Feedback
sorin
a intrebat pe 11 Nov 2010, 13:20 in categoria

la golf 5 1,6FSI distributia e pe lant?

Raspunsuri

Bogdan
a raspuns pe 11 Nov 2010, 13:32

nu

a raspuns pe 11 Nov 2010, 13:48

hmmmmm

cati nepriceputeni pe aici.......

@sorin ia cartea( sau talonul) uita-te la codul motorului si in fuctie de ce scriu eu iti vei da seama.....

motor 1.6 fsi - cod motor BAG,BLF,BLP - Distributie pe lant(se schimba intinzatorul de lant la 120.000km) si recmomandabil lantul la 180.000km

motor 1.6 - cod motor BGU,BSE,BSF BAD(110cp) - Distributie pe curea sau chiar 2curele....se schimba curelele si rolele(la 90.000km prima data si apoi in functie de uzura morala(vechime) si la sfatul mecanicului(verficare din 30.000in 30.000km(!).......




bafta multa!

raoul
a raspuns pe 11 Nov 2010, 14:51

Mai zi de lantul ala o data , de ce treb inlocuit la 180.000 km ..sau mai bine zis , de ce treb schimbat , in general ?:))))

a raspuns pe 11 Nov 2010, 16:00

lantul de distributie trebuie schimbat mult mai rar prin natura materialului din care e facut.....material care totusi este supus unei uzuri termo-mecanice(caldura+frictiune) si prin urmare nu va rezista la infinit....pana la schimbare lantului de distributie intervine schimbarea intinzatorului operatie ce odata facuta la verificarea ulterioare mecanicul bun isi va da seama de perioada la care mai rezista lantul in sine.....(isi da semaa dupa sunetul scos in functionare, dupa jocul intre zale si jocul pe pinioane....)
la ford mondeo 2.0tdci la 170.000km mi s-a rupt de 2 ori intr-o luna(datorita primei reparatii facute de nea` Gigi Basca logic)(noroc ca e a tatalui ca eu ii dadeam foc pt 38 milioane cat l-a dus)

lantul la un diesel mercedes mai vechi rezista si 500.000km....
dar 1 la mana nu e mercedes iar in al doilea rand de ce sa risti sa se rupa??
poti distruge cateva supape ghidajele si bineinteles in functie de turatie si de lipsa de experienta se poate ajunge sa se rupa axa cu came, piston spart, chiulasa fisurata....
oricum dupa o rupere de lant/curea cu greu se mai face motorul sa toarca la fel ca inainte....

deci subscriu: intinzator+ verificare+ schimbare distributie lant(lant pinioane patine intinzator).....asta e ordinea in care trebuiesc facute prima la 120.000km iar restul la dupa mecanic)



numai bine!

A. Pandele
a raspuns pe 11 Nov 2010, 20:34

''cati nepriceputeni pe aici.......'' Da' tu de unde dracu ai mai aparut p'aci bre ? Tu nu tot de pe net te ''pricepi?'' Sau te pomenesti ca avem ''onoarea'' cu vreun mare expert international ! Vorbeste frumos bre,nu te da superior,ca suntem toti egali in fata monitorului. Auzi ? da parca aveai intr-un timp A6 ,dupa un timp Octavia. Acu' ai Mondeo ,ce sa-ti povestesc ! E clar si cu tine,ca si cu altii care si-au luat talpasita intre timp !

kumite
a raspuns pe 11 Nov 2010, 21:17

Pandelica,tata,Parazitul stie ce zice.A spus ceva concret si la obiect.Tu?Citeste mai atent.Cine are Mondeo?
Daca esti bun,da tu un raspuns mai bun !

Cristi
a raspuns pe 11 Nov 2010, 21:58

Nu...o curea de distributie ar fi cea pe Continental CT908

Bizzare
a raspuns pe 11 Nov 2010, 22:19

nuuuu

a raspuns pe 11 Nov 2010, 22:26

bah pandele.......

se pare ca pe tine te-au fumat multi ca pe iarba de esti asa expert (cu""" de rigoare) lasa-ne ca esti praf mai rau ca ce scot eu cu skoda pe drum de tara

cine s-a gasit sa manance de mine......talpasita nu mi-o iau ca nu am de ce mie mi se face cate-o "talpa" cateodata de unii ca tine in rest spun ce spun din ce stiu......




si dragul meu dand click pe numele meu vei vedea ce masini am....
pt tine vor face cei la AM rubrica speciala cu ce masina am mai avut

sa stii si tu data cand am vandut audi cand am dat un alfa romeo 166 cand am taiat daciile cand mi-a luat foc microbuzul cand am intrat cu raba prin gard din cauza tentativelor de oameni idem tie si ce te mai scarpina pe tine grija......




Semnat Parazitu pus pe glume!!! :))

cala
a raspuns pe 11 Nov 2010, 23:45

da, pt cei neinformati va rog nu vorbiti....e pe lant .

a raspuns pe 12 Nov 2010, 00:17

Consuma ulei tdi-ul, dar cam 1l la 10.00km, in schimb injectoarele sunt putin fiabile, avand in vedere conceptul motorului. In general Andrei are dreptate...

a raspuns pe 12 Nov 2010, 00:48

@_-Tr0ubL3-cReW-AnnDr3Y-_
frumos ai raspuns si nu e prima data...
de apreciat ca scri atat aici, eu unu nu as avea rabdare, dar in schimb as vorbi toata ziua despre masini. fara placere nu s'ar face nimic.
On Topic: din cate am auzit motoarele 1.6FSI au distributia pe lant, iar 1.6 MPI pe curea.

Ady
a raspuns pe 12 Nov 2010, 08:30

nu...este pe curea

a raspuns pe 12 Nov 2010, 16:43

hmmmmmm,,,,,,,Fascinant!

a raspuns pe 13 Nov 2010, 17:02

HMMM....esti in lumea ta se pare.....stii tu mai bine ce zici....ca noi suntem varza din cauza idioteniei tale....nu ma laud deloc eu...aproape toti cei care au postat aici ma cunosc si tin legatura cu ei...

cu un nenorocit care nu are cont si pe deasupra are numele carcalete si A.pandele nu vad de ce ar tine din moment ce miroase si prin internet ce spui......

cu stima si respect!P@.



close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru