Williams: "Mercedes a pierdut cursa din Ungaria din cauza pneurilor"

de Daniel Popescu
Vineri, 31.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Williams consideră că Mercedes a pierdut cursa de la Hungaroring în favoarea Scuderiei Ferrari pentru că nu a înţeles cum funcţionează pneurile.

Nu ca a fost un factor atenuant, dar cu siguranţă pneurile nu au fost uşor de înţeles. Mercedes nu le-a înţeles în Ungaria.

Rob Smedley
Director de performanta Williams
Mercedes a monopolizat prima linie de a grilei de start în Marele Premiu al Ungariei, însă Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au fost depăşiţi la start de rivalii de la Ferrari, iar ulterior au suferit diverse incidente de cursă şi au ratat inclusiv prezenta pe podium.

Rob Smedley, directorul de performanţă al celor de la Williams, consideră că problemele celor de la Mercedes au plecat de la o neînţelegere a modului în care funcţionează pneurile furnizate de Pirelli.

"Ferrari au fost mai rapizi decât Mercedes în cele mai multe momente ale cursei. În calificări în mod cert nu a fost cazul. Nu ca a fost un factor atenuant, dar cu siguranţă pneurile nu au fost uşor de înţeles. Mercedes nu le-a înţeles în Ungaria", a declarat el.

Nu poţi simplifica totul prin a afirma că ei sunt mai buni în condiţii călduroase şi că noi suntem mai buni în condiţii răcoroase.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
În schimb, Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, consideră că eşecul înregistrat în Ungaria are mai multe cauze, care trebuie analizate la fabrică pentru a nu fi repetate şi în următoarele curse.

"Ne-am chinuit cu monopostul lui Rosberg, nu a putut menţine ritmul, dar Hamilton a fost un ritm bun.

Nu poţi simplifica totul prin a afirma că ei sunt mai buni în condiţii călduroase şi că noi suntem mai buni în condiţii răcoroase. Este un circuit particular. Nu am fost suficient de rapizi cu unul dintre monoposturi şi trebuie să înţelegem de ce", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • serban
    Mi se pare mie, sau Rob este puțin frustrat ? Ciudat felul de comenta capra vecinului, ciudat și neelegant ...
    7 5
  • de ce? raspunsul este simplu. Rosberg a mers grosul cursei pe medium. Cica nu erau pregatite softurile cand a intrat SC si a primit medium, cu care s-a chinuit groaznic. Nu mai bine pierdea cateva secunde in plus mai ales ca era sub sc deci pierderea nu era mare, decat sa fie ratata cursa? Sau poate teoria conspiratiei spune ca trebuia sa plece rosberg ca sa ii faca loc lui hamilton la boxe sa nu piarda ala timpul, care oricum a primit softuri? teorii sunt multe, dar certitudinea este ca iar rosberg a patit-o strategic din partea mercedes.
    17 7
  • @jumbo1974ro calculele celor de la Mercedes sunt relativ usor de dedus, chiar daca Rosberg este neamt, pe latura de marketing cocalarul e mult mai bun, iar castigul din F1 este in principal legat de imagine, deci ca si castig pentru Mercedes este mai bine sa castige cocalarul decat Rosberg, ceea ce oricum nu e greu, dat fiind faptul ca neamtul nu e cine stie ce pilot.
    18 9
  • @jumbo
    Delirezi ...daca hamilton e protejatul de ce a fost umilit la monaco de mercedes???
    1 1
  • baieti, exagerati! de acord ca hamilton este un cocalar, dar ce conteaza asta atata timp cat e un mare pilot?! iar hamilton este cel mai rapid pilot din generatia actuala (chiar si Alain Prost il considera cel mai rpid...poate nu si celk mai bun... imi aduc aminte ce spunea mircea lucescu despre fotbalistii de culoare: sunt foarte buni dar au tendinta de a face gafe atunci cand nu ar fi cazul... asa cam face si hamilton si aici este depasit de alonso care nu face atatea greseli) cat despre rosberg, el nu a fost sabotat de echipa. pur si simplu nu a gasit setarile. a fost lent tot week-end-ul. a aptit-o si hamilton in austria de exemplu. iar asta cu echipa nu avea pregatite softurile e asa ca o justificare... mai degraba rosberg a pus medii pt mai erau o gramada de tururi pana la final iar softurile nu ar fi rezistat (nu putea sa se bazeze pe aparitia masinii de siguranta)... si ca sa sa mergem si mai departe daca unul din cele 2 mercedesuri scapa in fata castiga cursa. hamilton sigur. rosberg daca era lider putea fi depasit doar la schimbarea de pneuri... pe pista era greu de depasit atata de hamilton cat si de pilotii ferrari, chiar si asa lent cum a fost... si desi stiu ca o sa va irite ia revedeti startul! nu vi se pare ca rosberg l-a cam incurcat acolo pe hamilton?vettel era in fata dar era pe exterior. hamilton desi era putin in spate avea interiorul si-i trebuia doar o franare tarzie ca sa aiba sansa sa se inscrie primul in viraj. rosberg insa in mod corect, jucandu-si sansa sa, s-a infiltrat prin derepta prinzandu-l pe hamilton ca intr-un cleste si fosrtandu-l sa franeze devreme (asemenator ca in germania anul trecut atunci cand kimi a fost inghesuit intre hamilton si ricciardo).
    2 1
  • lucky70
    Cei de la Williams au inteles de minune pneurile,ca dovada locurile pe care au terminat!!!
    11 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru