Feedback

Vettel acuză că monopostul Ferrari "a fost extrem de dificil" de pilotat în Bahrain: "Leclerc a avut mai puține probleme"

Publicat Luni, 01.04.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 41
Vettel acuză că monopostul Ferrari "a fost extrem de dificil" de pilotat în Bahrain: "Leclerc a avut mai puține probleme" - Poza 1
Sebastian Vettel susține că monopostul Ferrari a fost "extrem de dificil" de pilotat în Bahrain și că Charles Leclerc a avut mai puține probleme, în ciuda faptului că monegascul a ratat victoria din cauza unei defecțiuni tehnice.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a ocupat doar locul cinci în Marele Premiu al statului Bahrain, după ce a fost depășit de Charles Leclerc și, ulterior, de Lewis Hamilton.

De altfel, germanul a admis că a comis o eroare în duelul cu pilotul Mercedes, ceea ce a condus și la avarierea aripii față, însă pe de altă parte susține că monopostul său a fost unul dificil de pilotat.

"După o jumătate de tur am realizat că va fi foarte dificil. Monopostul a fost extrem de dificil de pilotat pentru mine. Cred că Leclerc a avut mai puține probleme, nu a avut nicio dificultate să mă urmărească și să mă depășească. În al doilea stint m-am putut calma cu pneurile medium, dar nu am avut ritmul pe care ar fi trebuit să-l am", a declarat el.

Afirmația cu privire la Leclerc generează controverse în contextul în care monegascul a ratat șansa unei victorii istorice ca urmare a unei defecțiuni tehnice la unul dintre cilindrii motorului. Pe de altă parte, Leclerc a salvat ultimul loc pe podium după apariția Safety Car-ului în utimele tururi.

"Nu a fost ziua noastră, dar echipa a făcut o treabă grozavă pentru a recupera după Australia. Sigur că sunt extrem de dezamăgit, dar se întâmplă. Am fost norocos într-o situație ghinionistă. Sunt mulțumit că am avut Safety Car-ul la final pentru că altfel aș fi terminat și mai în spate și nu am fi fost în regulă cu carburantul", a precizat el.

Via Motorport 1, 2


Comentarii (41)

  • Sa se duca la Williams.Sigur acolo monopostul este mai usor de pilotat.
    32 9
  • THE SPINNING GERMAN
    Cum spun fanii lui vetel, masina e facuta pentru stilul lui...deh, daca omul are stil, ce poti sa-i mai faci...

    A venit Ricciardo si l-a batut pe masina facuta pe "stilul" lui. Vine Leclerc si il bate tot asa. Ce sa mai creada bietii fani....
    32 8
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • eu am vazut ca leclerc a avut probleme si in primele tururi de la anvelope cica...

    de urmarit mclare si la starturi..
    12 3
  • Una peste alta, pare ca anul asta va merita sa ne uitam la F1. O sa fie spectacol, drama, exact ce ne dorim ca (tele)spectatori. Parca si cu depasirile e mai usor, dupa cum spuneau inainte de inceputul sezonului. Eu sper sa fie cel putin 4-5 castigatori de curse anul asta. Enjoy!
    21 5
  • Cam urata declaratia asta, mai ales pentru un coechipier! Nu numai ca ii ia din munca si efortul lui Leclerc care a mers impecabil, dar se mai si scuza in plus. In traducere vine cam asa: Colegu' a reusit sa ma depaseasca doar din cauza ca am avut eu probleme majore la masina plus ca oricum nu am facut mare branza nici el nici eu din cauza ca masina e cu probleme oricum.
    24 9
  • Costel
    ii cat se poate de logica ,lucida si fundamentata declaratia lui sebastian vettel , un pilot care a marcat pentru totdeuna istoria motorsportului la cel mai inalt nivel prin cele 4 titluri consecutive la doar 26 de ani ,un virtuoz al volanului asa cum ii sebastian in cateva viraje ii cu un feedback suficient pentru o proiectie cat mai aproape de realitate a celor peste 300 km care is de parcurs intr-un gp

    faptul ca sebastian vettel ii perceput de multi dintre postacii de pe AM cu un grad de simpatie similar celui lui Bin Laden dupa 9 /11 pentru mine ii o singura concluzia si ii unanima : F1 ii o competitie complexa care necesita cunostinte aprofundate , derapajele in argumentatie tradeaza doar superficialitatea multora care is cu pretentia ca se identifica intr-o oarecare masura cu elita motorsportului asa cum ii numai F1
    china ii prima ocazie pentru sf90 sa aseze lucrurile in matca lor fireasca fiindca si bolile copilariei pentru masina ferrari is convins ca is rezolvabile si chiar rezolvate de binotto iar vettel si leclerc is binomul perfect pentru indeplinirea obiectivelor in 2019 deoarece nu ii nevoie de noroc pentru indeplinirea acestui target ,ii musai doar ca ferrari sa fie ocolit de ghinion
    20 24
  • bine bre costelus. Ii bine cum spui tu. poate mai invata sa piloteze si fetel al tau ca nah, ghinion ghinion dar cu pilotajul.....a cam uitat-o
    23 8
  • Taci d....ui din gură că mi se face scârbă de cum te sucești pe pistă sau mai știu eu ce și apoi dai vina vina pe ce aparține exteriorului, nu ție! Nu ne arăți decât că ți-a crescut tensiunea de-a binelea lângă Leclerc și nu mai știi cum s-o scoți acum când pe lângă Hamilton ți-a apărut un alt adversar capabil, aș spune eu, să te facă cu apă și cu oțet încă din primul său an aici, la Ferrari.
    25 8
  • @Coste
    bine, bo$$, mi-a placut pamfletul tau!
    :)
    15 1
  • Costel
    Vettel ii pilot, ii bun, stiti no, ii si el cum is si altii ca el. Si nu ii ca n-ar vrea, is lucruri ascunse acolo in masina aia si el nu...no..ii timorat si el de ala nou, Leclerc care ii tanar.
    11 11
  • La ce a demonstrat Vettel in cursa, parca nu se descurca in conditii de stres fata de Leclerc. Iar ca apeleaza la o stire mai putin sportiva, suna a lipsa de bun simt fata de coechipier. Sper sa avem un an cu depasiri, si un pilot castigator diferit de alti ani.
    9 2
  • S-a vazut deja de anul trecut ca Vettel nu mai e ce a fost odata urmariti de cate ori a pierdut puncte pe mana sa, pe greseli nu din cauza masinii( vreo 6 curse), se teme ca la sfarsitul anului o sa-i dea astia de la Fererri papucii!
    15 1
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • GrosJan
    Cand un pilot, oricare, trage sa mearga mai repede decat poate apare greseala. Cel mai probabil Leclerc e o idee mai rapid iar Vettel incearca sa recupereze. Da-i lui Hamilton un coechipier mai rapid decat el si o sa inceapa sa greseasca. O sa para lent si plin de greseli. E valabil pentru oricine. Din partea mea 4 titluri pentru Vettel sunt destule, are partea lui de istorie in F1. Sa vina si altii.
    17 5
  • Cursa in intregime:
    https://www.youtube.com/watch?v=qfE33tdHmO8
    13 0
  • Costel
    multam @Radu

    depasirea lui hamilton la vettel din turul 38 ii neregulamentara fiindca hamilton ii cu toate cele 4 roti in afara limitelor circuitului in exteriorul virajului 4 !!!
    iar penalizarile la adresa lui hamilton is in "intarziere" ,ca intotdeauna cand ii vorba de mercedes ( vezi hochkenheim 2018-hamilton )

    fia + mercedes = isis
    11 16
  • avocatu' lu' peste
    fetel ii cu toate rotile in afara f1 mai nou. Ar fi bine sa fie trimis pentru un consult de specialitate la expertii de pe feisbuc care i-or si facut un grup romanesc de sprijin etic. Sau etilic, cum vreti voi.
    6 4
  • Costelus, tu ii fi bun de comisar de cursa, no, ca sa te linistesti ii bine sa crezi macar tu in ce spui
    10 4
  • Costel
    coada de maimuta ii capabila de adevar privind traiectoria lui hamilton
    care ii cat se poate de evident ca ii cu toate cele patru roti in afara liniei albe care delimiteaza limitele circuitului ?
    daca nu ,ii cazul sa te prezinti intr-un cabinet oftalmologic ! negresit !

    is cu o recomandare -speed 0,5 si chiar 0,25 pentru cei care is prea inversunati ca sa accepte evidenta
    5 12
  • Vettel acuza monopostul. Ce are monopostul de spus intru apararea sa?
    9 0
  • Costel
    Depasirea ii pe circuit da o iesit mai larg Hamilton sa nu il acroseze ala care si-o pierdut busola si o luat-o pe contrasens. Asta-i foarte evident si ii chiar clar ca, saracu', se gandea sa se intoarca acasa. Si acuma se gandeste cum sa scape de rusine. Poate il consiliezi matale.
    6 8
  • Costel
    la ora 17:17 ii furt de identitate privind autenticul Costel dar si mai grav ii lipsa de consideratie minimala la adresa unui pilot care pierde pozitia intr-un duel direct pe circuit doar cand adversarul sau hamilton incalca flagrant regulamentul si nu este sanctionat in niciun fel nici in timpul gp-ului nici macar dupa incheierea acestuia fiindca avantajul creat ii mai mult decat elocvent chiar si pentru un profan al f1

    iata ca pentru mercedes regulamentele competitiei is diferite si implicit mai permisive decat pentru ceilalti participanti

    p.s. ii cumva FIA ingrijorata ca sf90 ii monopostul desavarsit in 2019 iar linia de piloti ferrari ii in armonie perfecta cu masina si astfel rivalii numai eludand regulamentul is capabili sa obtina prima pozitie in clasament ?
    is facute cartile si in 2019 tot pentru mercedes ?!? fiindca la jumatatea gp-ului daca in preajma lui toto wolff se afla un medic is convins ca ii administra o doza temeinica de adrenalina deoarece pe transmisia TV toto wolff emana numai neputinta , ingrijorare si temeri la demonstratia de forta a cavallino rampante
    5 15
  • costel>gargara
    sunt circuite unde directorul de curse impune sa nu se iasa in anumite viraje in mod repetat cu toate rotile in afara. nu e cazul in situatia lui hamiton. putea fi penalizat doar daca isi crea vreun avantaj. daca erai atent la circitul asta chiar s-a permis in ultimul viraj sa se iasa cu toate rotile in afara circuitului. dar tu, te uiti la curse de sobolani.
    12 5
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • Costel
    Tu esti mai destept decat toata sleahta rosie, ai putea sa-l consiliezi pe fetal ca are nevoie. Daca ii scrii cateva randuri asa cum o faci aici sunt convins ca va renunta sa se mai dea in cerculete si va decide sa se retraga in liniste la boxa lui.
    Tu din boxa ta ce sa faci...strivesti nelinisti in nedreptati inchipuite.
    7 3
  • Costel
    ii un nerusinat si un neobrazat tu dar ii singura abordare pentru tine in lipsa unor argumente fiabile
    o singura data daca is depasite limitele circuitului intr-o depasire ii mai mult decat evident avantajul creat de respectivul pilot si dezavantajul generat pentru celelalt ! ii cat se poate de simplu si logic !
    depasirea lui hamilton nu ii realizata in limitele circuitului fiindca viteza lui hamilton ii prea mare si astfel forta centrifuga ii genereaza acestuia o trasa mai larga care ii evident chiar si pentru un miop ca ii realizata in afara limitelor circuitului iar aceasta incalcare a regulamentului ii rezolvabila ori prin cedarea pozitiei castigata ilicit ori printr-o penalizare chiar si post-gp daca FIA ii capabila sa genereze echidistanta intre competitoarele f1

    p.s. ii destul pentru azi fiindca nu is dispus sa raman in urma cu temele la aritmetica , la limba si literatura romana is deja gata
    4 9
  • V-am spus de atatea ori ca pilotul mai bun si nu altul primeste statutul de pilot nr 1. Voi nu si nu, ca echipa vrea titlu cu un anumit pilot si alte asemenea imbecilitati. Echipa, dupa ce Leclerc a avut pace mai bun in prima cursa, pole in a doua si prima pozitie in cursa inainte de primul schimb a decis sa mearga pe mana lui Leclerc. Dovada este faptul ca l-au sacrificat pe Vettel chemandu-l al doilea la pit stop, astfel pierzand peste o secunda si implicit pozitia din cursa reintrand pe pista in spatele lui Hamilton. Daca cursa viitoare Vettel face pole va fi mai complicat, Altfel, ramane Leclerc in atentia echipei. Dupa cum arata performanta masinilor in acest an, Ferrari are nevoie de cineva capabil sa il bata pe Hamilton, pilotand un Ferrari iar Leclerc tocmai a aratat ca poate face asta in timp ce Vettel nu. Tineti minte si nu mai fabulati - performanta, asta cauta echipa si cand ai un pilot mai rapid nu il sacrifici pentru altul indiferent de background.
    6 3
  • Minciunele, a facut de 3 ori aceeeasi greseala, de 2 ori cu Hamilton si inca o data cu Verstappen.
    7 3
  • Alex @costel
    M-am uitat inca o data la faza depasirii, Hamilton il depaseste regulamentar dar iese in lateral abia dupa ce il depaseste pe Vettel, exact cand Vettel il cam impingea in lateral si exact dupa ce Vettelincepe sa se rasuceasca ca un prostanac.
    Sunt fan Ferrari dar Vettel a gresit pentru a 3-a oara in faza identica cu cele din 2018.
    Da..asa e, regulamentul zice ca nu ai voie sa iesi cu toate cele 4 roti inafara circuitului dar daca Vettel nu se rasucea ca un berbec, avea sansa sa depuna contestatie si Hamilton penalizat cu 5 secunde sau chiar sa il depaseasca pe viitor dar...daca Ferrari nu a facut aceasta contestatie...
    9 1
  • mobius
    Vettel este acelasi dintotdeauna, dar pe vremea cand concura la RBR si castiga patru titluri mondiale, a fost sustinut si favorizat de echipa in defavoarea lui Webber. In felul acesta a castigat el patru titluri mondiale. Acum toate acestea sunt luate ca un dat si atribuite lui Vettel ca fiind meritele sale (de catre unii). Din momentul in care echipa si-a luat mana de pe el, a ramas cu valoarea sa, cea pe care o vedem acum. Cineva spunea mai inainte ca, Ferrari ar face bine sa-l recheme pe Alonso langa Leclerc. Ar face bine, ar fi o reparatie pentru nedreptatea ce i s-a facut la aducerea lui Vettel in locul sau. Presupunand prin absurd ca se va intampla, nu stiu daca Alonso va accepta, dar daca nu o va face, ii asigur pe scptici ca nu va fi din cauza coechipierului (in pofida parerii unora, Alonso nu a avut probleme cu coechipierii niciodata la nici o echipa)
    4 5
  • costel>gargara
    taci naiba, ca vorbesti numai tampenii, hamilton a facut o depasire la vettel de mare racing. esti dus cu pluta, a intrat in exterior ca sa prinda primul interiorul la urmatorul viraj, normal ca vettel stia asta si a incercat sa il scoata in afara circuitului, sunt lucruri simple in f1 de care clar habar nu ai, ferrari-ul lui vettel era mult mai instabil pe viraje decat mercedes-ul. chiar si pe linia dreapta hamilton era mai rapid. uita-te naiba in reluare frustratule. vettel cu drs vs hamilton cu drs cand au trecut de bottas, daca ai capacitatea de a procesa informatia. numai abera.
    8 5
  • Tare Leclerc asta. Cica a si ignorat ordinele echipei!

    https://f1manager.ro/stiri/leclerc-a-sfidat-ordinele-ferrari-privind-depasirea-lui-vettel
    4 1
  • @mobius
    Asa rau ti-a ranit Vettel sentimentele? Alonso e acolo unde poate mai bine. Nimeni nu renunta la titluri si performanta cand le poate avea, deci nu te mai minti singur in privinta spaniolului.
    1 3
  • GrosJan
    Pentru cei care spuneau ca masina asta sau cea din 2014 este pentru Vettel. Sunt doua aspecte. O sa incep cu aspectul care conteaza mai putin, anume masina 'croita' dupa indicatiile/cerintele pilotului. Aici nu contesta nimeni ca nu e 'pentru Vettel'. Dar, celalalt aspect mai important e regulamentul tehnic. Acesta impune restrictii suficiente incat un pilot stralucit pe un regulament tehnic sa aibe probleme pe altul.

    Ca sa intelegeti hai sa amplificam. Leob e stralucit pe regulamentul de WRC dar in F1 nu va avea succes. In acelasi mod, dar la scara mai mica, unui pilot de F1 ii vine mai bine un regulament tehnic de F1 decat altul.

    Acum, cu experienta mea din simracing, monoposturile de dupa 2013 sunt foarte subviratoare in virajele lente, lucru confirmat si de camerele onboard de pe masini. Ori aici facea Vettel diferenta, castiga timp pe virajele lente cu monoposturile 2010 - 2013.

    Nu sunt fanul lui, sunt fanul corectitudinii tehnice daca pot spune asa. Asta vine in contradictie cu cei care sufera ca Vettel a luat 4 titluri in detrimentul altui pilot si care vor sa sustina ca erau titluri nemeritate. Ei bine, v-am aratat de ce poate sa nu fie cum cred ei.
    1 4
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • Costel
    hamilton pe langa faptul ca ii un escroc in fentarea limitelor circuitului ii mai presus de toate un recidivist in eludarea regulamentului iar asta ii incalificabil si impardonabil pentru un pilot cu 5 titluri mondiale si pe care multi il considera reperul pilotajului din f1 si asta deoarece in turul 37 o prodedat similar in acelasi viraj 4 iar pentru ce so intamplat in turul 38 nu ii cazul de alte precizari fiindca ii incontestabil dublul standard in "permisivitatea" traselor intre mercedes si ferrari

    clementa de care se bucura mercedes din partea FIA in f1 pentru mine ii cel putin suspecta !
    7 5
  • Leclerc a fost chemat primul la pit stop, nu poate fi vorba de o defavorizare a sa ci dimpotriva.
    0 2
  • Din ce declara Ferrari, problema lui Leclerc a fost la un piston/cilindru, nicidecum la MGU-H.
    7 0
  • THE SPINNING GERMAN
    grojane, tu esti fan de-a lui fetal din frageda pruncie, dar acum s-a terminat. Talentul a fost devoalat. Fetal a avut doar coechipieri convenabili, pana la Ricci apoi Leclerc acum, si am spus ca ii umfla dosul asta tanar. A dominat atunci cand domina Newey pe acel regulament. Cand masinile au devenit mai instabile, era turbo, mai greu de pilotat s-a terminat cu "maretia" championului. Cu Alonso il pot compara doar in aceeasi masina dar altii spun ca Alonso face o treaba foarte buna oriunde il pui. Nu mai vorbesc de cat de tare racer e fetal. Ca am vazut. E si labil si mai e si mojic. Sper sa se care de la Ferrari cat mai repejor. Iar in locul lui sa vina unul care poate fructifica avantajul unei masini rapide din era turbo.
    5 3
  • THE SPINNING GERMAN
    Vine Ricci, care nu e un supertalent, si il bate din primul an in propria-i ograda de la RedBull. Vin fanii si spun ca(sic) asa a vrut championu', ca sa poate pleca la Ferrari. Vine Leclerc si il bate din primul an in propria-i ograda de la Ferrari. Eu cred, in logica de mai sus, ca vrea sa plece de la Ferrari. El acum nu greseste, de fapt si activeaza "clauza".
    4 3
  • GrosJan
    Ba pardon, masinile actuale sunt mai stabile, fara sa aibe legatura cu turbo sau cu 'era turbo'. Stilul lui Vettel excela cu blown diffuser, nu o spun eu, o spun specialisti din F1. Sunt piloti care merg ok pe orice regulament dar nu exceleaza pe niciunul iar altii au un interval mic in care stilul lor e eficace si au probleme in rest. Iar istoria spune ca titlurile si performanta o faci cu al doilea tip de piloti. Noroc ca se mai schimba regulamentul din cand in cand ca altfel ...
    1 6
  • GrosJan
    Am spus ca masinile actuale sunt mai subviratoare in virajele lente, automat sunt mai stabile. Cele mai 'instabile' (o sa folosesc termenul asta) mi se par cele early 2000 cand pneurile aveau striatii. Uitati-va omboard cate corectii fac pilotii pe masinile alea. Dar, o masina de F1 trebuie sa aibe slick ca astea sunt pentru curse, era aiurea ca tocmai masinile de F1 sa nu aibe slick pur.
    1 6
  • Costel
    ii judecata la tine la fel de invartita asa cum ii si nickname-ul !

    sebastian vettel ii un caracter mult prea ales si cu principii mult prea solide ca sa paraseasca scuderia inainte de obtinerea titlului mondial la piloti si cu un leclerc consistent in evolutii si cu titlul la constructori pentru ferrari deoarece palierul de performanta si competitivitate la care ii azi ferrari ii meritul preponderent al multiplului campion german datorita muncii asidue din ultimele patru sezoane iar marile caractere is vizibile in momentele mai delicate atunci cand sebastian o demonstrat teamspirit asa cum nu o facut-o nimeni altcineva in trecutul recent al scuderiei ferrari
    tradarea ii o notiune necunoscuta pentru sebastian vettel !

    is cu speranta ramanerii lui sebastian vettel la maranello atata timp cat ii nevoie pentru obtinerea celui de al cincilea titlu de campion mondial , binemeritat de altfel pentru un pilot care o stabilit in ultimii 12 ai F1 ani recorduri dificil de dobarat in deceniile urmatoare
    6 7
  • Raduchidi
    De unde a apărut și propagandistul ăsta pupător în c-r de Vetel? Zici că vorbește la Plenara CC a PCR. Și nu se lasă, combate...
    3 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru