Ferrari va schimba strategia în antrenamente: "Vom concura cu rezervorul plin"

de Daniel Popescu
Marti, 23.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari este decisă să schimbe strategia în antrenamentele de vineri şi să utilizeze un rezervor plin de carburant pentru a avea parte de o comparaţie mai realistă cu rivalii de la Mercedes.

Le-am spus inginerilor că este mai bine să utilizăm un rezervor plin vinerea pentru a vedea o comparaţie directă în locul uneia false.

maurizio Arrivabene
Sef Ferrari
În mod tradiţional, Ferrari utilizează o cantitate relativ scăzută de carburant pe parcursul antrenamentelor de vineri, motiv pentru care diferenţele comparativ cu Mercedes sunt destul de mici, înainte de a creşte în calificări şi cursă.

Situaţia este pe punctul de a schimba începând cu Marele Premiu al Marii Britanii, ca urmare a faptului că şeful Maurizio Arrivabene intenţionează să stabilească ca cei doi piloţi ai echipei să folosească un rezervor ploin de carburant.

"Analiza mea este că timpii din antrenamente depind de cât de mult carburant are Mercedes comparativ cu noi. Le-am spus inginerilor că este mai bine să utilizăm un rezervor plin vinerea pentru a vedea o comparaţie directă în locul uneia false", a declarat el.

Cred că în ansamblu am fost mai aproape în weekend, dar din păcate nu suficient de aproape pentru a pune presiune pe Mercedes.

Sebastian Vettel
Pilot Ferrari
Între timp, Sebastian Vettel consideră că Ferrari a înregistrat progrese cu ajutorul cărora a micşorat diferenţa care o separă de Mercedes, însă admite că distanţa este încă prea mare pentru a reprezenta un pericol pentru supremaţia echipei germane.

"Suntem mult mai aproape decât înainte, dar sperăm să fim şi mai aproape pentru a pune presiune pe ei.

Dar în primele tururi au fost impresionanţi, cu peste trei zecimi de secundă mai rapizi. Spre final am stabilizat diferenţa la una-doua-trei zecimi. Cred că în ansamblu am fost mai aproape în weekend, dar din păcate nu suficient de aproape pentru a pune presiune pe ei", a precizat pilotul german.

Via Autosport

Comentarii (15)

  • serban
    În fine, le-a venit mintea la cap, dacă au înțeles și au acceptat că se autopăcălesc, s-ar putea ca lucrurile să intre pe un făgaș normal, dezvoltările să fie dezvoltări, iar progresele, progrese ! Bravo Maurizio, începi să devii ȘEF !
    17 4
  • Ha,ha,ha...
    :)))) mda...ar fi amuzant daca nu ar fi mai mult trist,oare nu s-au gandit pana acum ca isi furau singuri caciula...putin?! :)
    13 2
  • Ferrari vesnica abonata la locul 2...
    17 24
  • McLada
    titi vesnicul bou abonat la prostie!
    17 20
  • Locul 2 nu conteaza
    8 8
  • Tu ai fost mereu pe locul 1 ce sa ti spun.... :)))))) !?
    Si dc nu conteaza "campionule" ,sau vb din propria experienta?Cand va aud cu ideile astea de nr.1...si voi...vai si amar !
    5 4
  • @ss76 Ba conteaza ca vin baniiiii ( multi ). Si locul 1 conteaza, pt ca vin si mai multi bani. Si atat.
    5 1
  • Marocanu
    Cand Alonso termina pe 2 ciurucurile spuneau ca nu conteaza. Acum brusc conteaza! Pai da prostalailor, conteaza locul 2.Tot timpul a contat. Asa cum conteaza si locul 3. Sa vedem cand o termina Vetel pe 2 cu Ferrari!
    7 5
  • @marocanu tziganu
    asa te a invatat mata sa vorbesti ma cu prostalai?are tactu prostata inseamna ,linge si tu la alonso ca mai sunt chibiti gen ferr1 si ss76 care au pupat dosu lui alonso de nu mai are ala loc sa pupe si marocanu ,neam de traista esti
    un taran si un needucat
    3 10
  • Rezervor plin??? Ohhhhh daaaaaa, daca ferrari vrea titlul sa ii umple rezervorul luu kimi ...cu vodka :))
    9 11
  • Schumy
    Locul 2 e o himera gingasa pentru Ferrari. O sa termine VFetita pe 3 iar unii se vor umezi de bucurie. Intr-adevar, vremea cand Ferrari se batea cu Alonso pentru titlu e apusa. Sa nu poti sa-l depasesti pe Massa intr-o masina mai slaba....piulitzele astea......
    6 6
  • @Schummy
    Apropo,bucura-te de Alonsold cu DNF in fiecare cursa :))
    1 6
  • serban
    @Schummy Păi tu compari perioada lui Alonso la Ferrari cu cea de acum ? Păi când a fost Red Bull atât de dominantă cum este Mercedes acum, de nu mișcă-n front nici Sf. Ilie ? Numai faptul că Rosberg, un pilot mediocru, după părerea mea, rămâne în urma lui Hamilton, dar mult înaintea celorlalți, spune totul ! Webber, un pilot la fel de mediocru, nu a reușit să facă așa ceva și să nu-mi servești bla, bla-ul cu mașini inegale ! Compari basculante cu GT-uri prietene, în toată istoria mai recentă a F1, doar trei mașini au distrus în halul ăsta concurența, McLaren 1988, Ferrari 2002 și Mercedes anul acesta. Păi când vreodată ar fi câștigat Alonso cinci curse cu asemenea concurență ? De fapt s-a văzut anul trecut, când a câștigat un podium și ăla cu noroc !
    1 1
  • @serban
    Eu zic sa revezi 2011 cand Vettel era campion in vara si avea 1 sec in fata concurentei. Mercedes domina cu motorul Red Bull domina cu evacuarea si aerodinamica. La fel cum Brawn domina cu dublul difuzor. Si aveau 2-3 sec in fata celorlalti. Mai incet cu pianul pe scari ca Ferrari sunt f aproape de Mercedes anul asta. Dar degeaba, se pare.
    2 0
  • serban
    @serban Eu vorbesc de mere, tu-mi spui de pere, eu vorbesc de mașini cu adevărat dominatoare, tu-mi spui de un Red Bull care a pierdut 7 GP din 19 în 2011, cu un pilot nr. 2 care cu chiu cu vai a terminat pe locul trei în campionat ! Iar Brawn a dominat până aproape de jumătatea sezonului, că pe urmă Button nu a mai câștigat nimic, iar Rubens a mai ciugulit, cu șansă, doua victorii și a terminat tot pe trei ! Asta se numește mașină dominatoare, sau nu mai știm despre ce vorbim ?
    Cred că ai o marotă cu Ferrari. Unde am afirmat că sunt f aproape de Mercedes ? Cred, din contră, că sunt printre puținii care am susținut că mai au mult până departe, dar că au plecat pe un drum bun și se apropie. Și asta se întâmplă indiferent cât de puțin îți place asta. Ție sau lui Mclaren_Mircea !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru