Feedback
Peugeot 208 (2012-2015)
Votează Peugeot 208 (2012-2015):
74 voturi | 6 comentarii

Ai intrebari despre Peugeot 208 (2012-2015)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!
Nota Automarket 4.0
Până de curând era ceva normal să cauţi o subcompactă cu motorizare pe benzină de peste 1.4 litri. De când cu downsizing-ul, aceste unităţi sunt din ce în ce mai rare, fiind înlocuite de propulsoare turbo de cilindree mică sau trecute în rezervă pentru că sunt ceva mai gurmande. Există şi excepţii la regulă, cum este noua generaţie a lui Mazda2, care aduce pe piaţă o unitate aspirată de 1.5 litri cu patru cilindri în linie. Aceasta ajunge să fie singurul model proaspăt lansat pe piaţă în segmentul modelelor de clasă mică cu motoare aspirate de peste 110 CP şi transmisie manuală. Noi am testat ultimul său competitor... Mai mult

Preţuri Peugeot 208 (2012-2015) (6)

  • Filtreaza dupa:

Comentarii Peugeot 208 (2012-2015) (6)

  • Ieri, 15 iunie 2012, am facut un drive test cu noul 208, in varianta 1.4 eHDI. Ca nivel de echipare, cred ca era cel mediu cu ceva optionale adaugate (climatizare automata, touch-screen).

    Masina se misca foarte bine; este relativ bine antifonata (spun relativ pentru ca motorul nu se aude deloc insa in habitaclu se aude destul de tare zgomotul anvelopelor). Nota 10 pentru ceasurile care se "citesc" pe deasupra volanului. Am putin peste 1.8 inaltime si am avut loc suficient atat in fata cat si in spate. Habitaclul a fost gandit cum trebuie.

    Francezii demonstreaza inca o data ca se pricep la design si stil. Bineinteles, e o chestiune de gusturi, insa ca si Ford Fiesta, se vede ca departamentul de design nu a stat degeaba (cum se intampla la alte marci).

    Mi-au placut foarte mult si comenzile climatizarii (seamana cu cele de la Mercedes Clasa S - cam pretentios, nu-i asa? ).

    Ce NU mi-a placut?
    Pai:
    * zgomotul la rulare (toate zgomotele sunt filtrate si tinute afara mai putin cel facut de anvelope pe sosea)
    * directia (destul de incisiva, gata oricand "sa te serveasca" insa la viteze superioare volanul "nu se intareste suficient"); mi se pare prea mare demultiplicarea chiar si la 90-100 Km/h (aici Ford Fiesta are o foarte mare bila alba).

    Desi in urma drive-testului singurul minus notabil ramane cel legat de directie, acesta face ca si impresia generala asupra masinii sa fie un pic neplacuta. De ce? Pentru ca eu stau in spatele volanului si daca nu simt masina cum imi doresc atunci orice plus trece pe locul doi.

    Sunt cateva impresii personale (pur subiective) si sper sa fie tratate ca atare.
    20 1
  • e super 208.inainte am avut 206 si a fost foarte bun.208 se conduce super usor si are un design super
    18 4
  • Dragos: Posibila turbina defecta la un peugeot 1.6 110 cai 2008? Raspunde
  • peugeot
    din punctele oferite de automarket ne dam seama ca nu este orice masina
    10 3
  • Mama Omizzzilor
    De "super" ce e maşina nu e de mirare că PSA a ajuns în pragul dezastrului. Nu poţi câştiga piaţa făcând maşini de desene animate, încercând cu orice preţ să fii original.
    5 25
  • vreau sa stiu, masina de 1.00 litri trage in panta.
    Volanul nu este prea mic
    2 3
  • andrei
    si eu am impresia ca volanul este mic si in la vireze mari si in anumite situatii este greu de stapanit. Poate in timp devine obisnuinta.
    motorul cred ca este rezonabil, dar modest.
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru