Vettel a câștigat cursa de la Montreal și a devenit liderul clasamentului! Bottas și Verstappen au urcat pe podium

de Daniel Popescu
Duminica, 10.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a câștigat în Canada după o cursă în care victoria sa nu a fost pusă în niciun moment la îndoială și a urcat pe primul loc în clasament după ce Lewis Hamilton a terminat doar pe locul 5.

După cursele pline de spectacol din prima parte a sezonului, Marele Premiu al Canadei a fost lipsit de dueluri spectaculoase pentru primele poziții, iar piloții au optat pentru strategii aproape similare la schimburile de pneuri.

Vettel a plecat bine din pole position și și-a păstrat prima poziție, în timp ce Valtteri Bottas și Max Verstappen s-au luptat roată la roată pentru locul doi timp de câteva viraje. Pilotul echipei Mercedes a rămas însă în fața olandezului, în timp ce Lewis Hamilton a continuat pe 4, iar Daniel Ricciardo a reușit să-l depășească pe Kimi Raikkonen în lupta pentru locul 5.

Piloții nu au avut însă timp să pregătească noi atacuri ca urmare a unui acroșaj între Brendon Hartley și Lance Stroll în urma căruia pilotul Toro Rosso s-a izbit violent de zidul de pe partea stângă a circuitului și l-a împins ușor și pe rivalul său de la Toro Rosso în decor. Incidentul a determinat apariția Safety Car-ului pe circuit timp de câteva tururi.

Strategii similare la unica intrare la boxe

Echipați cu pneuri hypersoft, Verstappen și Ricciardo au intrat la boxe înainte de turul 20, iar Hamilton a luat o decizie similară deși avea pneuri ultrasoft, cel mai probabil și ca urmare a unor probleme la sistemul de răcire care au fost remediate parțial la pitstop.

Ricciardo a reușit însă să-l depășească pe Hamilton ca urmare a intrării la boxe.

În absența unor dueluri majore în partea superioară a clasamentului, principalul mister a fost momentul optim în care Vettel, Bottas și Verstappen vor efectua intrarea la boxe. Aceasta s-a petrecut abia la jumătatea cursei fără incidente majore, iar Vettel a revenit pe circuit pe prima poziție cu un avans de circa 5 secunde în fața lui Bottas, în timp ce Verstappen a rămas în fața lui Ricciardo, Hamilton și Raikkonen. Toți cei 6 piloți au optat pentru un al doilea stint pe pneuri supersoft.

Bottas a dat semne că se poate apropia de Vettel, însă după ce a ajuns la pragul de 3 secunde pilotul Scuderiei a mărit ritmul. Germanul a avut un stint liniștit, lipsit de emoții, astfel că a trecut primul linia de sosire și a obținut victoria în Marele Premiu al Canadei.

Bottas și Verstappen și-au trecut în conturi câte un podium, în timp ce Ricciardo a terminat pe locul 4 în ciuda faptului că Hamilton s-a apropiat la numai o secundă pe finalul cursei.

Raikkonen și-a trecut în cont locul 6, în timp ce Renault a coupat următoarele două poziții prin Nico Hulknerg și Carlos Sainz, iar Esteban Ocon și Charles Leclerc au încheiat în puncte.

Jocul rezultatelor l-a propulsat pe Vettel pe prima poziție în clasamentul general, cu un singur punct în fața lui Hamilton.

Aflat la Marele Premiu cu numărul 300 din carieră, Fernando Alonso a fost nevoit să abandoneze în a doua parte a cursei din cauza unei lipse de putere la motorul Renault, iar spaniolul s-a retras în garajul McLaren.

Canada - Rezultate cursă:

Comentarii (103)

  • Vasileo
    Vettel, DA!
    32 11
  • mobius
    Un fleac, i-a ciuruit
    32 15
  • Boring as f@ck! Cred ca a fost cea mai anosta cursa din acest sezon. Felicitari Vettel!
    30 8
  • @raduvlase: La Barcelona am adormit... aia a fost cea mai anosta cursa din sezon, plus o diferenta enorma la final, macar aici au fost lupte intre Ricciardo, Hamilton si Raikkonen. Plus greseala lui Bottas...
    16 8
  • Interesantă cursă nu datorită celor petrecute pe pistă ci datorită răsturnării în clasamentul general al piloților. Dar încântat să vă întreb aș fi: Alonso nu cumva e un pilot blestemat (ghinionist mi se pare puțin zis)?
    22 5
  • Pana la urma raikkonen pe ce loc a terminat ? Ca nu inteleg din text.
    0 1
  • @FanF1: Eu nu inteleg ce se intampla la McLaren, mai ales daca ne gandim ca era un fan pe aici care tot zicea ca au cea mai buna echipa tehnica din lume. Am vazut o discutie cum ca cei de la Ferrari n-ar trebui sa aiba fani (tip @@@@@@ something tare suparat). Pariez ca tipul asta s-a bucurat cand a vazut ca a abandonat Alonso..., pare genul!

    Nu stiu ce sa zic de Stroll... cred ca este vina lui pentru acel incident...
    11 6
  • Alonso mecanicul. Sta mai mult in garaj decat pe pista.
    8 14
  • @ lol "Alonso mecanicul. Sta mai mult in garaj decat pe pista."- total de acord, dar n-aş spune asta cu scopul de a-l jigni pe spaniol ci de a critica echipa care nu-mi vine să cred ce a fost și ce a ajuns și ce-i face unui așa campion.
    11 3
  • Este clar. Alonso va pleca din F1.
    3 7
  • serban
    Cursă la fel de plictisitoare ca și Spania și Monaco, podium stabilit după prima curbă. Procesiune ca la biserică.
    În rest nimic, nimic, nimic, singura mea curiozitate a fost să văd unde poate ajunge Leclerc cu hârbul lui.
    Comicăria zilei, declarație Boullier, "zi decepționantă, aveam ritmul de a ajunge pe podium" !?!?!?!?!?!?!? Mai este ceva de spus ?
    16 3
  • Lol si fanii Ferrari sunt incantati de cursa.Pariez ca lol a sarit in sus de bucurie ca a abandonat Alonso.Nu-i nimic poate se intoarce roata si duminica viitoare lol va plange.
    Legat de incidente:Stroll merita o penalizare pe grila din Franta dar nu-mi pun sperante in maFIA,Sainz trebuia sanctionat si nu a fost.Regulamentul exista ca sa fie incalcat.
    Nu stiu daca Alonso este blestemat dar Hartley cred ca este blestemat.In trei curse au intrat altii in el: China - Gasley,Monaco-Leclerc,Canada-Stroll.
    11 7
  • @: Cum spuneai la Barcelona "a fost o cursa exceptionala" si pentru mine, cursa de astazi a fost "exceptionala". Sau crezi cumva ca daca parerea ta este cretina, altii nu au dreptul de a avea a o alta parere, sper. Trebuie sa te hotarasti, orice tot ce spui tu este absolut, ceea ce este cretin origum, ori tot ce spui tu este un gonoi si aici sunt de acord cu tine.
    7 8
  • Inginer F1
    Cursa a fost monotona doar pentru ca n-as castigat Hamilton, vor spune fanii "corecti" ai F1-ului. Eu spun ceva mai simplu, Vettel a fost smecher, a plecat bine, si-a vazut de treaba lui. Bottas s-a aparat bine, si-a vazut de treaba lui, a gresit pe final. Verstappen l-a atacat pe Bottas, si-a vazut de treaba lui. Ricciardo l-a depasit pe Raikkonen care cred ca dormea (???), Hamilton nu l-a putut bate pe Ricciardo, Raikkonen... omul asta doarme la volan????????

    Stroll.. ce cauta acest individ in F1?????? Surpriza cursei... Leclerc!
    19 7
  • Inginer F1
    Dupa datele pe care le-am link-uit, cei de la Red Bull aveau un mic avantaj in regim de cursa, comparativ cu Raikkonen, dar in cursa Vettel a fost castigatorul. Va recomand tuturor sa le studiati, stinturile si durata lor conteaza foarte in FP1 si 2. Bine in afara de cei care se dau mari "specialisti" si viseara ca pachetul tehnic nu conteaza. Era unul, cica fan McLaren... sau era fan altceva?
    8 5
  • Cursa a fost plictisitoare din pacate. A fost cu atat mai plictisitoare cu cat circuitul canadian da mai multe sanse de depasire decat Barcelona sau Monaco.
    Singurul lucru pozitiv e ca la varful clasamentului diferentele sunt mici sau foarte mici.
    Poate in Franta avem parte de mai multe depasiri.
    11 5
  • @lol:Cand am spus ca Barcelona "a fost o cursa exceptionala"?M-ai lasa substantele interzise ca fac rau.Daca Serban care este fan Ferrari spune ca cursa asta a fost plictisitoare inseamna ca asa este.Nu are legatura cu cine a castigat.Cursele din Australia,Spania,Monaco si Canada au fost plictisitoare pt. ca n-au avut depasiri.Daca tu ai fost multumit ca a abandonat Alonso este problema ta.
    Nu stiu daca comentarile mele sunt cretine dar tu cu siguranta esti certat cu limba romana.Ar trebui sa-ti fie rusine ca faci greseli gramaticale si vorbesti romgleza.
    12 6
  • Rade ciob de oala sparta legat de greselile gramaticale...:"M-AI lasa substantivele interzise" ????
    6 7
  • Si inca ceva "COMENTARILE"? Poate comentariile. Mama ei de limba romana.
    6 7
  • Mai, cursa a fost anosta desi sunt fan Ferrari, doar ca totusi ma asteptam sa mai fie un safety car in favoarea Mercedes...si asta era singurul punct de suspans.
    Max, pentru prima data a pilotat corect vis-a-vis de Bottas, nu l-a impins, nu i-a taiat calea.
    Alonso...ce naiba frate, sa ai asa ghinion cu Mclaren? Sincer, nu merita, oricat de mare si tare se credea in era Schumacher.
    Lecrerc desi a gresit in primele curse si mai greseste, pare ca e totusi un pilot talentat, la o adica nu reusea performantele de anii trecuti daca nu era unul. L-a tinut in spate pe Alonso, Gasly care teoretic are 1 jumatate de an experienta in F1, nici nu s-a putut apropia. Si asta nu e prima cursa buna. Adica trebuie doar sa faci diferenta dintre el si Erricsson care are atatia ani in f1. Vedem mai incolo daca mai ia puncte tinand cont ca nu are o masina de top 10.
    7 2
  • @: Ce bai "geniule" nu stiai ca "cretin" se scrie in engleza... tot "cretin"? Uite, lumineaza-te ca esti prost de bubui: "https://en.oxforddictionaries.com/definition/cretin". Vezi ca se scrie similar si in franceza, dar cu accent pe "e".

    Si stai calm n-a fost o cursa anosta, toti aveau nevoie de puncte si s-au concentrat pe asta. Vettel venea dupa problemele din Spania, Verstappen dupa greselile din... toate cursele precendete, Bottas se gandeste probabil la urmatorul contract si oricum a terminat in fata lui Hamilton. Uite cum facem, tu spui cretinitati in continuare, si eu imi vad de treaba mea. Oricum stii ca daca castiga Hamilton era o cursa exceptionala, numai cand castiga altii sunt curse anoste.
    7 9
  • Vettel iritat ca i s-a aratat steagul cu patratele cu o tura inainte :)) In rest, felicitari ocupantilor podiumului.
    7 6
  • Vad ca "expertii" se cearta intre ei, asa ca o sa fiu foarte scurt. Cursa a fost ok, Vettel trebuia sa recupereze punctele pierdute dupa contactul cu Verstappen din China, inainte de cursa era foarte atent si concentrat, a fost cursa lui! Raikkonen in schimb.... nici nu stiu ce sa zic.

    Leclerc in schimb... ma surprinde!
    9 7
  • Inginer F1
    Nu stiu daca ati vazut discutiile de dupa cursa, se tot discuta despre "prietena lui Hamilton" care a fluturat steagul cu un tur mai devreme, sperand poate ca-l ajuta? Evident s-a sperat ca Vettel va incetini, Bottas il va depasi si poate Hamilton va recupera cateva locuri, o tactica as spune pe care nu mai cei de la Mercedes o puteau gandi. Evident fata s-a scuzat, sa vedem acuma cum se descurca FIA cu acest scandal.
    16 8
  • Nu poti flutura steagul cand ai chef - e clar ca cineva i-a spus sa faca asta.
    17 6
  • Nu stiu ce se intampla cu McLaren dar cand rupea Kimi McLaren-urile era catalogat de nestiutori drept un pilot impulsiv ce rupe masini pe cand Alonso ... un pilot inteligent ce e rapid avand totusi grija de masina. Ei poftim, Kimi are un record de curse consecutive terminate (cu o masina potrivita - Lotus) iar Alonso prajeste masina ca pe mici, indiferent de motor. Btw, RBR nu are tot Renault?
    9 6
  • @bwoah
    Si ti se pare cumva ca RBR ar fi avut mai putine probleme cu PU-ul decat McLaren ?
    3 5
  • @bwoah McLaren au avut pana acum scuza motorului Honda, scuza cu care au acoperit marile lacunele ale sasiului. Acum, cand au un motor cu care altii castiga, se prezinta asa cum sunt, adica foarte slabi si incapabili sa rezolve problemele. Au batut darabana ca adevaratul lor sasiu vine in Spania. Si a venit. Vede cineva vreo imbunatatire ? Iar daca le pleaca Alonso, intra intr-un mare, mare rahat.
    5 4
  • Marle lacune, nu marile lacunele, scuze !
    0 4
  • @Inginer F1
    Da-ne dracu' inginere, a ajuns scenarita romaneasca si in F1 ???
    2 3
  • Pai cine a aruncat matza moarta in ograda Honda? Si cine a crezut orbeste varianta asta? Asa mereu mereu poti da vina pe altceva. Am prezis ca in lipsa Honda atentia va cadea pe sasiu. Si iarasi crede cineva orbeste si varianta asta ...

    Cu sau fara Alonso McLaren e in rht, dupa cum bine se poate observa.
    7 3
  • ovidiu15081982
    O cursa plictisitoare, previzibila ! Imi pare rau de Alonso, cred ca se va retrage la finalul anului din Formula 1, la McLaren trebuie sa se schimbe ceva..nu mai pot continua in halul asta ! Boullier ar trebui sa plece !
    9 1
  • ...parerea mea ,dupa mine 5 piloti nu au ce cauta in f1,stroll,verstappen,hulkmberg,ericson si grosjean.. e doar parerea mea
    5 7
  • Culmea
    Au fost doua accidente care ar fi putut angrena jumatate din pluton si totusi alte masini nu au fost implicate. Mana lui dzeu dupa ce si-o varat mititelu' coada.
    4 0
  • Admir "corectitudinea" fanilor ferrari.Nu am avut nici o depasire in primii 9, strategiile au fost aproape identice si pneurile au tinut la infinit dar cursa a fost fenomenala pentru ca a castigat vettel si a abandonat Alonso.Asteptarile voastre de la o cursa vad ca sunt "foarte mari".Daca asta a fost o cursa buna, ma inteb cele din 2011,1012 si 2014 cum vi s-au parut?Atunci am avut depasiri pe grila si emotii din primul pana in ultimul tur dar cu siguranta pt. voi au fost curse slabe pt. ca a pierdut vettel.
    Ieri am avut cea mai proasta cursa de la Rusia 2017 incoace.La Monaco am avut un Max care a mai animat atmosfera iar in Spania au mai existat cateva dueluri interesante in mijlocul grilei.

    Acea fata trebuia sa fluture steagul dupa ce Grosjean a intrat sa schimbe.Oricum ultimele tururi au fost inutile.Trebuie sa fii tare "special" sa afirmi ca a vrut sa-l ajute pe Hamilton.Radu,Popa si Inginer F1 sunt "foarte speciali".Lol in schimb este "mai special".El respira ca sa-l jigneasca pe Alonso.
    Felicitari putinilor fani Ferrari care au dat dovada de corectitudine si au recunoscut ca a fost o cursa plictisitoare!
    Ceilalti apasati manuta rosie.Cu cat mai multe manute rosii cu atat mai multi fani Ferrari frustrati.
    15 14
  • Admir "corectitudinea" fanilor Alonso.Nu am avut nici o depasire in primii 9, strategiile au fost aproape identice si pneurile au tinut la infinit dar cursa a fost plictisitoare doar pentru ca a castigat vettel si a abandonat Alonso
    5 8
  • @ Eu nu stiu nici o cursa buna in 2014, sincer sa fiu. Cateva din 2012 in schimb au fost marfa rau, putine in 2011, zero in 2015, poate 1-2 in 2016.
    2 5
  • Admir "corectitudinea" fanilorHamilton.Nu am avut nici o depasire in primii 9 ( am uitat ca Ricciardo a trecut de Raikkonen), strategiile au fost aproape identice (mai putin pilotii Red Bull) si pneurile au tinut la infinit (40 de tururi) dar cursa a fost plictisitoare doar pentru ca a castigat Vettel si nu Hamilton. "Fabulosul" Hamilton, a fost depasit si de Ricciardo.
    4 7
  • Emerson Fittipaldi a declarat ca Alonso este cel mai bun pilot din grila actuala.In caz de lol nu stie:il informez ca Fittipaldi este campionul mondial din 1972 si 1974.Omul cu siguranta stie ce vorbeste nu ca "expertul" lol.
    15 4
  • Fittipaldi a zis ca Hamilton, Vettel si Alonso sunt toti foarte buni, doar ca Alonso este probabil cel mai complet dintre ei, plus a zis ca Hamilton sigur nu este la fel de talentat ca Alonso, ceea ce ai omis mai sus. Inteleg ca esti frustrat de victoria lui Vettel de ieri, daca il felicitai demonstrai ca poate sufletul tau poate fi salvat, dar nici de asta n-ai fost in stare. "Expertul" asta te umileste prin simpla lui prezenta, pentru ca are o parere, tu nici macar asa ceva nu ai. Plus pana si Fittipaldi te-a umilit, tu care credeai ca Hamilton este mai bun ca Vettel!

    Eu oricum aveam o parere foarte buna despre Alonso, mai ales dupa gunoiul facut de McLaren in 2007, cu acel celebru scandal "SpyGate".
    4 8
  • Dupa cursa de ieri... Boullier era cel putin dezamagit, Vandoorne nu va mai ramane cu echipa, decat in cazut in care s-ar retrage Alonso, ceea ce probabil se va intampla cu siguranta la finalul sezonului actual. Wolff era cel putin disperat cand si-a dat seama ca cei de la Ferrari si Red Bull au facut un pas destul de mare in fata, comparativ cu Mercedes. Wolff credea ca cei de la Ferrari o sa fie penalizati in cazul "BatteryGate", dar le-a oferit gratis informatii foarte importante celor de la Red Bull, care evident, l-au fraierit oricum cand FIA a inchis acel capitol. Foarte tari astia de la Red Bull, l-au fraierit pe Wolff... era si greu rau nu?
    4 5
  • @sorin
    Iti respect parerea si eu cred ca Stroll,grosjean si intr-o oarecare masura Ericsson nu au ce cauta.Inteleg ca l-ai pus pe Max din cauza greselilor facute.Dar Hulkenberg?Poti sa explici de ce crezi ca n-are ce cauta?
    5 2
  • A, da, nici nu mai trebe titluri. Nici campionat nu mai trebuie. Facem o conferinta de presa in care doar Fittipaldi isi da cu parerea, restul doar asculta. Si ne spune nea Fitti asta pe cine sa ungem campion.

    Lauda zice de Hamilton ca e cel mai bun de pe grila actuala si din toate timpurile. Hamilton zice de Senna (ghici cine e Hamilton...) samd. Who cares.
    3 8
  • Alonso se va retrage si apoi cel putin un an fanii vor sustine cum ar fi castigat Alonso campionatul cu cea mai prosta masina de pe grila daca ar mai fi ramas. Ar fi contextul perfect sa sustina asa ceva, pentru ca nu se mai poate verifica. Vai vai vai si of of of ce de carton sunt pilotii actuali (care posibil sunt de fapt cei mai buni ever)
    3 4
  • Turbbbbb!!!!!!!!!!!! Nu am putut nici dormi !!!!!!! Nu inteleg ce fac astia??? Ba nu aduc update-ul, ba gresesc sistemul de racire, ba mai naiba stie....AGGRRRR
    3 9
  • mobius
    Hamilton, cred eu joaca o carte mare, forteaza un nou contract cu Mercedes, probabil mai bine platit. Eu nu spun ca Alonso are ghinion ( cu toate ca a avut destul), as spune ca McLaren ca echipa se comporta execrabil si cred si eu ca Boullier ar trebui sa plece. Dupa parerea mea daca Max (care a facut multe greseli) ar trebui sa plece, atunci Hulkenberg cu siguranta nu ar trebui sa fie in F1, nu a aratat nimic pana acum (este tot parerea mea).
    5 9
  • Vetel a avut motorul cu ultima specificatie Kimi nu. Asta ca sa inteleaga unii zevzeci diferenta. Fanii lui vetel nu mai spun nimic despre cursa "anosta", acum cursa a fost plina de spectacol, vetel cu o masina dominanta a indeplinit o formalitate. Dar e mult pana la final. Vedem la urma. Mizez pe "pilotajul" lui vetel.
    7 3
  • Gilles
    Alonso poate fi cel mai bun pilot din istorie, daca nu are o masina potrivita.
    10 2
  • Gilles
    Ideea e ca actuala F1 nu e pe un drum bun. Pe circuit nu se intampla nimic. O procesiune.
    8 0
  • @McLaren_Mircea_1984
    Cam multe nopti nedormite amice ... cinci din sapte ... din care trei cu cosmaruri rosii ...
    6 6
  • Mercedes F1
    Fanii lui fetelica si-au terminat deja campionatul...stai sa vedem cum vor fi nopțile voastre de iarna ;)
    4 10
  • Interesant. Deci Alonso poate fi cel mai bun din istorie, daca nu are masina potrivita.

    Ce inseamna masina potrivita? McLaren Renault e potrivita? Daca nu, atunci de ce totusi Alonso nu e cel mai bun din istorie?






    Eu nu stiu de ce va mai bateti capul atat cu Alonso. Daca nu ar fi fost batut de niciun coechipier mai intelegeam, dar Hamilton la tavalit rau inca de la debut. Si poate ca nici Hamilton nu e cel mai bun, deci ...

    Si eu credeam ca Raikkonen e cel mai bun din istorie. Pana cand a pierdut prima data. Chit ca poate ca s-a intamplat asta pentru ca nu se intelege cu franele by wire, am lasat-o moarta. E ceea ce e, punct.
    2 7
  • Lol vezi ca mai nou ești în minoritate. Contrar așteptărilor mele sunt destui fani Alonso pe site-ul asta si lucrul ăsta chiar mă bucură . Însă oricât de mult as tine eu cu Alonso , nu îl pot considera cel mai bun pilot din istorie , cum îl consideră alți deoarece nu are calitățile necesare pentru acest lucru. Însă cu siguranță este cel mai bun pilot al generației sale. Fittipaldi știe ce spune. Putea să aibă 5 titluri , insa asta nu îi știrbește cu nimic meritele. La fel ca si in cazul lui Stirling Moss si al lui Gilles Villeneuve , ghinionul a luat-o înainte în fața talentului.
    10 2
  • @AyrtonSenna1991 la rândul meu nu-l numesc cel mai bun din istorie, dar pot spune că are asigurat un loc bun în istoria formulei. Și aș mai spune ceva ce nu pot să confirm dar e o părere de-a mea: e văzut ca un pilot de valoare deoarece multe echipe au muncit și s-au dezvoltat cu ajutorul informațiilor sale care au dus la victorii.
    6 1
  • In legatura cu opiniile, uite ce opinie avea Coulthard. Spunea asa: "opiniile sunt precum fundurile ... fiecare aveam cate unul." :))

    E tragi-comic sa apelezi la opinii. Denota faptul ca acolo unde trebuie nu mai contezi. Alonso trebuia sa dea cartile pe fata, adica sa ramana sa lupte cu coechipieri dificili in echipe ce nu il dau pilot nr 1 garantat si ... sa si castige. Altfel ciocu' mic si joc de glezne, cu atitudinea lui nu fraiereste pe toata lumea. In plus tipul chiar e verificat. Singura data cand a dat de greu si-a luat-o. Deci chiar nu mai are cum sa convinga.

    Asta e realitatea, place sau nu. Poti sa-mi zici hater, dar poate realizezi ca ma cataloghezi astfel doar pentru ca nu admit lucruri nedemonstrate sau mai rau, demonstrate ca false.
    5 11
  • Fata si steagul:
    https://www.youtube.com/watch?v=RQb80yeSi9I
    4 4
  • Tipa e fotomodel. Dacă nu avea vitiligo , oare mai era împinsă în fața atât de mult ? Orb să fi si tot îți dai seama că nu e ceea ce trebuie pentru profesia asta. Si vad ca nici nivelul ei de inteligenta nu e prea ridicat. Sau poate nu a fost atentă ? Greu de spus...
    5 3
  • Fata nu are nici o vina, vina o are cel care i-a spus cand sa fluture steagul, pentru ca acel cineva trebuia sa stie cum se numara tururile. Evident daca as spune ca faca a facut acel gest pentru a-l ajuta pe Hamilton, as glumi, chiar daca Horner a spus acelasi lucru, tot o gluma cred ca a fost. Sau cel putin, asa sper!
    2 1
  • Ce nu pricepi ca altii ii indica persoanei cu steagul cand trebuie sa il fluture? Pentru ca e vb de persoane din showbiz care chiar nu au de ce sa stie nici cele mai elementare reguli din F1 sau ce masina a castigat cursa.
    1 0
  • Mclaren_Mircea_1984 CU A FOST LA MITINGUL PSD,te-ai distrat?
    6 11
  • ba acum serios...in cursa asta era sa se intimple ca in era SCHUMACHER...cind germanul depasea masina 2 FERRARI cu un tur :)))....nu mai era mult si HAM HAM era la rindul lui depasit cu un tur...aia de la DIGI-doi cretini....tot sperau sa fie depasit VET de BOT-doi infecti :)))...avea cineva dreptate pe aici-acest KIMI trebuie sa mearga acasa sa doarma...nu in masina FERRARI pe milioane de EURO
    9 11
  • da, da, sa vina Alonso la Ferrari sa il ajute pe Vettel sa ia titlul. Hai ca astia de la Ferrari platesc si mai bine decat McLaren daca faci treaba asta bine. Trebuie sa lasi nasul ceva centimetri mai jos dar asta e daca vrei echipa de top.
    0 2
  • Anul asta , titlul va fi d castigat de echipa cea mai constanta si care va gresi mai putin
    4 1
  • @ZZZ: Vrei sa spui, in fiecare sezon castiga echipa care va gresi cel mai putin nu?
    1 3
  • @Mircea dupa retragerea lui Alonso, la sfarsitul anului, nu o sa mai vezi vreun McLaren in top 6. Doar daca se retrag primele 3-4 echipe. O sa fie McLaren la fel de importanta ca Williams - doar istoria. Cea mai buna afacere pentru McLaren ar fi sa o cumpere un constructor pentru ca au nevoie de f multi bani daca vor sa se bata cu Ferrari si Mercedes. Lipsa banilor - asta e problema celor de la McLaren. Daca nu ai bani, nu castigi. Red Bull investeau cel mai mult si au castigat. Mercedes a investit cel mai mult si a castigat. Iar acum probabil Ferrari o sa faca la fel.
    Fara bani nu faci nimic in F1 si McLaren nu e o echipa de top. Imi e si mila de tine, Mircea. Acum McLaren are alti rivali - Torro Rosso, Force India - pe vremuri se batea cu Ferrari. Ce vremuri...
    McLaren ar trebui sa-i faca statuie lui Alonso. Fara el o sa va chinuiti sa prindeti top 10.
    Pt 2019 i-as lua la McLaren pe Perez si Stroll pentru ca aduc o gramada de bani si echipa are nevoie. Dar treaba voastra. Falimentul scrie pe voi :))
    4 2
  • @Mclaren_Mircea_1984: Tipul asta pare la fel de destept ca "celebrul" ministru de finante Ialomiteanu. Daca-i atat de inteligent, de ce nu se angajeaza la McLaren? Nu neg, am ras cu lacrimi cand ii citeam un comentariu, dar tot nu inteleg de ce nu se angajeaza la McLaren, chiar daca prinde un post de maturator, este la McLaren!!!!!!!!
    2 2
  • Nici acum nu e McLaren in primele 6. A fost un noroc chior cu prea multe abandonuri atunci cand s-a intamplat dar uite ca nu se mai intampla. Nu sta McLaren in Alonso, daca isi vor reveni se vor descurca foarte bine si fara Alonso. Daca nu isi vor reveni ... ei bine vor fi unde sunt acum, cu Alonso.
    0 1
  • McLaren e pe 5 dar linie tragem la finalul sezonului. Asa cum nu putem spune nici despre Vettel ca e campion momentan.
    3 0
  • lol in cautarea inteligentei
    lol pare la fel de "destept" ca marmota sinucigasa.Lol si Mircea 1985 fac Romania de ras.Rusine!!!!!!!
    4 1
  • McLaren cred ca este intr-o perioada de reconstructie. De abia au trecut la Renault, cred ca mai au nevoie de macar 1-2 ani pentru a suda echipa. Nu stiu daca Alonso va mai continua dupa sezonul actual, dar daca se concentreaza si pe Indy, nu cred ca vor mai avea prea multe sanse in F1, dar sezonul actual nu a fost chiar atat de rau...
    2 2
  • lol in cautarea inteligentei
    Romania are cel mai mare numar de analfabeti din Europa, ce mai conteaza cine face Romania de rusine? Si incepem cu presedintele tarii care are cateva dosare penale...
    2 3
  • Buna asta. Deci McLaren recosntruiesc dar nu o sa se vada asta pentru ca oricum vor muri pentru ca pleaca Alonso de la ei. Te pomenesti ca dupa ce pleaca Alonso fac cea mai buna masina dar vor lua doar locuri 3, 4 ca nu mai e Alonso la ei. Presimt ca asa se va intampla (aka asa vor sustine fanii). De unde stiu fanii socoteala asta simpla? Pai e singura deductie logica DACA presupui ca Alonso e cel mai bun de pe actuala grila din univers, iar fanii presupun astfel by default.
    2 2
  • @@Popa
    Pai cam asa fac deja acum fanii astia de care vorbesti. Pentru ca au vazut ca Ferrari mai misca ceva, sigur sigur Alonso facea numai victorii. Nu le trece prin cap o secunda ca poate Vettel de fapt merge mai bine nicidecum mai rau si de asta sunt si ceva rezultate.
    0 1
  • "Logica" lor (lui) e simpla.

    - Alonso e cel mai bun pentru ca ar face X.

    (Pai bine bine, de unde stiti ca ar face X?)

    - Pentru ca e cel mai bun, doooh.

    Logica invartit in jurul cozii. Daca nu fugeau de la scoala poate ar fi inteles ca NU te folosesti in demonstratie de ceea ce trebuie demonstrat (altfel iese fix ce vrei sa demonstrezi de fiecare data.)
    1 5
  • @lol: Si care-i problema ta?N-are voie lumea sa spuna ca Alonso e cel mai bun ca nu-ti convine tie?
    Cel mai bun pilot nu este intotdeauna cel care conduce clasamentul. Rezultatele sunt influentate in proportie de peste 80% de masina .Asa ca nici tu nu poti sa vii sa spui ca Alonso este mai rau decat vettel sau Ricciardo.Nu ai dovezi.
    Specialisti in domeniu pot sa-si spuna parerea pt. ca ei sunt in stare sa faca o analiza corecta.Tu nu poti vedea nici macar diferenta de stil de pilotaj.Asa ca lasa-ne sa-l credem pe Fittipaldi.Am siguranta ca-ti este superior.
    Daca n-ai fugit de la ore îndeamnă cu siguranta ca ai dormit pe la scoala.Si asta este si mai rau.Din pacate ai mari lipsuri de cunostinte generale si zero urma de educatie.
    Ar trebui sa ai alte activitati.Nu-i posibil sa-ti obosesti singurul neuron cu Alonso toata ziua.Pacat ca esti un ofticat si un frustrat.
    4 1
  • In loc de "indeamna" am vrut sa scriu "inseamna".M-am corectat desi "expertul" lol cu siguranta nu vedea greseala.
    5 1
  • Aveai doua optiuni ok: sa taci sau sa adminti logica defectuoasa. Tu in schimb ai pregatit un raspuns de nivel carciuma de la colt.
    1 5
  • De ce optiunile alea doua erau totusi ok? Pentru ca fie te desteptai, fie treceai din grupul prostilor obraznici in grupul prostilor modesti.
    1 5
  • mobius
    Deci tine de cultura generala a fi fanul cuiva. Mai era unul cu McLaren in suflet, tot cultura generala si aia.
    1 3
  • Vezi mai sus ce ti-am spus. Insistenta asta a ta te trage in jos. Nu mai scrie ce "gandesti".
    1 5
  • Eu contest subiectivismul, exagerarile si, sper ca te-ai prins, argumentele bazate pe impresii in defavoarea argumentelor bazate pe fapte reale. Pe Alonso il pun imediat fix unde ii e locul "pe actuala grila" cum iti place tie, dar nu cred ca o sa iti placa.

    Alonso nu e adus in discutie de mine, deci nici macar hater Alonso NU poti spune ca sunt. Intamplarea face ca Alonso sa fie subiectul ce scoate la iveala lucrurile astea urate (legat de ele, da, sunt hater) despre care am pomenit fix la inceputul comentariului. Si uite asa iti primesti si replica ... intamplator cu si despre Alonso. :)

    Vreau ca Alonso sa piarda? Raspuns - da. Pentru ca imi confirma mie nicidecum tie afirmatiile. Asta e, nu-mi place sa ma insel.
    1 4
  • In legatura cu Fittipaldi. Ce te faci ca Lauda a zis de Hamilton ca e cel mai bun si nu doar de pe actuala grila? Deci suntem intr-un impas. Deci cum faci, inchizi ochii si crezi ce spune poetul ales de tine?
    1 5
  • @lol: Nu-m spune ca tu judeci pilotii in functie de clasament ( faptele reale in viziunea ta) ca-i da dovada de nestiinta la nivel inalt.Ti-am mai zis ca in f1 conteaza in principal masina si mai apoi strategia,norocul si pilotul.Nu poti sa vii sa-mi spui ca in 2018 Verstappen este mai bun decat Alonso pt. ca este mai sus in clasament.Cunoscatorii stiu ca Alonso a terminat pe 5 si pe 7 atunci cand 5 si 7 era maximul ce se putea cu Mclaren.Max a terminat pe 5 si 9 cand avea un Red Bull cu potential de victorie.Pe primul loc mereu va fi cel cu cel mai bun pachet: masina+strategii+pilot+noroc.Poti sa fii cel mai competitiv pilot si sa fii pe 15 pt. ca lipsesc celalalte elemente din pachet iar cel mai slab pilot sa fie pe 4 pt. ca are masina,strategi buni si noroc.Aici nu este vorba despre o stiinta fixa.Poti sa te bajezi pe fapte reale cand analizezi greselile pe tur dar timpii sunt influentati de monopost.Asa ca-i normal sa apara impresii.Specialisti au impresii relativ corecte iar habarnistii deviaza asa ca tine.
    Ce vrei sa piarda Alonso?Nu-mi spune ca cursa de la Le Mans.Poate pierde din cauza masinii sau din cauza colegilor.In cazurile astea nu-ti confirma nici o afirmatie.Poti critica doar daca greseste el sau daca este cel mai lent din echipa.N-am afirmat ca Alonso castiga asa ca nu-i nimic de confirmat sau infirmat.

    Daca nu erai hater Alonso si te deranjau exagerarile cu siguranta contestai si fanii subiectivisti ai celorlalti piloti.Tu te legi doar de sustinatorii Alonso.Asa ca explicatia ta este de cascadoria rasului.

    Mai bine un fan exagerat precum "mobius" decat un clon "obiectiv","destept" si hot ca tine.
    4 0
  • @lol: Urmaresc f1 de foarte mult timp si pot sa-mi fac o parere despre piloti si singur.Respect parerea marilor legende dar asta nu inseamna ca le impart 100%.Pot sa-l suspectez pe Lauda de subiectivism sau pot sa nu fiu de acord cu Fittipaldi.Am mai zis ca f1 nu este o stiinta exacta si nimeni nu poate garanta cine-i cel mai bun.Insa stiu sigur ca n-am sa aud nici un specialist afirmand ca Alonso este un pilot slab.
    Am scris ce a spus Fittipaldi special pt. tine.Nu m-ai dezamagit si ai facut un adevarat circ de oftica ca cineva indrazneste sa-l laude pe Alonso.
    4 1
  • De asta am zis ca e mai bine sa taci. Presupui gresit, ai impresii gresite si faci o intreaga tocanita de deductii in asta. Esti ceea ce esti...
    1 4
  • deci ... esti praf

    Nu poti sa il suspectezi pe Lauda de subiectivism si in acelasi timp sa ai pretentia ca spusele lui Fittipaldi sunt de econtestat pentru ca ... specialist. Te-i prins de ce? Dublu standard pe care il observe mereu aici.

    Tu compari specialistul Fittipaldi cu nestiutorul de lol si cu asta crezi ca m-ai spart. La prima vedere asa pare. Dar poate ca eu cred fix ce a spus Lauda si daca Lauda are dreptate (are 50% sanse nu precum nestiutorulde lol cu 0 sanse) atunci lol face top deasupra specialistului de Fittipaldi. Iaca absurdul din argumentul tau. Daca nu ai fi fost ignorant sau subiectiv nu ajungeai aici. Asa ca lasa drak argumentele absurde, da-ti seama de ele si uita-te mai atent la lucrurile reale. Nu ma refer la titluri neaparat. Uita-te mai bine la intreaga cariera a lui Alonso, cum a castigat, cu cine s-a duelat, cum s-a descurcat. Cel mai bine de pe actuala grila? Really? Acum? (cand nu poti spune exact pe unde e - ASTA e realitatea de care vorbeam). Daca ai putin creier poti sa te c in ce a spus Fittipaldi, poate ai inteles de ce.
    1 4
  • @lol: Nu poti sau nu vrei sa intelegi nimic.Lauda si Fittipaldi desi au pareri diferite au dreptate amandoi pt ca F1 nu este o stiinta fixa si fiecare si-a facut o parerea proprie.Daca sunt intrebati 100 de specialisti cine a fost cel mai bun din istorie vom primi cel putin 10 nume diferite si probabil toti vor avea dreptate.Pilotii au materiale diferite de concurs si nu se pot face comparatii precise.In 2018 putem spune despre Alonso ca a fost net superior colegului si ca nu a avut greseli personale.In sezoanele precedente a castigat o mare parte din duelurile cu colegii de echipa si spre deosebire de altii nu are multe intrari prin garduri si nici ciocaniri.A demonstrat ca este un pilot bun si lumea nu-l lauda gratuit.
    Sa fie clar ca eu nu am spus ca Alonso este cel mai bun de pe grila.Dar nu poti sa vii tu si sa-l desfintezi pe Fittipaldi ca are o parere avizata.

    Daca tot pretinzi ca n-ai fugit de la ore n-ar strica sa ai mai mare grija la limbaj.Totusi nu suntem pe maidan.Si mai lasa romgleza.
    3 0
  • @lol: Mai bine ne spui tu de ce crezi ca Alonso nu-i cel mai bun de pe grila.Te rog sa nu vii cu argumentul ala ridicol : "ca a fugit de x si y".Vino cu alte argumente mai solide ca doar te crezi destept.
    4 0
  • Aberezi. Nu se poate sa sustina lucruri contrare si totusi ambii sa aibe dreptate. Ce e asa de greu? Fittipaldi si Lauda si-au anulat reciproc afirmatiile. Cantaresc astfel la fel de mult precum parerea mancatorului de seminte din fata blocului care tine ori cu Ham ori cu Alonso nici nu mai conteaza.

    E simplu dude. Alonso a fost batut de Ham (care a reconfirmat) pe masini egale. La Fiorano Vettel a fost mai rapid decat Alonso cu Ferrari F 2012. Vettel a fost batut de Ricciardo iar acesta e mai lent decat Verstappen. Mai vrei argumente? Eu cred ca sunt duficiente.

    Tu in schimb inchizi ochii si o dai in povesti nemuritoare. Te agati de lucruri care nu au niciun fundament sau relevanta: opinii contradictorii ale criticilor (de arta), atribute visate noaptea precum "cel mai pilot complet", mama omida, Senna, dragostea pentru F1 si comploturi FIA pentru autodistrugere.
    0 4
  • Sa mai adaug ca atunci cand se intampla grozavia Alonso era pe val iar acum e batran? ACTUALA grila? Haha. Ca tot iti place tie sa arati inspre specialisti, nu vezi ca nu i-a scazut cota de piata? E inca bun de F1 pentru ca isi bate coechipierul, e tot ce poti garanta.
    0 3
  • *ca i-a scazut cota
    0 2
  • @lol: Din cate stiu Alonso si vettel nu au condus in acelasi timp masina Ferrari.Tu nu stii ca timpul pe tur depinde de temperatura pistei,de tipul de pneu si de setari.Asa ca teoria ta cum ca vettel este mai rapid cade.
    Ricciardo l-a batut pe vettel si Kvyat l-a batut pe Ricciardo.Sa inteleg ca Kvyat era mai bun ca vettel?Nu mai zic ca Kvyat l-a disfintat pe Sainz in gp3 iar in f1 lucrurile au stat pe dos.
    Hamilton si Alonso au terminat cu acelasi nr. de puncte in 2007 dar daca astazi ar fi colegil nimeni nu ar putea garanta care ar fi in fata.Dar tu probabil nu stii ce inseamna forma de moment.
    Asa ca argumentele tale s-au evaporat.Nu cred ca mai ai alte asa zise argumente.

    Fittipaldi si Lauda nu si-au anulat reciproc afirmatile pt. ca au criterii diferite de analiza.Unul poate apreciaza pilotul constant,altul pilotul rapid.Sunt ca doi filozofi ce prefera opere distinte.Mancatorul de seminte din fata blocului (lol) nu a invatat sa aprecieze arta asa ca parerea lui nu conteza.Si Premile Nobel sunt stabilite de specialisti ca daca era mancatorul de seminte in juriu poate ne trezeam cu Becali premiat.

    Ar fi cazul sa accepti ca Alonso este apreciat de multi.Chiar daca ar fi exagerate laudele , circul pe care-l faci denigrandul pe Alonso este fara sens.Mai schimba protagonistul criticilor ca devii plictisitor.
    4 0
  • Dai în penibil de acum. Sa îți amintesc de sezonul 2006 ? Dă-mi o explicație pentru sezonul ala. Masina Renault a fost apropiată ca valoare de cea Ferrari , drept dovadă că Massa a fost în fața lui Fisichella la finalul sezonului. Sa îți amintesc ce a făcut Schumacher la Monaco ? El trebuia să își respecte statutul și să îl învingă pe Alonso în acel sezon. Apoi în 2007 vine Hamilton un pilot care nu a rulat decât în teste si care termina la egalitate de puncte cu Alonso. E la mintea cocosului ca Hamilton un debutant , care nu concurase în viața lui intr-o cursă de F1 nu putea să îl învingă pe Alonso dublu campion mondial și cel mai bun pilot din lume la acea dată. Cine zice chestia asta e rău pe lângă fenomen. Nici Senna sau Schumacher să fi debutat în echipă cu Alonso si in primul lor an nu l-ar fi învins. F1 este mai mult decât talent si determinare. Este un sport eminamente tehnic. Iar Hamilton nu putea să aibă cunoștințele de set-up pe care le avea Alonso .
    Aștept să îmi dai o explicație pentru sezonul 2006. Dar ceva concret nu prostii de genul " Vettel a fost mai rapid decât Alonso cu mașina din 2012 ".
    1 0
  • Stiu mai bine inginerii de la Ferrari conditiile de pe circuitul Fiorano si cat a influentat asta. Daca Alonso ar fi facut mai bine ar fi avut calea de intoarcere deschisa la Ferrari, dar nu are.

    Da, daca Kvyat l-a batut pe Ricciardo asta sa intelegi, ca e mai bun decat Vettel. In discipline diferite lucrurile pot sta intr-adevar pe dos, dar pe noi ne intereseaza F1 referitor la Sainz vs Kvyat. Poti sa intelegi ca Sainz e mai bun decat Vettel si nu ar fi exclus pentru ca Sainz si Verstappen au fost destul de apropiati. Ai putea gasi lejer peste 5 piloti mai rapizi decat Alonso momentan.

    A fost clar ca Hamilton era mai rapid/bun decat Alonso. Daca faci atat tam tam despre egalitatea aia de puncte atunci fa si despre locul din clasament de atunci si despre numarul de titluri pe care il are fiecare.

    Despre forma de moment ti-am spus deja: Alonso e batran. Atunci in 2007 era in forma maxima. Natura nu se dezminte, nu are cum. Iarasi faci chestia aia de 'logica aplicata': intai presupui forma de moment drept necunoscuta din 'ecuatie'. Apoi asta iti lasa cale libera sa fii convins Alonso ar fi mai in forma decat Hamilton. Pfai sa-mi trag una, pai nu mai e forma de moment necunoscuta?

    Ai inceput cu marili Fittipaldi si acum o dai in lalaieli cu critici de arta. E clar ca nu ai creierul setat pentru rigurozitate. Ar fi frumos daca cei care nu au asta (sunt multi) sa o lase mai usor cu obraznicia si ambitia de a explica lucrurile altfel decat ar trebui. Uite exemplu: corect, riguros, Lauda si Fittipaldi si-au anulat declaratiile reciproc. Incorect, aiurea, stupid - faci apel la arta si filozofie sa contracarezi o realitate simpla, evidenta. Cei care au ajuns mari in domenii tehnice, NU au incetat sa renunte la subiectivism in favoarea rigurozitatii. Iti furi singur caciula daca faci altfel si te infunzi curand. De ce? Lucrurile nu se mai leaga. Atunci apelezi la si mai multa impresie personala si ramai un simplu privitor al fenomenului cu pretentia ca stie cum stau lucrurile.

    Tu in loc sa respingi subiectivitatea pentru ca e contrazisa de lucruri certe, reale faci pe dos. Respingi realitatea pentru ca nu potriveste impresia personala.

    Nu neg ca Alonso e apreciat de multi. Si Hamilton, Vettel, Ricciardo, Verstappen etc, etc, sunt apreciati de multi. Ce ma deranjeaza e dublul standard (daca ar castiga Alonso ar fi si regulamentul tehnic si tot ok). Arunci cu rht in FIA, F1 si tot pentru ca nu castiga "cine trebuie". Pai iti spun eu ca cine crezi matale ca ar trebui sa castige e inferior altor piloti care tadam, nici ei nu castiga. Nu mai bine ii vaiti p'aia mai intai?

    @Ayrtoane
    da, e la mintea cocosului ce spui; la mintea necocosului e cum s-a vazut ca e. Timpii pe tur nu 'minte'. Faci din nou chestia aia dar logat de data asta: ignori un fapt clar, cert si incerci sa explici altfel, cu deductii nelegate si fara fundament. Asta e explicatia ta acum? Ca un debutant nu poate bate un dublu campion en titre? Bai! Tocmai l-a batut! Deci un debutant poate bate un campion - uite asa trebuie sa gandesti daca nu esti prost. Faptele ar trebui sa anuleze convingerile nu invers. Altfel faci precum olteanul cand a vazut girafa "asa ceva nu exista".
    1 4
  • Bai, te-ai prins? Deci daca o gasesti pe Maricica cu altul in pat, atunci aia e ma, te insala. Nuu, nu impleteau ciorapi.
    1 3
  • 5 Reasons Why People Stick to Their Beliefs, No Matter What

    LECTURA PLACUTA!

    https://www.psychologytoday.com/us/blog/true-believers/201603/5-reasons-why-people-stick-their-beliefs-no-matter-what
    1 3
  • @lol
    Respect părerea fiecăruia dar tu ești patetic. Se vede de la o posta ca il urăști pe Alonso . Dacă ai fi obiectiv ai observa că altfel au stat lucrurile. De fapt ști foarte bine dar dintr-o încăpățânare absurdă si prosteasca nu vrei sa recunosti asta. Plus ca nu mi-ai răspuns concret la întrebare deoarece chiar nu ai argumente. În 2006 Alonso l-a bătut fair & square pe Schumacher. Si scuza-mă , Hamilton nu putea să fie la nivelul lui Schumacher în acel moment , cum de altfel nu a fost niciodată. Însuși tu ai recunoscut că Alonso era pe val în 2007. Si cum totuși de un puști debutant a terminat la egalitate cu el ? S-a mai întâmplat până atunci ca o echipă să facă contestație împotriva propriului ei pilot ( Ungaria 2007 ) până atunci si după aia ? Îți spun că nu. Acum sa fiu sincer , la ora actuală e posibil ca Alonso să fie sub Hamilton. Intradevar vârsta nu iartă pe nimeni. Dar nu poți să îmi spui tu mie ca britanicul a fost mai bun ca spaniolul în 2007. Degeaba încerci să fi persuasiv si sa îți impui părerile ca cel puțin la mine nu tine . Eu ți-am adus argumente , tu o dai cu Maricica Fiecare cu nivelul lui de înțelegere a unei situații...
    PS
    Vreau sa îmi răspunzi la întrebarea cu sezonul 2006. Sa nu îmi spui că dacă Hamilton debuta atunci îi bătea pe amândoi :)
    0 0
  • @lol: Pretinzi ca inginerii Ferrari nu-l mai doresc pe Alonso pt. ca s-au convins ca vettel este mai rapid.Mai pretinzi ca Kvyat este mai bun ca vettel pt. ca el l-a batut pe Ricciardo.Oare sunt chiar atat de batuti in cap cei de la Ferrari incat sa-l puna doar pilot de teste pe cel mai bun din echipa?Daca era cum spui tu Kimi ajungea pilot de teste,Kvyat pilot nr.1 si vettel nr. 2. Nu cumva tu esti cel care si-a anulat declaratiile!!
    Recunosc ca nu prea am urmarit sezonul 2007 si n-ar fi in regula sa-mi dau cu parerea.Stiu ca Hamilton si Alonso au terminat la egalitate de puncte in postura de colegi.In ceilalti ani au avut masini diferite si nu mai putem compara .Hamilton a stiut sa aleaga echipele,Alonso nu a stiut dar asta-i alta problema.Nu am afirmat in nici un moment ca daca ar fi colegi Alonso l-ar bate astazi pe Hamilton.Chiar nu stiu cum ar sta lucrurile.Daca vrei sa stii cei mai multi de pe aici ma acuza ca as fi mare fan Hamilton.Tu ai impresia ca tin cu Alonso.Ma amuza aceasta situatie.

    Cred ca ti-am aratat ca realitatea ta se contrazice singurica.Ai sa stii cine este cel mai rapid pilot cand toti vor fi in acelasi timp pe circuit si avand masini si setari identice.Stim ca asta nu o sa se intample niciodata.Deci tu vei continua sa te contrazici cu toti care pretind ca Alonso este printre cei mai buni piloti.Mai interesant este ce cred fanii Ferrari de afirmatia ta ca vettel ar fi sub Kvyat.
    Teoria ta ca y este superior lui k pentru ca y l-a batut pe z iar k nu a reusit ar fi mai interesanta la tenis.Acolo se intampla destul de des ca un jucator/jucatoare de top 10 sa aiba un adevarat complex cu unul/una mai jos de locul 20.Sa inteleg ca si acolo cel/cea clasat/a sub locul 20 este mai bun.Si totusi de ce are mai putine puncte?
    Tu ramai la realitatea ta contradictorie.Eu ma voi baza pe impresii,constanta pilotului si nivelul de perfectiune a turului parcurs.Intotdeauna voi aprecia pilotul pentru contributia sa la rezultat.Unul care prinde podiumul doar ca are masina nu are cum sa impresioneze.
    Intelege ce vrei in continuare.Pentru mine chiar nu conteaza ce crezi.Sa ai o zi buna!!!
    3 0
  • Aytoane, nu imi pune vorbe in gura! In 2006 ca si in 2005 Alonso a beneficiat de ceva noroc chior. Daca era sau nu mai bun decat Schumacher draku stie, dar Fisichella ala a fost toata cariera praf si pulbere, degeaba faci comparatia cu Massa care era pilot bun pana la accident. Fisichella a venit la Ferrari in 2009 si era la 2 sec in urma lui Kimi.

    Deci, dupa ce il asezi tu frumos pe Alonso fix in fata lui Schumacher (adica una bucata tras de par demonstratia asta a ta) bagi axioma (a doua bucata tras de par) ca Hamilton nu putea fi mai bun decat Schumacher deeeeci nici decat Alonso.

    Bai tu esti tatar? Tu nu ai vazut ce timpi aveau Hamilton si Alonso pe acceasi masina? Unul aflat in formare, la debut iar celalalt pe val (adica in forma maxima, nu neaparat desi posibil cel mai bun din F1 cu un an in urma).

    Te tot intorci la aberatii cand ai rezultatul de-a gata si frumos ambalat drept sub nasul tau. Gizas!! Nu te dezminti. Daca era baiat istet admiteai evidentul sau ingiteai in sec. Ai fi iesit mai bine.

    Comparatiile astea dintre coechipieri si le face fiecare manager de echipa. Nu sunt perfecte dar sunt rezonabile si cu siguranta aproximari eficiente. E ... ceva cu care sa lucrezi cand analizezi. In schimb pentru tine fanatismul e totul.

    Urasc prostia in combinatie cu obraznicia. Cand vine vorba de protejatul tau, chiar e irelevant daca uras sau nu, mult sau putin. E corect ce spun? Este. Asta conteaza.

    Daca Daniel ar pune articole cu Rici vs Ver ca stiluri de pilotaj ar fi super ... cata vreme nu apare unul cu rautati despre F1, FIA etc., explicand de ce este simandicosul in anonimat. Ciocu mic si nu o sa ma vezi comentand despre Alonso cand nu e un topic despre Alonso. Try me!
    0 3
  • Băi omule , în F1 există 3 categorii de pilotaj :
    1 Abordarea cerebrală : Aici au strălucit 2 piloți ( Prost , Lauda ). Acești piloți nu forțează ansamblul tehnic si lasă masina să își facă treaba. Din categoria asta mai fac parte 2 exponenți foarte buni din actuala generație de piloți ( Alonso si Ricciardo )
    2 Maniera instinctivă
    Aici regele este Ayrton Senna fără nici un dubiu. Acești piloți trec peste limitele mașini si forțează întotdeauna chiar și când nu este neapărat necesar. Aici îi mai includ pe Gilles Villeneuve , Ronnie Peterson si din actuala generație Max Verstappen si parțial Hamilton.
    3 Abordarea de mijloc
    Nu e nici cerebrală nici instinctivă. Cel mai mare reprezentant al acestei categorii e Schumacher. Din actualul platou îmi vin în minte la o scară mult mai redusă bineînțeles Vettel si Hulkenberg.
    Cam asta e treaba cu categoriile de pilotaj . Iar o separare clara în acest sens s-a făcut în 1990 intr-un articol despre Alain Prost.
    PS
    Stai calm si nu te agita. Normal ca te enervezi ca un dobitoc atunci când intri în până de idei. Ești fanatic si nimic mai mult.
    2 3
  • Saru-mana conasule, multam pentru abureala cu "Cam asta e treaba cu categoriilede pilotaj." De asta ai mintea terci, citesti povesti in loc sa gandesti. Limitei i se spune asa cu un motiv ... (ai pomenit de ea la pt. 2).
    0 2
  • Eu nu stiu de ce te obosești să mă contracarezi , dacă eu nu sunt la nivelul tău intelectual. Mai bine recunoaște că ești un hater frustrat care doarme cu poza lui Alonso sub pernă.
    2 0
  • Care oboseala? Esti amuzant de "indoctrinat". Fa la fel cu alt pilot si o sa ma amuz din nou. Modul in care analizezi lucrurile e problema, in combnatie cu obraznicia si insistenta.
    Mi se rupe de nivelul meu intelectual ... sau al tau. Important e sa-ti dau cu realitatea peste ochi.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru