Feedback

Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică

Publicat Joi, 20.04.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 9
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 1
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 2
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 3
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 4
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 5
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 6
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 7
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 8
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 9
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 10
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 11
Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică - Poza 12
Renault a dezvăluit conceptul R.S. 2027 Vision, realizat de o echipă din care a făcut parte și designerul român Victor Sfiazov. Monopostul iese în evidență prin posibilitatea de a rula electric în pitlane și autonom în caz de accident.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, Renault a prezentat un concept inedit prin care își prezintă viziunea pentru modul în care vor arăta monoposturile de Formula 1 în 2027.

Designul conceptului a fost realizat de o echipă de 3 designeri din care a făcut parte și românul Victor Sfiazov, cel de la care a plecat și designul popularului SUV Kadjar, care a lucrat împreună cu colegii săi Emanuel Klisarov și Anton Shamenkov.

Conceptul beneficiază de componente aerodinamice mobile și preia semnătura luminilor în forma literei C de la modelele de serie ale constructorului, în timp ce jantele sunt echipate cu lumini LED.

Urmareste Automarket F1
Din punct de vedere tehnic, conceptul ia în calcul direcția de viitor a sporturilor cu motor și reușește să îmbine caracteristicile de baza actuale cu noile tehnologii. Astfel, conceptul este capabil să ruleze în regim full-electric în pitlane pentru intrarea la boxe, iar în cazul unui accident se activează un mod de rulare autonom. În plus, conceptul beneficiază de tracțiune integrală, baterii cu densitate mare și un rezervor de carburant de două ori mai mic decât cele utilizate în prezent.

Pentru a fi mai aproape de spectatori, fanii din tribune vor avea posibilitatea să urmează direct pe telefon telemetria pilotului favorit, iar cockpitul și casca pilotului sunt transparente.

Via Renault


Comentarii (9)

  • Formula E in momentul de fata are navete spațiale pe circuit comparativ cu bălăria asta cu 4 roti care nu are decât o banala forma de monopost fără gram de aerodinamică. Au gândit ei probabil cu 10 ani înainte de au pus 2027 ai peste 10 ani cor dori sa uite ca au desenat acum balaria asta.
    8 7
  • RB solicita sa existe un producator independent de moare dupa 2020. In opinia lor un motor trebuie sa fie simplu, zgomotos și sub 10 milioane de euro. Daca acest lucru nu se va intampla ei analizeaza varianta de a se retrage din F1.
    7 0
  • RAUL: CÂT COSTĂ UN SEAT? Raspunde
  • In alte articole am intalnit numele talentatului designer despre care se vorbeste in articol redactat SfiazoF, probabil data fiind tendinta de germanizare a numelor slave din fostul imperiu austro-ungar. Imi place extraordinar de mult tendinta aceasta a jurnalistilor romani. Oricum, numele de origine slava al romanului se potriveste foarte bine cu cele ale celorlalti doi colegi, un rus si un bulgar.
    1 1
  • robert
    Cum producator independent de motoare? Pai atunci unde ar mai fi competitia? Doar la aerodinamica? Nu cred ca se va accepta asa ceva pentru F1. RBR daca nu le convine sa ramana la Formula E sau carting.
    3 1
  • @robert
    pe linaga ceilati producatori. fiecare producator de motoare are echipa proprie. deci daca ajungi sa lupti pentru titlu cu echipa care iti furnizeaza motorul o sa pierzi. in concluzie daca nu ai sanse sa castigi te gandesti ca poate ar fi bine sa te uiti in alta parte unde investesti mai eficient. mai mult daca pleaca o echipa de acest calibru f1 are de pierdut.
    1 0
  • robert
    De acord cu tine ca F1 are de pierdut. RBR este o echipa care a investit bani. Dar nu se poate schimba regulamentul dupa o singura echipa. Asa vine si Ferrari cu propuneri si amenintari , Mercedes, etc. Sa-si caute furnizor in alta parte (WW, Toyota, BMW, Ford) care au mai fost in F1 asta ar fi chiar frumos. McLaren pe care toti ii blameaza a incercat acest lucru cu Honda.
    Variante au, bani au, asa ca spor la treaba.
    Trebuie sa creasca competitia in F1 astfel se duce in jos cu sau fara RBR.
    0 0
  • Aspectul acestui monopost mi se pare deplasat de cea ce va fi in viitor.
    3 1
  • Absolut superb! Minimalist, inovativ! Din pacate astia de la FIA sunt prea batuti in cap.
    0 1
  • Inovativ din punct de vedere vizual, dar atat! Coeficientul aerodinamic nu prea e favorizat de design...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru