Feedback
ramstein93
a intrebat pe 24 Nov 2011, 19:06 in categoria Cumparari / vanzari, Diverse

Ce suv-uri ati include la suv-uri premium? comparatie suvuri premium http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?pn=1

care ar fi topul de la 1 la 6?

Raspunsuri

Cineva
a raspuns pe 26 Nov 2011, 16:21

M-am prins..am vazut ca ai XC 90. Acum te inteleg...frustrarea ca nu iti permiti mai mult e evidenta si normal ca arunci cu noroi in ceva mai bun ca conserva ta de BOLBO

Coradrian
a raspuns pe 26 Nov 2011, 19:47

SUV-uri de nisa (pt. ca joaca in alta liga)
1- Range Rover (ma refer la cel mare VOUGE).
2- Mercedes GL
SUV-uri
1- BMW X5 (pt. cine vrea sportivitate, dinamica si eficienta). Noile motoare de 3 litri diesel twin-turbo cu 306 cp sunt geniale). Dar masina e mai mult un SAV. Din pacate nu are in optionale suspensii reglabile. Foarte multi vor suspensie reglabila si renunta la X5 pt. altceva.
1- Tot pe 1 si Audi Q7. Nu il pun pe 2 pt. ca sunt multi care vor opusul lui X5 si Q7 ramane cel mai potrivit pt. asta. ( unul din cele mai confortabile, elegante si fluide SUV-uri. In offroad se descurca binisor). Motoarele sunt economice si destul de puternice. Dar nu mai bune ca la BMW. In schimb compenseaza prin confort si eleganta.
2- Porsche Cayenne (daca are sigla Porsche nu e obligatoriu sa fie nr. 1). Masina e pe fond un Touareg mai bine finisat si mai fluid. Si Audi Q7 e facut pe platforma cu el dar se conduce si arata altfel. Este sub X5 la tinuta de drum dar nu cu mult. In schimb are suspensie reglabila si e mai capabil in offroad fata de X5. E mai inghesuit ca Audi deci un compromis intre sportivitate si confort.
3- Range Rover (cel mai bun in offroad dar la restul in afara de imaginea Range, e sub cele de mai sus la capitolul performanta-consum. Frumusetea e subiectiva dar mie nu imi place spatele. E urat rau...
4- Mercedes ML. (Acum cel nou e mai ok ca GL la multe capitole. Dar tot nu a reusit sa ma inpresioneze).
5- Infiniti FX si Lexus RX. (merita si japonezii atentie dar mai au de luxru la clasa SUV). Oricum cine vrea ceva hybrid RX e nr. 1 pt. mine.
6- VW Touareg (un Cayenne mai slabut la multe capitole dar la pretul lui e foarte bun). Si daca e facut pe comanda cu pachet R si multe optiuni, e o alegere mai inteleapta decat un Cayenne gol. Asta nu inseamna ca un posesor de Touareg nu isi permite Cayenne de ex. E vb. si de gusturi si de prioritati.

ionel andrei sir
a raspuns pe 24 Nov 2011, 21:27

Topul meu(1-10) ar fi cam asa..

- Range Rover
- Cayenne
- GL
- X5
- Land-cruiser
- Q7
- XC90
- Touareg
- Infiniti Fx
- Escalade

sunt puse in versus doar SUV-urile cu adevarat mari, premium si ordonate dupa ECHILIBRUL dintre: seriozitate, performante off-road(echipate corespunzator si identic) si on-road, imagine ,motoare, renume, frumusetea vazuta cu ochii mei...

pretul si consumul nu are relevanta, de asemenea nici pachetele speciale gen AMG, M-POWER, TURBO-S, SPORT samd...

a raspuns pe 24 Nov 2011, 22:07

subscriu.

Coradrian
a raspuns pe 25 Nov 2011, 23:04

Acum la ce SUV-uri te referi ? Compacte cum ai intrebat pe pagina anterioara sau mari ? Sa zicem ca vrei mari...:)).ti-am mai ghicit o data gandurile. In fine ...sa trecem la subiect.
Ma refer acum doar la modelele noi si cele cu facelift.

La SUV- uri mari ar fi cam asa :

1- Range Rover (dar nu SPORT !! Rage-ul cel mare....VOUGE ). Mie unu nu prea imi place ca e patratos dar masina este luxoasa si deosebita. Isi merita locul 1 chiar daca pt. mine nu prea conteaza...are un renume si e cel mai capabil in offroad. Masina sobra si serioasa dar cui ii place asta.
2 - Mercedes GL ( e mare si spatios dar la fel nu imi plac stopurile si nici linia geamurilor laterale. Fiind aproape la fel de capabil in offroad. In rest e un ML.
3 - Audi Q7. (unul dintre cele mai apreciate SUV-uri la capitolul design deoarece are o linie eleganta si fluida. Este spatios si aproape la fel de confortabil ca cele doua enumerate mai sus). Performante satisfacatoare la fel si consumul destul de bun.
3 (4)- BMW X5 aici pe 4 nu am cum sa pun deoarece nu e sub Q7..Dar nici peste el la toate capitolele. Ar ramane si el tot pe 3 dar pt. cei care vor altceva. Este cel mai performant SUV din clasa (peste Cayenne), dinamica si eficienta nu e o vorba in vand aruncata de cei de la BMW ci o realitate. Pot spune ca e cel mai performant-eficient suv din clasa. Noul motor twin/turbo de 3 litri cu 306 cp face din X5 o catapulta de SUV. Consuma in jur de 7.5 8 mixt....o nimica toata la cum merge masina si cat e de grea. Am mers cu el acum doua saptamani si am ramas impresionat. Masina e musculoasa ...are un designe agresiv si sportiv. E opusul lui Q7. Deci nu are legatura cu eleganta si confortul.Dar fara discutii e la fel de frumos.
Acum ca l-am laudat are totusi si minusuri. Nu sunt defecte ci sunt facute din compromis pt. ca masina sa ramana SPORT. E cam inghesuit fata de cele enumerate mai sus. Nu are suspensie reglabila. In offroad mai mult de un drum montan usor nu se poate. E destul de rigid chiar si pe confort. Nota 9.70.
4- Porsche Cayenne faptul ca are sigla Porsche nu trbuie sa fie obligatoriu peste Audi-BMW sau Mercedes. Masina e pe fond un Touareg. Si Q7 e facut pe platforma cu ele dar arata si merge cu totul si cu totul diferit. Toareg si Cayenne destul de apropiate. Masina e o combinatie de X5 cu ML....confort si sport dar de fapt nimic foarte bine. Nu se conduce la fel de bine ca X5 si nu e nici pe departe la fel de,,moale'' la drum ca ML. Motorul e acelasi ca la Q7 si Touareg. Aici ma refer strict la cele de 3 litri diesel. Finisaje mai bune ca la VW dar nu peste Q7 sau X5. In sesnul ca e aproape la fel. Ca sa nu mai spun ca are si un aspect exterior destul de asiatic ceea ce nu e bine pt. un Porsche. Interiorul in schimb e desenat frumos.
5- Range Rover Sport. Cel mai bun in offroad dar la restul e sub concurenta. Consuma cam mult, e cam lenes la demaraj pt. ca e foarte grea. Finisajele sunt sub Range-ul mare Vouge. Interiorul este exagerat de inghesuit. Nu mi-a venit sa cred ca la atata masian sa stau cu genunchii la gura (exagerz evident dar e cel mai inghesuit din clasa). (viitorul model se anunta mai usor cu 500 de kg si mai bine gandit. Sa speram ca va fi ok. Oricum e o diferenta uriasa fara de cel mare....
6- Mercedes ML. sau Infiniti FX ori Lexus RX. Sunt ok si cele japoneze.
7- VW Touarg
8- Volvo XC90

Trebuie sa apara Q7 nou, X5 nou, XC90 nou Range Rover Sport la anu sau in 2013. Sa vedem atunci....cred ca o sa se schimbe topul putin.
Si inca ceva.....primele doua in top, sunt totusi SUV-uri de nisa. Nu le putem amesteca cu X5 Q7 etc. deoarece sunt mai mari si au alta categorie. Acum las asa....

Coradrian
a raspuns pe 25 Nov 2011, 23:18

Touareg...scz.
Hai sa dau si niste note de la 8.50 la 9.90. De la 8.50 pt. ca nici una nu e sub si pana la 9.90 pt. ca nu exista SUV de 10.

1- Range Rover Vouge - 9.90
2- Mercedes GL - 9.80
3- Audi Q7 - 9.70 ____BMW X5 9.70
4- Porsche Cayenne - 9.60
5- Range Rover - 9.50
6- Mercedes ML- 9.40___FX - 9.30___Lexus RX - 9.20
7- VW Touareg - 9.10
8 Volvo XC90- 8.50

a raspuns pe 26 Nov 2011, 15:17

nu inteleg cum pot pune unii conserva aia de Touareg in fata lui Fx?? sau bine k s-a omis rx dat conserva de touareg nu!! x5:))))))) ce lume...dar ma rog gustuile nu se discuta!!

Cineva
a raspuns pe 26 Nov 2011, 16:20

@ed80
Care e problema cu X5 ? E cel mai performant si economic SUV la ora actuala. Dar ce sa priceapa taunele de tine....
FX e un Nissan Murano mai bine finisat. Touareg e la fel ca Porsche Cayenne. Adica peste FX.

Coradrian
a raspuns pe 26 Nov 2011, 16:40

SUV-uri de nisa (pt. ca joaca in alta liga)
1- Range Rover (ma refer la cel mare VOUGE).
2- Mercedes GL
SUV-uri
1- BMW X5 (pt. cine vrea sportivitate, dinamica si eficienta). Noile motoare de 3 litri diesel twin-turbo cu 306 cp sunt geniale). Dar masina e mai mult un SAV. Din pacate nu are in optionale suspensii reglabile. Foarte multi vor suspensie reglabila si renunta la X5 pt. altceva.
1- Tot pe 1 si Audi Q7. Nu il pun pe 2 pt. ca sunt multi care vor opusul lui X5 si Q7 ramane cel mai potrivit pt. asta. ( unul din cele mai confortabile, elegante si fluide SUV-uri. In offroad se descurca binisor). Motoarele sunt economice si destul de puternice. Dar nu mai bune ca la BMW. In schimb compenseaza prin confort si eleganta.
2- Porsche Cayenne (daca are sigla Porsche nu e obligatoriu sa fie nr. 1). Masina e pe fond un Touareg mai bine finisat si mai fluid. Si Audi Q7 e facut pe platforma cu el dar se conduce si arata altfel. Este sub X5 la tinuta de drum dar nu cu mult. In schimb are suspensie reglabila si e mai capabil in offroad fata de X5. E mai inghesuit ca Audi deci un compromis intre sportivitate si confort.
3- Range Rover (cel mai bun in offroad dar la restul in afara de imaginea Range, e sub cele de mai sus la capitolul performanta-consum. Frumusetea e subiectiva dar mie nu imi place spatele. E urat rau...
4- Mercedes ML. (Acum cel nou e mai ok ca GL la multe capitole. Dar tot nu a reusit sa ma inpresioneze).
5- Infiniti FX si Lexus RX. (merita si japonezii atentie dar mai au de luxru la clasa SUV). Oricum cine vrea ceva hybrid RX e nr. 1 pt. mine.
6- VW Touareg (un Cayenne mai slabut la multe capitole dar la pretul lui e foarte bun). Si daca e facut pe comanda cu pachet R si multe optiuni, e o alegere mai inteleapta decat un Cayenne gol. Asta nu inseamna ca un posesor de Touareg nu isi permite Cayenne de ex. E vb. si de gusturi si de prioritati.

a raspuns pe 26 Nov 2011, 18:48

Putem introduce si Lexus RX-350 sau MB ML-klasse.
Intr-adevar Touareg este o conserva pe langa LandRover Evoque de exemplu ,dar ramane in clasa premium la motorizarile de top.

a raspuns pe 26 Nov 2011, 20:38

m-as hazarda sa urc ceva mai sus" veteranul"Escalade cit despre motorizarile "beduinului"dau dreptate@turbojack

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru