Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu

Publicat Luni, 14.09.2015
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 2
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 1
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 2
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 3
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 4
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 5
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 6
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 7
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 8
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 9
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 10
Brabus G500 4x4²: Mercedes G-Klasse primește mai multă putere și un plus de cuplu - Poza 11
Dacă la Salonul Auto de la Geneva Mercedes-Benz a prezentat modelul G500 4x4² de serie, la Frankfurt vom putea admira varianta G500 4x4² trecută prin tratamentul Brabus.

Brabus, tunerul oficial al mărcii Mercedes-Benz, aduce la Salonul de la Frankfurt propria interpretare a impresionantului model off-road G500 4x4². Acesta a fost prezentat inițial în primăvară, la Salonul de la Geneva, ca o versiune cu patru roți a giganticului model G63 AMG 6x6, care iese în evidență prin cele 6 roți motrice. Brabus a prelucrat modelul G500 4x4² coform tratamentului propriu, făcându-l să arate impresionant, iar motorul a fost "convins" să ofere mai multă putere și cuplu. 

Pachetul oferit de Brabus poartă numele oficial B40-500 PowerXtra performance kit și modifică electronic sistemul de injecție și presiune, oferind un plus de 78 CP și 100 Nm. Astfel, motorul twin-turbo V8 de 4.0 litri dezvoltă acum 500 CP la 5.600 rpm și un cuplu motor de 710 Nm între 2.250 și 4.250 rpm. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze automată cu șapte trepte. Deși modelul Brabus G500 4x4² cântărește aproape trei tone, acesta poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 6.9 secunde.

Viteza maximă este limitată electronic la 210 km/oră.

Urmareste Automarket
Brabus a mai modificat sistemul de evacuare și a mai adăugat o serie de elemente aerodinamice, precum și grila cu logo Brabus. Mai remarcăm proiectoarele de ceață LED, farurile cu xenon și luminile de zi LED cu semnal integrat. La interior regăsim luxul clasic Brabus, scaunele fiind tapițate cu piele Mastik și finisate cu cusături roșii.
Plafonul și restul de elemente din interior sunt finisate cu piele Alcantara.

Via Carscoops


Comentarii (2)

  • merge un pariu ca vor aparea duminica la pranz la o cafea pe dorobanti?
    0 0
  • BRABUS_shit
    BRABUS.......compania de tuning care spune minciuni..

    Știm că Puterea (in Watt)= Viteza unghiulară (ω) x cuplul motor(M).

    Vorbind de noul G-Class BRABUS de 850 de cai:

    Dacă ei spun că avem 1450Nm de la 2500 la 4500 RPM, in timp ce PUTEREA MAXIMĂ este 850 de CAI PUTERE, atunci haideți să vedem daca e chiar așa...pentru că , de la prima vedere, cifrele zgârie logica umană....

    Calculăm puterea, la 4500RPM (acolo pana unde cuplul ramane constant la 1450Nm, dupa datele lor):

    METODA 1 :
    1. Mai intâi transformăm 4500RPM, în rad/s (unitatea de masura in S.I. a vitezei unghiulare ω) , astfel obținem 4500 x 2*π / 60 =471,24 rad/s .

    2. Calculăm puterea, la 4500RPM (adica 471,24 rad/s) și obținem
    P (W) = 1450Nm x 471,24 = 683298 Watt, adică aproximativ 683,3 kW !!!

    3. Știm că EUROPA măsoară puterea in METRIC HORSEPOWER (PS)... 1kW = 1.36 hp (ps) !!!

    4. Transformăm din kW în HP și obținem 1,36 x 683,3 kW = 929,3 CAI PUTERE!!!

    METODA 2:
    Există o formulă directă, pentru calculul puterii direct in CAI PUTERE, introducand cuplul in Nm și turația in RPM:
    P (in CP) = Momentul (in Nm) x turația (in RPM) / 7021,55 .

    Inlocuim datele: P (in CP) = 1450Nm x 4500RPM / 7021,55 = 929,3 CP ..deci ajungem la același răspuns.... C.T.D !!

    CONCLUZIA: După calcule, dacă la 4500RPM motoru lui dezvolta 1450Nm, el dezvolta 930 de cai putere...ceea ce inseamna ca pe la 6000RPM , motoru are in jur de 1000CP, ceea ce contrazice datele lor oficiale!!!!

    Intrati pe site-ul oficial și va convingeți..
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru