Feedback

Vettel anticipează performanțe majore din partea lui Mick Schumacher: "Poate deveni un star al Formulei 1, dar are nevoie de timp"

Publicat Miercuri, 23.01.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 18
Vettel anticipează performanțe majore din partea lui Mick Schumacher: "Poate deveni un star al Formulei 1, dar are nevoie de timp" - Poza 1
Sebastian Vettel consideră că Mick Schumacher va avea nevoie de timp pentru a deveni un pilot de referință în Formula 1 și susține că nu se simte sub presiune să câștige titlul pentru Ferrari.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a confirmat recent cooptarea lui Mick Schumacher, fiul lui Michael Schumacher, în cadrul Academiei de Piloți.

Germanul în vârstă de numai 19 ani este deja văzut ca un potențial pilot al Scuderiei Ferrari în următorii ani, eventual ca înlocuitor pentru Sebastian Vettel, al cărui contract expiră la sfârșitul sezonului 2020. Vettel crede că fiul lui Schumacher are potențial, însă consideră că va avea nevoie de timp pentru a-și demonstra calitățile.

"Cred că (n.r - Schumacher poate deveni un star în viitor). Trebuie să i se acorde timp, este sub presiune. Trebuie lăsat să-și facă treaba și apoi vom vedea ce se întâmplă", a declarat el pentru postul de televizune SkySports.

Între timp, Vettel susține că nu este sub presiune să obțină titlul mondial pentru Ferrari, în ciuda faptului că a sosit la echipa în sezonul 2015 și a avut la dispoziție un monopost rapid.

"Este la fel ca în anii precedenți. Nicio diferență. Partea bună când înaintezi în vârstă este că ai fost deja în zona de câțiva ani și lucrurile nu se schimbă prea mult. De asemenea, în termeni de așteptări și presiune, lucrurile sunt la fel. Face parte din joc", a adăugat el.

Via SkySports


Comentarii (18)

  • La fel si Vettel. Are nevoiede timp ca sa devina campion cu Ferrari, numai ca timpul s-ar putea sa nu mai aiba rabdare...vorba marelui Marin Preda.
    15 4
  • Mai ieri statea pustiul Vettel langa Schumacher senior anticipand titlurile din F1.
    9 0
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • The Dot
    Irvine si comparatiile lui:

    ""I think Lewis is in a different league from all of them," said Irvine, although that praise is tainted by comparison. "He's not in Michael's league and I don't even think he is close, although he's racking up lots of wins. He's got the best car, there are more races and the competition is debateable.

    "I think Vettel is good if he is at the front and doesn't have anybody to race. When you watch Lewis race, he's focused on racing and Lewis is really focused on getting ahead of the other guy.

    "Vettel, when he is racing is someone, is focused as much on the other guy as he is on where he is going and inevitably crashes into the other guy, which happens nearly all the time.

    "I think Vettel is a good driver, but as a four-times world champion, I just don't see it. I think he is massively overrated, he's a one-trick pony and Lewis has a much broader talent.

    "Michael was on it every day, like Senna, but Lewis has his off days," he added. "If you look over the two years Lewis and (Jenson) Button were together, Button actually outscored him over two years.

    "No-one ever did that to Michael, his level of performance was consistently higher.

    "Lewis is an amazingly talented driver. When he first came to Formula 1 he was fantastic to watch and his overtaking was second to none. He's probably a better overtaker than Michael was, but for pace, and consistency over a whole weekend, over a whole year, I don't think anyone touches Michael, even Senna."
    I think Michael was probably the best ever. I think Senna's technique was flawed. He was this amazingly talented driver and had an amazing touch, but he had a couple of techniques that weren't correct and he didn't look into everything."
    4 10
  • @The Dot
    ... zice Irvine care a realizat un rahat și inca doi rahati in F1 ! Pai in 1999 Hakkinen numai ca nu s-a dat din fata lui si, cu tot ajutorul lui Schumi in ultimele curse, asta tot n-a reusit sa ia titlul ! Pilotul lui peste, ca de altfel toti "specialistii" care nu mai au nici o tangenta cu F1, dar se intrec in judecati de "valoare" ! Boah !
    8 5
  • Irvine e un pilot bun, dar n-a performat fiind in umbra lui Schumacher - cand acesta a lipsit din cauza accidentului, au aparut si rezultate pentru Irvine.
    7 1
  • ovidiu15081982
    La Vettel problema e de ordin psihic, anul trecut ar fi putut deveni campion daca nu gafa...ca fan Mercedes sper sa nu vedem un titlu Ferrari prea curand !
    5 4
  • Hakkinen a avut mult ghinion in 1999. A ratat victoriile din San Marino si Italia în urma unor greșeli personale , a abandonat la Melbourne , Silverstone si Hockenheim din motive tehnice . În Austria a fost acrosat de Coulthard la start , a ajuns ultimul , însă a făcut o cursă de recuperare foarte buna si a terminat pe 3. Șansele lui Irvine la titlu au fost menținute de Salo , care l-a lăsat să câștige în Germania si de Schumacher care l-a lăsat să câștige în Malaezia. În Japonia deși avea un avans de 2 puncte , a pierdut campionatul. Deci Irvine nu merita titlul chiar dacă l-ar fi castigat pana la urma .
    4 1
  • The Dot
    Nu cred ca trebuie sa castigi 10 campionate ca sa ai o parere pertinenta.
    5 5
  • Serban
    @The Dot
    Despre Irvine se întreba toată lumea F1, în 1996, ce caută la Ferrari ! Se pare că nu au găsit răspunsul nici acum ! Să fii figurant primii trei ani și să pierzi un campionat pentru care te-au ajutat din greu, involuntar, Hakkinen și Coulthard, sau voluntar Salo și Schumi, spune cam tot despre valoarea tipului. Să-și dea cu părerea despre Vettel cei îndreptățiți, un Lewis, un Max, un Alonso, un Ricci, dar nu Irvine, care a rămas în istoria F1 doar pentru petreceri și beții crunte.
    6 5
  • Nu are importanta cate victorii are, este un pilot de F1 si sigur stie mai multe despre fenomen decat oricare dintre cei care il blamati ca si-a permis sa vorbeasca despre Vettel. Un Vettel despre care au afirmat si alte personaje, tot din F1, cam acelasii lucru. Are 4 titluri dar....cam multe pentru ce arata intr-o masina si la o echipa care nu straluceste. Cum spune Irvine, daca porneste primul se descurca. Daca are o super echipa, cum a avut-o la Red Bull, se descurca. Insa nu se afla in liga lui Schumacher, Alonso, Hamilton. Ca racer.

    ps. fanii lui Vettel sunt putin suparati pe Irvine, insa, un fan Ferrari adevarat ar trebui sa fie suparat tocmai pe pilotul lor nr. 1.
    4 7
  • @F1-Racing
    Mă bufnește râsul când te văd cum te prefaci că ai uitat de cursele în care fiind penalizat sau plecat de pe ultima poziție în urma unui accident în calificări a terminat cursa cel puțin printre primii 5 aducând puncte importante echipei. Nu un pițigoi putea face asta! ;)
    6 1
  • Serban
    @F1-Racing
    Eu sunt fan Ferrari și implicit al piloților Ferrari, nu al unui pilot anume. Sunt acum fan Vettel pentru că este momentan pilot Ferrari și dacă va pleca în altă parte, nu voi mai fanul lui. Dar să afirmi că nu se descurcă dacă nu pleacă primul, este ceva infantil, tipul a fost în topul depășirilor cel puțin în ultimii doi ani ! De altfel doar Lewis, Max și Ricci mai sunt de nivelul lui la capitolul ăsta ! Că nu face parte din elita elitelor sunt de acord, greșește prea mult. Dar nu-l băga și pe Alonso acolo, că nu-i locul lui, acolo pot sta un Scumi și un Lewis, dintre cei mai apropiați, restul nu.
    Să fim serioși, fără o echipă perfectă nu se descurcă nici dracu', cam câte campionate ar mai fi avut Lewis fără Mercedes în spate ? Eu cred că rămânea cu cel din 2008 ...
    Iar pe Irvine nu-l blamez pentru că l-a criticat pe Vettel, spun doar că s-a trezit vorbind aiurea, neținând cont de realități.
    8 2
  • Marius: Un a6 3.0 si nu intra turbo . Se aprinde motorasi si bujile Raspunde
  • @F1-Racing
    Vreau să mai adaug ceva: nu contrazic pe nimeni care spune că Vettel în toți acei 4 ani petrecuți la RB când era echipa de top și cu care a câștigat toate acele 4 campionate la rând a fost un pilot de hârtie a cărei experiență se rezuma la a pleca de pe prima poziție și a câștiga cursele. Dar cu timpul, mai ales ajuns la Ferrari, a fost forțat să scoată untul din el pentru eventuale depășiri care să-i ofere măcar un podium. Astfel nu poți spune despre el că-i un simplu pilot nr.1 al echipei, lipsit de experiență câtă vreme a învățat multe atât din reușite cât și din eșecurile ultimilor ani.
    7 2
  • F1racinge
    Hai lasa ca nici Hamilton si nici atat Alonso nu se afla in liga lui Schumacher. Irvine are dreptate. Daca de amintim bine, Schumacher in perioada de glorie era cursa de cursa On, an dupa an batand si echipe mai puternice. Nu avea nimeni niciun dubiu ca daca Schumacher ar avea material tehnic egal cu al lui Hill, Villeneuve sau Hakkinen papa titluri pentru acestia.

    Irvine l-a asezat pe Schumacher singur intr-o clasa separata, cea mai de sus, in care nici macar Senna nu s-ar fi incadrat. Eu ii dau dreptate.
    1 4
  • Vettel pleca din pole pentru ca facea pole. Il batea pe Webber si mai batea si un Ferrari cu care Massa putea castiga la Hockenheim.
    1 4
  • "Îl bătea pe Webber..."-parcă ai vrea să-l subestimezi pe Mark spunând că nu se compara cu Vettel. Ete ce greu îi era lu' Webber să "scârțâie" monopostul o zecime de secundă într-un viraj asigurându-se că Vettel obține în felul ăsta un timp mai bun iar el nu pierde locul 2 mai ales într-o eră în care RB-urile ajungeau să fie și cu jumătate de secundă mai rapide decât adversarii.
    3 0
  • Pai daca Red Bull erau cu jumatate de secunda mai rapide decat celelalte, daca Webber "scartaia" prin curbe ca sa-i asigure lui Vettel pole-ul, pentru ca era sigur de locul doi, atunci cum naiba nu a terminat nici un campionat mai sus de locul trei ?
    2 2
  • @@@uit
    Adică nu-ți aduci aminte de cursele când trăgea pe dreapta... :))) Eu unul îmi aduc aminte și de cursa când era în pole și "se certa" cu cei de la boxe ce-i spuneau că datele de pe monitorul lor arată nu știu ce probleme și continuând să ruleze există riscul să-i explodeze motorul și dacă s-ar întâmpla asta cursa următoare ar fi nevoiți să-l schimbe însă nu mai aveau altul în afară de nr-ul celor permise de regulament și astfel ar fi fost penalizat... Aaahhh!? Îți aduci aminte? :D
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru