Feedback
dobre adrian nicolae
a intrebat pe 4 Feb 2012, 11:16 in categoria Ford, Intretinere, Probleme tehnice, Tuning

am un ford focus 1,6tdci de 109cp din 2005 care nu se mai accelereaza mai mult de 3000 de ture, ce spuneti?

am un ford focus din 2005 1,6 tdci si numai vrea sa se tureze mai mult de 3000 de ture m-am dus i-am facut diagnosticarea mi-a dat valva egr ,i-am cumparat valva egr noua de la ford si mi-a pus-o mecanicu si nimic nu s-a schimbat masina e la fel nu trece de 3000 de ture chestia e cind motorul este rece trece de 3000 de ture se comporta normal cum se incalzeste motorul numai vrea sa treca de 3000 de ture o accelerez la blana si ramine blocat la 3000 de rpm,pe urma a zis mecanicu ca e turbina dusa i-am luat si turbina noua de la ford ,garret e firma la fel e masina numai stiu ce sa mai fac si unde sa mai ma duc ca nimeni nui da de cap.daca stiti careva sau daca cineva sa confruntat cu acceasi situatie va rog frumos sa-mi ziceti si mie v-as fi recunoscator.

Raspunsuri

viorel
a raspuns pe 8 Mar, 13:14

Am si eu un Ford Focus 1,6 TDCI 80CP nu trage mai mult de 1900 rpm nu ii da nimeni de cap nu stiu ce sa ma mai fac cu masina ca am schimbat si turbina si nimic, tot nu trage ,daca stie cineva sa-mi dea un raspuns, va multumesc frumos

viorel
a raspuns pe 8 Mar, 13:17

daca vreti sa imi dati un sfat, va rog!

marius
a raspuns pe 7 Apr, 13:08

Ovidiu...am avut aceeasi problema... mi s-a spus la tester cave debitmetrul de aer.. eu ce sa itzi zic... am vandut-o asa... dar tind sa cred ca asta era... in sarcina mi se oprea..ii puneam contactul si mergea....in prima faza as schimbq filtru de motorina dupa care as incerca cu debitmetrul...bafta

radu
a raspuns pe 19 Apr, 22:51

sal. am si eu un focus din 2007 1.6 90cp. aceeasi prb am avut-o si eu. am schimbat bujiile si a functionat.

radu
a raspuns pe 19 Apr, 22:56

dobre adrian nicolae, aceeasi problema am avut-o eu. nu se mai accelereaza mai mult de 3000 de ture pentru ca intra in protectie cand ceva nu functioneaza corect. am fost la ford si mi-a pus-o pe tester si erau bujiile. le-am schimbat si a mers bine. incearca sa le schimbi. salutare.

asd
a raspuns pe 4 Feb 2012, 18:54

Niciodata sa nu te iei dupa o singura diagnoza ca te pun aia sa schimbi toata masina , nici nu vreau sa ma gandesc cati bani ai bagat deja in ea.
Fiind un motor facu cu PSA , are DPF (filtru de particule diesel o chestie care functioneaza cand e motorul cald) de'aia iti apare problema cand e motorul cald , tu emiti mai multe noxe ca de obicei si masina intra in regim de avarie , trebuie curata/schimbat sistemul ala DPF , daca nu e grav il poti curata prin blana acceleratie si apoi frana de motor , iti ajunge pana in 3000 ture (ii dai blana cand e cald motorul ca altfel dai in alte belele) in treapta a 2-a si a 3-a faci asta de cateva ori ... mai multe .Apoi nu opresti brusc motorul il lasi la ralanti 5 min ca turbina o sa lucreze cu niste gaze ff calde si sa nu o racesti brusc.Apoi peste o ora sa zicem o pornesti si mergi cu ea vezi daca ti-a disparut problema.Scrie-mi aici daca a functionat te rog :) .Numai bine !

ionel andrei sir
a raspuns pe 4 Feb 2012, 20:56

@ASD nu ai zis rau ce ai zis dar as recomada mai degraba o regenerare fortata in mers cu masina conectata la tester!

Sincer imi pare rau pentru banii bagati in ea degeaba daca se poate recupera ceva apucati-va numaidecat(gen Protectia consumatorului, nu stiu) masina e intrata rau in modul de avarie,ati facut bine ca ati schimbat EGR-ul dar ma indoiesc in prop de 99% in privinta turbinei...Ocupati-va de regenerarea filtrului de particule(facuta ca la carte nu cu prosti!) si puneti inapoi turbina veche ca nu are nimic...macar buy-back sa faca daca nu banii integral returnati sau sa va dea alte piese(gen bucse,pivoti,brat nou)
Nici nu vreau sa ma gandesc cate 6sute de euro a costat turbina...

Pacat de bani,multa atentie pe viitor!

asd
a raspuns pe 4 Feb 2012, 23:11

si andrei zice foarte bine , metoda mea era fara tester adica mai simpla , o puteai face chiar acum sau maine fara sa fie nevoie sa mai cauti tester ...etc ca daca se curata dpf -ul se curata si fara tester .Testerul in principiu e read only , doar vezi ce se intampla nu il cureti din tester asa ca bafta ! mai ales vezi daca poti schimba piesele cumparate cu altele de care sa zicem ca ai avea nevoie mai mare pe viitor la fel cum zice si andrei ceva de suspensie , directie (daca mergi in RO )

ionel andrei sir
a raspuns pe 5 Feb 2012, 02:06

Asa am auzit ca e mai bine si ca se poate initia aceasta regenerare din tester mult mai bine si mai stabil....Nu spun ca am chiar 100% dreptate dar macar la unele masini am.....
Eu oricum nu o sa tin in viata vietilor mele un DPF pe masina oridecare ar fi..demontare,pus teava,resoftat Amin!

a raspuns pe 7 Feb 2012, 22:16

pot fi 2 probleme din câte am aflat eu, într-adevăr, regenerarea filtrului de particule nu funcţionează, sau pur şi simplu o mufă, un contact imperfect pe la vro sondă...

alin
a raspuns pe 26 Feb 2012, 13:10

eu lucrez la ford in italia,sunt vopsitor nu mecanic,dar am si eu un focus din 2007 1.6tdci 90cp.eu am avut aceasi problema dar si scotea fum la test nu imi dadea nimic,dar mecanicul mi-a schimbat o electro-valvola daca ridici masina si dai scutul jos in spatele motorului se vede este de culoare maro inchis si este cit o cutie de pastile de lunga dar mai suptire.are un furtunas de aer si o mufa,este prinsa in 2 piulite de 8, deasupra motorului o poti vedea doar de bagi o oglinda e pe la centrul motorului

dobre adrian nicolae
a raspuns pe 5 Apr 2012, 20:32

am ajuns la culmea rabdarii am cheltuit 2500 de euro si nici macar cei de la reprezentanta ford nu ia dat de cap am iesit pe poarta de la reprezentanta ford cu masina la fel am pus o gramada de piese noi pe masina si degeaba masina e tot la fel mentionez ca iam pus filtru de particule nou dar nu a fost nici ala....SII CE CREDTI AM REZOLVATO EU PINA LA URMA AM REUSIT SAI DAU DE CAP SI MASINA MERGE FULGER.. CE CREDETI CA A FOST DE VINA.... ASTEPT RASPUNSURII

dobre adrian nicolae
a raspuns pe 20 Apr 2012, 23:15

Pana la urma, problema am descoperito singur.M_am dus la desmembrari sa i_au un senzor de admisie, dupa care l_am montat si masina merge fulger, timp in care cheltuisem 2500 euro,dar am rezolvat problema cu 5 euro.

doru
a raspuns pe 30 Ian 2013, 19:29

Am avut aceeasi problema ...e turbina !!!!

zbacalinus
a raspuns pe 14 Feb 2013, 22:29

eu am avut aceeasi problema si au fost bujiile

dan
a raspuns pe 7 Mar 2013, 16:56

si eu am avut aceeasi problema si a fost egr-ul...partea electronica nu cea mecanica pe care
am curatat-o si mergea bine...so diferite probleme apar...

Gabi
a raspuns pe 28 Iul 2013, 19:39

Am si eu aceeasi problema tocmai am ramas pe autostrada cu masina si am aduso acasa remorcata. Ideea este ca nu se mai putea accelera mai mult de 3000 de ture si a scos un fum negru ingrozitor si bineinteles a mancat si din uleiul din motor. Acum o so iau cu calm sa vad ce poate sa aibe sa nu bag atat de multi bani in ea pe degeaba !.

ciprian
a raspuns pe 20 Nov 2013, 22:34

Am si eu o problema:cand ii motorul rece i mi scoate fum albastru

george
a raspuns pe 13 Dec 2013, 18:28

salut am si eu o intrebare. tocmai am facut motorul masini (ford focus 2001, 1.8 tdi) am schimbat pompa apa ,disc ambreiaj ,segmenti,cuzineti,bujii,semeringuri,distributie . si nu-mi place de loc cum merge.nu pot urca in a 3-a o panta mai mare e sufocata nu trage cum trebuie.nu stiu ce poate avea ,turbina baga. VA ROG SA MA AJUTATI CU UN RASPUNS

Ovidiu
a raspuns pe 3 Ian, 17:45

Salut,
De curand am achizitionat un Ford Focus 1.6 TDCI 109 CP .Dupa circa 2 saptamani a inceput sa faca unele probleme respectiv, cand ajunge la aproximativ 3000 rpm se opreste. I-au contactul o repornesc si imi continui drumul fara nici o problema. Asta se intampla doar in sarcina, la relanti nu face probleme. Stiti ce ar putea fi?
Multumesc anticipat.

oancea
a raspuns pe 16 Ian, 14:25

si la mine la pornire,dar doar la pornire scoate un fum albastru f toxic,ford focus 1,8 tdci,an 2007,ciprian care a fost problema la tine ?? am curata egr,motorasul mergea.

radu
a raspuns pe 19 Apr, 22:51

sal.am si eu un focus din 2007 1.6 90cp.aceeasi prb am avuto si eu.am schimbat bujiile si a functionat.

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru