Red Bull propune creșterea numărului de motoare alocate în 2018 și revizuirea sistemului de penalizări

de Daniel Popescu
Joi, 07.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull speră ca Formula 1 să renunțe la planul de a impune utilizarea a cel mult 3 motoare în sezonul 2018, ca urmare a numărului ridicat de penalizări suferite de piloți din motive de fiabilitate.

Marele Premiu al Italiei a marcat o serie impresionantă de penalizări pe grila de start generate de schimbările efectuate la unitățile de propulsie și cutiile de viteze: 9 dintre cei 20 de piloți au primit diverse penalizări pe grilă.

Regulamentul tehnic pentru sezonul 2018 prevede ca numărul de motoare alocat fiecarui pilot pe sezon să scadă de la 4 la 3, însă Christian Horner, șeful Red Bull, speră ca actualul regulament să fie păstrat, pentru a nu genera situații și mai complexe.

"Acest motor nu a adus nimic pozitiv pentru Formula 1 de când a fost introdus. Sunt îngrijorat că anul viitor vom avea doar 3 motoare, dar mai multe curse. Am încercat să schimb regula la începutul anului, dar nu a existat sprijin. Sper ca acum să am un rezultat diferit, întrucât echipele vor avea noi penalizări până la finalul anului", spune britanicul.

De asemenea, Horner este în favoarea revizuirii sistemului de penalizări pe grilă ca urmare a numeroaselor confuzii generate și oferă și un exemplu concludent în acest caz.

"Este suficient de dificil pentru noi să înțelegem.

Încercăm să ne dăm seama dacă suntem pe 12 sau 13, pentru că Sergio Perez fusese penalizat și nu știam dacă penalizarea se aplica după sau înaintea altui pilot. Este un sistem confuz", a mai precizat el.

Via Motorsport

Comentarii (5)

  • si uite asa cresc costurile
    ia mai bine faceti motoarele fiabile, ca asta era ideea
    4 2
  • Cand a avut cea mai buna masina cu Vettel campion, nu l-a preocupat asta ...
    7 1
  • Eu cred c-ar trebui sa scada numarul motoarelor de la 3 la 1 motor pe sezon:)) .Dupa mine chestia asta cu reducerea costurilor e o totala ipocrizie deoarece de ani buni se tot discuta de reducerea costurilor si de fiecare data cand unii vor sa intre in F1 se tot plang de costuri ridicate.Pai de unde costuri ridicate cand an de an F1 a mai redus nr. de motoare si alte chestii.sa nu mai pomenesc bugetele imense de care dispun echipele de top..Plus ca nr. de curse a crescut si logistica echipelor costa si ea.din ce observ toata F 1 a devenit o chestiune mai mult economica decat sportiva
    4 0
  • Horner are dreptate aici..chiar daca nu-mi place personajul
    4 1
  • Un motor care merge la 10.000-11.000 rot/min nu are cum sa tina asa mult, chiar daca e cel mai bun. Pe vremea lui V10, mergea lejer la 20.000 rot/min si s-a limitat apoi la 19.000 rot/min.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru