Salonul Auto de la Geneva 2013

Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari"

Publicat Vineri, 08.03.2013
de Mircea Meșter
Comenteaza 6
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 1
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari" - Poza 2
Deşi a anunţat oficial că noul LaFerrari va fi produs într-o serie limitată la doar 499 de exemplare, peste 700 de clienţi şi-au arătat interesul pentru achiziţionarea primului model al Căluţului Cabrat desenat independent de centrul de design Ferrari.

Esential 499 de exemplare ale modelului Ferrari vor fi produse în total.
700 este numărul de comenzi adunate de Ferrari până acum.
1.000.000 de euro este preţul anunţat al unui exemplar LaFerrari.
963 de cai putere dezvoltă sistemul hibrid de propulsie al modelului italian.
Lansarea modelului LaFerrari, noul supercar al mărcii italiene şi nava amiral a Căluţului Cabrat, a fost unul dintre punctele-cheie ale prezentărilor de presă de la Salonul Auto de la Geneva. Şi, aşa cum era de aşteptat, LaFerrari nu a trecut neobservat nici de către clienţii sau potenţialii clienţi ai mărcii, care s-au înghesuit nu doar la fotografii cu maşina, ci şi la comenzi ferme.

"Producţia noului LaFerrari va rămâne limitată la 499 de exemplare, deşi am primit până acum peste 700 de cereri ferme pentru noul nostru model", a declarat la Geneva Luca di Montezemolo, preşedintele mărcii italiene şi omul care conduce destinele acesteia din 1991 încoace.

Conform acestuia, clienţii vor avea la dispoziţie o singură opţiune de personalizare: culoarea vopselei exterioare, care poate fi roşie, neagră sau galbenă în standard sau orice altă nuanţă dorită contracost. Vă reamintim că preţul unui exemplar LaFerrari a fost fixat la un milion de euro fără taxe.

Primul Ferrari desenat 100% in-house

În altă ordine de idei, LaFerrari este primul model din 1951 încoace pe care Ferrari îl dezvoltă independent la nivel de design. Pininfarina a fost partenerul tradiţional al mărcii italiene, singura excepţie fiind Dino 308 GT4, pe care Ferrari l-a construit cu ajutorul carosierilor de la Bertone. "Faptul că LaFerrari este primul model produs in-house în propriul nostru centru de design nu înseamnă că relaţia noastră cu Pininfarina s-a terminat. Ba din contra: avem două modele în dezvoltare care sunt construite cu ajutorul companiei italiene şi pe care aş vrea să le văd pe piaţă foarte repede", a declarat acelaşi carismatic preşedinte al celor de la Ferrari în standul de la Geneva.

Designerul-şef care şi-a pus semnătora pe noul LaFerrari este Flavio Manzoni, un italian pe care marca din Maranello l-a cooptat din rândurile celor de la Volkswagen Group, unde s-a ocupat de biroul de Design Avansat.

Manzoni desenase anterior modele din gama Lancia, Seat şi Fiat.

via Automotive News (înreg.)


Comentarii (6)

  • Adrian
    Inca o data cei de la Ferrari dovedesc ca vor ca marca si modelele lor sa fie exclusiviste si nu facute pe banda (in nr. mare). Prefera sa faca un profit mai mic. Oricum eu daca eram in locul lor nu ii refuzam pe cei 700...:))
    15 8
  • si daca produc un (1) singur exemplar peste cele 499, LaFerrari numai este un model de serie limitata.
    6 17
  • designer
    Casele de design traditionale sunt probabil sortite disparitiei in viitorul; destul de apropiat, geniile in design care le-au pus pe picioare si condus , din modive obiective ( biologice ) or sa se retraga , deja mare parte din modelele lor sunt lucrate de designeri angajati, designeri talentati pe care si alte grupuri auto au forta financiara sa ii angajeze , in fapt o forta financiara mult mai mare. Este posibil ca din cand in cand , designeri talentati din aceste grupuri auto sa reuseasca sa faca noi case de design, insa cele foarte cunoscute din prezent nu cred ca or sa mai reziste foarte mult pe piata . Valoarea lor cea mai mare este marca pe care o reprezina, din acest motiv pot sa fie cumparati de diverse grupuri auto sau de investitii , care sa le foloseasca numele , dar cam atat.
    5 1
  • abc_e?
    Lăsând la o parte designul exterior, interiorul este fantastic, n-am cuvinte. E perfect!
    1 0
  • Arata bine...dar parca a pierdut ceva..nu stiu..
    1 0
  • Din pacate, ma numar printre cei 201 persoane carora nu li se vor fabrica LaFerrari. Le-am propus sa le platesc 100k € in plus, da cica nu vor ca e editie limitata, chestii, socoteli... Niste magari. Pe ce mai cheltui eu acum 1M €. Of, of, mai, mai...
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru