Hamilton a câștigat fără emoții la Hungaroring! Vettel, locul 2 după un acroșaj cu Bottas în finalul cursei

de Daniel Popescu
Duminica, 29.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a câștigat detașat cursa de la Hungaroring, în timp ce Sebastian Vettel a ocupat locul doi după ce l-a depășit pe final pe Valtteri Bottas, care l-a lovit din spate.

Mercedes a profitat din plin de pole position-ul obținut sâmbătă pe ploaie pentru a-și trece în cont o victorie complet neașteptată la Hungaroring, în contextul în care configurația circuitului se potrivește mai bine monoposturilor Ferrari și Red Bull. Ferrari a reușit să limiteze daunele și să urce cu ambii piloți pe podium. 

Lewis Hamilton a plecat excelent din pole position, în timp ce Kimi Raikkonen a încercat fără succes să pună presiune pe Valtteri Bottas. În plus, finlandezul a fost depășit pe exteriorul virajului 2 de coechipierul Sebastian Vettel, în ciuda faptului că germanul a fost singurul pilot din plutonul fruntaș care a luat startul pe pneuri soft, comparativ cu ultrasoft-urile rivalilor.

Marele câștigător al startului a fost însă Max Verstappen, care a progresat de pe 7 pe 5 după ce a trecut de Carlos Sainz și Pierre Gasly. Olandezul nu s-a putut bucura prea mult de această performanță, întrucât a abandonat în turul 6 în urma unor defecțiuni tehnice la monopostul Red Bull, astfel că Gasly a urcat pe 5.

Între timp, plecat doar de pe locul 12, Daniel Ricciardo a progresat constant în pluton și a ajuns în ipostaza de a-l depăși pe Gasly pentru locul 5.

Raikkonen, întârziat la boxe

Piloții de top și-au consolidat rapid pozițiile și și-au creat avantaje de câteva secunde, astfel că șansele ca intrările la boxe să schimbe ierarhia au fost minime.

În turul 15, Raikkonen a fost primul pilot de top care a intrat la boxe pentru unica oprire la boxe, însă a avut nevoie de 5.1 secunde în urma unor probleme la pneul stânga-spate. Finlandezul a fost urmat de Bottas un tur mai târziu, în timp ce Hamilton a așteptat până în turul 26 să efectueze schimbul cu aceeași rețetă: soft în loc de ultrasoft.

Datorită pneurilor soft mai rezistente cu care a luat startul, Vettel a rămas pe circuit și a devenit lider, cu obiectivul de a intra la boxe spre finalul cursei pentru a se echipa cu pneuri ultrasoft care să-i permită un atac la adresa lui Hamilton și Bottas.

În mod surprinzător, Raikkonen a efectuat o oprire suplimentară în turul 39, optând pentru un nou set de softuri.

Vettel, duel cu peripeții cu Bottas

Un tur mai târziu, Vettel a oprit pentru a trece pe pneuri ultrasoft, însă mecanicii au montat cu greutate pneul stânga-față, iar germanul a pierdut aproximativ două secunde.

Prin urmare, Vettel a revenit pe circuit pe locul 3 la circa o secundă în spatele lui Bottas și la 9 secunde în spatele liderului Hamilton.

Chiar dacă avea pneuri de compoziție mai moale, Vettel nu a reușit tururi bune să inițieze un atac decisiv împotriva lui Bottas, iar Hamilton și-a extins treptat avansul la peste 19 secunde. În același timp, Raikkonen a profitat de situație și a ajuns în imediata apropiere a lui Vettel, însă nici finlandezul nu a inițiat un atac, întrucât acest lucru ar fi afectat și mai mult șansele la titlu ale coechipierului.

În cele din urmă, atacul lui Vettel s-a produs cu 5 tururi înainte de final. Germanul a reușit să treacă în față, însă Bottas a frânat foarte târziu și l-a lovit din spate în pneuri pe pilotul Scuderiei Ferrari.

În mod miraculos, Vettel a continuat cursa fără defecțiuni, în timp ce Bottas a coborât pe locul 4 în spatele lui Raikkonen. Din cauza unor defecțiuni la aripa față, el a fost ajuns din urmă de Ricciardo și a avut un nou gest nesportiv, întrucât a frânat din nou târziu și a intrat în pilotul Red Bull. Ambii au reușit însă să ajungă la linia de sosire, cu Ricciardo în fața lui Bottas. 

Vettel și-a asigurat astfel locul doi în spatele lui Hamilton și a limitat daunele prin pierderea a numai 7 puncte în fața lui Hamilton, care intră în vacanța de vară cu un avans de 24 de puncte în clasamentul general. Gasly a fost "cel mai bun din restul lumii" pe locul 6 în fața lui Kevin Magnussen, Fernando Alonso, Carlos Sainz și Romain Grosjean.

Ungaria - Rezultate cursă:

Comentarii (58)

  • Asa se intampla cand o lalai pe circuit pierzi ca fraierul. Oricum bravo Mercedes.
    10 11
  • SIMPLE MINDS
    Kein problem !
    17 2
  • O cursa plictisitoare, cu Hamilton castigator ca si cum s-ar fi trezit din somn! Si anul asta va fi campion fara discutie! Dup aceasta cursa, Bottas ar trebui trimis in Laponia sa conduca sania lui Mos Craciun, iar cei de la McLaren au demonstrat ca nu degeaba sunt prostii prostilor...cum sa schimbi SOFT dupa 40 de ture cu MEDIUM cand mai ai 30 de ture! Cate unii isi mai trag si singuri cu tesla-n .....!
    14 7
  • În ultimele tururi Bottas îl vedeam ca pe un vânător, ca să nu exagerez și să zic că a fost un criminal. Rușine!!!
    22 10
  • Si supriza, vine penalizarea lui Vettel, pentru ca Bottas nu poate fi atins.
    9 18
  • Ce mai buna strategie a fost a lui Bottas, il scoatem din cursa pe Vettel, il scoate din cursa si pe Ricciardo, totul este ok! Botas intr-o cursa a reusit mai multe incidente decat Vettel in tot sezonul actual, si "incident was noted". Adica trecem peste, regulile sunt pentru prosti.
    22 18
  • Depasirea sezonului... Alonso depasindu-l pe Bottas! Depasirea sezonului!!!!!!
    16 7
  • Cam Kamikaze Bottas dar sa fiu sincer, desi mi-e greu, e vina Ferrari ca Vettel a iesit in spatele lui Bottas, la 2 intrari la boxe, Ferrari i-a tinut cu vreo 3 scunde mai mult, cun un schimb normal, Vettel se batea cu Lewis, chiar daca poate nu lua victoria, macar avea sanse.
    18 5
  • La Ferrari sunt probleme mari de strategie... Îl tii pe Vettel pe pista pana depășește toti pilotul intarziati, pierde vreo 3 secunde acolo, apoi îl bagi la boxe, sta acolo cu alte 3 secunde in plus si iese in spatele lui Botas si a piloților pe care ii depasise pierzând secunde pretioase...
    De noroc (SC) nu are parte, cum are Hamilton cand pleacă din spate. De asta ziceam ieri că Hamilton este norocos dar stie sa si fructifice sansele apărute.
    Botas un erou de sacrificiu
    22 6
  • adrian
    @Alex, bravo Mercedes??? Pai Bottas loveste 2 piloti, si nici o penalizare pt el, daca era vettel sau Verstappen sareau toti pe aici. Cat ii place de mult lu Bottas sa-i pazeasca curu lu Hamilton de e dispus sa ii si scoata pe altii din cursa numai sa nu-l ajunga careva pe cocalaru. si sa nu se penalizeze manevrele astea in nici un fel ?! Jur ca nu mai inteleg. Daca era Senna sau Shumi, mergeau la el la garaj si il luau de gat, cunoscatorii stiu la ce curse din trecut ma refer.
    21 11
  • Campionatul e al lui Hamilton, Bottas isi face bine datoria de protector al lui Lewis, la fel ca si anul trecut. Chiar ca tare faza cu "incident was noted".
    16 5
  • Dupa mine, Ferrari au cel mai bun monopost insa principalul lor pilot greseste cand ti-e lumea mai draga..Cei de la Mercedes au si mult noroc si vor trebui sa munceasca pentru a castiga ambele titluri.. Oricum e greu de pronosticat cine o sa castige titlul anul asta..
    13 6
  • @adrian
    Ma refeream strict la strategia pe care o face mereu Mercedes mai buna ca Ferrari.Nu inteleg de ce l-au tinut pe Vettel sa piarda secunde bune ca sa iasa dupa Botas. Daca Vetel iesea in fata lui Botas, altul era finalul. Nu stiu daca il depasea pe Hamilton dar macar incerca.
    10 4
  • Eu cred ca ambele echipele echipe gresesc cu strategia.. Remember cursa trecuta si faza cu Hamilton din finalul cursei...
    4 4
  • Si cel mai trist este Brundle care nu a inteles de ce nu a fost penalizat Vettel pentru incidentul cu Bottas.......
    11 7
  • Bottas, cel mai bun pilot in rol de locotenent al unui pilot de top in ultimii ani. Intelege perfect rolul lui chiar daca uneori metodele sunt mai neortodoxe. De asta e si de apreciat, nu se da cu curu de pamant ca Webber ca e defaforizat, nu se face ca nu intelege ca Raikonen. Asa barbateste isi accepta rolul, iar daca Ham va lua campionatul, Bottas va avea o contributie insemnata.
    PS Tandemul echipa-piloti functioneaza mai bine la Mercedes si foarte probail sa ia campionatul, chiar daca Ferrari are masina mai buna,
    3 2
  • Mă surprinde Bottas. Nu de alta , dar nu îl credeam așa de incisiv. Însă când FIA e de partea ta , poți să te aperi si sa intri în alții , fix cum te taie capul. Sa le fie rușine lui Whiting si găștii lui de nenorociți ! Oare Mercedes chiar e de neatins ? Se teme Charlie de pumnul greu al lui Wolff ? Ca eu altfel nu îmi explic de unde atâta favoritism pe fata. Lăsând gluma la o parte situațiile astea arată cât de penibilă este conducerea F1 si competiția în sine. După ce că favorizează Ferrari grosolan cu bonusul ala nesimtit pe care îl primesc italieni la fiecare început de sezon , după ce că Mercedes și-a dezvoltat ilegal motorul , cu mult înaintea concurentei , după ce că Hamilton si Verstappen sunt penalizați o dată la 2 sezoane , acum îl pupa în zona dorsala pe Bottas. Au pus hidosenia asta de Halo , au scos fetele de pe grila de start pe un motiv pueril si au bagat copii în locul lor , ca nu ii mai satura naiba de corectitudinea politică ! F1 era cândva a fanilor , acum aparține unor jigodi infecte . Mai bine era cu Ecclestone ! Eu cel puțin , îl regret...
    22 4
  • serban
    Rezultat normal, ca și la Monaco, cine a plecat primul, a terminat primul și punct ! Bottas și Raikkonen, lachei și atât ! Mercedes mai tare-n strategii, la orice oră din zi și din noapte !
    Sper că pauza de vară să ne aducă o cât mai mică implicare a lacheilor și cât mai multă luptă, roată la roată, între primii doi ! Sper, dar mi-e teamă că sper degeaba ...
    8 10
  • Ca Ricciardo a plecat slab si a stat cateva tururi in pluton este ok, dar... pacat de Verstappen. La Red Bull in fiecare cursa abandoneaza un piloti si asta cand ziceam... ca poate se bag intre Ferrari si Mercedes... cu ce sa se bage cand ba abandoneaz Ricciardo, ba abandoneaza Verstappen...

    Nu va faceti griji, Bottas si-a cerut scuze, nu a vrut sa-l loveasca pe Vettel, nu a vrut sa-l loveasca pe Ricciardo, comisarii sunt ok cu explicatiile, totul este ok. Trecem peste...
    8 5
  • Bottas trebuie sa il tina pe Vettel in spate. Daca incearca sa treaca e si mai bine pentru ca iese cu acrosaj. Daca Vettel abandona ati fi vazut altfel 'incidentul'. Bottas stia ca nu va mai fi loc si a intrat ca taranul. Stia bine ce face ...

    La Ferrari nu a fost o problema de strategie, s-a intepenit roata aia iar Vettel a iesit in spatele lui Bottas. Altfel putea incerca sa il prinda pe Hamilton.
    7 6
  • Se poate interpreta si ca a fost vina lui Vettel in incidentul cu Bottas.De aceea pilotii nu ar trebui penalizati pentru astfel de incidente.Daca e sa ne luam dupa regulamentul actual a cam fost vina lui Vettel deoarece ,,a inchis usa,,la iesirea din viraj Bottas nemaiavând alta varianta decat sa iasa înafara circuitului daca vroia sa evite contactul.Altfel nu putea fi evitat.A foat tare Bottas cursa asta nu cred ca l-am mai vazut vreodata atat de agresiv.Ricciardo a facut o cursa de recuperare perfecta gestionând la maxim pneurile soft.Iar Lewis si-a vazut de cursa si adunate cu totul a avut parte de o cursa glorioasa gestionând la maxim avantajul plecarii din pole.Vettel ar fi trebuit sa castige aici si sa ii dedice victoria lui Sergio Marchionne si s-ar fi intamplat sigur asta daca nu ploua sambata.Chiar si asa daca Vettel era un pilot cu ,,big balls,, pentru ca de asta ai nevoie sa fi cel mai rapid pe ploiae ar fi plecat din pole si ar fi castigat mai usor decat a castigat Lewis azi.Oricum ordinele de echipa la Ferarri sunt jenante.Inca din primul tur?In conditiile in care Räikkönen a plecat mai bine dar s-a bagat pe interiorul lui Bottas in primul viraj pentru ai face loc neamtului.Nereusind atunci dar oricum schimbul s-a facut in virajul 2.Plus pe final foarte probabil Kimi trecea mai repede de Bottas in finalul cursei deci ar fi fost frumos ca Vettel sa-l lase pe Räikkönen sa treaca in fata sa ca apoi sa treaca si de Bottas.Sa fie macar odata pe an ordinele de echipa si in favoarea finlandezului.Oricum s-a ovedit mai bine pt ei asa deoarece daca Räikkönen ar fi trecut asa usor nu am mai fi avut acum ambele masini Ferarri pe podium.O cursa interesanta in care Hamilton,Ricciardo,Gasly si Bottas au facut o treaba excelenta.Abia astept cursele urmatoare.
    18 16
  • @AyrtonSenna1991.Iata nu cu foarte mult timp in urma nu se astepta nimeni sa fie cineva care sa-l regrete pe Bernie.Nu esti singurul.
    8 6
  • @Chul: Din discutiile specialistilor, adica Di Reste dupa cursa, este vina lui Bottas, atat pentru incidentul cu Vettel dar mai ales pentru incidentul cu Ricciardo. De fapt pentru incidentul cu Ricciardo a si fost penalizat, in timp ce pentru cel cu Vettel a fost iertat, pentru ca... evident nu l-a scos din cursa. Personal cred ca Bottas merita un steag negru cu portocaliu pentru incidentul cu Ricciardo (asta inseamna sa intre la boxe). Iar pentru incidentul cu Vettel, 5-10 secunde cat au primit si Vettel/Raikkonen pentru exact acelasi incident. Pentru ca comisarii sunt corecti si nu vor sa favorizeze o anumita echipa (Mercedes) sau un anumit pilot (Hamilton sau Bottas).
    12 7
  • @Chull: Apropo echipa i-au cerut lui Bottas sa-i cedeze locul lui Ricciardo... si acesta nu a facut-o...
    6 3
  • Rui Vedson
    Ciudat este ca atunci cand greseste Vettel, primeste o penalizare in maxim doua tururi, in timp ce cand greseste Bottas.... dureaza cel putin ora pentru a investiga acel incident, daca cumva este investigat acel incident... ciudat nu?
    7 6
  • Bottas penalizat cu 10 secunde dar pastreaza locul 5
    5 2
  • Nu stiu cum sa scurtez cat mai mult, incerc asa :
    - ploaia: a rezolvat de doua ori castigatorul, altfel cam in afara calculelor, Germania, si poll-ul din Ungaria. Sper/cred ca " viata" va echilibra situatia ! ;)
    - greseli/ghinioane la pitt: fara greseala la prima oprire a lui Kimi si la singura oprirea lui Vettel, Bottas nu mai conta si nu mai " tinea" pilotii Ferrari departe de Lewis.
    - strategia "prostului": de ce l-au tinut pr Vettel sa piarda pe circuit multe secunde in spatele celor intarziati, iar dupa ce scapa de ei, il cheama la boxe pentru schimb?!? Era mult mai eficient sa-l cheme inaintea traficului, cand avea cu cel putin 5 secunde mai mult avans?!
    - locotenenti sau "spate asigurat": cred ca se observa fara comentarii ca Vettel nu are suport/aparare asa cum are Lewis. Chiar mai rau, Kimi il tine in spate pe Vettel lai mult decat e cazul (vezi Germania),, iar cand e in spate, pune presiune (tot pe Vettel), mai rau ca adversarii. Aici nu mai poate nimeni acuza Ferrari pt " ordine de ehipa", dupa Germania si disperarea Mercedes...ar fii penibil, dar penibili sunt destui...
    - "preziceri": daca nu fac vre-o balarie cu dezvoltarea, Ferrari trebuie sa abordeze ca pe sarma fiecare cursa de acum. Sper ca noua specificatie de motor, sa-l puna pe Kimi macar pe locul 2 in calificari si la sfarsitul cursei, altfel Vettel nu are nici o sansa la titlu...si nici Ferrari la constructori.
    P.S. sunt de muuulti ani sustinator (fan) Ferrari (nici nu e greu de dedus,nu?), deci sustin pilotul/pilotii echipei, chiar daca la un moment dat vin de la echipa rivala ( l-am "urat" pe Vettel cand batea Ferrari), insa sper ca Lewis sa nu o ia pe urmele lui Senna si sa ne spuna ca ii vorbeste " divinitatea" sau ca se desprinde de realitate in nu stiu care viraj/cursa si e condus de forta divina de...bla,bla,bla...stiti voi, cei care ati asistat la teatrul respectiv, ar fi pacat, il astept/asteptam la Ferrari cat mai " normal" ! :)
    6 10
  • Dădea Bottas în ei din toate pozițiile,
    și din stânga, și din dreapta, de parcă era la Mărășești.
    18 7
  • Pentru mine... pilotul cursei este Verstappen.... cele mai bune injuraturi din acest sezon!
    12 6
  • @ZZZ
    O penalizare inutilă dictată doar că sa arate de ochi lumi ca sunt competenți si își fac treaba. Mai mare râsul...
    8 7
  • @7777.Probabil s-a lasat depasit la intrarea in primul viraj.Chair daca a pastrat interiorul pe linia de start-sosire.Bottas nu e un pilot care sa faca ce vrea de capul lui.
    5 5
  • Traiasca ploaia!
    A fost o cursa destul de interesanta pentru acest circul.O pista care nu ofera multe sanse de depasiri nu poate oferi spectacol ca la Silverstone sau Hockenheim.

    Mi-e strategiile Ferrari mi s-au parut inspirate dar au avut greseli de executie.Vettel a avut un mare avantaj pornind cu pneuri soft, intrarea prematura a lui Kimi a zburat un Bottas incet din fata lui Vettel si germanul nu a mai pierdut secunde pretioase fata de lider.Pana aici toate bune.Prima greseala : Vettel nu a intrat cu 2 tururi mai devreme.A doua greseala : timpul prost la schimbul de pneuri.
    Pilotii Ferrari cu o strategie identica Mercedes terminau in cel mai bun caz pe 2 si 4.Dupa cursa este usor sa criticam dar lucrurile nu stau chiar asa.Cei care lauda strategiile Mercedes n-ar strica sa-si aminteasca strategiile acestora in Australia,China,Austria si Anglia.

    Vettel daca era mare pilot trecea rapid de Bottas si avea timp suficent sa-l ajunga pe Hamilton si sa-l depaseasca.El singur a spus ca poate fi cu 1,5 secunde mai rapid decat Bottas.1,5 secunde + DRS si te chinui zeci de tururi sa treci: jalnic!
    Pilotii zilei au fost Hamilton, Ricciardo, Gasly si poate Alonso.Raikkonen nu a fost lasat sa faca mai mult, echipa Renault a dezamagit, Max este ghinionistul zilei iar Bottas este detasat prostul zilei.
    In opinia mea incidentul cu Vettel poate fi iertat dar cel cu Ricciardo in nici un caz si se impunea 10 secunde de penalizare.Faza cu cedarea pozitiei si iertatul nu mi se pare ok.Incidentul Bottas - Ricciardo mi-a amintit de cel dintre Rosberg - Hamilton din Austria 2016.Pe final de cursa am crezut ca masina 77 este condusa de Rosberg sau Magnussen.Bine macar ca Alonso a scapat de furia lui Bottas.
    9 5
  • Pana la urma Bottas a fost penalizar dupa cursa deoarece mai erau cateva tururi pana la final.Nu sunt iesite din comun astfel de decizii.Merita o investigare imediata daca era sa influenteze ordinea primilor 3 cum s-a intamplat anul trecut in SUA.
    3 10
  • @Chull: Nu s-a lasat depasit... tu te-ai uitat la cursa asta sau?
    8 6
  • Ayrton Senna.Penalizarea e la fel de inutila ca si comentariul tau.. Stiu ca nu suporti Mercedes si nu-l suporti pe Hamilton
    6 3
  • @Traiasca Prostia!: Verstappen pilotul cursei, "maestre". Spor la scuipat seminte pe joc, cam asta-i nivelul tau intelectual.
    4 5
  • Robert
    Strategie Ferrari slaba, si un nou pilot pe grila botASS.
    1 2
  • @laurentiu0250
    Ești fantastic pe cuvântul meu... Nu am auzit pe nimeni până acum care să spună că Senna juca teatru. Nu il poți compara pe Senna cu Hamilton. Ai fost tu in masina brazilianului în acele momente ca să ajungi tu la concluzia asta ? Ți-ai găsit tu pe cine să ataci acum ! Senna juca murdar pe pista , dar nu avea comportamentul lui Hamilton , freza lui Hamilton si aerele astea false de vedeta . Senna avea o înaltă ținută morală . Iar tururile alea ireale de calificare , păreau că nu sunt făcute de un pământean .
    8 5
  • @ZZZ
    Si e o problemă că nu sunt fan Hamilton ? Zău așa ! Judeca obiectiv si analizează cele 2 incidente ale lui Bottas prin prisma unui spectator neutru. Incidentele alea trebuiau penalizate doar cu 10 secunde ? Mai ales că " penalizarea " nu conta în clasament . Nu am nimic cu Mercedes . Doar as vrea ca ăștia care se află la cârma F1 să fie imparțiali si sa judece corect incidentele . Oare cer prea mult ?...
    7 3
  • @ Ayrton Senna - 1.Nu e nicio problema ca nu esti un fan Hamilton 2.Doar am spus ca Bottas a fost penalizat 3. FIA si comisarii de cursa nu vor putea sa multumeasca pe toata lumea niciodata.4. Nu e vina celor de la Mercedes ca gap-ul dintre dintre Mercedes si Torro Rosso a fost destul de mare 5.Te rog eu sa ma ignori ca nu mi place tafna ta.
    2 5
  • Cel mai tare comentariu...
    Deci Senna juca murdar (as spune foarte murdar) pe pista DAR nu avea freza lui Hamilton....
    Despre ce vorbim noi aici? Fashion cumva sau F1? Conteaza freza mai mult?
    6 0
  • Incerc ca mai comentez pe-aici ca nu am cu cine impartasi pasiunea pt F1, dar mai toate comentariile imi sunt sterse. Si nu comentez la misto sau sa enervez, incerc sa fiu cat mai pertinent. Sunt promovate comentariile stupide si subiective ca sa provoace ceilalti useri.
    PS Plus tampenia cu introdusu codului de 2 ori si lipsa butonului edit.
    3 0
  • Fratilor nu a fost deloc frumos ce a facut Bottas... putea sa fereasca... dar nu inteleg de ce sunteti asa ofticati deoarece Ferrari e cea care a inceput sa loveasca din spate Mercedesurile cu aripa fatza. Anul trecut a fost 1-1. Bottas pe Kimi in Baku si Vettel pe Lewis in Mexic... anul acesta Ferrari a facut deja de doua ori treaba asa. Chiar credeti ca in ciuda declaratiilor diplomatice duăa Silverstone ca Mercedes nu si-au dat seama ca Ferrari fie si daca nu intentionat dar nu vor face nimic sa fereasca Mercedesurile. The cane with worms cum s-ar zice a fost deschisa de Vettel continuata de Kimi si de Bottas. E pacat sa se piarda un campionat asa, dar ma tem ca vom vedea astfel de faze din partea celro doi locotenenti finlandezi pe masura ce sezonul se va apropia de final.
    11 11
  • e deja a doua oara cand bottas si vettel se lovesc in timp ce hamilton ramane singur in fata ...

    bottas nu face cursa lui, doar il asteapta pe vettel
    pai a facut best lap ca sa vina in fata lui vettel cand acesta iese de la pit stop
    apoi saracutul de bottas nu putea sa se departeze
    iar la final a fost limpede, acorosaj pe depasire
    numai ca vettel nu a patit mare lucru ... ghinion
    3 6
  • Apropo.... nu am prins asta in timpul curse... dar de mortala faza :))))

    Posted Today, 13:25

    Apparently Ferrari forgot to connect Raikkonen's drink bottle...
    5 8
  • Conspiratii, multe conspiratii. Dupa ce ca FIA a comandat ploaie ca sa-l stopeze pe campion, nici nu-l penalizeaza pe Bottas.
    In rest -24.
    9 7
  • si apropo
    exact cu spuneam ieri...sa-l urmariti pe acest nimic numit KIMI cum se bate el singur cu MERCEDESURILE :))) cum il ajuta el pe VET....pfffff cel mai incompetent pilot angajat pe bani multi din pista-aceasta nulitate trebuie sa plece de la FERRARI urgent! BANI IROSITI pe un incompetent
    4 17
  • jos palaria pentru Mercedes cu taoate ca sunt fan Ferrari.
    Mercedes are,strategie mai buna, pilotul nr 2 de la Mercedes face diferenta, la ferrari kimi e total pe dinafara , nu are cum ferrari cu un pilot nr 2 asa slab sa castige vreun titlu.
    4 9
  • Boss Gore
    Si de unde si pana unde un pilot e vinovat ca nu isi ajuta coechipierul? Poate ca ordinele de echipa sunt regulamentare, dar pentru un suporter cu capul pe umeri, un pilot trebuie sa isi faca propria cursa. Nu sunteti obligati sa fiti de acord cu tot ce produce FIA.

    ps: au fost ma ieri depasiri in virajele 1,2, si 3?
    5 1
  • Ce ne facem cu o pauza de o luna fara F1 ? Ne uitam la inregistrari.
    2 2
  • Exact ceea ce ii convine lui Ham, sa plece din fata si sa dicteze ritmul pe pista. Bottas cel mai bun iepuras si locotenent, doar de asta i-au prelungit contractul, v-a trebui sa invete de la el si Raikkonnen daca vor ca Vettel sa aiba succes, altfel vor impartii punctele inte ei.
    4 6
  • forbyte
    Mare Radule, te duci la mare.
    1 1
  • bytefor
    Lada, te plimbi cu Lada.
    1 1
  • Sa stai pe plaja si in loc sa te uiti la fete, te uiti la inregistrari cu F1 ...
    3 2
  • Vettel - 2010 si 2012 titluri primite cadou. Atat, daca tot vorbim de norocul unor piloti. Si alea chiar au fost primite cadou. Aici e doar vorba de doua masini care sunt aproape egale (avantaj clar Ferrari) si doi piloti foarte buni. Vettel putea fi mai rapid decat Bottas cu 1,5 sec, dupa cum a zis chiar el, si n-a fost in stare sa-l depaseasca atatea tururi.
    Raikkonen trebuie sa-si recastige pofta de victorii. Altfel l-ar surclasa pe Vettel in campionat. Dar asa e cu pensionarii, mai mult incurca decat ajuta.
    Oricum mai e mult pana la final de campionat. Titlul la constructori e cel care conteaza, de acolo vin banii. Altfel Vettel arata ca un pilot bun intr-o masina foarte buna, nimic special. Si piloti buni sunt o gramada.
    2 4
  • @Mirciulica Prima cursa in care Kimishor a fost treaz :))
    3 4
  • @ ferr1 - sa inteleg ca pe vremea lui Schumacher pentru fanii Ferrari au contat doar titlurile la constructori? Eu cred ca titlurile la piloti conteaza..
    1 0
  • @ferr1

    Da :)))
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru