Feedback
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
Votează Mazda 6 facelift (2015-prezent):
69 voturi | 9 comentarii

Ai intrebari despre Mazda 6 facelift (2015-prezent)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!
Nota Automarket 4.1
  • Motor / Transmisie
  • Consum
  • Performanţe
  • Interior
  • Preţ de achiziţie
  • Siguranţă
  • Ţinută de drum
  • Vizibilitate
  • Tehnologie
  • Design
Am spus-o și o vom mai spune. Într-o lume care încă crede în micșorarea motoarelor până când cilindrii vor avea dimensiunea unor pipete, Mazda îndrăznește să fie arogantă. Au ales să-și păstreze calea și să nu devieze de la ea, așa că religia lor este miza pe motoare aspirate de capacități - să le spunem - normale. Dacă pe restul modelelor vom găsi motoare de 1.5 sau 2.0 litri, pe Mazda6, japonezii au păstrat și un propulsor care la prima vedere pare din altă eră.  Este un patru cilindri de 2.5 litri ce dezvoltă sub 200 CP. Ce e această vrăjitorie? Orice alt constructor ar fi trântit un sistem turbo și ar fi dus... Mai mult

Preţuri Mazda 6 facelift (2015-prezent) (11)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu Pret DDP
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.0 Benzina (SKYACTIV-G) 145CP Man6 Emotion
Benzina / Manuală 145 CP / 210 Nm 21.090
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.0 Benzina (SKYACTIV-G) 145CP Man6 Challenge
Benzina / Manuală 145 CP / 210 Nm 23.490 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.0 Benzina (SKYACTIV-G) 145CP Man6 Attraction
Benzina / Manuală 145 CP / 210 Nm 25.190 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Man6 Challenge
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm 25.490 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.0 Benzina (Skyactiv-G) 165CP Man6 Revolution
Benzina / Manuală 165 CP / 210 Nm 26.990 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.0 Benzina (SKYACTIV-G) 165CP Aut6 Attraction
Benzina / Automată 165 CP / 210 Nm 27.190 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Man6 Attraction
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm 27.190 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Aut6 Attraction
Diesel / Automată 150 CP / 380 Nm 29.190 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.2 Diesel Biturbo (SKYACTIV-D) 175CP Man6 Revolution Top
Diesel / Manuală 175 CP / 420 Nm 30.790 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.5 Benzina (SKYACTIV-G) 192CP Aut6 Revolution Top i-ELOOP
Benzina / Automată 192 CP / 256 Nm 31.290 €
Mazda 6 facelift (2015-prezent)
2.2 Diesel Biturbo (SKYACTIV-D) 175CP Aut6 Revolution Top
Diesel / Automată 175 CP / 420 Nm 32.790

Comentarii Mazda 6 facelift (2015-prezent) (9)

  • andy.s
    asteptam cumpara numai beak !
    13 54
  • andy.s
    Cand?
    7 38
  • Nicolae: Când va fi pe piața un model 4X4 de la modelul aniversar LM 002? Raspunde
  • Adrian Floraru
    10 cu felicitari mazda 6
    46 9
  • Pacat de masini ca sunt asa frumoase, cu asa motoare depasite.
    25 44
  • Mazda = Hachikō
    4 1
  • Alex D.
    Daca ar avea dieselul de 2.0 si in mai multe variante de putere ar fi o minunatie de masina pentru Romania si nu numai, dar si asa e inca superba.
    9 2
  • Vasile Dumitriu
    Am o Skoda Octavia 3 184 CP, 2.0 TDI (7.9 sec la100 km/h, V max = 234 km/ora, consum mixt 5.5 sport, 4.2 mers normal, 3.8 eco). E mult mai fiabila, economica si sprintena cecat oricare motorizare mazda 6, inclusiv cea pe benzina 2.5 de 192 CP...
    3 16
  • X-zibit
    @Vasile Dumitriu

    "Am o Skoda Octavia" - nava spatiala....
    "consum mixt (dar si sport) 5.5" - s-o crezi tu si aia care si-au primit inapoi banii de la FNI
    "E mult mai fiabila" - aha, sigur, asa e, cum zici tu....
    " inclusiv cea pe benzina 2.5 de 192 CP" - comparatie foarte valabila prietene, diesel cu benzina

    Sa enumeram ce primesc eu de la Mazda in aceeasi bani cat ai dat pe cotetul tau de Octavia.
    - masina care arata de anul 2017 (nu de 2007)
    - asepctul interior cat si finisaje
    - nivelul de dotari
    - i-ELOOP + SkyActiv
    - motor mult mai nou ca tehnologie
    - Mazda 6 este sedan in aceeasi clasa cu Passat si Superb (nu masina de familie cum ai tu)
    - 5 ani de garantie (tu ai 4)
    - fabricata in Japonia (a ta vine de prin Algeria, Rusia, Kazahstan si Ucraina)
    - spatiul interior



    P.S. Bati campii in stilul caracteristic amaratilor cu masini VAG, sa nu mai vorbesc de cunostintele vaste in domeniul auto la fel de specifice. Stii vorba aia, saracu' inafara de Golf si Skoda alta masina nu mai cunoaste.
    16 5
  • Felicit Mazda pentru motorizarile oferite si ca nu a intrat (cel putin nu inca) in ,,febra downsize'' ! Apreciez in special motorul de 2.5 deoarece este cu 4 cilindrii in linie si nu V6. Aceasta configuratie ii permite sa obtina un cuplu mai bun la turatii mai mici, iar cine doreste o masina destul de rapida insa fara ambitii sportive exagerate, va fi mai mult deF5cat multumit de o Mazda 6 cu motor de 2.5.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru