Salonul Auto de la Geneva 2016

O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow

Publicat Miercuri, 02.03.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 0
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 1
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
O companie mică din Germania ne arată că 1000 CP nu mai sunt ce erau odată: acesta este Apollo Arrow - Poza 2
Acum 10 ani, 1000 de cai pe o mașină păreau o utopie atinsă doar de încăpățânarea celor de la Bugatti. Astăzi, o companie mică din Germania ne prezintă un model care are 1000 CP și 1000 Nm: Apollo Arrow.

Dacă sunteți un fan al industriei auto de dată recentă, ați auzit în mod sigur despre Gumpert Apollo, unul dintre supercar-urile venite de nicăieri la mijlocul anilor 2000, atunci când Roland Gumpert a decis să-și construiască mașina visată dintotdeauna. Deși modelul Apollo și versiunea sa superioară Apollo S au reușit să atragă destule laude din partea jurnaliștilor și a publicului larg pentru performanțele lor pe circuitele lumii (Nurburgring și circuitul show-ului Top Gear le-au făcut celebre), prețul de bază (300.000 de euro fără taxe) și design-ul controversat a făcut ca Gumpert să intre sub protecția legii falimentului în 2013, compania fiind ulterior cumpărată de un consorțiu chinez și redenumită Apollo, după numele singurului model pe care l-a produs.

Ei bine, noua companie s-a relansat în acest an, la Salonul Auto de la Geneva, acolo unde a adus primul produs al noii ere. Apollo Arrow este numele său oficial, noul supercar german afișând cifre fabuloase pentru dimensiunile sale. 

Motorizat de un motorul V8 Twin-Turbo de 4.0 litri de proveninență Audi, noul Apollo Arrow oferă 1000 CP și 1000 Nm. Mașina pune puterea pe asfalt cu ajutorul unei transmisii secvențiale cu 7 trepte, în timp ce la nivel tehnic mizează pe un diferențial Torsen pentru ca lucrurile să nu scape de sub control.

Conform cifrelor oferite de Apollo, accelerația 0-100 km/h are loc în 2.9 secunde, iar viteza maximă atinsă de noul Arrow este de 360 km/h. 

Unul dintre secretele performanțelor stelare ale modelului german stă în construcția din fibră de carbon a caroseriei și a celulei de siguranță, în timp ce șasiul este construit dintr-un amestec de crom, molibden și oțel. 

Ținta de producție pe care vrea s-o atingă Apollo la noua sa fabrică din germania este de 100 de exemplare, prețul urmând să fie oferit doar la cerere.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru