Feedback
Costi9b
a intrebat pe 20 Nov 2011, 23:03 in categoria Volkswagen, Probleme tehnice

VW Bora 1.6 benzina din 2002 probleme, ce recomandati?

Nu stiu care sunt sansele sa imi poata raspunda cineva dar intreb...

Am un VW Bora 1.6 benzina din 2002 cutie automata luat de nou.
Prin 2006-2007 i-a aparut pe bord Check Engine - Emissions Workshop. Conectat la calculator eroarea spunea "amestec de combustibil sarac". I-au fost shimbate ambele sonde lambda, fara nici un rezultat. Ai mei au ignorat problema spunand clasicul "las-o ca merge si asa". Acum 2 ani am luat eu masina in primire. Iarna trecuta imi facea probleme cu pornirea motorului. Tremura, se ineca si murea. Pe la a 7-8 cheie pornea si ramanea pornita. I-am schimbat bobina de inductie (care era sparta), repozitionat fisele care faceau un contact si furau curentul de la bujii. Check Engine inca aprins, desigur. (daca stergeai eroarea la calculator, reaparea dupa vreo 5 min de condus) Nici o schimbare, tot tremurat inecat etc. In vara asta i-am schimbat debitmetrul de aer, Check Engine a disparut, a scazut consumul, a crescut puterea.
A venit frigul acum si 1. Tremura motorul, inecare etc. 2. Nu se incalzeste motorul nici dupa 1 h de condus. Nu baga nici caldura in habitaclu, normal. 3. La pornirea de pe loc mai brusca are un delay de 1-2 secunde cand scade turatia si abia pe urma porneste. 4. Vechiul meu prieten, Check Engine - Emissions Workshop a reaparut!
Nu stiu ce sa ii mai verific. Cat despre neincalzirea motorului m-am gandit ca poate a ramas vreun termostat blocat pe inchis/deschis.
Deocamdata asta este tot ce imi amintesc si presupun. Puteti veni cu intrebari suplimentare...

Multumesc anticipat!

via Crăciunoiu Alina-Ilinca

Raspunsuri

ionel andrei sir
a raspuns pe 21 Nov 2011, 00:27

si acum numai este din debitmetrul de aer sa intelegem?valva EGR functioneaza nu e cumva blocata pe deschis?

Crc A-I
a raspuns pe 21 Nov 2011, 01:20

Am schimbat debitmetrul de aer acum 4-5 luni si a functionat perfect pana ieri-azi cand a inceput iar cu tremuratul la pornire, inecarea etc (care au disparut in secunda doi cand am schimbat debitmerul). Primul meu factor dpdv temporal si al vremii/atmosferei ar fi frigul... Caci prea a reaparut problema brusc, odata cu venirea frigului. (si are aceleasi simptome care le avea la venirea frigului in iarna trecuta)
Nu stiu care e posibilitatea sa se fi stricat din nou debitmetrul. Egrul nu l-am verificat niciodata... Maine ma duc sa o leg la calculator si revin cu informatii. (nu stiu exact daca egr-ul are niste valori intre care ar trebui sa functioneze corect. Daca da, probabil ar putea fi citite la checkingul de maine si sa redea info care sa arate daca e blocat sau nu.) multumesc pentru raspunsul dat deocamdata.

vali
a raspuns pe 21 Nov 2011, 01:53

1. ai termostatul defect
2. esti sigur ca distributia e pusa corect? am avut un prieten ce a schimbat distributia la un service...si dupa aia au aparut probleme...au cedat pe rand :senzor faze, debitmetru, termostatul....
si inca o treaba, verifica daca clapeta de acceleratie e curata...si aia face probleme daca e plina de mizerie

a raspuns pe 21 Nov 2011, 09:46

Se face obligatoriu o diagnoza ca altfel o sa iei la rand toate piesele si poate tot nu o sa gasesti problema si ramai cu banii aruncati.

Daca s-a facut deja diagnoza fara rezultat, se schimba service-ul si mecanicul.

a raspuns pe 21 Nov 2011, 11:04

Pentru incalzire,termostatul este blocat pe deschis.Caz fericit.
Pentru mers motor se face o diagnoza.
Faptul ca dibitmetrul a fost inlocuit cu 5 luni in urma nu inseamna ca el este bun si acum.Cele aftermarket ieftine au durata de viata mica.Probat.

Crc A-I
a raspuns pe 21 Nov 2011, 21:39

Hello! Am dus-o astazi la RBN si a bagat-o la Vat Com si a dat eroare la EGR si la un senzor de temperatura (care functioneaza cand il taie capul).
EGR-ul banuiesc ca se curata, senzorul de temperatura se schimba...
Asta este tot ce am aflat, a fost putin pe fuga...
Voi merge pe joi, vineri la un service (recomandat de cineva) sa reverifice si sa o ia si "la mana"... Multumesc pentru raspunsuri. Revin cu informatii...

a raspuns pe 2 Oct 2012, 17:52

Cum ai rezolvat-o ? asa patesc si eu nu stiu ce sa ii mai fac

crstian
a raspuns pe 10 Ian 2013, 08:34

ai sa razi si nu o sa-ti vina sa crezi problema ta se numeste termosatat la cod motor avu termostatul se schimba cu tot cu carcasa si senzori costa 550 lei la reprezentanta.bafta

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru