Mercedes a prezentat la Paris cel mai economic S-Klasse creat vreodată

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 30.09.2010
S 250 CDI este cel mai economic S-Klasse creat vreodată. Cei de la Mercedes-Benz spun că vorbim şi de cel mai economic model din segmentul său.

Esential

5.7 litri la sută consumă cel mai economic model S-Klasse creat vreodată.

Cea mai economică limuzină de lux non-hibridă creată vreodată a debutat astăzi la Salonul Auto de la Paris sub sigla Mercedes-Benz. Modelul este echipat cu un motor diesel cu patru cilindri, o altă premieră în istoria de 60 de ani a lui S-Klasse, cunoscut mai degrabă pentru unităţile V8 pe benzină de cilindree mare, dar noul propulsor compensează acest aspect prin prin montarea a două turbocompresoare. Propulsorul de 2.2 litri este cuplat unei transmisii automate cu şapte rapoarte de tip 7-G-Tronic Plus.

Puterea maximă a motorului este de 201 CP, iar cuplul motor maxim este de 500 Nm şi vine încă de la 1.600 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este efectuată în 8.2 secunde, iar viteza maximă este de 239 km/h. Emisiile de CO2 înregistrate de acest model sunt de 149 de grame pe kilometru, sensibil mai mici decât ale rivalilor. Noul motor face parte dintr-o gamă întreagă de propulsoare noi, iar perechea sa este S 350 BlueTEC, un V6 care furnizează 255 CP şi emite doar 177 de grame de CO2 pe kilometru.

Consumul mediu al acestui model este anunţat la 5.7 litri la sută în regim mixt.

Cei de la Mercedes-Benz au echipat acest model cu un sistemp stop-start, iar cele două turbine ajută la furnizarea unui cuplu motor mare încă de la turaţii joase. Unul dintre turbocompresoare furnizează o presiune mai mare şi atinge potenţialul maxim la turaţii mai mari, în timp ce unitatea mai mică oferă o presiune mai redusă dar reuşeşte să atingă această valoare mult mai repede, făcând cilindreea mică a motorului să nu mai atât de mult atunci când vine vorba de demaraj.

Via | Mercedes-Benz

Comentarii (15)

  • si-au batut joc de S auzi motor de 2.2 rusine!!
    6 25
  • Replica de la BMW...
    Asteptam cu interes replica BMW-ului care poate va baga motorul in 3 cilindri de 1.5 litri pe Seria 7/X5/X6.

    Sa vezi atunci senzatii tari... :))))
    14 5
  • :)))))
    @mircea1380
    Daca bmw-ul v-a baga cum spui tu motor de 1.5l pe seria 7/X5/X6 :))) atunci "saracii" aia care vor detine astfel de modele inca vor primi ajutoare de incalzide de la stat in aeasta toamna.

    Vezi:
    http://www.automarket.ro/blog/mester/diverse/opinii/saracii-cu-scirocco-vs-bogatii-cu-octavia-tour/
    10 1
  • alt eu
    ptr "eu"
    de unde stii motorizarea masinii privind-o din fata? Si pana la urma poza este pusa cu titlu de prezentare...
    2 1
  • S-Klasse
    Imaginea este publicată cu titlu de prezentare.

    Nu există diferenţe estetice între S 250 CDI şi alte motorizări non-AMG ale gamei S-Klasse.

    @eu
    Până nu îţi vei asuma o identitate adevărată, eşti liber să taci.
    7 3
  • @eu
    vezi ce se intampla cand tragi chiulul de la scoala? nu inveti sa scrii cum trebuie. nota 3, treci la loc in banca ta. nu stii sa scrii si critici tu un jurnalist. agramaticule care esti tu agramatic! :)
    4 1
  • krisztian
    ce intelegeti voi prin "economic"
    Am citit titlul si am trecut la articol. Am citit tot si nu exista nici o referire la consum. Dupa capul meu de non jurnalist, am crezut ca daca pui in titlu cuvantul "economic" ai sa pui si undeva in stire ceva legat de consumul mediu la 100 km, sau macar ceva legat de consum. Pentru mine cuvantul "economic" este strict legat de consumul de carburant si nu de emisiile de CO2 sau de puterea propulsorului. Dar poate ca cer prea mult stimate domn jurnalist.
    3 1
  • Unde e consumul?
    Cum sa mentionezi de 2 ori in titlul articolului ca e cel mai economic S-Klasse creat vreodata si cel mai economic din segmentul sau si sa NU PRECIZEZI CONSUMUL!?!?!?!?! :| stire de...
    3 1
  • @krisztian
    Reducerea emisiilor de CO2 este adesea strâns legată de consumul de carburant.

    Din moment ce există şi o versiune hibridă a lui S-Klasse, nu putem vorbim neapărat de cel mai ecologic S-Klasse (cu toate că emisiile de CO2 anunţate sunt mai reduse decât cele ale hibridului, dar comparăm benzină cu diesel aici), dar ne aşteptăm ca preţul de achiziţie al acestui model să fie mai redus decât al altor versiuni.

    Chiar dacă nu va fi cel mai ieftin model din gamă, cu siguranţă va avea cele mai mici taxe şi impozite aplicabile unui S-Klasse.

    Spre exemplu, versiunea hibridă a lui S-Klasse nu va fi supusă plătirii impozitului anual sau a taxei de mediu, dar asigurarea RCA tot va fi mai costisitoare decât cea a lui S 250 CDI.
    1 2
  • @ stanila
    bai omule tu nu vrei nicicum sa intelegi ca lucrurile evolueaza si trebuie sa evolueze....ex un vw transporter cu motor de 3L ii dadea clasa intr-un test unui dodje ram cu motor de vreo 6-7L...
    2 1
  • francezul sub acoperire
    Stanila, acest fan Reno mascat face de ceva timp anti reclama masinilor nemtesti insa tot ce reuseste sa faca este sa arate cat de penibil este. Cand iti dedici timpul liber ca sa te maschezi in fanul unei marci, afisand o imagine de meltean ca sa faci reclama proasta nu ne aratati decat limitarea ta mentala. Cand nu isi repara Renaultul in fata blocului face "pe desteptul" pe net. Hai Stanila spune-mi ca nu am dreptate!
    PS nu sunt fanul nimanui dar nici hater. Tot ce pot spune este ca Stanila este dezgustator de penibil!
    3 3
  • Stanila
    sefule zi unde am folosit eu cuvantu renault?
    3 3
  • @SEBAA @SENUU @SEEBADA BANU
    nu pot decat sa rad si sa rad si iar sa rad. ce chestie....Imaginea este publicată cu titlu de prezentare......

    dar ce fratele meu e vorba de o masina care face subiectul unei campanii publicitare? la balarii esti as. astept sa mai scoti cate ceva din gura, ne mai binedispui cu ineptiile tale.


    drum bun pe calea propasirii. haideti sa haidem.
    1 1
  • Detalii
    Nu am ghicit marca, insa ti-am ghicit intentia. Multumesc pentru confirmare. Poti sa incetezi sarada asta penibila.
    1 0
  • un exemplu demn de urmat, ma refer la bmw
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru