Feedback

Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă

Publicat Duminica, 16.09.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 46
Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă - Poza 1
Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă - Poza 2
Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă - Poza 3
Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă - Poza 4
Lewis Hamilton a câștigat detașat cursa din Singapore, în timp ce Max Verstappen a recuperat locul doi pierdut la start în fața lui Sebastian Vettel după ce pilotul Scuderiei Ferrari a încercat fără succes o strategie diferită.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Circuitul Marina Bay din Singapore și-a respectat statutul în privința dificultății de a depăși, ceea ce l-a avantajat semnificativ pe câștigătorul pole position-ului în calificările de sâmbătă, Lewis Hamilton.

Pilotul echipei Mercedes a plecat foarte bine la start, în timp ce Sebastian Vettel a pus presiune pe Max Verstappen imediat după stingerea luminilor roșii, însă olandezul s-a repliat temporar înainte ca germanul să-l depășească pe interior pentru a progresa pe locul doi.

Imediat după această depășire, comisarii de cursă au trimis Safety Car-ul pe circuit în urma unui acroșaj între Sergio Perez și Esteban Ocon, în urma căruia Ocon a lovit zidurile de pe marginea circuitului și a abandonat. Safety Car-ul a ieșit de pe circuit în turul 4, însă piloții și-au construit avansuri minime de 1-2 secunde în asteparea intrării la boxe.

Strategie alternativă pentru Vettel

Vettel a fost primul pilot la standuri în turul 15 și a optat pentru pneuri ultrasoft, în timp ce Hamilton a schimbat hypersoft-urile cu pneuri soft un singur tur mai târziu. Hamilton a ieșit pe circuit tot în fața lui Vettel, care a avut nevoie de un tur pentru a-l depăși pe Perez, întrucât acesta nu efectuase încă prima oprire.

Timpul pierdut în spatele pilotului Force India a fost decisiv, în contextul în care Verstappen a mizat de asemenea pneuri soft și a ieșit de la boxe roată la roată cu germanul, reușind să se impună și să revină astfel pe locul 2 câștigat în calificări. 

Astfel, strategia diferită adoptată de Ferrari nu a avut rezultatul constant, mai ales că Vettel a obținut timpi foarte apropiați de cei ai rivalilor, în ciuda utilizării unor cauciucuri mai rapide. 

În spatele Verstappen și Vettel, Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen și Daniel Ricciardo au revenit pe circuit în aceleași poziții de la start, iar australianul a fost singurul care a optat pentru aceeași strategie ca Vettel, cu pneuri ultrasoft.

Speranța lui Verstappen

Chiar dacă Hamilton și-a construit un avans de 3-4 secunde în fața lui Verstappen, cursa s-a animat brusc în apropierea turului 40, când cei doi i-au ajuns din urmă pe Sergey Sirotkin și Romain Grosjean. Cei din urmă se luptau pentru poziție și nu i-au permis lui Hamilton să treacă, astfel că britanicul a fost nevoit să încetinească pentru a nu risca un acroșaj. Verstappen a speculat imediat momentul, s-a apropiat amenințător și a încercat să inițieze un atac, însă în cele din urmă Hamilton a rezistat în fruntea plutonului. 

În scurt timp, Hamilton și-a reconstruit avansul de 3-4 secunde, iar ultimele 20 de tururi nu au adus nimic nou în pluton fruntaș. Hamilton a trecut astfel primul linia de sosire în fața lui Verstappen și Vettel și și-a consolidat poziția de lider în clasamentul general cu un avans de 40 de puncte în fața lui Vettel.

Plutonul a fost urmat de Bottas, Raikkonen și Ricciardo, în timp ce Fernando Alonso a reușit să obțină locul 7 după ce a câștigat două poziții la start și alte 3 locuri la schimbarea pneurilor. Renault a terminat în puncte cu ambii piloți prin Carlos Sainz (8) și Nico Hulkenberg (10), în timp ce Clarles Leclerc și-a trecut în cont locul 9. 

Singapore - Rezultate cursă:


Comentarii (46)

  • Dragi fierari, sezonul s-a incheiat mult prea devreme pentru voi! Mertanul este prea tare pentru calutul fara potcoave! Succes sezonul viitor cu Lecrerc! Va fi fiasco....
    28 12
  • Kobayashi
    Sezonul e gata! Ne pregatim de 2019. Poate la anul o sa fie ceva mai mult suspans pe final de sezon.
    12 4
  • Fabiola: Ma poate ajuta si pe mine cineva, va rog cu preturile pentru un Siena 2017?... Raspunde
  • Mercedes F1
    Hammer time!!! fetelica, fetita cu degetel din f1 este artizanul esecurilor de la Ferrari. Atunci cand aveau masina. Ei, de-aci inainte cred ca nici masina nu mai are.
    15 9
  • Gilles
    Pacat ca se retrage Nando. Era ideal pentru Ferrari...dar...
    20 6
  • Sezonul inca nu s-a incheiat cum spun unii de pe aici..singurul moment mai palpitant al cursei de azi a fost cand Hamilton a fost incurcat de pilotii intarziati..
    11 1
  • Am terminat-o cu acesti Ferraristii incompatibili cu realitatea. Au demonstrat ca nu doresc un titlu mondial .
    3 2
  • Vali avocatu lu peste
    Cand te gandesti ca fanaticii rosiatici credeau ca Singapore e pentru Ferrari!! :)))
    13 6
  • @Gilles...Fernando nu a fost si nici nu putea fi idel pentru fierari! Niciodata nu a acceptat sa fie locul doi, dar mai ales sa stea la fusta unei...lady in red...asa cum este Vettelica! Lasa-l sa se duca, ca se duce bine!
    4 14
  • Adrian24
    @Gilles. Subscriu. S a vazut si azi, dupa celeltrei echipe cu pretentii s a clasat Fernanado cu o masina f slaba. McLaren se va duce n cap fara Alonso. Parerea mea;-)
    3 1
  • Rasvan Dumitrache
    Ferari cu o masina mai buna pierd curse. Ce dovada mai clara decat asta trebuie fanilor rosii sa isi dea seama ca fetel este un campion de carton care a castigat 4 titluri cu o masina din alta liga?
    4 3
  • Mi-a fost mila de Vettel pe podium pe bune. Chiar mi-a parut rau cand aproape l-am vazut ca plange. De Ferrari ca echipa nu, dar de el de pilot da. Nu putea face mai mult. L-au pus prea devreme pe US.
    16 5
  • Cata prostie aici... Acum dintr-o data Vettel nu mai are nici cea mai buna masina, dar cat timp a avut sezonul asta cea mai tare, mega, ultra, hyper masina? O cursă?
    Sunteti penibili!
    9 13
  • Paul: Daca doresc sa imi pun pe masina niste stickere in genul racing stripes, si... Raspunde
  • Iata ca cea mai buna masina nu este suficienta pentru a castiga in F1.Degeaba au facut o masina competitiva daca echipa din departamentul de administrare cum ar fi cei care fac strategiile de cursa sunt incompetenti.Vettel se mai gandeste si la strategi de cursa in loc sa se concentreze pe ce are de facut un pilot.Acolo e nevoie din nou de o restructurare a echipei dar de data asta in departamentul de conducere a curselor,angajarea mai multor oameni ce se ocupa cu strategiile de cursa dar si schimbarea liniei de piloti.Kimi va pleca ar trebui sa se duca si Vettel cu el la Sauber.Vettel va fi capabil sa castige un campionat numai daca Ferarri ii face o masina mai rapida cu 1s pe tur decat Mercedes si Red Bull cea ce nu cred ca va fi cazul.
    14 4
  • Pai nu era musai sa fie Alonso locotenent pentru Ferrari. La Ferrari e asa: daca te impui in calificari si primele curse primesti statutul de pilot nr 1 apoi celalalt te ajuta. Dar Alonso nu a vrut sa ne arate ce poate contra lui Vettel ...
    2 12
  • Nimic nou sub soare. Ferrari si Vettel pierd pe mana lor la strategie si munca de echipa. Management de cursa mai prost ca la Ferrari rar mi-a fost dat ochilor sa vad.
    17 0
  • Cu Leclerc va fi dezastru. Alonso trebuia adus la Ferrari. Daca nu castigau campionatul la piloti macar era sigur ca il castigau la echipe. Cu ce il va ajuta Leclerc pe Vettel la anul ? Fata de Kimi, Leclerc nu are nici un atu.
    12 2
  • lucky70
    Bravo Alonso!Cred ca a fost cantecul de lebada in formula1.Nu cred ca mai revine,desi e un pilot mare...
    22 1
  • Parerea mea ca Mercedes au masina mai buna, dar si pilotul care isi doreste cu adevarat titlul. Frari u masina buna dar aveau nevoie de un pilot mai motivat.
    5 4
  • Din pacate cele mai spectaculoase imagini au fost cele cu panorama circuitului din elicopter. Cursa a fost plctisitoare in partea superioara a clasamentului si aproape plictisitoare in rest. Nu inteleg cum masina Ferrari a lui Vettel cu niste cai putere in plus si cu pneuri cel putin pe hartie mai performante in al doilea stint nu a putut sa se apropie de Max sub nicio forma.
    La prima vedere campionatul la piloti e terminat, dar daca Hamilton abandoneaza o cursa si Vettel o castiga, lupta devine mai interesanta.
    14 1
  • Razvan Dumbraveanu
    Cea mai penibila "era" ferrari. Cea a lui Vettel!! De 3 sezoane doar accidente si gafe personale. Cand te gandesti ca Newey i-a oferit 4 titluri....Webber ofteaza acum...
    19 5
  • Cum spuneau 2-3 ciucalai pe aici, a venit fetel la Ferrari sa ia titlul :), titlul de pacalici universali.
    13 12
  • @vasilica
    Bre, Vetel a avut cea mai buna masina si cand a dat-o de gard si cand a dat-o in Botas. A avut-o si anul trecut la Singapore. Baga-ti capatana in pamant si ciocu' mic. Ma bucur ca vetelica e la Ferrari..bine ca a plecat Alonso :)). Forza Hammy!!
    8 11
  • Luminita: Crestere temperatura Peugeot 206cc. Ce are? Raspunde
  • Numai cunoscatori. Ba ca e Mercedes mai buna cu 2 secunde pe tur, ba ca Ferrari au cea mai buna masina, fix in cursa aia in care abandoneaza Vetel. Ei stiu asta fara ca macar sa vada ce ar fi fost de fapt daca nu abandona. In cursa conteaza pe ce tip de pneuri esti, asa ca poti fi mai rapid pe un stint si mai lent pe altul iar la final conteaza suma timpilor, cunoscatorilor!

    Vettel e acolo unde e pentru un motiv ... Are 4 titluri si inca sanse la altele. Poate ca sunt piloti mai buni decat el in F1 dar nu ala care doar macane si fuge.
    9 8
  • zic si eu
    In afara de faptul ca a fost o cursa absolut plictisitoare,lucru dovedit si de numarul mic de comentarii, un singur lucru merita retinut. Ferrari a dovedit, din nou, ca partea de strategie/management &planificare a cursei este facuta dupa ureche.
    Degeaba il depaseste Vettel pe Verst la start daca acesta il depaseste apoi la standuri. Nu trebuie sa ai doctorat in fizica cuantica ca sa stii cand poti chema pe cineva la boxe astfel incat sa nu iasa in traffic.
    Este adevarat ca anul acesta Hamilton a gresit mai putin decat a facut-o in ultimii 2-3 ani la un loc iar Vettel are cel putin o greseala imputabila lui ,Hockenheim, insa si aici un strateg experimentat l-ar fi chemat la boxe sa puna intermediare. Mai bine lua 10-15 puncte decat 0. la fel cursa trecuta, trebuia briefuit ca ar putea fi subiectul unor atacuri riscante si probabil ca l-ar fi lasat pe Hamilton sa treaca,
    Anul acesta competitia este atat de stransa (din pacate nu si spectaculoasa) incat victoriile nu mai sunt decise de monoposturi si piloti ci de strategii si de cine stie sa gestioneze mai bine restrictiile.
    Iar pana acum Mercedes a fost mai buna la acest capitol. daca nu vor avea problem de fiabilitate sau incidente care sa-i scoata din cursa, pentru a castiga nu mai are nevoie sa-si assume riscuri, ceea ce nemtii stiu foarte bine sa faca.
    8 1
  • Acum ca sa fim obiectivi,
    Ferrari anul ăsta a construit cea mai buna masina a lor din 2009 si pana in prezent. Ferrari si Mercedes sunt pe acolo, depinde si de circuit si mai ales, depinde de pilot.
    Hamilton anul asta a facut diferenta. La Silverstone Mercedes nu avea sanse in fata celor de la Ferrari. Hamilton a scos acel pole. In Germania a pilotat excelent. In Ungaria pilotaj excelent. La Spa s-a recunoscut invins si a preferat in loc 2 in fata unui Ferrari superior. La Monza a fost iarasi incredibil. A pus presiune mereu pe Raikkonen, a stat la mai putin de o secunda, a atacat si a castigat.
    Ferrari pierde titlurile din cauza pilotilor. Un Raikkonen impotent, fara chef asa cum il stim, si un Vettel plin de greseli, iar cand nu greseste conduce ca un mos care se plimba duminica. Nu isi cunoaste limitele sau poate ca astea sunt limitele lui.
    Ferrari o sa castige cu Vettel doar cand italienii o sa-i dea o masina cu 1 sec mai rapida decat toate celelalte. Momentan, e imposibil. Si cum Hamilton mai ramane in F1, si cum Mercedes au de gand sa castige in continuare, eu zic ca Vettel nu vede titlul cu Ferrari, desi italienii probabil vor veni iarasi cu o masina foarte buna.
    Vettel nu are niciun sezon bun la Ferrari de cand a venit. Sa primesti 40 de mil de euro pentru fazele astea de rahat e o bataie de joc. Sigur dupa acest an o sa aiba un salariu mai mic si Leclerc o sa vina pe pozitie egala. Nu ai ce sa construiesti in jurul lui Vettel. Si-a aratat limitele de atatea ori si nu e un pilot care sa merite 4 titluri.
    Nimeni nu poate sa-i tina piept lui Hamilton. Hamilton poate pierde in viitor titlurile doar pe mana lui, asa cum a facut in 2016. Daca Hamilton se mentine la nivelul asta, castiga in fiecare an pentru ca nu are rivali pe masini egale. Daca vine cineva cu o masina cu 1 sec mai rapida, acolo nu mai e vorba de pilot.
    Singurul care putea sa-l bata pentru ca e mai viclean si mai inteligent era Alonso.
    Vettel la Ferrari e cel mai prost transfer, tinand cont de cati bani primeste, ce masina are si ce rezultate ofera.
    20 9
  • mult noroc pe ciorcusa
    1 2
  • zici si tu
    zici si tu dar o faci prost. Ia numara mataluta cate gafe are in ultimii 2-3 ani vetel si cate Hamilton. Da ia-ti si un prof de aritmetica ca singur nu te descurci. Cand ai mai vazut tu comicarie la Ferrari ca in anii astia? Cand pilotii se incurca intre ei busindu-se, pilot cu 4 titluri sa izbeasca ca un amator colegii de grila apoi sa planga ca un fatalau ca asta este pana la urma. Un fatalau cu titluri. Strategia se face dupa capacitatea si posibilitatile arate de pilot pe pista. Iepurasii lu' fetel injura strategia dar nu mai au nicio treaba atunci cand "eroul" lor de plastic gafeaza.
    7 7
  • Cred ca una din greselile pe care Ferrari le face e sa aiba o echipa strict italiana, mai putin pilotii bineinteles. Inteleg nationalismul, dar F1 s-a schimbat si se schimba in continuare, iar abordarea lor e desueta si gresita din punctul meu de vedere. Pana la un moment dat lucrul asta a tinut probabil si prin prisma faptului ca Ferrari a stat tot timpul in F1, ca motorist si totodata ca echipa, pe cand alti motoristi nu prea au avut echipele lor, si dupa un anumit timp s-au retras partial sau total. Acum au de a face cu alta competitie si se pare ca strategia lor nu mai da rezultatele dorite.
    Sper ca la anul sa il lase pe Lecrerc sa alerge liber, asa cum cu ceva timp in urma McLaren i-au dat sansa asta lui Hamilton desi aveau in echipa un dublu campion mondial.
    5 1
  • A terminat si Alonso o cursa mai aproape de primele locuri si gata au venit laudatorii de serviciu ca e singurul care poate sa mai faca ceva pentru Ferrari. E greu sa treci peste faptul ca Alonso a fost umilit de Vettel , patru ani la rand si acum au schimbat foaia. Cand era Alonso la Ferrari echipa nu-l ajuta, el era fenomenal, castiga curse datorita lui, echipa era praf. In cazul lui Vettel echipa e beton, are cele mai bune strategii, masina e avion, dar pilotul e fatalau, ia banii degeaba si nu e bun de nimic.Nu cred ca dureaza mult pana sa sustineti ca de fapt masina Ferarri de acum este contributia lui Alonso de atunci Sa vedm cum o sa-l mai laudati de la anul pe Alonso ca am auzit ca nici in Indy nu mai este sustinut, dupa ultimile informari facute de Honda.
    6 13
  • Poate ca esti mare fan Vettel dar tu chiar crezi ca Alonso a avut la dispozitie masina pe care o are acum Vettel? Incearca macar pentru tine cateva secunde de obiectivitate. Cand l-ai vazut pe Alonso gafand cum o face Vettel?
    15 3
  • Razvan Dumbraveanu
    Auzi ca Alonso si-a luat-o de la Vetel, pai ce masini si echipa avea unul si ce echipa avea celalalt :)))-Cand a avut cu adevarat concurenta(Webber oricat de misto tip e nu are clasa) pe Ricci, vetelica si-a luat-o rau de tot la fundulet, prin toate partile. Cam asa stau lucrurile, ca de aia n-a venit Ricci la Ferrari, nu l-a vrut degetica
    7 2
  • Ei lasa ca nici pe aceeasi masina n-ar conta pentru voi, sigur gasiti ca Leana o explicatie, ati facut asta deja in 2007.
    3 4
  • Felix: Ce categorie de permis îți trebuie pentru un motor de 250cc? AM, A1, A2... Raspunde
  • Alonso a gafat cu titlul pe masa avand si prima sansa. Nu ii trebuia o masina mai buna ca RBR ci doar mai buna ca Renault. A avut-o.
    4 1
  • Nu stiu de ce va ambalati atat. Alonso oricum nu vrea la Ferrari cu Vettel. Alonso vrea sa credeti ca mai poate si pleaca, Raikkonen vrea bani si mai ramane.
    5 2
  • Ha,ha,ha...
    Nu stiu ce au facut sau cum au facut cei de la Ferrari, insa nu mai au nici un atuu....restul sunt povesti.
    3 1
  • @Alonso
    Alonso era pilot bun, dar ce a facut in Abu Dhabi in 2010? Nu a putut trece de Petrov pe Renault, ii trebuia doar locul 6 ca sa poata castiga campionatul, pornea de pe locul 4, ce il retinea sa aiba start bun? Cum de a ajuns asa de in spate deodata?
    5 4
  • @ferr1
    Si eu sunt de acord cu " Vettel la Ferrari e cel mai prost transfer, tinand cont de cati bani primeste, ce masina are si ce rezultate ofera."
    Si "ca Vettel nu vede titlul cu Ferrari, desi italienii probabil vor veni iarasi cu o masina foarte buna."
    Eu zic ca, cei de la Ferrari trebuiau sa ii faca vant lui Vettel si sa-l aduca pe Ricci.
    Dpmdv cu Ricci ar fi putut castiga titlul, avand in vedere ca cei de la Ferrai si-a dezvoltat destul de bine monopostul si au poate cea mai buna masina, in cel mai rau caz la acelasi nivel cu Mercedes.
    3 2
  • @ferr1
    Si eu sunt de acord cu " Vettel la Ferrari e cel mai prost transfer, tinand cont de cati bani primeste, ce masina are si ce rezultate ofera."
    Si "ca Vettel nu vede titlul cu Ferrari, desi italienii probabil vor veni iarasi cu o masina foarte buna."
    Eu zic ca, cei de la Ferrari trebuiau sa ii faca vant lui Vettel si sa-l aduca pe Ricci.
    Dpmdv cu Ricci ar fi putut castiga titlul, avand in vedere ca cei de la Ferrari si-au dezvoltat destul de bine monopostul si au poate cea mai buna masina, in cel mai rau caz la acelasi nivel cu Mercedes.
    3 2
  • Lasa mai vajaiala asta ca nu tine. Schimbi un mic lucru pe undeva si istoria decurge altfel. Cu Ricciardo poate ca luau titlul, poate ca luau locul 2, poate ca erau pe locul 9. Si nu pentru ca Ricci nu ar fi bun, pur si simplu altfel ar fi stat lucrurile cu dezvoltarea masinii. Sa nu uitam ca primul lucru pe care l-au facut inginerii cand a venit Vettel a fost sa mute aderenta pe puntea fata asa cum cerea de multa vreme Raikkonen. Apoi Ferrari s-a ridicat repede.
    4 5
  • Ferrari s-a ridicat repede, cum stiii tu cum s-a ridicat Ferrari...interesant, ca Vetel a castigat cu masina din 2015 cand nu "avea aderenta" pe punte...oricum, s-a ridicat degeaba, eu zic sa-l fac pe vetel pilot de ridicat monoposturi dar care sa fie pilotate de altii ;)
    4 0
  • Vali avocatu lu peste
    Ce imi place ca pe grupul ala de f1 de pe fb intitulat grup f1 Romania sunt de fapt doar cativa insi mari fani chinuiti de vetel si Ferrari care n-au treaba cu fenomenul decat atunci cand le castiga idolul :))
    3 1
  • @haha
    Ai spus, "sa mute aderenta pe puntea fata asa cum cerea de multa vreme Raikkonen. Apoi Ferrari s-a ridicat repede."
    Deci, decizia respectiva de a muta aderenta pe puntea fata, nu i se datoreaza lui Vettel, atata timp cat Raikkonen cerea acest lucru de multa vreme...
    Probabil ca si fara Vettel recurgeau la aceasta strategie.. asa ca nu-l mai ridica atat de mult in slavi pe Vettelica.
    4 0
  • Sorin: Am o problema cu un s60 după ce se incălește nu mai trage, nu mai merge... Raspunde
  • Faci presupuneri pentru ca nu stii unele lucruri. Cand l-au adus pe Vettel stiau ca vor avea doi piloti cu stil de pilotaj avantajat de front end. Nu mai era Alonso sa traga pe turta lui.

    Ideea e ca s-au ridicat datorita acestei schimbari care l-a inclus si pe Vettel intrucat se descurca mai bine decat Raikkonen.

    Ideea e ca atunci cand Alonso a anuntat ca pleaca inginerii de la Ferrari stiau ca urmeaza o noua strategie de dezvoltare.
    0 1
  • Echipa este cheia succesului.Daca comparI echipele Mercedes cu Ferrari,strategiile elaborate vezi imediat diferenta.Exista o diferenta intre Ham si Vettel,dar fara o buna strategie totul este doar dorinta.Cind Vettel era la Red Bull mergea metronom, iar Ham nu a putut face nimic.Monopostul Ferrari nu este mai bun decit cel germanchiar daca motorul este mai puternic.
    1 2
  • @haha De Marchionne ai auzit? Ale lui sunt meritele pentru aceasta masina Ferrari.

    Si poate aveti memoria scurta:
    2010 - Ferrari avea a 3a masina din competitie. Alonso se bate la titlu, aproape il castiga. Strategia Ferrari de la Abu Dhabi ii strica cursa. Termina pe 2 la cateva puncte in spate. Renault in 2010 chiar aveau motor puternic si la Abu Dhabi nu ai sanse sa depasesti, in afara de liniile drepte cu DRS. Dar cu DRS era imposibil pt ca Renault, repet, avea motor puternic.
    2012 - Ferrari au a 2a masina din competitie, mai lenta cu 0,5 sec/tur. Grosjean intra in Alonso la Spa. Suzuka 2012, Raikkonen il loveste pe Alonso in spate si spaniolul abandoneaza. A pierdut 50 de puncte pentru ca altii l-au scos din lupta pentru titlu.
    De-asta e Vettel campion de carton. A, ba nu, e campion de carton si pentru ca pierde titlul cu cea mai buna masina din competitie.
    3 0
  • Vali avocatu lu peste, macar pe grupul ala de formula 1 de pe facebook sunt ceva oameni cu niste cunostinte solide si nu se fura curent ca aici. Cu analize din care poti invata ceva....
    Nu ca aici, unde se jigneste, se vorbeste din amintiri si se injura un pilot sau altul...mai pe scurt sat fara caini.
    Unde toti au fost piloti dar au trebuit sa se retraga in glorie incat sa isi permita sa spuna ca exista campioni de carton....de 4 ori chiar. Si asta fiind doar un exemplu. Probabil play station-ul iti da senzatia ca esti pilot adevarat.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru