Volkswagen Golf Variant GTD: versiune sportivă diesel de 184 de cai putere

de Bogdan Mirică
Joi, 29.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va lansa în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul Golf Variant GTD, o versiune sportivă diesel, echipată cu 184 de cai putere şi gata să ofere un consum redus.

Volkswagen ştie că reţeta actualului Golf este pe placul publicului şi o reinventează constant sub diferite forme de caroserie. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, constructorul german va expune o nouă versiune a actualului Golf Variant. Modelul break este prezentat alături de un diesel puternic şi etichetat cu logo-ul GTD.

Noul Volkswagen Golf Variant GTD dispune de acelaşi motor ca în cazul hatchback-ului: TDI-ul de 2.0 litri, cu patru cilindri, capabil să ofere 184 de cai putere şi 380 de Nm, disponibili pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1750 şi 3250 de rotaţii.

Cu acest pachet sub capotă, Golf Variant GTD poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 7.9 secunde, cu 0.4 secunde mai lent decât varianta hatchback. Ceea ce este şi mai important, chiar dacă vorbim despre o versiune sportivă, consumul anunţat este de numai 4.4 litri/100 de kilometri.

Noul Volkswagen Golf Variant GTD vine cu jante de 17 inch.

Esential 184 de cai putere oferă noul Volkswagen Golf Variant GTD.
7.9 secunde sunt necesare pentru sprintul de la 0 la 100 de km/h.
La nivel estetic, versiunea GTD se diferenţiază cu ajutorul unor spoilere noi, unei grile distincte a radiatorului şi unor blocuri optice frontale pe fundal negru.
Pachetul sportiv este completat de jante Curitiba de 17 inch, de bare de amarare de culoare neagră, de ţevi de eşapament cromate, de praguri laterale şi de o suspensie coborâtă cu 15 mm.

La interior, noul Golf GTD Variant beneficiază de scaune sport, de iluminare pentru praguri, de plafon negru, de elemente decorative Checkered Black, de inserţii din aluminiu şi de un schimbător şi volan îmbrăcate în piele.

Noul Volkswagen Golf Variant GTD va fi expus la Geneva şi va ajunge pe piaţa din Germania în aceeaşi lună, cu un preţ de 32.000 de euro.

Comentarii (15)

  • Suleyman Cunoscatoru
    SUPER !
    20 22
  • un pic cam scump
    15 8
  • Eu nu inteleg o treaba: au facut un Golf cu linii clasice, simple (unii ar zice ca-s chiar banale) iar apoi au vrut sa-l faca si sportiv punandu-i fustita sport si tocuri pe 17 inch... Si cu toate astea nu stiu daca poate fi numit "sport", pentru ca atunci cand ma gandesc la un break sport imi amintesc, cu un ranjet satisfacut, de RS6 ... :)
    12 7
  • Probabil un Seat cu acelasi motor dar mai ieftin e un deal mai bun.
    14 7
  • Just me
    Oare cum vine asta?...
    Ai in ograda un "tedei" de 2.0l de 240CP insa tu alegi sa pui in dreptul sufixului GTD unul mai slab... hmmm
    Si nu pot sa nu ma intreb dc acel Biturbo chiar exista sau dc nu cumva e acolo pe undeva, doar pe hartie, langa R8 Etron ?
    13 13
  • Andi, ce treaba are RS cu TDi si mai ales RS6 cu golf 7GTD poate vrei sa spui un RS4 break, dar si asa, ce treaba are un 4.0 benzina turbo cu un 2.0 diesel? dar oricum ar fi acest golf gtd arata super bine si pentru romania singura problema ar reprezenta-o garda coborata. Felicitari vw si sper sa apara curand si in ro.
    12 9
  • @McLaren - n-ai prins ideea. Ma refeream la RS6 ca si concept de "break sport" (facand abstractie de clase, dimensiuni, pret, etc) nu comparam masina in sine cu un golf ca nu am vazut ieri prima masina pe o surpriza de la guma turbo...
    Of, cum stiti sa sariti cu contra fara sa cititi si sa intelegeti ce spune omu' ...
    3 2
  • gigi_frana
    parca mai frumos,si cu siguranta mult mai util decat H/B.
    sper ca pretul ala de 32000 sa fie doar pt Germania,nu-i asa VW? :)
    6 5
  • Just me
    @Mirica Bogdan
    Am rugamintea, dc tot te-ai deranjat sa imi ascuzi commentul (apropos, care sunt criteriile pe baza carora faci asta), de a veni macar cu o lamurire la problema ridicata pe mine fiindca desi, recunosc, am o mare greatza pt produsele WAG, intrebarea mea o gasesc pertinenta?
    8 4
  • @Just me
    tu esti prea destept pentru Romania. Du-te-n Nicaragua.
    7 15
  • Just me
    @@Just me

    Scuza-ma, greseala mea, am uitat ca dc ma bag in troaca ma mananca porcii...

    Viata lunga sa ai anonimule!
    8 3
  • @Just me

    Cu tot respectul, dar, asa cum tie produsele VAG iti inspira greata, mie indivizi de tipul tau, imi inspira mila! Pai ce altceva poate sa-ti inspire unfrustrat care nu mai stie cum sa-si verse naduful acumultat in timp. Nu-ti plac produsele VAG. Chiar nu interseaza pe nimeni asta si nici nu te obliga nimeni sa le cumperi. Dar, ca sa declari ca o anumita masina, indiferent care ar fi producatorul ei, iti provoaca senzatii fizice, presupune ca la tine la mansara se produc lucruri care nu sunt in regula si ca ai acumulat atata energie negativa incat dai pe-afara. Cum naiba poti sa ai o existenta nefericita incat sa manifesti sentimente negative pentru fiare, frate? Te compatimesc sincer gandindu-ma ca ura asa permanenta si inutila datorata unei fixatii absurde te impiedica efectiv sa te bucuri de viata. Si spun asta pentru ca sunt convins ca nu doar masinile din grupul VAG iti provoaca stari de astea traumatizante. Ia-o frate usor, fa sport, iesi la o carciuma cu fata frumoasa si vezi tu ce mai faci dupa aia! Condu-ti masina aia a ta care nu face parte din grupul VAG, razi de aa care sunt mult sub nivelul tau intelectual si au facut bietii de ei gresala sa-si cumpere masina VAG. Relaxeaza-te! Viata-i mult prea scurta ca sa fii traumatizat doar la auzul numelui unui producator auto.
    8 11
  • @just me
    Motorul diesel de 240 CP este rezervat pentru Golf R (diesel) care va aparea spre sfarsitul acestui an si se va comercializa de la anul. GTD-ul este (relativ) varianta diesel comparativa a modelelor GTI (benzina) iar R-ului benzina de 300 CP (si a celui viitor de 400 CP) ii este rezervat motorul de 240 CP sau cel de 270 CP care va aparea si el in cursul anului viitor. Se pare ca Vw nu s-a hotarat daca R diesel va avea 240 sau 270 CP. Multumit de raspuns?
    1 8
  • ma rog, oricum este un nonsens, diesel sportiv. Adica imi iau masina sportiva cu care merg ca melcul pt. a fi economica, iar unul care are bani de o sportiva ar trebui sa se uite prea putin la consumuri, dar gandindu-ma ca va fi un hit peste cativa ani pe piata sh, atunci ii inteleg rostul, de fapt cred ca tare bine iar prinde niste numere de tx.
    4 1
  • @mmmmmuuuuuuuuuu

    O da ... e un non sens... diesel sportiv ... ia de vezi cu ce castiga Audi la Le mans, cu ce motoare se alearga la Dakkar si pe ce masini se dau/ s-au dat la VTM Heinz Gollner si Sorin Ghisoi inainte sa spui enormitati de genul asta!
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru