termina mereu pe 2 ptr ca nu era in stare sa-l depaseasca pe Petrov....Intrebare ptr Ferulet 2016???Ce perioada 1996-2006 visezi tu baietel???Cati ani aveai tu in 1996???Era victoriilor Ferrari in epoca moderna a inceput in 2000 cand tu probabil inca nu erai la varsta majoratului...Mai bine baga la cap ce ti-a transmis Senna Fan...Ciocul mic baieti si terminati cu prostiile pe care le debitati...
    5 6
  • bernie
    Revin cu un comentariu legat strict de stire..Aarrivabenne este clar peste Domenicalli in materie de condus mai bine echipa si spun asta fara a fi un fan Ferrari...Allison nu ar face fata situatiei in care va fi numit sef la echipa..El e bun pe inginerie si este constient de acest lucru asa ca decizia de a-si vedea in continuare de ingineria lui este una corecta...Cat priveste pe Aldo Costa nu va veni la Ferrari mai devreme de 2018 chiar daca i-ar plati Ferrarii contractul...Cu siguranta cei de la Mercedes i-au bagat niste clauze in contract care nu il poate face sa plece la alta echipa...Problema de zeci de ani la Ferrari o reprezinta aerodinamica si in consecinta ar trebui sa recruteze ingineri buni in aerodinamica...Chiar si din 2014 incoace se dovedeste ca aerodinamica face diferenta...Exemplu...RBR cu cel mai bun sasiu daca ar fi avut macar un motor Ferrari [nu Mercedes] le-ar fi dat ceata tuturor...Mercedes pe langa motor au si un sasiu bun in cadrul intregului pachet...Asta e diferenta dintre ei si ceilalti...
    8 4
  • @bernie
    Tu poti sa spui ca masina din 2014 cu care Alonso mai lua cate un loc 2 pe podium este echivalenta cu cea din 2015? Ii fi tu fan Kimi dar o iei razna, la fel si cu afirmatia ca masina a fost facuta dupa Alonso, pai aia din 2015 nu tot Alonso a dezvoltat-o? Ca bietu Raikonen incurca butoanele si iesea prin balarii. Cu masini supreme toti ies campioni, Alonso n-a avut niciodata una la dispozitie. Sa vad ca au performante cu Vetel cum au avut cu Alonso, cel putin, apoi mai stam de vorba. Pana una alta Alonso a pierdut un titlu fiind scos afara din cursa de Grosjean. Si ce an a facut in 2012! Cu ce masina! Astia doi de acum sa zica mersi la ce masini au Ferrari!
    8 5
  • Tataie
    Vetel este sub Alonso ca pilot cu toate titlurile si recordurile obtinute. Le-a obtinut pe o masina la fel de dominanta ca Mercedes. Unii au memoria scurta si uita cum se vaicareau ca doar Red Bull lua pole-uri si victorii. Masina lui Newey era perfecta. Chiar si pentru un Webber care cand mai era lasat facea curse f bune. Si ca sa revin la Alonso, ala tragea echipa dupa el cand masina nu era grozava, in era Vettel e invers. Echipa trage de el si degeaba. Cand nu greseste cica are ghinion. Sau mai da vina pe alti piloti ca in China.
    11 5
  • Tataie
    Vetel mai face un sezon la Ferrari si pleaca. Vine Stoffel sau Vandorme in locul lui , abia astept sa-l vad pe olandez cum zboara cu o masina buna. Sunt convins ca-l bate "urmasul" lui Schumacher. He, o alta gluma buna.
    6 8
  • Ctlnmihai
    @Tataie: Stoffel sau Vandorme... sunt unul si acelasi.
    "Stoffel Vandoorne" adica asa este numele lui corect.
    6 0
  • Tataie
    Bine spui fratioare, ma gandeam la Verstapen ca-i si el tot cu "V"
    6 5
  • bernie
    @@bernie...Bai baiatule tu ai scris numai ineptii mai sus....Daca nu te pricepi la F1 mai documenteaza- te si tu si mai invata si in privinta pilotilor...Degeaba esti fan Alonso si te uiti la F1 ca pisica in calendar daca nu pricepi nimic.Alonso al tau are un stil de pilotaj subvirator cand abordeaza virajele si in consecinta are nevoie ca centrul de greutate al masinii sa fie mai in spate...Kimi este exact invers cu un stil de pilotaj supravirator in viraje si are nevoie ca centrul de greutate al masinii sa fie impins catre puntea fata..la fel si Vettel...De aceea iarna trecuta (2014-2015) arrivabenne i-a spus lui allison sa mute centrul de greutate pe puntea fata...alonso al tau care plecase are 0 merite in cobceperea masinii 2015...si inca ceva puisor...nici intr- o mie de ani nici o echipa nu ar fi facut o masina castigatoare ptr kimi si alonso ci doar o caruta ptr ca nu au acelasi stil de pilotaj...degeaba va ofticati voi fanii alonsisti...mai invata puisor si dupa aia spune ce gandesti daca ai ceva de zis...
    4 4
  • bernie
    Bautorului de vodca trebuie sa-i mute centrul de greutate undeva prin ficati si sa-l azvarle de la Ferrari.
    5 4
  • Problema e ca Alonso il batea pe Kimi pe orice fel de masina. Daca era cu Alonso acum la Ferrari i-o dadea din nou. Ca Alonso asta stie sa faca. Sa piloteze orice masina. In 2014 a fost umilinta prea mare pentru micutzu finlandia.
    4 6
  • bernie
    Astuia care posteaza cu nick-ul meu iti spun doar atat...Intr-adeva esti un nimeni si ti-ai dat masura inteligentei cu comentariul tau...Vai steaua ta micutule in tot ce esti...
    3 3
  • bernie
    Bine ma nicule, ia o vodca ca-ti trec toate durerile
    3 2
  • Parisianul
    Stoppel Vandoorne este corect ..
    0 1
  • Schimbarile multe si dese cheia marilor insuccese
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru