Feedback
Nissan Pulsar
Votează Nissan Pulsar:
27 voturi | 15 comentarii
Nota Automarket 4.0
Privit de pe margine, segmentul compact seamănă de multe ori cu o scenă din desenele lui Paul Nash, un artist englez care şi-a descoperit talentul pentru pictura militară pe frontul de vest al celui de al doilea Război Mondial. Principalii rivali vin, ca şi atunci, din Germania, însă există forţe suficient de puternice care să le ţină piept. În tot acest tablou complex, cu favoriţi, cu perdanţi, cu învinşi, cu victorioşi, există şi modele aruncate proaspăt în vârtejul luptei, mai mult sau mai puţin pregătite pentru ce urmează să întâlnească aici: exigenţele şi concepţiile publicului european. Nissan Pulsar este unul... Mai mult

Preţuri Nissan Pulsar (10)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu Pret DDP
Credit ING
Nissan Pulsar
1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Man6 S/S Visia
Benzina / Manuală 115 CP / 190 Nm 15.840
1.498 lei
Nissan Pulsar
1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Man6 S/S Acenta
Benzina / Manuală 115 CP / 190 Nm 16.840 €
1.593 lei
Nissan Pulsar
1.5 Diesel Turbo (dCi) 110CP Man6 S/S Visia
Diesel / Manuală 110 CP / 260 Nm 17.850 €
1.688 lei
Nissan Pulsar
1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Aut1 S/S Acenta
Benzina / Automată 115 CP / 165 Nm 17.990 €
1.702 lei
Nissan Pulsar
1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Man6 S/S N-Connecta
Benzina / Manuală 115 CP / 190 Nm 18.820 €
1.780 lei
Nissan Pulsar
1.5 Diesel Turbo (dCi) 110CP Man6 S/S Acenta
Diesel / Manuală 110 CP / 260 Nm 18.860 €
1.784 lei
Nissan Pulsar
1.6 Benzina Turbo (DIG-T) 190CP Man6 S/S Acenta
Benzina / Manuală 190 CP / 240 Nm 19.960 €
1.888 lei
Nissan Pulsar
1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Aut1 S/S N-Connecta
Benzina / Automată 115 CP / 165 Nm 19.970 €
1.889 lei
Nissan Pulsar
1.5 Diesel Turbo (dCi) 110CP Man6 S/S N-Connecta
Diesel / Manuală 110 CP / 260 Nm 20.840 €
1.971 lei
Nissan Pulsar
1.6 Benzina Turbo (DIG-T) 190CP Man6 S/S N-Connecta
Benzina / Manuală 190 CP / 240 Nm 21.750
2.057 lei

Comentarii Nissan Pulsar (15)

  • frumoasa!
    4 6
  • Nissan
    A facut cineva un test cu 1.2 cutie automata pentru consum real in trafic?
    2 2
  • Alex: Nissan X-trail 2018 se poate face upgrade soft pentru a spurta Apple... Raspunde
  • Prin toamna anului trecut ,cand s-a anuntat aparitia lui Pulsar asta , toti ereau in delir ! Eu am spus ca va fi un mare fas de masina si am primit niste replici de mi-a parut rau ca am postat ....
    "Maaama ce masina ....rupe pe nemti pe Golf ...pe toata lumea ..."
    Uite ca a trecut aproape un an si nici macar nu l-am vazut pe strada ,nu stiu cum arata si de atunci vreo doi vecini s-au schimbat Golfurile . Ce lume penibila ....! Astept sa sariti pe mine si de aceasta data ...m-am obisnuit . Cu respect o vara frumoasa !
    15 8
  • avyped
    destul de scumpa. Merita si e f frumoasa, dar pretul ar trebui sa inceapa cam de la 13,000 euro..totusi, nu e la fel de buna ca o Honda Civic de sa merite peste 16,000 euro :)
    8 2
  • catalin
    Are mororizare de renault 15 dci 110 cp motor de laguna sau megane
    1 5
  • de ce sa iei nissan are motor de renault si e mai scumpa
    0 3
  • Acenta cu automarta e 17000 euro nu 18000, asa ca e mai ieftia cu 3000 decat Golf si ai fiabila.
    1 1
  • Am luat eu un conecta pe benzina si cel putin deocamdata ( o am de 2 saptamini ) am fost doar 200 km pe afara , cind vezi cit ' maninca' te apuca sa o dai inapoi . Deocamdata motorul are aproape 500 km , sa vad ca o scot la drum in week-end ul asta vreo 1000 km afara....
    0 1
  • Mihai nu te speria. Consumul va fi OK dupa ce vei parcurge 4-5000 Km. Am un Acenta din 2015 si acelasi lucru am patit si eu cand am luat-o. Acum, cand are aproximativ 15000 km pot spune ca se apropie de consumul dat de Nissan.
    1 1
  • Masina e foarte frumoasa, spatioasa si consumul e mic! E pentru oamenii care vor confort, nu fite de genul" masini germane" si se plimba cu toate "cojile" aduse din Germania.
    Snobismul din Romania....
    3 1
  • Detin Acenta 1,2 DIG-T, consum mediu in afara 6%.
    0 1
  • MIHAI D
    Are dreptate tizul meu . Consuma de ma rupe. Cel putin in oras 11-12 l/100km. afara daca mergi ca prostu cu motoru la 1500-1700 rot / min maninca 5.5-6l/100. Si m,ai am o problema . a inceput sa-mi manince ulei 300ml/1000km. si masina abia are 7500 km . O sa ma duc cu ea la service . Ma dau cu capu de pereti ca am luat-o si am dat un sac de bani
    0 2
  • Remus: Imi pleaca greu masina de pe loc. Raspunde
  • Detin Acenta 1,2 Dig-T de un an si ceva. Am deja 28000km, masina se comporta ca noua, este confortabila, silentioasa si destul de sprintena( aici ajuta destul de mult turbina) cu un cuplu de aproximativ 190Nm incepand de la 2000rpm. Despre consum: in treapta a 6-a la 130km/h reali, pe autostrada, 7l/100; mers sportiv extraurban - 7,4l/100; mers lejer extraurban - 5,5l/100; urban oras mic - 9l/100. E o masina facuta pentru drumuri lungi, extraurban, e o placere sa vezi ca la 130 km/h ai 2700rpm si nu auzi decat zgomotul facut de pneuri pe asfalt. Atat in fata cat si in spate, se sta foarte confortabil, sunt putine masini din clasa C in care stai ca in Pulsar. Garda la sol e de 15 cm, ceea ce e un avantaj pe soselele "bombardate" ale patriei. Dezavantaje: rezervor mic - ei zic 46 litri, dar eu nu am putut baga mai mult de 40 in el; motorul consuma ulei - aproximativ 1 litru la 18000km( e decent pentru un motor cu injectie directa, turbo, s-au vandut Skoda noi cu consum de 1 litru la mie); nu stiu cat de fiabil va fi acest motor in timp; valoare mica de revanzare, pe drum prost suspensia este putin cam zgomotoasa, dar preia foarte bine denivelarile. Cand am cumparat masina, am ales intre Ford Focus, Honda Civic Sedan, Suzuki Vitara, Hyundai Elantra, Qashqai, Peugeot 308, Toyota Auris, Renault Megane. Mergeti si faceti drive test si vedeti ce impresie va face masina. Din punctul meu de vedere, Pulsar este subapreciata pe nedrept si ofera multe la un pret rezonabil.
    1 0
  • Cineva
    Cele mai proaste mașini! Nu recomand! Am 3 acasă și îmi pare rău! Le-as vinde și pe nimic, dar nu le-ar cumpara nimeni. Mai bine îți iei o bicicleta decât mașinile astea. Bani aruncați pe fereastra. După un an de zile a trebuit sa schimb bateria la doua dintre "minunatele" mașini marca Nissan pulsar, model 2016 achizionate din reprezentanta. Una dintre mașini Nissan pulsar după 2 ani de zile și fără niciun incident prezintă probleme grave la motor! Așa ceva nu e posibil. Nu va recomand! Nu va mai luați după Hoții ăștia! Sunt cele mai proaste mașini! Dacă as face o comparație între Dacia logan și Nissan pulsar, Dacia e mai buna!
    0 0
  • Din păcate ,fiabilitatea la acest model lasă mult de dorit. Problema consumului de ulei a fost, într-un fel rezolvată, prin înlocuirea uleiului 5W40 cu 10W40. Deocamdată problema pare rezolvată dar nu știu ce efecte poate avea pe termen lung asupra turbinei s.a. "Cineva" zice mai sus că au căzut bateriile. Normal, pt că din fabrică au fost montate baterii normale și nu din cele start-stop. Geamurile de la portierele față, la un interval de aproximativ 5000 km trebuie strânse de macara pt că altfel nu mai poți sta în mașină de zgomot. Bordul trozneste când este rece masina. Și multe altele...Ce mai, am dat o rablă veche și m-am ales cu o rablă nouă!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru