Feedback

Hamilton, pole position în Australia după ce l-a învins pe Bottas cu o zecime de secundă. Vettel și Verstappen, a doua linie a grilei

Publicat Sambata, 16.03.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 45
Hamilton, pole position în Australia după ce l-a învins pe Bottas cu o zecime de secundă. Vettel și Verstappen, a doua linie a grilei - Poza 1
Hamilton, pole position în Australia după ce l-a învins pe Bottas cu o zecime de secundă. Vettel și Verstappen, a doua linie a grilei - Poza 2
Hamilton, pole position în Australia după ce l-a învins pe Bottas cu o zecime de secundă. Vettel și Verstappen, a doua linie a grilei - Poza 3
Lewis Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Australiei și va fi acompaniat în prima linie a grilei de start de Valtteri Bottas, în timp ce Sebastian Vettel și Max Verstappen vor pleca de pe locurile 3 și 4.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a început în stil de mare campion sezonul 2019 al Formulei 1. După ce a dominat toate cele trei sesiuni de antrenamente libere, britanicul a continuat forma excelentă și s-a impus în calificările pentru Marele Premiu al Australiei.

Pilotul echipei Mercedes a fost cronometrat cu 1:20.486 și a fost cu o zecime de secundă mai rapid decât coechipierul său Valtteri Bottas.

Sebastian Vettel va pleca de pe locul trei, însă pilotul Scuderiei Ferrari a fost cu șapte zecimi de secundă mai lent decât Hamilton și îl va avea în spatele său pe Max Verstappen. Australianul de la Red Bull Racing l-a învins cu un ultim efort pe Charles Leclerc, care va lua astfel startul de pe locul 5 la debutul pentru Ferrari.

Haas a început din nou sezonul cu dreptul după ce a obținut locurile 6 și 7 prin Romain Grosjean și Kevin Magnussen, în timp ce Lando Norris a produs surpriză pentru McLaren și va pleca de pe 8. La debutul pentru Alfa Romeo, Kimi Raikkonen va lua startul de pe locul nouă, după ce anterior a fost la un numai 0.05 secunde să fie eliminat în prima parte. Ultimul loc în top 10 i-a revenit lui Sergio Perez.

Chiar dacă oficialii Renault erau optimiști înainte de startul sezonului, echipa franceză a fost eliminată cu ambii piloți în a doua parte a calificărilor. Astfel, Nico Hulkenberg va pleca de pe locul 11 după ce a raportat și o defecțiune tehnică la ultima ieșire pe circuit și va fi urmat în linia a cincea chiar de coechipierul său Daniel Ricciardo, aflat la debutul pentru Renault. De asemenea, și cei doi piloți ai Scuderiei Toro Rosso, Alexander Albon și Daniil Kvyat, au fost eliminați în această parte a calificărilor.

În ciuda prestațiilor convingătoare din antrenamente, Pierre Gasly a fost eliminat încă din prima parte a calificărilor și va lua startul doar de pe locul 17, iar pilotul celor de la Red Bull este urmat de Carlos Sainz Jr (McLaren).

Williams va ocupa ultima linie a grilei de start prin debutantul George Russell și Robert Kubica, polonezul care revenit în competiție după o absență de 8 sezoane.

Cursa de la Melbourne este programată duminică cu începere de la ora 07:10.

Australia: Rezultate Calificări:


Comentarii (45)

  • Ha,ha,ha...
    Da...Ferrari performeaza in acest moment mult mai rau fata de inceputul anului trecut, diferenta comparat cu Mercedes in Australia este mare, ciudat de mare.
    19 3
  • Mercedes ucide Formula 1, spectacolul sau tot ce vreti!
    16 11
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Waw ce poate sa faca Lando Norris cu o caruta ...
    8 3
  • Mercedes F1
    @XYZ-Mercedes nu ucide decat sperantele fanilor Ferrari si al echipei Ferrari. Pur si simplu sunt mai buni. Si cand ma gandesc, ca in urma cu 2 saptamani bietii abia asteptau sa inceapa sezonul.....:)))
    Mclaren in fata Renault, Norris o stea la orizontul F1.
    15 5
  • ZeroTime
    @Ha, ha, ha: De fapt diferenta este mai mica comparativ cu sezonul trecut. Dupa Q1, ma gandeam ca ambii piloti Mercedes si ambii piloti Red Bull o sa fie in fata celor de la Ferrari, cu cel putin 1s. Dupa Q2, cei de la Ferrari puteau schimba strategia, dupa ce au vazut ca Mercedes a iesit cu ambii piloti pe S din prima. Dar... nu, pentru ca ei nu au strategi care sa se uite la ce se intampla pe pista... Sezonul actual incepe exact si la fel ca sezonul trecut, dar in acest moment, nu cred ca cei de la Mercedes sunt favoriti. Leclerc s-a descurcat mult peste asteptari, dar cei de la Ferrari reactioneaza foarte foarte incet, comparativ cu Mercedes. Red Bull si mai incet, se vede ca sunt foarte concentrati doar pe Verstappen. Prima surpriza placuta... Haas si Alfa Romeo. Prima surpriza neplacuta... Renault si Force India. O mentiune pentru Albon, de urmarit. Williams si Force India... sunt multe probleme acolo.
    12 9
  • @XYZ, e vina celor de la Mercedes ca restul nu sunt in stare sa-si faca o masina competitiva? Voi va dati seama cat de irelevante sunt testele din iarna daca o echipa care era favorita ia 8 zecimi pe tur de la Mercedes? Daca tot vor baietii sa reduca costurile, ar putea sa nu mai tina testele alea, sau alea sunt pt Ferrari ca Marbella pt Dinamo?
    13 6
  • @ZeroTime
    "Red Bull si mai incet, se vede ca sunt foarte concentrati doar pe Verstappen."

    Iti este greu sa ii recunosti meritul lui Max?
    2 9
  • Ferraristi
    dupa 10 ani de sperante urmeaza inca 10 ani de sperante. Mai urat e ca sperantele de anul asta parca au fost cele mai mari:)))
    7 3
  • Claudiu
    Din pacate pentru fanii Formulei 1, Mercedes va castiga la pas inca un campionat. Este incredibil ce echipa tehnica au in spate si ce resurse detin astfel incat sa faca atat de multe modificari pe masina intr-un timp atat de scurt. Sa nu uitam ca au fost singurii care si-au permis sa vina cu 2 masini complet diferite in testele din Barcelona. Daca anul trecut am putut da vina pe Hamilton ca a facut diferenta in calificari, anul acesta si Bottas a avut lejer 0.5s fata de Ferarri. Dar hai sa privim si partea plina a paharului, vom avea dueluri frumoase in plutonul 2 :)
    7 5
  • Ca si pana acum, Mercedes si restul lumii.
    7 7
  • Chiar sunt de râsul curcilor cei de la ferrari
    Jos pălăria pentru mercedes.
    Campionatul este 70 % castigat de Mercedes si Ham
    11 14
  • Mclaren
    Alfa Romeo sub McLaren cu Norris. Adevărata surpriza e Norris.
    9 2
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Expertii se asteptau ca masinile sa fie mai incete ca anul trecut.
    "Expertii" ne explicau mai intai cat de nedumeriti sunt de masina proasta facuta de germani in timpul testelor de iarna, iar mai apoi cum de fapt Ferrari nu apasa pe pedala cat pot in antrenamentele libere.
    Daca nu au probleme cu pneurile (ca in anii precedenti), Mercedes e deja favorita la castigarea campionatelor anul asta, pentru ca atunci cand un pilot ca Bottas e cu 0.6 secunde mai rapid decat concurenta, e grav.
    19 3
  • Oare ce mai spune doctorul Helmuth Marko??? :)))) Spunea acum 2-3 saptamani ca Red Bull sunt in fata celor de la Mercedes :)))) Tot caut pe net sa vad ce zice dupa calificari doctorul Helmuth Marko dar nu gasesc nimic.
    21 2
  • mda. e atat de bun ham-ham incat s-a distantat doar c ozecime de secunda. asta peste faptul ca echipa 1 de ingineri etc e la el..

    bravo haas, kimi..max, da-le la glezne.. :))
    8 12
  • Ravzan Dumitrache
    HOPA! S-au topit fanii ferari dupa testele din iarna :) Nici nu incepuse sezonul si ei deja castigasera campionatul! Baieti, linistiti-va! Formula 1 nu se castiga cu rezultatele din teste!
    10 9
  • Costel
    nu ii momentul pentru lamentari pentru ferrari dupa calificari doar ca ii de amintit un amanunt : punctele is oferite de FIA doar dupa cursa ! si nicidecum dupa calificari
    is cu speranta pentru maine dimineata ca vettel si leclerc is capabili de una bella gara !
    forta binotto , forza vettel , insieme per vincere !
    8 6
  • Alex @dumitrel
    Dar eu am zis de la inceput ca Mercedes au testat doar fiabilitatea in teste...
    5 1
  • Ha,ha,ha...
    @VitelulCabrat- corect, daca Bottas e cu 0.6 sec mai rapid decat Vettel...e clar cat sunt de reusite monoposturile Mercedes. Mai ramane de vazut comportamentul in cursa, si chiar urmatoarele 2-3 calificari/curse pentru concluzii mai...transante. La dezvoltare spectaculoasa sau revenire prin introducerea deupdate-uri, nu pariez pe Ferrari, nu le prea iese...
    @Ravzan Dumitrache- in afara de "hatereala" mai aveti si altceva in program? Sau aveti in ADN ura asta gratuita, datorata cel mai probabil din lipsa afectiunii/empatiei si a nereusitelor personale? ;)
    7 3
  • putin vladimir
    S-a terminat si sezonul asta.
    Asteptam 2020...
    7 4
  • Mai stiti careva ceva de Helmutk Marko? Nici in autobild, nici in motorsport-total, nici in AMUS nu zice nimic dupa calificari doctorul Helmuth Marko.
    7 2
  • SIMPLE MINDS
    @Mclaren Mircea

    Se afla intr-un charter cu destinatia Viena , AKH !
    Sper doar ca pentru binele lui dar si al nostru ,pentru deliciul afirmatiilor sale evident , aeronava sa nu fie tocmai un 737 MAX 8 ! :-))
    5 1
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • Da, interesanta abordare a calificarilor .
    Si eu cand va spuneam la testele de la Barcelona ca totul e praf in ochi pe unii i-am suparat.
    Un lucru este cert, blitzkrieg-ul german functioneaza perfect iar in tandemul Toto W si Hamm poate fi comparat cu M Schumacher - Jean Todt.
    Ramane un singur lucru de vazut si anume daca setupul celor de la MB este una de calificari si daca in regim de cursa vor ramane la fel? Daca este asa o sa avem iar un an de plictiseala majora in acest circ numit F1.
    Fortza Ferrari, orice ar fi.
    18 1
  • Lando Norris a fost genial.Sainz a avut ghinion dar se pare ca McLaren a progresat mult.Si Albon a facut o impresie buna.Sunt uimit de cat de bun este monopostul Mercedes.Ma asteptam ca ei sa aiba cea mai rapida masina dar nu la o diferenta atat de mare.Cel putin azi Ferarri a aratat foarte rau pentru o echipa ce vrea si ar putea sa castige cele doua titluri.Verstappen intre Vettel si Leclerc.Prevedeam o lupta intre cele trei echipe dar la ce diferene sunt intre Mercedes si restul RBR si Ferarri vor lupta pentru pozitia a doua.Desigur nu am vazut inca cursa plus ca va fi un sezon lung dar calificarile de azi ne-au oferit o imagine importanta a ierarhiei din acest sezonOricum,sunt foarte entuziasmat pentru cursa de maine.Ma astept la diferente mai mici intre primele trei echipe dar si la un sezon mai animat decat cel de anul trecut asta in cazul in care diferenta de azi nu se va mentine constanta sau va fi mai mare intre Mercedes si ceillalti.Dar daca si Bottas s-a clasat la o diferenta de 0.6 secunde de locul trei ocupat de Sebastian Vettel (care nu este un pilot slab dar nu este si probabil nici nu poate fi printre cei mai buni) inseamna ca Mercedes a construit din nou o bijuterie.Deci deja stim cine sunt favoritii la titluri
    4 3
  • omanid
    Da, Mclaren a progresat schimband pilotii.
    6 6
  • Asteptam cursa ca pe ultima speranta ca vom avea un campionat animat. Altfel o sa plingem toti. M-am saturat de mutra lui Hamilton. Miine nu as vrea sa vad iar cum Botas cu figura aia de soarece oparit il blocheaza iar pe Vetel iar asta o ia prin araturi si pierde iar.Poate are parte de Max putin.
    Kimi este preferatul meu si astept sa faca o cursa buna. In rest numai de bine la toti !
    2 3
  • klausnake
    Australianul de la Red Bull a plecat la Renault.
    Corectati,Verstapen sigur nu e australian.
    0 2
  • "We totally misjudged ourselves," Red Bull sports director Helmut Marko admits.

    Am gasit pana la urma, in AMUS. Nu stiam daca e in drum spre Austria sau a ramas in Australia. Oare au in continuare cel mai bun sasiu???
    6 1
  • E prea devreme sa spunem ca Mercedes si Hamilton vor castiga iarasi. Hai sa vedem si cursa, sa vedem si urmatoarele 2-3 curse. Abia prin Spania vom știi exact care sunt forțele la începutul sezonului.
    Nu cred ca in cursa diferenta Ferrari-Mercedes va fi mare. Sau, cel putin, sper sa nu. Si Leclerc sa sparga gheata, ca acum pare un adolescent emotionat care nu se regaseste. Nu e usor sa faca fata presiunii de la Ferrari, dar nu are alta sansa decat sa castige. E singura lui carte pe care trebuie sa o joace.
    6 0
  • @Mircea Daca tot esti bun la cautari, te rog cauta si spune-ne si cand a fost ultima victorie McLaren in F1 :))
    1 2
  • Da,aceleasi batalii Ferrari-Mercedes,Max cel bataios,Williams echipa de garajisti nu face fata Uzinelor...Dar cred ca Ferrari o sa ia titlul pe echipe cel putin am asa o viziune.
    1 0
  • @ ferr1 - Cand a fost ultimul titlu castigat de Ferrari? In istoria F1 doar titlurile se numara din ce stiu eu..
    2 1
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • @ferr1, las-o dracu' ca nu cred ca mai are vreo importanta rivalitatea Ferrari-McLaren cand astia iau 8 zecimi pe tur. Tu iti dai seama ca daca nu e vreun safety-car pe finalul cursei, Hamilton castiga maine cu cel putin 15 sec avans
    5 2
  • Faptul ca Mercedes e pe primele doua locuri nu garanteaza victoria maine. Hamilton parca are 6 pole positions in Australia si doar doua victorii. Multe se pot intampla, iar primul lucru ce trebuie luat in calcul e managementul pneurilor.
    Vedem maine...
    6 1
  • @VitelulCabrat, cand pleci primul e greu sa ai probleme cu managementul pneurilor, cand mai ai si o masina net superioara, e cam clara treaba. Gandeste-te ca Bottas va face tot ce e omeneste posibil sa-i tina p-astia-n spate. Pe langa asta, mai e un element pe care vad ca lumea-l omite, Verstappen langa Vettel la start ;)
    6 1
  • The Dot
    Daca Mercedes tb sa faca un schimb de pneuri in plus, atunci faptul ca ipotetic Bottas l-ar tine in urma pe Vettel, s-ar putea sa nu conteze asa mult, la fel cum faptul ca Bottas pleaca dupa 2 nu inseamna ca imediat dupa start are garantata pozitia aia. Eu unul sper sa fie animata cursa si sezonul pana la sfarsit.
    5 2
  • Bernie
    Cursa va fi decisă de taurasul oligofren...Dacă Vittel are start bun si depaseste sclavul submisiv botic atunci are sanse sa se bată egal cu cocalarul..Dacă taurasul zburător vede roșu în fața ochilor si il spulbera pe vițel ne uitam degeaba la cursa..revenind la sclav eu nu stiu care pe care il iubeste..Cred ca sclavete este iubit cu straponul
    1 3
  • Bernie
    De nevasta bineinteles..+++Boticul nottara nu arată a finlandez..Are fata de țăranoi rus abuzat
    1 3
  • pai...Max va face tot posibilul sa castige cat mai multe pozitii la start sau imediat dupa start, Vettel cam stie ca il loveste Max si va fi prudent si asa va pierde contactul cu Lewis desi oricum il va pierde pentru ca are masina mult mai slaba.
    1 6
  • mobius
    Singura surpriza, o surpriza placuta, este evolutia lui Norris. Sa speram ca acesta este nivelul monopostului McLaren. Ramane de vazut. Presupunand ca monopostul a evoluat, Alonso a reusit, desigur izolat, performante similare cu un monopost mai slab. In rest ce s-ar putea spune, decat ca, cu o masina cum are Mercedes aproape oricare pilot de pe grila ar obtine aceleasi rezultete, iar la Ferrari nu stiu ce pilot ar face mai mult ( nu ca Vettel ar fi grozav) cu echipa tehnica pe care o are. Leclerc pare sa promita dar sa vedem daca va fi lasat sa se manifeste.
    1 3
  • mobius
    "Presupunand ca monopostul a evoluat, Alonso a reusit, desigur izolat, performante similare cu un monopost mai slab."

    Si presupunand ca monopostul nu a evoluat, Mclaren au tras un loz castigator cu Norris. Nu degeaba a plecat Alonso, stie ce poate Norris (intreaba-ma de unde stie). A plecat de la McLaren pentru ca Hamilton, apoi a plecat de la Ferari pentru ca Vettel iar acum a plecat din cauza lui Norris.

    "In rest ce s-ar putea spune, decat ca, cu o masina cum are Mercedes aproape oricare pilot de pe grila ar obtine aceleasi rezultete."

    "Aproape" asta lasa multa libertate de opinie. Nu prea vad cine de pe grila l-ar bate pe Hamilton avand un Mercedes, poate doar Max.
    1 3
  • mobius
    Uite ca l-a batut chiar Bottas. Probabil ca a avut voie, sau probabil ca e hotarat sa nu mai ceara voie, sau probabil echipa, plictisita si ea de atata sustinere pentru Hamilton, a hotarat sa ii lase liberi.
    0 4
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • mobius
    Era vorba de intreg campionatul. Nu e prima data cand Bottas ii ia fata. Bottas daca vrea cascaval va trebui sa se impuna in urmatoarele trei patru curse. Atunci pe baza avantajului de puncte va fi vioara intai pentru campionat. Dar nu cred ca Bottas poate face asta.
    0 1
  • Mercedes lasa pilotii liberi in primele curse. Logic, vrei sa vezi mai intai care este pilotul mai in forma pentru anul respectiv. Tot logic, ai mai multe sanse a campionat cu pilotul care a dovedit ca este mai rapid si are mai multe puncte. Si mai logic tragi sa iei cat mai multe puncte cu pilotul respectiv odata ce te-ai hotarat care este acesta.
    0 0
  • @mobius
    "sau probabil echipa, plictisita si ea de atata sustinere pentru Hamilton, a hotarat sa ii lase liberi"

    Esti cel putin natang daca tu crezi ca o echipa se conduce pe baza de plictiseala.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru