Mercedes: "Rosberg a avut mai puţină putere din partea motorului la startul cursei de la Suzuka"

de Daniel Popescu
Marti, 29.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a dezvăluit că Nico Rosberg a fost depăşit la startul Marelui Premiu al Japoniei din cauza faptului că a avut mai puţină putere din partea motorului decât coechipierul său, Lewis Hamilton.

Rosberg nu a mai avut aceeaşi putere ca şi Hamilton.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
Nico Rosberg a obţinut la Suzuka doar al doilea pole position din acest sezon, însă nu a reuşit să-l convertească într-o victorie după ce a fost depăşit în virajul doi de coechipierul său, Lewis Hamilton.

Mercedes a dezvăluit însă că germanul a avut o problemă cu supraîncălzirea motorului, motiv pentru care a avut mai puţină putere, iar acest lucru i-a permis lui Hamilton să obţină un avantaj competitiv. De altfel, Rosberg a fost avertizat pe parcursul primului stint al cursei să concureze cu precauţie din cauza supraîncălzirii unităţii de propulsie.

"Plecarea de pe loc a fost bună pentru ambele monoposturi, dar Rosberg a avut o mică problemă din cauza unei unităţi de propulsie mai încălzită. Preoblema a apărut după câteva secunde şi nu a mai avut aceeaşi putere ca şi Hamilton. Este legat de temperatură. Problema a apărut în turul de încălzire", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al constructorului german.

Este important să aduci ambreiajul şi motorul la temperatura optimă de funcţionare.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
Aparent, vinovat pentru supraîncălzirea motorului este chiar Rosberg, din cauza modului în care acesta a pregătit ambreiajul pe parcursul turului de formare.

"Este important să aduci ambreiajul şi motorul la temperatura optimă de funcţionare.

Pilotul are grijă de asta pe parcursul turului de formare. Există diferite proceduri. Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie", a adăugat Wolff.

Rosberg a încercat să reziste atacului venit din partea lui Hamilton, însă a fost nevoit să iasă uşor pe iarbă şi a pierdut poziţia de lider.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • Claudiu
    Formula 1 din zilele noastre: pilotul trebuie sa aiba grija de temperatura motorului, de temperatura franelor, de uzura anvelopelor, de consumul de carburant. Cand sa mai aiba timp sa mai si piloteze si sa scoata "untul" din monopost? :) Oricum nu au cum, dupa 3-5 tururi de mers la maxim, anvelopele pierd 1-2 secunde din performanta, pe cand in anduranta pilotii trag la maxim de masini si pierd 1-2 secunde dupa 1 ora de sprint.
    23 1
  • Am observat permanent in tururile de incalzire la rosberg o ciudatenie, e singurul pilot din grila ce nu isi incalzeste pneurile, absolut toti pilotii executa manevre stanga-dreapta in forta pe acceleratie pe cand el nici nu misca volanul. E singurul ce adopta metoda asta si mie mi se pare ineficienta.
    14 0
  • Adica, Rosberg care are deja o experienta lunga in formula 1, care este deja de cativa ani buni la Mercedes, comite greseli elementare in turul de formare privind pregatirea monopostului pentru start?
    Si apoi: "Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie"
    Intrebarea este de ce?
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru