Fostul şef Caterham: "Nu există niciun plan pentru ca echipa să se transforme în Forza Rossa"

de Daniel Popescu
Joi, 30.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Manfredi Ravetto, fostul şef Caterham F1, susţine că nu există niciun plan prin care echipa să se transforme în Forza Rossa, aşa cum sugerează ultimele evenimente.

Pot să spun că în niciun moment nu a existat intenţia ca aceasta să devină o operaţiune Forza Rossa.

Manfredi Ravetto
Fost sef Caterham
Documentele din cadrul dosarului de insolvenţă al celor de la Caterham F1 au evidenţiat o posibilă legătură între echipa britanică şi Forza Rossa, echipa românească care speră să concureze în Formula 1 începând din sezonul 2016.

Datele oficiale sugerează că oamenii din spatele Forza Rossa, printre care se numără şi germanul de origine română Colin Kolles, au preluat Caterham cu scopul de a solicita insolventa şi de a achiziţiona la preţ redus monoposturile echipei, pentru ca acestea să fie apoi utilizate de echipa din România.

Ipoteza a fost însă negată de Manfredi Ravetto, fostul şef al celor de la Caterham F1, care insistă că nu a existat niciun plan în acest sens.

"Pot să spun că în niciun moment nu a existat intenţia ca aceasta să devină o operaţiune Forza Rossa. Din prima zi, proiectul a fost să menţinem Caterham în viaţă, să o dezvoltăm şi să o extindem, pentru a integra structura de afaceri, poate chiar să vindem tehnologie pentru alte companii.

Cu alte cuvinte, să facem ceva concret în jurul Caterham. Acesta a fost obiectivul din prima zi şi pentru asta am rămas până în ultima zi", a declarat el pentru jurnalistul britanic Adam Cooper.

În sprijinul afirmaţiilor sale, Ravetto susţine că o conspiraţie pentru transformarea echipei în Forza Rossa ar fi dus la insolvenţa Caterham la scurt timp după preluarea echipei de la Tony Fernandes, nu la un interval de trei luni.

"Nimeni nu poate spune că nu am intenţionat să plătim datoriile, altfel nu am fi rezistat până după Marele Premiu al Rusiei şi nu am fi putut continua. Totul era pregătit pentru a putea termina sezonul şi totul era pregătit pentru a începe construcţia monopostului din 2015", a adăugat el.

Via Adam Cooper

Comentarii (5)

  • Recomand un articol interesant despre bugetele echipelor pe 2014. Bugetul pentru divizia motoare la Ferrari si Mercedes sunt separat.
    RB- 240
    Merc - 195
    Mcl - 190
    Ferr - 175

    http://www.f1times.co.uk/news/display/09501
    5 7
  • Da, interesant!
    Deci Ferrari a investit mai putin in motor comparativ cu Mercedes. Si mai putin in sasiu comparativ cu McLaren. Si in ciuda faptului ca au un an slab, tot i-au spart pe cei de la McLaren!
    Ms de info Mircea, foarte util!
    7 5
  • @wsx

    Nu zi "hop" pana nu treci puntea :)
    4 5
  • La ce a aratat McLaren in ultima cursa din Rusia si mai sunt 3 curse anul asta nu-i vad bine pe cei de la Ferrari e posibil sa piarda si locul 4 la constructori
    1 0
  • Ferrari n-a spart pe nimeni, poate doar pe ei insisi, amice, cu Alonso au facut o exceptie dar pana la finalul sezonului pun pariu ca Ferrari pierd pozitia 4. Alonso nu va mai avea pe masina update-uri si cu Kimi nu-i vad in fata.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru