Red Bull a dezvăluit noul monopost pentru 2017: "Este agresiv, sperăm să fie și rapid"

de Daniel Popescu
Luni, 27.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing a publicat primele imagini cu noul monopost RB13 pentru sezonul 2017, la fel cum au procedat și cei de la Toro Rosso și Haas.

Red Bull Racing a publicat duminică primele imagini cu monopostul cu care va concura în sezonul 2017. Spre deseobire de celelalte echipe, cvadrupla campioană mondială a ales o lansare mai degrabă lipsită de fast, printr-o simplă publicare a imaginilor pe internet, fără un eveniment propriu-zis.

Noul monopost se numește RB13 și va fi "ghinionist pentru unii", potrivit echipei. Deloc surprinzător, monopostul include o carcasă de motor și un nas coborât tipice deja pentru sezonul care va începe peste mai puțin de o lună.

Max Verstappen și-a exprimat speranța că noul monopost va fi la fel de rapid pe cât este de agresiv. "Monopostul arată foarte agresiv. Când arată atât de agresiv sperăm să fie și foarte rapid, dar va trebui să vedem", a precizat olandezul.

La rândul său, Daniel Ricciardo a remarcat că monopostul arată foarte bine. "Este foarte frumos. Arată ca cele mai rapide monoposturi din lume, aceasta este impresia pe care mi-am făcut-o", a spus australianul.

Toro Rosso, a doua echipă a grupului Red Bull, a dezvăluit de asemenea noul monopost, care spre deosebire de anii trecuți este mai ușor de distins, întrucât are o nuanță de albastru ceva mai deschisă.

Nu în ultimul rând, și cei de la Haas au publicat primele imagini cu noul monopost. Toate monoposturile vor fi în acțiune în această săptămână pe circuitul de la Barcelona în cadrul primei sesiuni de teste din această iarnă.

Via Red Bull, Toro Rosso, Haas

Comentarii (32)

  • Arata foarte bine, cel mai reusit design. Sper doar ca motorul Renault sa-si faca treaba si sa fie in top pt ca se pare ca Mercedes si-au facut temele din timp. Vom Vedea, abia astept sa-l vad pe Verstappen ce poate sa scoata din el. Toate cele bune.
    9 9
  • Team McL
    Daca nu-i adapteaza si cei de la Mercedes shark-fin monopostului W08 ei au cel mai reusit model de anul asta din punct de vedere estetic.
    Desi stiu ca nu esteticul conteaza in F1, din punctul meu de vedere shark-fin-ul strica aspectul monoposturilor de anul acesta, care s-a imbunatatit comparativ cu sezoanele precedente, si ar trebui interzis.
    'Nasul' monopostului Toro Rosso este asemanator celui Mercedes, cred de asemenea ca Red Bull a creat o masina buna, astept cu interes primele teste care ne vor da o idee la ce sa ne asteptam de la sezonul 2017.
    Sa speram ca cel putin 2-3 echipe au reusit un monopost bun pentru a avea o lupta frumoasa la varf.
    2 5
  • vetel a optinut cel mai bun timp la barcelona ,mcklren nu a reusit sa faca nici un tur iar rbr sa oprit pe circuit dupa numai 4 tururi
    9 5
  • @oel, in calitate de fan Ferrari iti spun ca m-am saturat de atatia ani in care Ferrari obtine mereu cel mai bun timp iar la calificari zici ca-si baga ceva in benzina ca sa fie cu aprox. o secunda mai lenti decat Mercedes... Asa ca in perioada asta de teste pot fi si cu 2-3sec mai rapizi decat rivali, pentru mine nu inseamna nimic, interesant imi este "punctul culminant"(calificari & curse).
    12 3
  • @Team McL
    A iesit si Mercedes cu coada de rechin numai ca e mai mica.
    5 2
  • "The Ferrari looking OK. Vettel seems to have a level of grip that is similar to Hamilton. So that's promising for Ferrari, as the car certainly wasn't running out of grip. Still early days but from what we are seeing right now, which is only a few laps at Turn 3, Ferrari could be on a position to give Mercedes a bit of a fight."
    2 1
  • 1) Lewis Hamilton, Mercedes, 26 laps, soft tyres, 1:21.765; 2) Felipe Massa, Williams, 68 laps, soft tyres, 1:22.536; 3) Sebastian Vettel, Ferrari, 73 laps; medium tyres, 1:22.370; 4) Valtteri Bottas, Mercedes, 79 laps, soft tyres, 1:23.169; 5) Sergio Perez, Force India, 39 laps, 1:23.709; 6) Carlos Sainz, Toro Rosso, 29 laps, 1:25.206; 7) Kevin Magnussen, Haas, 24 laps 1:25.646; 8) Nico Hulkenberg, Renault, 32 laps, 1:25.966; 9) Marcus Ericsson, Sauber, 47 laps, 1:26.865; 10) Daniel Ricciardo, Red Bull, 8 laps, 1:27.881; 11) Fernando Alonso, McLaren, 2 laps, No time;
    11 1
  • nu stiu daca am voie sa indic sursa, dar va copiez ce a analizat cineva pe alt site:
    "Ajungem să vorbim și despre nas, căci aici este schimbarea cea mai vizibilă pe monopostul RB13. Aceeași protuberanță ca în anii trecuți, dar cu vârf deschis paralel ușor ridicat. Întrebarea care este pe buzele tuturor: ce rol are deschiderea? În regulament se spune că singurul rol permis este pentru răcirea pilotului și atunci aceasta ar trebui să îndeplinească anumite condiții legate de suprafață. Fanta propusă de Adrian Newey nu pare să le îndeplinească și e cert că alimentează ceva. Să fie pentru răcire sau petru S-duct?"
    0 1
  • Si asta e clasamentul final dupa prima zi de teste....Mclaren au reusit pana la urma sa faca 29 ture cu un timp decent spun eu avand in vedere problemele avute in primele 3 sferturi de zi:
    1 Hamilton Mercedes 1m21.765s
    2 Vettel Ferrari 1m21.878s
    3 Massa Williams 1m22.076s
    4 Magnussen Haas 1m22.894s
    5 Ricciardo Red Bull 1m22.926s
    6 Bottas Mercedes 1m23.169s
    7 Perez Force India 1m23.709s
    8 Sainz Toro Rosso 1m24.494s
    9 Hulkenberg Renault 1m24.784s
    10 Alonso McLaren 1m24.852s
    11 Ericsson Sauber 1m26.841s

    Final order and lap count:
    1 Hamilton (73)
    2 Vettel (128)
    3 Massa (103)
    4 Magnussen (51)
    5 Ricciardo (50)
    6 Bottas (79)
    7 Perez (39)
    8 Sainz (51)
    9 Hulkenberg (57)
    10 Alonso (29)
    11 Ericsson (72)
    1 0
  • nu stiu in ce masura conteaza acum cel mai rapid tur, dar ham a reusit turul cu pneuri soft, iar vettel cu medium....incurajator pentru ferrari si fanii lor.
    2 0
  • De remarcat ca Vettel a scos timpul de medii !!!!
    8 0
  • a imbatranit alonso
    a facut 2 ture si totusi niciun timp pe tur
    4 7
  • cel mai bine cred ca arata haas. pacat de mclaren cu culorile alea.
    3 1
  • E un deja vu in ceea ce priveste si testele de anul acesta : Mercedes urmareste fiabilitatea deoarece stie ca detine cea mai buna Pu, Ferrari puncteaza la impresia artistica cei de la rBR stiu ca au un cea mai buna aerodinamica ... asta ca sa ma refer la pretendentii la podium .. In ceea ce priveste mclaren din pacate se repeta situatia de anul trecut din teste in care motorul Honda are din nou probleme in teste..
    3 6
  • dap, Haas arata mai mercedes decat Mercedes
    3 3
  • kyokushinkay
    cum este agresiv monopostul, va bate in garaj?
    3 2
  • Impresionant este faptul ca Ferrari nu s-au mai axat pe timpii per tur rapida ci pe similari de cursa, doavada cele 126 tururi pe medium. Insa nici Mercedes nu a fortat pe soft-uri, le-au utilizat tot in conditii de cursa. Totusi, tind sa cred ca timpul acela de doar 0.100-0.190 ms diferenta nu au fost obtinuti doar in regim de cursa, Ferrari au avut si cateva tururi mai rapide.
    Insa, ce ma frapeaza sunt timpii Rbr si Mclaren, nu prea vad cum mclaren poate reduce diferenta de 3-4 secunde, ala nu e timp decent deloc.
    4 0
  • deci Bottas e mai lent cu Mercedes decat cu Williams
    Mercedes a avut mai degraba superpiloti decat supermasina
    1 1
  • Timpii din teste din fericire nu conteaza deloc, desi masinile par mai rapide cu macar 1-2 secunde decat timpii facuti in cursa din 2016, de pe acest circuit. In sezonul trecut cel mai important tip de pneu a fost cel medium (cu dunga alba), datorita caruia s-au castigat multe curse, care pareau pierdute, de cei de la Mercedes. Cei de la Ferrari in loc sa testeze sute de km cu acelasi pneu... s-au crezut mai destepti si testau maxim 15 ture cu orice set. Si daca nu ma insel, au castigat exact 0 (zero) curse in sezonul trecut pentru ca... nu au inteles nici un tip de pneri. Poate in aceste teste se vor concentra mai mult pe testarea monopostului, a macar 150 de tururi in fiecare zi si evident, testarea serioasa a tipului de pneu care conteaza si nu cel care da bine in poze.

    Cea mai simpla solutie: benzina pentru 40 de tururi, set de pneuri nou, engage pana se termina benzina. Download the data, redo the whole stuff again :P
    2 2
  • @automarket
    ati ajuns de toata jena cu stirile legate de f1...una la saptamana. Ati ajuns sa formati o comunitate cat de cat ok legata de sportul asta si vad ca incepeti sa va bateti joc. Unlike!
    2 0
  • fan Ferrari
    @Automarket

    Intrebare

    voi nu urmariti testele?
    nu aveti nimic de scris?
    3 0
  • DAY 2️⃣: Kimi goes fastest
    1 0
  • eu nu inteleg de 2 zile merg testele la barcelona dar automarket e mort cu totul fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    3 0
  • RAI 1:20.960 (64 laps)
    HAM +0.023 (66)
    OCO +2.085 (32)
    MAG +2.240 (76)
    VES +2.252 (31)
    4 0
  • cum asa ferrari primul cu ce anvelope a mers mh
    4 0
  • HAM supersofts, RAI soft.
    2 0
  • https://twitter.com/F1/status/836584289584222209
    0 0
  • Florin
    Sunetul masinilor indica diferente de abordare: la Mercedes sunetul mai ascutit pare a fi din regimul de lucru la turatii mai inalte, e mai linear.
    La Ferrari, Honda si parca si Renault, motoarele au un sunet mai gutural (sunete mai joase) si s- ar putea sa obtina puterea necesara la turatii mai mici.
    Asta ar putea sa insemne ca Mercedes a cam ajuns la capatul dezvoltarii actualului motor, pe cand ceilalti sa mai aiba potential de dezvoltare (daca si stiu cum)
    Cel putin asa mi s-a parut mie: https://www.youtube.com/watch?v=9x7JMn5LgZA
    0 2
  • Ha,ha,ha...
    1. Asa cum s-a intamplat si in anii trecuti,la startul primei curse monoposturile vor avea multe modificari,chiar daca nu neaparat usor de observat.
    2. Ceea ce se intampla in teste, (mai ales in primele din an), este irelevant ca si comparatie de performanta.
    3. Aproape imposibil ca monoposturile Mercedes sa fie detronate,au atuul ansamblului propulsor pe care foarte posibil sa-l fi imbunatatit si mai mult in comparatie cu restul.
    4. Parerea mea este ca singura echipa care ar putea creea spectacol si concurenta la varf alaturi de Mercedes este RBR...din pacate Ferrari nu are echipa inchegata de mult timp,si imi e tare greu sa cred ca au scos un monopost castigator in conditiile date.
    5. Sunt fan Ferrari de prin 94" :)))
    2 2
  • s-a intors aerodinamica, s-a intors si Raikko
    WB
    3 0
  • esti prost? nu am comparat ce a facut Bottas anul trecut, uite ca e Massa cu Williams in fata lui desi Mercedes e tot in fata
    O sa-l desfiinteze Hamilton, o sa plangeti dupa Rosberg, Rosberg pe merit al doilea pilot de pe grila dupa Hamilton
    0 3
  • @GTS: Nu stiu cum sa-ti zic... dar ce treaba are ce am spus eu cu ce a facut Bottas anul trecut? Nu stiu daca ai citit comentariu meu dar eu m-am referit direct doar la Ferrari. Am spus ca desi par sa fie in fata, timpii din teste nu conteaza, din fericire. Mi-am recitit comentariu si nu vad nimic despre Bottas, Mercedes, Massa sau Williams. Cine-i prost deci? Cred ca merit niste scuze, plus nu ma lasa sa te retin, te poti certa cu cine vrei tu, dar nu cu mine.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru