Foştii piloţi de Formula 1 ar putea avea propria competiţie cu monoposturi cu motoare V10

de Daniel Popescu
Joi, 17.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bernie Ecclestone a înregistrat o competiţie numită Historic Formula One, în care foştii piloţi din Marele Circ ar putea concura la volanul unor monoposturi de Formula 1 echipate cu motoare V10.

Esential V10 este configuratia motoarelor care ar urma sa fie utilizate in noua competitie
Bernie Ecclestone a găsit o soluţie alternativă pentru ca fanii Formulei 1 să se bucure în continuare de sunetul vechilor motoare aspirate, semnificativ mai puternic decât cel al actualelor unităţi turbo V6 de 1.6 litri.

Britanicul a înregistrat numele de Historic Formula One pentru o competiţie în care intenţionează să strângă la start foşti piloţi de Formula 1 care să concureze cu monoposturi echipate cu motoare aspirate V10.

Historic Formula One ar urma să fie o competiţie suport în care cursele să aibă loc în acelaşi weekend şi pe aceleaşi circuite cu cele de Formula 1, aşa cum se întâmplă în prezent cu GP2, GP3 şi Porsche SuperCup. Deşi detaliile concrete despre noua competiţie sunt limitate, foştii piloţi Gerhard Berger şi Martin Brundle şi-au anunţat deja disponibilitatea de a concura în Historic Formula One.

Indiferent de format, mi-ar plăcea să fac parte din competiţie, mai ales dacă va fi o competiţie suport în calendarul Formulei 1.

Martin Brundle
Fost pilot F1
"Indiferent de format, mi-ar plăcea să fac parte din competiţie, mai ales dacă va fi o competiţie suport în calendarul Formulei 1.
Însă nu sunt sigur despre pilotarea monoposturilor cu care eram noi obişnuiţi, pentru că cei mai mulţi dintre cei care suntem suficient de norocoşi să fim în viaţă şchiopătăm mult. Pentru a atrage veteranii, monoposturile ar trebui să fie sigure şi mai puţin dificil de pilotat"
, spune Brundle, care în prezent este analist pentru postul de televiziune Sky Sports.

În schimb, Eddie Irvine şi Damon Hill nu sunt tocmai impresionaţi de o astfel de competiţie. Până în prezent, nu există informaţii despre sezonul în care ar putea începe nouă competiţie gândită de Ecclestone. Formula 1 a utilizat motoare V10 de 3.0 litri în perioada 2000-2005.

Via Wall Street Journal

Comentarii (7)

  • Asta ii debil mintal! Niciodata nu stie ce vrea si daca astazi spune una maine spune alta, cred ca are treaba cu neamtul ala care ia mintile!
    5 5
  • "pentru că cei mai mulţi dintre cei care suntem suficient de norocoşi să fim în viaţă şchiopătăm mult. Pentru a atrage veteranii, monoposturile ar trebui să fie sigure şi mai puţin dificil de pilotat"

    Miroase a esec
    6 1
  • qwerty
    Nu e o idee noua. Prin 2005 -2006 a existat Masters GP. Nigel Mansell ii cam facea praf pe toti.
    6 0
  • GrosJan
    "Historic Formula One ar urma să fie o competiţie suport în care cursele să aibă loc în acelaşi weekend şi pe aceleaşi circuite cu cele de Formula 1, aşa cum se întâmplă în prezent cu GP2, GP3 şi Porsche SuperCup."

    A gasit Bernie solutia. Cine vrea sunet il aude inainte de cursa; sau dupa; oK?
    7 0
  • s-ar putea sa ii iasa schema asta lui Bernie si sa educe lumea sa indrageasca sunetul motorului turbo actual. Oamenii au tendinta de a nu mai folosi lucruri vechi chiar daca sunt bune, pentru ca sunt demodate. Ai o imagine mai buna in societate daca tii pasul cu noul. Cand vor vedea cum se taraie pe pista niste mosnegi vor avea impulsul de a parasi corabia care se scufunda, vor huli motorul v10 aspirat, ce dreacu suna asa tare si oribil si se vor jura ca sunetul actualului v6 e muzica curata. Veti vedea ... asa sunt oamenii, superficiali
    1 0
  • o mare ocazie pentu *soferul* Santander sa iasa campion mondial !!!! Succesuri si un praz verde ......
    2 1
  • Face si ala ce poate pentru a avea rating :) in plus, masina Mclaren mercedes MP-20 sau cat era pe vremea lui Mika Hakkinen 1997-2000 mi se pare ca arata cea mai eleganta si rafinata, cu batul ala rosu inchis si eleroanele mici. Apoi cu eleroanele de ernitorinc mizerabile, anul acesta sunt mai elegante, insa tot urate sunt masinile, in special Mclaren cu botul eleronului inaltat. inestetic.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru