Hamilton anticipează o revenire puternică din partea Scuderiei Ferrari: "Trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ"

de Daniel Popescu
Marti, 19.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton anticipează că Ferrari va avea parte de o "revenire puternică" în următoarele curse după startul dezamăgitor din Australia, în timp ce Red Bull considera că este prea devreme să se gândească la titlul mondial.

Debutul dezamăgitor al Scuderiei Ferrari în debutul noului sezon din Australia i-a luat prin surprindere pe rivali, după ce Sebastian Vettel și Charles Leclerc au terminat cursa la aproape un minut în spatele învingătorului Valtteri Bottas.

Lewis Hamilton avertizează însă că Ferrari va reveni în forță în următoarele curse, în ciuda faptului că echipa susține că nu a identificat încă o cauză pentru lipsa de rezultate.

"Pe baza analizelor care ni s-au furnizat, am fost tentați să credem că sunt în frunte. Este evident că nu a făcut cazul în weekend și nu sunt sigur de ce performanța lor a fost aceasta. Nu știu ce problemă au avut, dar sunt sigur că vor reveni în forță în următoarele curse, așa că trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ", a declarat britanicul.

Între timp, Red Bull a sărbătorit noul sezon cu un podium prin Max Verstappen, primul obținut de Honda în calitate de furnizor de motoare de la revenirea în competiție în 2014.

Totuși, șeful Christian Horner insistă că nu este încă timpul potrivit pentru a discuta despre șansele la titlul mondial.

"Cred că este prea devreme pentru a vorbi despre titluri, dar cu siguranță este un moment grozav pentru Honda să fie pe podium. Suntem foarte mândri și recunoscători pentru motorul pe care ni l-au dat. Vrem să reducem diferența față de Mercedes și Ferrari și am reușit deja să facem asta", a declarat britanicul.

Via SkySports, RaceFans

Comentarii (11)

  • Stau și mă întreb: o echipă ar mai munci așa de mult, testând și găsind soluții mai bune dacă rezultatele adversarilor ar fi mult mai slabe decât ale sale? Ar mai însemna și alți bani investiți și teoretic n-ar mai avea rostul. Văzându-l pe Hamilton și pe cei de la Mercedes câte laude au adus la adresa celor de la Ferrari iar la ei însuși tot felul de semne de întrebare, de îngrijorare și rezultate slabe în teste, am senzația că tactica lor a fost de a-şi ascunde performanțele pentru a-i încuraja pe italieni să lenevească crezându-se Aşi fapt ce i-a costat în calificări și cursă. Spun asta pentru că prea de tot și rapid s-a răsturnat situația.
    18 5
  • "este un moment grozav pentru Honda să fie pe podium. Suntem foarte mândri și recunoscători pentru motorul pe care ni l-au dat"

    GP2 engine, GP2 engine
    7 13
  • Costel
    cine ii capabil sa citeasca printre randuri declaratia lui hamilton ii cu o singura concluzie :ii teama ,ii angoase ,ii frica si mai presus de toate ii nesiguranta si preocupare la mercedes fiindca cu promenada de la melbourne si lewis ii constient ca nu o sa se mai intalneasca in 2019

    tavalugul sf90 ii pe cale sa se dezlantuie incepand cu bahrain gp
    is cu speranta unui dublu podium ferrari in urmatoarea cursa fiindca si conditiile climatice is in favoarea masinii italiene iar setea de revansa a lui vettel si leclerc ii elementul cel mai important in obtinerea unui rezultat sinonim firescului pentru o echipa cu un palmares coplesitor asa cum ii numai ferrari in f1
    11 21
  • posibil sa aiba probleme si cu consumul ferrori..
    6 3
  • Unii dintre noi cred ca Ferrari sau oricare alta echipa, sta si casca gura la ce zice Hamilton sau Wolff :)) Bine ca nu ai zis ca au citit horoscopul si zicea de bine vizavi de cursa din Australia. Or fi ei italieni si au hibele lor, dar nu au 15 ani si comenteaza pe automarket.
    In Bahrain vedem daca diferenta dintre Mercedes si Ferrari este intr-adevar asa mare. Sincer m-ar surprinde. Anul trecut Mercedes si Ferrari au alternat GP-urile in care au performat mai bine sau mai putin bine.
    Pana atunci se pare ca Bottas l-a tavalit pe Hamilton si pentru faptul ca ultimului i-a sarit o jucarie de pe podeaua masinii in primele ture are cursei australieni, jucarie care pe cat de mica e, se pare ca influenteaza destul de mult aerodinamica masinii.
    7 4
  • Ce le mai zice Costeluș, mai mai că l-ai confunda cu baba Vanga!
    9 5
  • Cum naiba sa ii fie lui Hamilton frica de Bottas, ca daca face un sezon ca anul trecut, ii bate pe toti, nu doar pe finlandezul antitalent (ca mai e unul cu talent).
    Problema la Hamilton e una de motivare, de viata extra-F1 si de mofturi. Daca s-ar concentra strict pe F1 si pe ceea ce trebuie sa faca aici, ar domina ca Schumacher. Și domina si cu multe alte activitati. Ganditi-va ce bataie si-ar lua Vettel daca Hamilton ar face doar F1.
    Daca are masina de top, nu ceilalti il bat pe Hamilton, ci el se poate bate singur, ca in 2016. Ca doar nu o sa spuneti ca Rosberg e mai bun.
    Asa ca linistiti-va, asezati-va pe fotoliu, si daca masina Mercedes e in top (nu neaparat cea mai buna, sa domine), urmeaza un alt titlu pentru Hamilton. Eu nu cred ca va mai repeta greselile din 2016 si va fi matur ca, in cazul in care va fi titlul in pericol, sa se concentreze doar pe F1.
    Acum, la Ferrari nu e vorba de Vettel-Hamilton, s-a vazut deja care e mai bun. Ci italienii se chinuie sa-i dea germanului o masina cu macar 1 sec mai rapida decat Mercedes. Fara o masina care sa domine au sanse mici la titlu pentru ca Hamilton si-a atins apogeul. Sa vedem cat ramane la acest ritm.
    17 13
  • Claudiu
    Pe langa faptul ca nu au setat corect masina si nu au putut utiliza pneurile in plaja optima de functionare, se pare ca motorul Ferrari a avut probleme cu racirea in Australia. Raikkonen si pilotii Hass s-au plans ca au avut pierderi de putere iar Grosjean a zis dupa Q3 ca nu a avut la dispozitie toata bateria de-a lungul intregului tur, indicand probleme cu MGU-K si racirea bateriei. Faptul ca Ferrari nu a excelat la capitolul viteza maxima indica ca poate au rulat intr-un mod mai conservator pentru a proteja motorul(desi in prima jumatate a cursei s-au tinut relativ aproape de Hamilton, in a doua jumatate pierdeau peste 1 sec/tur si faceau mult "coasting" la finele liniilor drepte). Sper sa remedieze problemele de racire pentru ca urmeaza multe curse mai calduroase.
    14 0
  • robert fan
    Sezonul e foarte lung si totul se poate intampla.
    In 2017 si 2018 a inceput bine Ferrari si a terminat prost.
    Sper ca anul acesta sa fie invers.
    12 4
  • Bogdan
    Trebuie urmarit si echipa Racin Point. E ciudat cum Strul de pe 16 a ajuns in fata lui Perez. Cred ca acolo e sudomie in direct.
    5 1
  • Cand Hamilton ideamna la prudenta sau spune ca i-ar place ceva concurenta, tocmai atunci e fericit ca va avea o sarcina usoara.

    Dar m-am bagat si eu in vorba pentru ca vreau sa va arat asta:

    https://www.youtube.com/watch?v=kQ8riM4qNwE
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru