Salonul Auto de la Geneva 2015

Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie

Publicat Joi, 19.02.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 11
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 1
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen Passat Alltrack ajunge la a doua generaţie - Poza 2
Volkswagen a prezentat varianta Alltrack a noii generaţii Passat. Modelul este bazat pe caroseria Variant şi are în standard tracţiune integrală. Debutul public are loc în martie, la Salonul Auto de la Geneva.

Esential 27.5 milimetri marchează diferenţa de gardă la sol între Passat Variant standard şi Passat Alltrack.
Volkswagen a prezentat versiunea Alltrack a noii generaţii Passat. În timp ce Passat este la a opta generaţie, varianta Alltrack a acestuia este abia la a doua generaţie. Modelul intră pe segmentul crossoverelor de clasă medie bazate pe caroserii de break şi se bucură de tracţiune integrală în standard, o suspenie modificată şi de elemente stilistice pentru a se diferenţia de varianta pe care este bazat. Faţă de un Passat Variant standard, versiunea Alltrack are o gardă la sol mărită cu 27.5 milimetri, elemente de oţel inoxidabil plasate în părţile inferioare ale caroseriei, ornamente de plastic cauciucat pentru pragurile laterale şi bosajele aripilor şi noi modele de jante din aliaj. În standard, Passat Alltrack are jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, dar sunt oferite opţional jante de 18 şi de 19 inch

Gama de motorizări include două unităţi TSI şi trei diesel-uri.

În funcţie de varianta aleasă, sunt disponibile trei transmisii manuale cu şase trepte şi trei DSG-uri cu şase trepte. Motorizările pe benzină sunt următoarele: 1.4 TSI de 150 CP şi 2.0 TSI de 220 CP. Gama de diesel-uri pleacă de la un 2.0 TDI de 150 CP şi este continuată cu versiuni de 190 CP şi 240 CP ale acestui propulsor. Versiunile superioare de putere beneficiază de diferenţialul controlat electronic XDS+ şi toate variantele beneficiază de funcţia Off Road în plus faţă de modurile de rulare ”Eco”, ”Normal” şi ”Sport”.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte interiorul, versiunea Alltrack a lui Passat arată aproape la fel ca habitaclul lui Passat Variant.
Există câteva ornamente cu care aceasta se diferenţiază de modelul de bază şi tapiţeria are un alt format. Vestea bună este că toate dotările şi tehnologiile oferite la bordul lui Passat sunt disponibile şi pe versiunea Alltrack, iar în această listă se numără şi elemente precum bordul digital şi farurile Full LED.

Via Volkswagen


Comentarii (11)

  • Anunt: Familie in cautare de aventuri, caut masina potenta!
    Pacat de pretul mare cu, care va sosi.
    21 4
  • Eu inca astept varianta Scout a noului Superb Combi... :)
    20 4
  • Suleyman Cunoscatoru
    Eu inca prefer Octavia 2 nonfacelift Scout 2.0TDI 140cp care mi se pare foarte practica si acuma se gaseste la preturi accesibile.
    17 3
  • A doua generatie ca a doua generatie insa varianta cu cel mai potent motor cu toate optiunile bate 70.000 de euro :D. Halal masina a poporului. Poate al poporului chinez potentat ca pe alte piete nu va avea vanzari spectaculoase.
    17 6
  • si tocmai ma uitam pe oferta Volvo :)
    si inca o data mi se confirma banuiala ca daca vrei sa-ti iei masina noua poti zice pas ofertei VW, indiferent de modelul/clasa pe care o ai in vedere.
    19 10
  • aduce a Logan MCV din spate :)
    6 11
  • andrei
    pai nicio masina nu se cumpara cu cel mai potent motor si toate optiunile, ca e cam imposibil sa iti trebuiasca chiar toate. asa ca e irelevant cat costa cu toate. ca vrei tu sa faci exercitiul asta, e ok, dar nu te mira ca da mult. ca sa nu mai zic ca una e sa ai o oferta de 5 optiuni care sa faca 2000 de euro si alta una de 50 de optiuni care sa faca 20k euro. de aia se si pun multe optiuni, sa ti-o configurezi pt ce iti trebuie tie, nu sa pui totul ca sa fie. pe principiul sunt sarac, dar vreau totul sau deloc.
    11 5
  • cei care ati vazut passatul asta nou pe strada, nu vi se pare ca arata chiar mai fad decat precedentul? acum2 generatii avea un oarecare design, nu foarte reusit, ultimele 2 sunt dezastru la design, iar varianta curenta deja inclina spre urat.
    Daca pui o mazda 6 rosie langa el, imediat ti se moaie picoarele dupa mazda, din orice unghi o privesti, interior sau exterior. Mondeo este de asemenea foarte frumos, chiar si ciudatul c5, pana si avensis are un design, chiar daca nu mi se pare frumoasa, insa masina asta mi se pare de-a dreptul urata ...
    12 12
  • @eee

    exemplul cu Mazda6 este la fix. Pur si simplu e vedeta cand o vezi pe strada.

    La vederea lui Passat am facut o fata lunga...arata mai bine in poze si ma tot mira faza asta.
    12 8
  • Si cand te urci in Mazda si vezi materialele demne de o masina din anii 2000 si greselile de proiectare si ergonomie evidente te cuprinde o lehamite...
    11 8
  • hazard
    @bee Nu fii rau :))) Tocmai s-a lansat Mazda 2! Mmmmmok , sunt de acord cu tine :))
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru