Renault analizează posibilitatea de a copia designul motorului Mercedes

de Daniel Popescu
Marti, 22.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a dezvăluit că analizează varianta de a copia designul motorului Mercedes, ale cărui turbina şi compresor de aer au fost amplasate în părţile opuse ale ansamblului motor, pentru sezonul 2015.

Cu siguranţă analizăm o soluţie diferită. Vom explora toate soluţiile.

Remi Taffin
Director operatiuni Renault
Cei trei constructori din Formula 1 au posibilitatea de a efectua schimbări la hardware-ul motorului în pauza dintre sezoanele 2014 şi 2015, iar Renault a efectuat deja primele teste pe bancul de proba în cursul săptămânii trecute.

Oficialiii constructorului francez au confirmat că analizează posibilitatea de a copia designul inovator introdus de Mercedes, care a amplasat turbina şi compresorul de aer în părţile opuse ale ansamblului motor.

"Cu siguranţă analizăm o soluţie diferită. Vom explora toate soluţiile. Ar fi greşit să spun că ştiu răspunsul acum, pentru că nu ar trebui să ştiu acum ce vom face. este în curs de dezvoltare", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault Sport F1.

Printre avantajele acestui design se numără eliminarea răspunsului întârziat al turbinei, o problemă care a fost remarcată în testele de iarnă la monopostul Red Bull propulsat de Renault.

În plus, acest design permite micşorarea sistemului răcire, element care aduce beneficii de natură aerodinamică. De asemenea, cutia de viteze a putut fi amplasată mai în faţă, astfel că centrul de greutate a fost îmbunătăţit.

Totuşi, Taffin afirmă că motoarele de anul viitor nu vor fi cu mult diferite comparativ cu sezonul actual, chiar dacă vor exista numeroase componente noi.

"Nu este foarte diferit. Baza este similară, dar putem schimba multe lucruri. Când am discutat despre motoarele V8 în trecut, obişnuiam să spunem că ultimul motor a fost similar cu cel din urmă cu şase sau şapte ani în urmă, dar 90% dintre componente erau diferite. La fel va fi şi anul viitor. Vor fi unele diferenţe, dar nu vor exista schimbări dramatice", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (4)

  • Cel mai scump motor al celui mai titrat constructor de motoare, cu cele mai mici performante ....
    21 0
  • Sunt sigur ca si mercedes va face o inovatie si mai buna prin simplul fapt ca ei vor imbunatati ceva ce merge foarte bine la ceva mai bun, pe cand renault vor ajunge unde este motorul mercedes acum.
    12 1
  • bravo lor, asta e o atitudine ce te poate scoate din r*hat. Adica au facut acest prim pas cel mai greu de facut - s-au recunoscut invinsi cu varianta lor si o copiaza p'asta mai buna
    7 0
  • F1 din 1990
    Sa nu neglijam nici HONDA!
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru