Red Bull vrea să lupte cu Mercedes: "Preferăm să ne uităm înainte, decât sa privim în urmă, la Ferrari"

de Daniel Popescu
Joi, 11.08.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull îşi propune să micşoreze diferenţa care o separă de Mercedes, după ce a reuşit să depăşească Ferrari în clasamentul constructorilor.

Red Bull Racing a înregistrat progrese semnificative în ultimele curse şi a reuşit să depăşească Ferrari în lupta pentru locul doi în clasamentul constructorilor.

Pentru ultima parte a campionatului, echipa austriacă are însă ambiţia de a lupta cu rivalii de la Mercedes, în ciuda faptului că şansele de a-i ajunge din urmă sunt relativ mici.

"Obiectivul nostru este să reducem şi mai mult diferenţa faţă de Mercedes. Întotdeauna trebuie să te uiţi în faţă, nu în spate. Am avut performanţe grozave pe o varietate de circuite, de la Austria la Silverstone şi de la Budapesta la Germania. Mai sunt unele curse în calendar care sperăm să ne fie favorabile", a explicat Christian Horner, şeful Red Bull Racing.

Urmareste Automarket
Horner consideră că Red Bull are de recuperat doar 3 zecimi de secundă pentru a ajunge Mercedes în urmă şi anticipează noi progrese, deşi echipa îşi concentrează deja atenţia spre sezonul 2017, în care vor fi introduse numeroase schimbări de regulament.

"Încă mai avem câteva lucruri pe care le putem implementa pe monopost şi pe care le-am dezvoltat cu ceva timp în urmă.

În plus, există încă progrese constante pentru motor. Sper ca aceste lucruri să ne ajute să micşorăm şi mai mult diferenţa", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (11)

  • lucky70
    Bafta!
    7 5
  • se lauda aiurea...au fumat ceva.
    12 16
  • David Sanchez va fi noul sef al departamentului Aerodinamica la Ferrari
    8 3
  • De cand postezi numai tampenii scrii. Red Bull sunt varza, te intreb cum sunt ceilalti de dupa ei. Vorbesti sa nu taci.
    11 6
  • Daca Hamilton iese campion, trebuie sa facă plecăciune in fata RBR-unui ca la încurcat pe Rosberg prin Verstappen, este singura echipa care intr-adevăr face progrese după Mercedes. Bravo lor, oamenii ăștia chiar sunt serioși.
    8 3
  • din juma de campionat, abia in 1-2 curse au fost un pic peste ferrari. daca nu se sabotau ferrari ca de obicei, erau si acum peste yellowbull la puncte.
    5 7
  • bravo red bull,injositi pe aia de la ferrari poate isi dau seama unde sant si nu mai viseaza..
    5 2
  • Fara indoiala, afirmatiile lui Horner sunt mai mult decat provocatoare, odata ca a ridicat stacheta celor de la RB si nu in ultimul rand ca a aruncat manusa celor de la Ferrari.
    Fiind ferrarist de o viata intreaga, evident ca pot fi subiectiv cand vine vorba de aceasta echipa, insa Horner sa nu uite ca Ferrari nu este o firma de bauturi energizante, ca are o istorie, un prezent si un viitor, iar cand vine vorba de competitia in F1 nu va preceda sa arunce in lupta toate resursele financiare si logistice ca sa ajunga acolo unde a fost mereu, in frunte, chiar daca va trebui sa cumpere toti inginerii de top! Si asta de aia ca asa cum am mai spus Ferrari are un blazon de aparat, adica calutul cabrat, care inseamna mai mult decat formula 1. Horner uita ca atunci cand Ferrari domina clar in acest sport, el urla ca din gura de sarpe catre FIA ca trebuie schimbat regulamentul pentru a da sanse egale echipelor mici, iar cand a reusit acest lucru a luat patru titluri mondiale tocmai prin acele schimbari de regulamente care avantaja RB. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.
    14 5
  • Cu tot respectul, Ferrari nu mai ccastiga din cauza "blazonului". Performanta nu ti-o da niciun blazon. Italienii pot fi mandrii ca au avut niste stramosi celebri care au cucerit lumea dar....acum nu mai reprezinta nimic. Peste 25 de ani vor vorbi de blazon RBR si Mercedes. Dar daca nu vor castiga e degeaba. Stiu ca va iubiti prea mult echipa. Dar opriti-va si reveniti cu picioarele pe pamant. RBR are cel mai mare buget. Si se implica in toate sporturile extreme. Ferrari au dominat tot cu prijinul FIA. In era Schumacher. Cand F1 era mai plictisitoare decat acum cand macar pilotii aceleasi echipe se lupta intre ei. Schumacher in 2000-2004 concura singur. Nu cred ca mai vrei sa vezi asa ceva. Chiar fan rosu sa fii.
    7 3
  • Ferrari au avut in totdeauna rivali pe masura, Williams Renault, McLaren Mercedes sau Renault, si nu odata titlul la piloti s-a decis pe Suzuka sau pe Autodromo de Interlagos, si asta da, datorita lui Schumacher. Sincer sa fiu au fost curse la care nu dormeai, asa cum o faci acum, deci intr-un. cuvant era andrenalina si spectacol. Da, e posibil sa fi apus era Ferrari, insa speranta moare ultima. Cat despre cat de plictisitoare erau cursele de atunci comparativ cu cele de acum, e suficient sa citesti recenzile tuturor site-urilor de specialitate si nu in ultimul rand comm-urile de aici.
    Cu ce ne-a incalzit pe noi ca de 6 ani nu vedem competitie in F1, fie vorba de RB sau de MB?
    Singurii care le mai tineau piept au fost cei de la Ferrari. Unde au fost Williams si McLaren in tot acest timp?
    "We have to look for the facts, not words" spunea cineva, no offence!
    4 4
  • Cred ca n-ai fost atent la toate cursele din anii 2000 cand Schumacher defila. In afara de 2000 au fost 4 ani in care n-au avut adversar. Iar coechipierii lui Schumacher chiar cand puteau castiga era avertizati prin radio team sa cedeze victoriile. Shumacher avea adversari?Pe cine, Montoya? Couldhard? Avea titlul in buzunar la jumatatea sezonului. Chiar crezi ca era interesant sa privesti cum mereu primele masini erau rosii? Acum nu e bine ca sunt argintii. Numai ca alea argintii se lupta intre ele. Asta o spun chiar daca actualul format al F1 nu-mi place. In era Schumacher dupa retragerea lui Hakkinen neamtu n-a avut adversari pana la Alonso. Apropo de Alonnsita, datorita lui Ferrari s-au luptat cu Red Bull, Mclaren au avut masini mai bune in 2010-cu acel F-duct si 2011. Chiar si in 2012 au inceput mai bine ca Ferrari. In 2011 Ferrari n-au contat in lupta pt titlu. Daca vrei tu poti sa traiesti din istoria Ferrari. Titlurile se duc la cei care sunt mai buni.
    9 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru