Ferrari va introduce vineri update-uri aerodinamice pentru monopost

de Daniel Popescu
Vineri, 27.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen a dezvăluit că Ferrari va utiliza începând de vineri noi update-uri aerodinamice pentru monopost în cadrul sesiunii de teste de la Barcelona.

Putem obţine câteva update-uri, sperăm să se întâmple vineri.

Kimi Raikkonen
Pilot Ferrari
Ferrari nu a ieşit în evidenţă în prima zi de teste din cadrul sesiunii finale de la Barcelona, întrucât Kimi Raikkonen a ocupat doar locul şase după ce a parcurs cea mai mare parte a celor 80 de tururi cu pneuri medium şi hard.

▶ Cronica primei zile de teste de la Barcelona

Finlandezul a adoptat această strategie în contextul în care monopostul a fost foarte apropiat ca specificaţii de cel din sesiunea precedentă, însă a dezvăluit că lucrurile se vor schimba vineri după implementarea unor update-uri de natură aerodinamică.

"Monopostul este mai mult sau mai puţin acelaşi. Putem obţine câteva update-uri, sperăm să se întâmple vineri. Comportamentul monopostului nu este prea rău. Sunt anumite lucruri pe care vrem să le îmbunătăţim, vrem mai multă aderenţă pentru a fi mai rapizi, dar uneori este dificil din cauza condiţiilor.

Uneori, pneurile funcţionează, alterior nu, iar asta schimbă foarte multe", a declarat el.

Am făcut un pas mare înainte comparativ cu anul trecut.

Kimi Raikkonen
Pilot Ferrari
Raikkonen a confirmat datele statistice ale testelor de până acum şi consideră că noul monopost reprezintă un pas înainte comparativ cu cel de anul trecut.

"Am făcut un pas mare înainte comparativ cu anul trecut. Este greu de spus după teste, dar vom şti după ce ajungem în Australia. În general am un sentiment plăcut. Un timp de referinţă ar fi bun, dar vom vedea în câteva săptămâni la prima cursă unde ne aflăm. Nu este o problemă, atât timp cât ai un sentiment plăcut indiferent de cantitatea de combustibil este bine", a adăugat el.

▶ Statistică teste Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
▶ Statistică teste Jerez: Ferrari, deficitară la viteza maximă pe liniile drepte
▶ Statistica teste Barcelona: Cinci lucruri de reţinut după primele teste de la Barcelona

Via Autosport

Comentarii (6)

  • Eh update-urile astea nu conteaza, bine ca au schimbat vopseaua monopostului macar, asta conteaza.

    P.S. Cica aduc update-uri... si cine dracului ii obliga s-o spun? Nu pot sa lucreze la masina fara sa vorbeasca atata despre asta? Frate... astia nu invata nimic niciodata?
    11 9
  • @AndreiF1
    Declaratiile sunt scoase din context. Te-ai gandit vreodata ca sunt intrebati? Daca tu ai fi intrebat despre asta, ai raspunde despre sosetele facute de bunica cand erai mic?
    18 5
  • @Sak: Initial vroiam sa-ti scriu un comentariu care explica foarte clar comentariul meu, dar mi-am dat seama ca trebuia sa stii deja la ce m-am referit eu.

    Cu cat o echipa este mai nesigura de ceea ce face, cu atat dau mai multe declaratii. Si din pacate, isi fac singuri rau. La inceput un singur interviu, bai masina este noua, este cu totul altceva, bla bla bla. Dupa 3 teste, bai avem update-uri, pregatim solutii, bla bla bla. De aici incep sa piarda.

    Parerea mea, zero declaratii si multa munca pana incepe prima cursa. Cursele si punctele conteaza, nu declaratiile.
    10 4
  • @AndreiF1 Esti putin rupt de realitate. Cursele si punctele conteaza, de acord. Ca sa castigi puncte ai nevoie de o masina buna. Ca sa ai o masina buna ai nevoie de bani. Ca sa ai bani, ai nevoie de sponsori. Ca sa ai sponsori, trebuie sa faci contracte de sponsorizare. Contractele de sponsorizare au tone de clauze de aparitii comerciale si relatii cu presa. Nimeni nu vrea sa fie sponsorul unei echipe de care nu-i pasa nimanui. Vrei fani ca sa merite investitia in reclame, trebuie sa le dai ceva fanilor si in perioadele astea moarte. Si uite-asa ajungem la declaratii. Nu pare rocket science, nu?
    13 4
  • Daca cele doua declaratii sint scoase din context cum este explicabila diferenta dintre ele?
    In primul:
    Monopostul este mai mult sau mai puţin acelaşi.
    Iar al doilea:
    Am făcut un pas mare înainte comparativ cu anul trecut.

    Ciudat rau!
    3 2
  • @pablo..iIn prima declaratie Kimi face o comparatie intre cele 2 sesiuni de teste de la Barcelona, iar in a doua declaratie face comparatie cu monopostul de anul trecut...De altfel stirea este destul de clara...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru