Feedback

Hamilton, surprins în timp ce îl jignea pe Verstappen după incidentul din Bahrain. Olandezul îi ia apărarea: "Astfel de lucruri se întâmplă"

Publicat Marti, 10.04.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 44
Hamilton, surprins în timp ce îl jignea pe Verstappen după incidentul din Bahrain. Olandezul îi ia apărarea: "Astfel de lucruri se întâmplă" - Poza 1
Lewis Hamilton l-a jignit pe Max Verstappen după acroșajul din cursa din Bahrain, însă pilotul Red Bull și Sebastian Vettel au sărit în apărarea britanicului, considerând că astfel de reacții "la cald" sunt obișnuite.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La finalul cursei din Bahrain, în timp ce aștepta debutul ceremoniei specifică podiumului de premiere, Lewis Hamilton a fost surprins în timp ce l-a jignit pe Max Verstappen pentru incidentul petrecut în al doilea tur. 

Pilotul echipei Red Bull îl depășise pe Hamilton, însă ulterior l-a lovit pe britanic și a fost nevoit să abandoneze ca urmare a unei pene de cauciuc. Jurnaliștii au încercat să obțină o reacție promptă din partea lui Verstappen, care i-a luat însă apărarea pilotului Mercedes.

"Abia ieșise din monopost. Astfel de lucruri se pot întâmpla. Atunci când ieși din monopost ești plin de adrenalină", a declarat olandezul.

La conferința de presă care a urmat premierii de pe podium, Hamilton a fost întrebat de un jurnalist olandez dacă a fost corect să folosească cuvântul respectiv, însă Sebastian Vettel a reacționat mai repede.

"Nu cred că este corect. Nu cred că este justificat să puneți astfel de întrebări și să faceți o știre din nimic, dacă noi concurăm, suntem plini de adrenalină și uneori spunem astfel de lucruri. Dacă te lovesc în față nu vei spune că nu a fost frumos. Este o reacție umană", a precizat germanul.

Ulterior, Hamilton s-a exprimat într-un mod civilizat cu privire la incident și a remarcat că Verstappen nu are încă experiență. "Este un pilot tânăr care va învăța tot timpul. Are un ritm fantastic, dar la fel ca toți piloții tineri nu ia mereu deciziile potrivite", a precizat el.

Via Motorsport, SkySports, SkySports


Comentarii (44)

  • Nimic de zis în acest caz. Dar m-a mirat reacția lui Rossi fata de incidentul avut cu Marquez , mai ales că spaniolul a avut decenta să vină la standul Yamaha să își ceară scuze. Oare Rossi în câte incidente a fost implicat ? Cine l-a lovit în cap pe Simoncelli ? Bine , nu avea cum să îl evite e adevărat. Dar poate așa a fost si la Marquez. Doar greșelile altora le vede , pe ale lui nu are tăria să le recunoască.
    15 37
  • tu puteai sa faci o comparatie asa idioata intre accidentul lui Simoncelli si ce s-a intamplat duminica.
    28 10
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • @numai
    Fie că vrei sau nu vrei sa o recunosti tot incident de cursă este. Doar că la Simoncelli acel incident i-a fost fatal. Si Pedrosa a fost acrosat de Zarco , dar nu s-a făcut atât tam-tam. Si la Pedrosa se putea termina foarte urat , dar din fericire nu a fost nimic. Nu am nimic cu Rossi , o legendă a motociclismului , dar el nu recunoaște vreodată cand greșește. Nu am avut intenția să jignesc fanii italianului .
    17 11
  • wow, tre' sa fii destul de special sa consideri cele doua situatii comparabile in orice fel......
    5 11
  • fierari-PERICOL PUBLIC
    Respectati parerea omului!Ieri fanii fierari ma tot acuzau ca nu le respect opinile, azi sunteti deranjati ca Ayrton l-a criticat pe Rossi.Parere buna-proasta trebuie respectata!Marquez este un fel de Verstappen : amandoi talentati dar prea agresivi.Baiatul a fost penalizat - Cei ce-l critica exagereaza usor.
    Stirea Verrstappen-Hamilton - cancan inutil.Sper sa-i vad vorbind pe urmatorul podium.
    11 7
  • @fierari-PERICOL PUBLIC
    Mulțumesc pentru susținere. Dar din păcate nu numai la noi parerea unuia nu este respectată. Dacă aș fi făcut afirmațiile astea în Italia îmi era șters contul. În Spania dimpotrivă comentariile mele ar fi fost apreciate. Fanii unei legende sunt în marea lor parte fanatici si nu accepta alta părere. Si se vede că în România , Rossi are foarte mulți fani. Verstappen în F1 nu e la nivelul lui Marquez în Moto GP. Totuși Verstappen nu are nici un titlu castigat. E un pilot foarte bun dar nu stiu daca are acea constanta care să îl transforme intr-un campion mondial. Marquez bun sau rău are 4 titluri. Deci e o cale lungă pentru Verstappen ca să ajungă la performantele lui Marquez.
    11 5
  • fierari-PERICOL PUBLIC
    @AyrtonSenna1991:Ma refeream la stilul de pilotaj agresiv.Eu cred ca in momentul in care Verstappen va avea cel mai performant monopost vor veni si titlurile.Cand pleci primul de pe grila esti mai in siguranta si dispar si incidentele.Plus ca olandezul este foarte tanar si poate sa concureze la nivel inalt peste 15 ani.Normal ca exista riscul ca titlul mondial sa nu vina niciodata.Momentan nu este cel mai bun din competitie dar prinde cu siguranta top 4.
    Din pacate pt. F1 valoarea pilotului conteaza mai putin decat in Moto GP.Verstappen cu Red Bull-ul actual nu poate spera la titlu chiar n-ar gresi cum nici Alonso si Hulkenberg nu pot prinde podiumul desi sunt mult peste Raikkonen si Bottas.Marquez este poate cel mai bun din Moto GP - are si o motocicleta de top - normal ca au venit si a sa mai vina titluri - constant nici el nu este - combina victorile cu cazaturile.
    12 3
  • parerea mea e ca prea lau urcat in slavi pe verstappen ,nici nu se compara cu rici,in afara de 2sau3 podiumuri si alea din noroc,mai nimic ,doar accidente si abandonuri,ba mai strica cursele lu alti..
    14 18
  • @AyrtonSenna1991
    Amice, una este sa-ti accepte cineva parerile, ca si persoana, si altceva sa ti le respecte ! Diferenta de la cer la pamant ! Uite, eu accept ca tu poti sa bati campii linistit comparand moartea lui Simoncelli cu cazatura lui Rossi, dar nu pot sa respect in nici un fel cinismul de care dai dovada, incadrandu-le pe amandoua in categoria incidente de cursa. Omule, unul si-a julit coatele, celalalt a murit ! Sau la tine asta este numai o problema de semantica ?
    5 4
  • Imi cer scuze dar nu tine de a respecta parerea cuiva, ci mai ales in a prezenta si niste argumente care sa sustina acea parere. Toti avem dreptul sa avem o parere dar orice parere este egala cu zero daca nu are si niste argumente (fie si gresite). Daca eu zic ca astazi este Joi, oricine poate sa spuna "Ok" dar daca cumva nu este "Joi" si astazi este "Vineri" n-ar fi rau ca cineva sa-mi atraga atentia... ca am gresit ziua. Daca sunt corect, spun "Scuze, trebuia sa verific, multumesc de informatie", dar daca prefer sa fiu ignorant, il jignesc pe cel care imi spune acel lucru fara sa-l verific gen "Bai este parerea mea", ce conteaza daca am sau nu dreptate.

    Sau pur si simplu mint, cum o fac des unii dintre cei care posteaza pe aici, si care in loc de a aduce argumente, incep cu fraze de genul "Bai... este parerea mea"...
    4 5
  • noroc cu Vet,ca lantisor nu stie sa vb
    7 12
  • Si vestea buna este ca cei de la Ferrari isi vor pastra bonusul de doar 50 de milioane de euro si dupa 2021 dar si ca vor fi singura echipa care vor primi acest tip de bonus. Cei de la Ferrari castiga iarasi, fanii Formulei 1 castiga si mai mult, win win :P
    6 7
  • Cristi: Ce semnificatie are 25 play la noul TUCSON 185cp? Raspunde
  • miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....Cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy inca pling fanii trisorilor de la mercedes :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    8 9
  • stire de cancan!
    6 0
  • Fratilor, legat de acrosajul dintre cei doi: stiam ca cel ce e in fata adversarului cu mai mult de jumate din lungimea monopostului are voie sa-l "impinga" in afara trasei ideale (chiar daca e marginea pistei intr-un viraj) pe cand celalalt trebuie sa renunte la lupta, gresesc?
    5 6
  • in afara trasei ideale da,nu in afara pistei
    7 0
  • GrosJan
    Max stie ca nu are nimic de pierdut, nu e in lupta pentru titlu nici anul asta. Hamilton pe de alta parte trebuie sa aibe grija, are nevoie de puncte, un abandon (in plus) il poate costa titlul. Probabil ca si de asta era Hamilton suparat, pustiul isi facea reclama pe seama lui :)
    1 2
  • E clar ca Hamilton are nevoie de cateva zile ca sa uite cursa din Bahrein, insa priveste cu speranta spre China, unde pe lunga linie dreapta, crede el, ca Vettel va fi inferior. Vom vedea.
    3 6
  • E clar ca Radu este indragostit de Vettel.El este fericit,crede ca Vettel a castigat deja campionatul,dar la final de sezon o sa planga.
    7 8
  • Radu&x
    Amandoi sunteti ca niste copii de gradinita ce viseaza la nu stiu ce jucarii si care tinde sa-i fure jucaria celuilalt ca sa-l faca pe ala sa planga :))
    9 0
  • @GrosJan
    De parca ar mai fi nevoie sa-si faca reclama Verstappen pe seama cuiva !
    1 0
  • Nu pe liniile drepte spera Hamilton sa fie mai rapid decat Vettel, ci pe multele viraje, unde pana acum Ferrari nu sta deloc bine. Se pare ca Ferrari 2018 aduce cu un muscle car american, merge foarte rapid pe liniile drepte, dar nu stie sa ia viraje !
    4 2
  • burduja nicolae marius: Porneste greu masina dimineata. De ce? Raspunde
  • @Radu: Problema este ca Ferrari 2018 are o viteza similara cu monopostul Mercedes din 2018 atat in viraje cat si pe liniile drepte. Plus cu DRS-ul activ, masina Mercedes are o viteza mai mica comparativ cu masina Ferrari fara DRS...
    3 3
  • Problema este ca Ferrari 2018 este ilegala.
    5 5
  • @x: Cine mah masina sau numele? Cica a fost omologata inainte de prima cursa si "expertii" de la FIA au zis ca-i legala. Tu, "marele expert" x, da-ne o idee de ce are "ilegal"...
    5 4
  • @lol : FIA = Ferrari International Assistance
    ferrari ard ulei la greu,pneurile sunt facute special pentru ei,SC si steagurile albastre apar cand vor ei,banii din Tv tot la ei,si FIA au omologat clona.Plus ca pilotii ferrari si haas folosesc si distribuie ilegale.Tu stii mai bine .....ca le folosesti si tu inainte sa scrii povestioarele alonsiste.
    4 5
  • si mercedes este ilegala...e plina de softuri si trisari
    3 5
  • @x: Fii serios looooooooooooooooooooooooooool, eu mai fac misto din cand in cand dar nu ma cobor intr-atata incat sa scriu prostii ca tine. Treaba lor cat ulei ard daca este in limita legala, pneurile n-au cum sa fie facute pentru ei, pentru ca sunt impartite aleator, iar de la bani, sa le dea si mai multi, eu nu ma supar. Despre ce clona vorbesti? Clona ta sau? Si ce distribuie cei de la Haas?
    3 4
  • Hamilton a cam exagerat cu aceasta declaratie
    2 3
  • Mai buni pe liniile drepte, la fel de buni in viraje, deci China este ca si rezolvata, Vettel winner, nu ? Recunosc, mi-ar place, dar hai s-o vedem si pe asta !
    0 4
  • @Radu: Ti-ar placea sa castige Vettel zici tu? Nu-i nevoie sa minti, pariez ca-l urasti pe Vettel. De fapt cred ca-i urasti pe cei care sunt mai talentati ca tine, si asta se vede. Despre cursa din China, sa vedem antrenamentele mai intai, desi monoposturile par apropiate oricand pot sa apara surprize.

    Si am spus ca monoposturile Ferrari & Mercedes au viteze similare atat pe liniile drepte cat si in viraje, care este mai rapid tine cum isi pregateste fiecare echipa monopostul. In Australia au avut noroc cu strategia, in Bahrein le-a iesit cu set-ul. In China... vedem Sambata si Duminica. Eu cred ca Ferrari au o sansa buna si in China...
    2 3
  • Daca nu mi-ar sterge astia comentariul, ti-as spune cu mare placere ce cred eu despre cei ca tine.
    Sunt fan Ferrari de cand am vazut F1 pentru prima data, retine, am spus fan Ferrari. Dar asta nu ma face sa ma imbat cu apa rece si sa nu vad ca inca suntem sub Mercedes, la mai toate capitolele. Prin ricoseu sunt si fanul de moment al pilotilor Ferrari, fie ca s-au numit ei Villeneuve, Pironi, Schumi, sau Vettel, dupa cum as putea fi si al lui Hamilton, daca acesta ar veni la Ferrari. Acum este la Mercedes si in consecinta, ma lasa rece. Eu nu sunt genul lui Mclaren-Mircea, sa ma mut cu cortul dupa pilotul care-mi place, pentru mine conteaza echipa. Ar fi ca si cum un stelist s-ar duce la Dinamo doar pentru ca a plecat Danciulescu acolo ! Tu ai face asta ?
    Iti permiti sa ma judeci si sa-mi spui ca-i urasc pe cei mai talentati ca mine ? De unde stii tu asta, ma cunosti de undeva ca sa ma categorisesti ? Mai usor cu pianul pe scari baiete, ingustimea gandirii te cam da de gol.
    2 2
  • Iordan victor: Am o Skoda Octavia 2, 2003 si cand calc frâna porneste stergatoarele, de... Raspunde
  • S-au cam incalecat userii RADU pe aici dar atata timp cat discutiile raman civilizate nu e vreo problema. Oricum, cu DRS la capatul liniei drepte, mai usor va depasi Mercedes pe Ferrari dect invers - asta daca se nimeresc pe acelasi tip de gume. O fi prins aripi Vettel ca cu gume uzate i-a rezistat lui Bottas, insa e un risc destul de mare sa repete isprava. Sper sa nu ploua, desi ar fi mai interesant. Oricum, accidente ca a lui Giovinazzi sa nu se repete.
    2 3
  • @Radu: Este treaba ta al carei echipe esti fan, dar eu cred ca minti. Ferrari au o masina decenta, poate este sub cea Mercedes, poate nu, tu stii mai bine, sau asa crezi tu. Sper ca nu te lasa rece, pentru ca ai fi mort si n-ai mai putea posta pe aici. Nu stiu cine-i Mclaren-Mircea, scuze trec peste. Nu am spus ca te judec, am spus ca "De fapt cred ca-i urasti pe cei care sunt mai talentati ca tine, si asta se vede". Atat si nimic altceva. Nu am spus ca sunt singur 100%, am spus ca asa cred.

    Cat despre masina Ferrari, tot ce am scris mai sus este valabil, mai ales ca maine o sa fie FP1 si 2 si o sa vedem cum sta treaba. Alte neclaritati?
    1 2
  • @@Radu - Dar ce mai are in comun Ferrari de astazi cu echipa diin perioada lui Schumacher sau cu cea din 1982 cand concura Glles Villeneuve?Oamenii sunt altii,masina este alta..Nu-i absurd sa tinem cu un brand doar pt. ca este popular?Poate credeti ca pentru a va integra in societate trebuie sa aveti aceleasi preferinte cu majoritatea.Majoritatea sunteti fani Ferrari,Rossi,Steaua,Real sau Barcelona,Federer si Halep.Cu tot respectul pentru aceste nume dar prea putini le admira talentul sportiv dar e cool sa zici ca esti fan.N-am intentia sa te critic dar m-ar interesa punctul tau de vedere.

    Radu cand n-are replica trece la jignit.El crede ca un fan trebuie sa vorbeasca mereu la superlativ de pilotul/echipa preferat/a.Eu sper sa aiba si el talent la ceva si ura de care vorbeste sa nu fie sentimentul din sufletul lui.
    3 1
  • Radu si neamul lui
    Tare mi-e ca invingatorul din China se va decide la boxe sau din loteria alegerii gumelor. Vom vedea.
    2 1
  • @lol:Daca citeai presa internationala si declaratile iubitului tau Alonso de la inceputul sezonului intelegeai gluma cu clona.Partea cu ilegalele consumate si distribuite de piloti trebuia s-o intelegi.As garanta ca tu si Mircea_1985 consumati.Credeam ca esti suficent de deschis la minte sa intelegi dar se pare ca m-am inselat.

    Eu propun sa le de-a toti banii celor de la ferrari ca saracutii au de platit amenzi.Nu conteaza ca Force India si Sauber au probleme financiare si risca sa dispara din contra sa plece toti si sa ramana doar ferrari.Atunci sigur vor castiga.

    Lol am impresia ca pe tine nu te deranjeaza nimic pt. ca nu-ti pasa de nimic.Traiesti intr-o eterna fericire ridicola pt.ca neavand aspiratii n-ai cum sa fii dezamagit de nimic.Sincer este pacat sa n-ai visuri si planuri de viitor.Plus ca pe tema F1 ai doar doua tipuri de mesaje: glumite proaste pe tema Alonso si "Sa faca Liberty Media,FIA si echipele ce vor ca pe mine ma doare in cot".Trist!
    3 1
  • Fanul cuiva, sau a ceva, esti sau nu esti, optiunea fiecaruia. Dar nu poti fi fanul cuiva daca nu-i admiri calitatile, sportive, artistice, sau intelectuale, doar pentru ca asta ar fi trendy. Si sa nu confundam sporturile individuale cu cele colective, este o diferenta uriasa.
    Nu este vina lui Federer ca este cel mai bun jucator de tenis din istorie, nici a Ferrari ca este cea mai mare echipa de F1, din aceeasi istorie si ca au cei mai multi sustinatori. Sa fii fanul acestor branduri uriase, nu inseamna deloc spirit de turma, din contra.
    Conteaza ca brandurile nu mai sunt aceleasi in cursul timpului ? Nu cred ca ar trebui sa ne mutam preferintele de la unele, la altele, in functie de care sunt in voga. De abia atunci am putea vorbi de fariseism, ipocrizie si oportunism.
    Nu stiu de ce sunt fan Ferrari, Real Madrid si Dinamo, probabil ele mi-au intrat in inima de copil. Si au ramas acolo.
    3 0
  • @x: Eu nu sunt fan Ferrari, si nici fan McLaren. Faptul ca nu jignesc pilotii altor echipe cum o fac marea majoritate a celor ce posteaza pe aici, cred ca este un lucru corect. De aia nici nu am spus ca masina Ferrari este net superioara monopostului Mercedes, am spus doar ca pentru moment (adica primele doua curse) ambele masini au performante similare. De aia am spus ca Vettel a castigat cu noroc cursa din Australia, dar s-a aparat corect in fata lui Hamilton, asa cum si in Bahrain s-a aparat corect in fata lui Bottas. Plus a condus magistrat 39 de tururi pe acelasi set de pneuri, fara greseli si pus la final sub presiune de Bottas... scuze dar Vettel si-a facut treaba cum trebuie!

    Poate tie nu ti-a placut duelul dintre Hamilton si Verstappen si esti suparat, n-ai de ce, Hamilton a terminat pe podium si nu cred ca avea sanse la victorie, cel putin cu Bottas pe pista. Daca Vettel intra la boxe, sansele la vitorie erau zero pentru acesta, dar termina pe locul 3, probabil.

    Lasand la o parte problemele celor de la Ferrari cu schimbari de pneuri la boxe, acel incident este evident regretabil, bine ca acel mecanic este ok (si doar cred ca fanii celor de la Mercedes si/sau McLaren s-au bucurat de acel incident), totusi cei de la Ferrari au fost atenti la evolutia situatiei din pista si s-au adaptat corespunzator, ca dovada ca au castigat primele doua curse. Primele doua curse dintr-un sezon de 21 de curse... care este foarte foarte foarte lung... sper sa nu crezi ca sezonul s-a terminat da?

    Vad ca esti suparat ca nu tin cu McLaren? Sau cu Mercedes? Sau cu ce echipa tii tu de fapt? Eu sunt liber sa tin cu ce echipa vreau eu. Daca tu nu esti liber sa alegi cu ce echipa sa tii... treaba ta.

    Daca tu tii cu Mercedes pentru ca este un brand popular este treaba si sincer... nici ca m-ar interesa. Dar n-o sa mint despre asta ca tine. Asa cum am fost trist ca au abandonat ambii piloti Red Bull (din niste motive cel putin stupide) asa ma bucur cand castiga Ferrari sau Mercedes sau orice alta echipa, este dreptul meu. Daca este deranjeaza asta, treaba ta...

    Si apropo cand crezi ca cineva te minte, nu-i jignire, este pur si simplu neincredere in acel interlocutor...
    2 3
  • @x: Nu-i nimic de inteles, ce spui tu nu are nici un sens. Ca dovada ca n-ai fost in stare sa dezvolti subiectul. Sunt foarte deschis spre un dialog fair play, dar n-am cu cine, nici nu cred ca intelegi ce inseamna a purta un dialog cu cineva. Comentariile tale sunt pline de greseli, fraze fara sens si tampenii scrise asa de amorul artei. Plus crezi ca esti ironic daca folosesti "fierari" dar cumva pici de prost. Adica iti anulezi singurel cuvintele, ca sa nu ma intelegi gresit.

    Ai spus ca cei de la Ferrari consuma (ard) mult ulei, cam cat exact de mult ulei in l (litrii)? Consuma mai mult, comparativ cu ce echipa? Cum se pot verifica afirmatiile tale? Lucrezi la Ferrari si stii exact cat ulei consuma unitatea lor de propulsie? Cei de la FIA i-au verificat oricum... cine minte deci? Tu sau FIA? Personal cred ca tu...

    Ilegalele consumate... ce inseamna? Ce sunt acele "ilegale"... Si cine le consuma? Poate ai o idee buna dar ce postezi tu sunt niste tampenii fara sens. Ce sa-ti zic.. reformuleaza idea si poate inteleg despre ce vorbesti?

    P.S. Force India si Sauber sa aduca bani de acasa. Daca Force India vrea sa aiba performanta sa scoata bani din buzunar, oricum s-ar imparti acele fonduri de premiere, Force India si Williams si Sauber tot n-o sa aiba bani. Vor performanta? Foarte bine, sa investeasca. Cauta tu pe net sa vezi cati bani a dat Federer pe antrenamentele din copilarie ca sa ajunga unde este in acest moment... sau crezi ca este cel mai talentat tenismen din lume nu s-a antrenat niciodata? Nimic mai gresit, degeaba ai talent fie si cu carul, daca nu te antrenezi din greu (cel putin 6-8 ore pe zi). Nu stiu daca ai jucat fotbal vreodata dar sa stii ca eu jucat pe postul de portar, si aveam antrenamente destul de grele in ciuda faptului ca... este un post mai static. Sau tu crezi ca portarii sunt degeaba acolo in poarta? Ti-as recomanda sa te apuci de vre-un sport dar pariez ca te sperie acest lucru... mai bine cu vorba decat cu experienta nu?
    2 4
  • @Radu:Tu esti fan Vettel si asta o stiu toti.Tu nu critici alti piloti si echipe dar ti-ai permis sa-i zici unui fan Ferrari ( culmea) :"De fapt cred ca-i urasti pe ceilalti care sunt mai talentati ca tine".Banuiesc ca nu-l cunosti pe respectivul si nu stii cu ce se ocupa.Nu cred ca-i in regula ce faci.Eu critic piloti,echipe,fani dar imi asum asta.
    De accidentarea mecanicului doar Mircea_1985 (fan Vettel) s-a bucurat.Eu nu pot sa ma bucur de raul altuia,tu poate te bucuri de problemele celorlalti.
    Campionatul abia a inceput.Pana acum Vettel a avut noroc , Hamilton -Raikkonen - Ricciardo au avut ghinion iar Bottas si Verstappen au gresit mult.Lucrurile se pot inversa desi momentan Red Bull par scosi din calcul.
    Nu ma intereseaza brandurile si nici nu-mi schimb echipa favorita in functie de cine-i in varf.Imi aleg echipa in functie e talentul pilotilor.Pot sa zic ca nu am echipa favorita dar sustin mai multi piloti.

    Parerea fanului Ferrari este foarte pertinenta.Insa imi pare rau sa-l dezamagesc dar stiu multi care tin cu o echipa sau un sportiv doar sa fie in trend.



    @lol: Tu si Mircea_1985 sunteti ultimele persoane cu care as purta un dialog fair play.De ce?Pentru ca la voi tot e gluma si postati doar sa ofticati pe x sau y.
    Crezi ca cad de prost cand folosesc "fierari" - inseamna ca asa cazi si tu cand folosesti tot felul de termeni la adresa lui Alonso.Poate esti comic uneori dar circari devin plictisitori repede si tu ai devenit plictisitor de ani de zile.
    Am dreptul sa am indoieli in privinta corectitudinii FIA, am dreptul sa consider ilegale tacticele unor echipe,am dreptul sa nu consider fair-play felul in care se impart banii.Sa zicem ca la anul Sauber iese campioana si Ferrari termina ultima.Oare n-ar fi bataie de joc fata de Sauber ca ultima clasata sa primeasca " cascavalul".Eu as distribui 75% din bani in functie de clasament si 25% repartizati pe baza rezultatelor istorice la Ferrari,Mclaren,Williams,Red Bull si Mercedes.
    N-am zis nimic rau de Federer.Este cel mai mare tenismen din istorie: Bravo lui!Multi sunt inebuniti pe buna dreptate de jocul lui.Insa pt. cei ce zic ca-l sustin doar sa fie in trend:Rusine!Eu il admir insa-i sustin pe Djokovic si Nishikori.Orice sportiv se antreneaza sa ajunga in varf.Asa ca mare lucru n-ai spus.Sper ca nu pretinzi sa fii admirat ca-i fost portar.Nu toata lumea poate sa faca sport.Eu oboseam la orele de sport.Ma crezi ca-mi placea matematica dar uram sportul.Deci nu pot sa practic nici un sport desi sunt slab.
    Sper ca nu asteptai sa dezvolt subiectul cu ilegalitatile ferrari.Nu ma intereseaza ca n-ai inteles ideea.Oricum daca erai inteligent imi ignorai comentariu sau cel putin vedeai ce-i adevar si ce-i gluma.
    Daca am greseli in comentarii as dori ca tu ( mare vorbitor de romana) sa-mi arati greselile si sa-mi atragi atentia.Poate asa nu le mai fac.Eu nu ma supar.
    5 2
  • mai x de mai sus,ce fumezi,hamham...vezi ca exista picaturi antipurici-hamiltonistule
    1 5
  • Bolos Liviu: Cum se schimba radiatorul de clima din bord la audi a3 (2002)? Raspunde
  • vezi ca acum il chem pe mircea85 cu deratizarea anti gindaci hamiltonisti :)))
    1 5
  • Nu ma dezamagesti, stiu si eu o gramada de "vedetute" care se dau in stamba pe stadioane si prin sali polivalente, doar ca sa le vada lumea, nimic mai mult. Se poarta.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru