Feedback

Ai intrebari despre Volkswagen Passat (2014-prezent)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!
Nota Automarket 4.5
  • Motor / Transmisie
  • Consum
  • Performanţe
  • Interior
  • Preţ de achiziţie
  • Siguranţă
  • Ţinută de drum
  • Vizibilitate
  • Tehnologie
  • Design
După ce ai spart geamul vecinei de la parter când ai căutat poarta, te aștepți la o urecheală zdravănă. Fie că o primești, fie că rămâi fără banii de alocație pentru că trebuie să plătești fereastra, data viitoare știi ce ai de făcut. Fie o să șutezi pe jos, fie cauți un coleg pentru pasa decisivă. După ce au călcat pe cel mai mare bec din istoria automobilului și toate oalele s-au spart în capul lor, cei de la Volkswagen promit să nu mai repete schema Dieselgate. Și fie că vor fi urecheați de organismele de protecție a mediului, fie că vor cheltui toate rezervele pentru a-și despăgubi clienții, germanii vor avea mai multă grijă cu... Mai mult

Preţuri Volkswagen Passat (2014-prezent) (35)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu Pret DDP
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 125CP Man6 Advance
Benzina / Manuală 125 CP / 200 Nm 21.307
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 125CP Man6 Trendline
Benzina / Manuală 125 CP / 200 Nm 22.148 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Advance
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 23.150 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Trendline
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 24.142 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Man6 R Executive
Benzina / Manuală 125 CP / 250 Nm 24.645 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Trendline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 25.191 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Man6 Comfortline
Benzina / Manuală 150 CP / 250 Nm 25.193 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 R Executive
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 25.423 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 26.035 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP 4x4 Man6 R Executive
Benzina / Manuală 150 CP / 250 Nm 26.267 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 R Executive
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 26.392 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Aut7 R Executive
Benzina / Automată 150 CP / 250 Nm 26.849 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP 4x4 Man6 Comfortline
Benzina / Manuală 150 CP / 250 Nm 26.948 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 27.084 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Aut7 Comfortline
Benzina / Automată 150 CP / 250 Nm 27.578 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 R Executive
Diesel / Manuală 190 CP / 400 Nm 27.896 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 R Executive
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 28.011 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 R Executive
Diesel / Automată 150 CP / 340 Nm 28.406 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 190 CP / 400 Nm 28.710 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 28.836 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.8 Benzina Turbo (TSI) 180CP Man6 Highline
Benzina / Manuală 180 CP / 250 Nm 29.051 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Comfortline
Diesel / Automată 150 CP / 340 Nm 29.463 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut7 R Executive
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 30.097 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Highline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 30.151 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Comfortline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 31.092 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
1.8 Benzina Turbo (TSI) 180CP Aut7 Highline
Benzina / Automată 180 CP / 250 Nm 31.431 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Highline
Diesel / Manuală 190 CP / 400 Nm 31.778 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Highline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 31.903 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
Diesel / Automată 150 CP / 340 Nm 32.531 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Highline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 34.160 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Benzina Turbo (TSI) 220CP Aut6 Highline
Benzina / Automată 220 CP / 350 Nm 35.132 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP 4x4 Aut6 Highline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 35.912 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
Hibrid Plug-In 218CP Aut7 GTE
Benzina + electric / Automată 156 CP / 250 Nm 38.378 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Benzina Turbo (TSI) 280CP 4x4 Aut6 Highline
Benzina / Automată 280 CP / 350 Nm 40.077 €
Volkswagen Passat (2014-prezent)
2.0 Diesel Biturbo (BiTDI) 240CP 4x4 Aut7 Highline
Diesel / Automată 240 CP / 500 Nm 40.583

Comentarii Volkswagen Passat (2014-prezent) (14)

  • 21 30
  • ovidiu
    O bijuterie de masina! Cu 240 CP, acceleratie 6,1 sec si cuplu de 500 Nm nu va discuta cu nici-un competitor. I-a marit si ampatamentul cu vreo 6 cm. Bravo "fau-ve"!. Cred ca renunt la Touareg pentru ea cand va aparea.
    38 35
  • Gabriel: De îmi porneste masina la rece abia la a patra cheie prima cheie porneste... Raspunde
  • scamel
    12 18
  • maryan85_maryan85
    După schiţele oficiale şi pozele spion ale unui Passat chinezesc, iată şi momentul adevărului: acesta este noul VW Passat, generaţia Passat cu nume de cod B8, pe care germanii o prezintă sub titulatura de ”business class”.
    Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).

    Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou

    Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii luiAudi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
    Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însăampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
    Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.

    Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business

    Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion.
    În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
    Prin rabatarea scaunelor, Passat Variant ajunge la 1.780 de litri. Atentat la Skoda Superb Combi?!
    Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris 2014, din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.
    10 9
  • catalin
    4 12
  • maryan85_maryan85
    5 22
  • Bre daca veti folosi toti cei 240 de cai vreo luna cred ca nu mai ramane nimic din motorul ala. Pe asta mizeaza si fabricantul, ca totusi doar o sa va laudati cu ei, altfel ii bagati la necaz :))))))))))))
    13 11
  • Hai Passat, ca noul Mondeo pe care-l astept de doi ani nu vrea sa mai apara!! VW - AG este un producator serios care se tine de cuvant. Ford se "screme" -scuzati verbul- sa produca noul Mondeo dupa ce a dat acelasi design si la Fiesta si la Focus, poate ca o sa-l dea si la Ka (nu m-ar mira!) de cativa ani de zile, dupa amanari succesive. Cu acest model Ford ar fi dat lovitura. Nu toti iubesc hatch-urile si clasa compacta. Este un motiv in plus sa respect VW care se tine de cuvant. Chiar daca Passatul are ampatamentul mai mic decat Mondeo imi voi lua noul Passat. Un motiv in plus este ca Mondeo va fi hatchback adica o strutocamila. Urasc hatchbackurile si nu as da banii pe asa ceva!
    12 9
  • TDI ul de 190 CP cu DSG este o combinatie mortala!
    17 9
  • E fain! Numai ca: Volkswagen scade preturile, te rugam!
    30 8
  • adrian flloraru
    e bestiala masinuta as da x ce pt ia ,,,, bravo vw santeti pe val 2015.....
    5 5
  • 3 11
  • Sandu SM: Passat b5,mot 1,8_20v,pe benzina e normal sa consume 10%? Raspunde
  • 1.8 tsi manuala are 320nm
    1 0
  • Pai 1.8 TSI e praf la demaraj si e ca o barca. Octavia il face cu 0.7s.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru